Volvo 245 DL 1975

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Volvo 245 DL 1975

PostitusPostitas Volvo75 » 13 Dets 2014, 12:22

Nonii nüüd abi küllaga:)
Ok need kummid võtan siis suva poest.....sellel Rootsi lehel on tihend eraldi ka saada....vaatan täpse karpa tüübi ka ära....mootor sai võetud 80 aasta pillilt, aga karpa panin ikka vanalt sest auto käis kenasti.
Aga auto käib mul ka kenasti lihtsalt tahaks kinnitust siit küsimusele, kas on võimalik tihendi valesti lõikamisel tühikäigu tuurid kõrgele ajada?
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: Volvo 245 DL 1975

PostitusPostitas Siim » 13 Dets 2014, 12:51

Kui hästi küsid ja kiirelt otsustad, võin karpatihendi (või miks mitte terve rem.komplekt) tuua järgmiseks pühapäevaks Eestisse.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Volvo 245 DL 1975

PostitusPostitas Leho » 13 Dets 2014, 13:16

Volvo75 kirjutas:Nonii nüüd abi küllaga:)
Ok need kummid võtan siis suva poest.....sellel Rootsi lehel on tihend eraldi ka saada....vaatan täpse karpa tüübi ka ära....mootor sai võetud 80 aasta pillilt, aga karpa panin ikka vanalt sest auto käis kenasti.
Aga auto käib mul ka kenasti lihtsalt tahaks kinnitust siit küsimusele, kas on võimalik tihendi valesti lõikamisel tühikäigu tuurid kõrgele ajada?


Pöörded lähevad kõrgele siis kui asi kuskilt lisaõhku saab. Ja kui tihend on sitasti tehtud siis sealt vahelt võib õhk seal vabalt sisse saada.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Volvo 245 DL 1975

PostitusPostitas supp » 13 Dets 2014, 15:21

targemad on mulle soovitanud isetehtud tihendid enne märjaks teha, siis tihendavad paremini
oma väikeste rasvaste näppudega olen 2x sisselaskesse tihendeid teinud, korra warre karpa oma ja korral alfa sisselaske ja mõlemad sai niiskeks tehtud ja jäid õhukindlad
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Volvo 245 DL 1975

PostitusPostitas Volvo75 » 13 Dets 2014, 15:33

Tihendi vahetasime kuna vana vahelt sisise õhku ja auto hakkas lämbuma, kui järsult pedaalile väänata. Uue tihendiga ei lämbunud auto enam, aga tühikäik jäi ikka jube kõrgele.... ju siis ikka tihendiga midagi mäda on....
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Volvo 245 DL 1975

PostitusPostitas Leho » 13 Dets 2014, 17:44

Tühikäikku saab ju maha keerata.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Volvo 245 DL 1975

PostitusPostitas Volvo75 » 13 Dets 2014, 18:40

No omaarust sai need nii maha keeratud, et kuskilt lihtsalt rohkem ei saa...
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Volvo 245 DL 1975

PostitusPostitas taavi » 14 Dets 2014, 22:29

sussuta eetriga (quickstart on motipi nimekirjas vms), siis saad kohe aru, kas asi saab kuskilt lisaõhku.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Volvo 245 DL 1975

PostitusPostitas Volvo75 » 18 Dets 2014, 22:34

Homm neid roolivarda kumme otsima....kiiruga nihikuga mõõtes on rattapoolne läbimõõt 140mm ja mootiripoolne 650mm ehk mõõdud suuremad, kui sellel Leho antud lingil. Pikkust väga ei süvenenud....lõõtsa osa oli umbkaudu 1300mm....et siis roolivõimu variandil on ikka teised mõõdud tundub.
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Volvo 245 DL 1975

PostitusPostitas Leho » 18 Dets 2014, 23:18

Volvo75 kirjutas:Homm neid roolivarda kumme otsima....kiiruga nihikuga mõõtes on rattapoolne läbimõõt 140mm ja mootiripoolne 650mm ehk mõõdud suuremad, kui sellel Leho antud lingil. Pikkust väga ei süvenenud....lõõtsa osa oli umbkaudu 1300mm....et siis roolivõimu variandil on ikka teised mõõdud tundub.



See mis mina andsin on võimuga jah. Sul polegi siis roolivõimu külge kruvitud?
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Volvo 245 DL 1975

PostitusPostitas Volvo75 » 18 Dets 2014, 23:26

Küljes küljes :) Ühelt poolt mõõtsin varda läbimõõtu ja teiselt poolt võtsin klambri ümbert.
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Volvo 245 DL 1975

PostitusPostitas Volvo75 » 11 Veebr 2015, 13:01

Ma ei kujuta ette mida siin foorumihärrad on ära häkkinud, aga mu koduse IP-adrega foorumisse ei pääse!?!? Ainult moblaga ja telfi netiga.


Aga küsimus. Sai roolilatt maha võetud ja leke peatatud paari uue tihendiga roolikardaani juures olevas püstakus. Uued rooliotsad ja roolivardakummid. Aga sai vale õli sisse ja tõmbas vedeliku vahtu. Pumpasime välja ja asendasin atm kasti õlīga. Ei vahuta ja võim justkui töötab hästi, aga on väike konks nüüd võrreldes varasemaga. Vasakule töötab ülikergelt, aga paremale on rool raskem. Mingeid ettepanekuid/soovitusi?
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo 245 DL 1975

PostitusPostitas ants » 11 Veebr 2015, 13:21

Oma 700-sel oli juhus kui rool hakkas endale vastu keeramisel,
aitas lati vahetus. Roolilati peas klapid jamasid.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Volvo 245 DL 1975

PostitusPostitas Leho » 11 Veebr 2015, 14:23

Mul hakkas kunagi 2sajal rool ennast ise vasakule välja keerama. Ei aidanud kah muu kui lati vahetus. Lammutasin seda klapisüsteemi mingi 10 korda kokkulahti aga lõpuks ostsin ikka uue teise lati lammutusest.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo 245 DL 1975

PostitusPostitas ants » 11 Veebr 2015, 14:32

http://people.physics.anu.edu.au/~amh11 ... rs_trw.htm
sellel lehel nats juttu erinevatest lattidest ja joonis lati sisust.
745 GL ´91; LR90 ´87.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist