Allani S60 T5 Heico Sportiv
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Ma kirjutasin pika jutu maha aga miskipärast siia ei jõudnud. Paneks ka oma 2 senti siia, et küsisid kunagi mult nende pukside täidete kohta, ma soovitaks veel jäigemaks minna nii eest kui tagant näiteks alu pukside peale taga sild ju ka pooltühjade kummipukside peal ovaalsete aukudega. Plus et veel kestvam jääks lase poldi jämedune mitte lõtkuga teras puks sisse pressida, tundes seda vahet mis annab puksi täide siis jäik peaks ikka päris palju juurde andma. Pluss väga palju saab keevitada kapoti all ning tiibade all, et nina veel jäigemaks saada. Taga sillas on võimalik "Anti-squat" süsteemi ka täiendada, kuid siis vaja vardad meisterdada sinna, pole kusagil riiulikaubana näinud Ohh aga sealt edasi on ju ka stabika varras võimalik välja vahetada, või rinkaks lausa dubleerida nagu ennevanasti siksadel tehti. Saad pikemas perspektiivis veel mõne sajandiku ringi ajast maha
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Stabikatest tundub hetkel piisavat, need on juba tehasest 24,5mm ees ja 21,5mm taga, jäigemat puksindust olen ka mõelnud, aga seisukohta pole veel tekkinud.
Sajandikke niikuinii väga ei püüa, põhiline on ikka fun
Ahjaa, Kumhodest ka veidi, läbisõitu nendega pisut alla 3000km, sellest umbes 150km on rada ja jääki on silma järgi nõks üle poole.
Järgmisel aastal tahaks rohkem rajale saada, eks paistab, kas kestavad teise hooaja ka ära. Pidamisega olen küll rahul.
Kuuma andes viskab vahvat laastu ja nagu Gustav ütleb, et selle rehviga kuuled, kuidas haakub
Sajandikke niikuinii väga ei püüa, põhiline on ikka fun
Ahjaa, Kumhodest ka veidi, läbisõitu nendega pisut alla 3000km, sellest umbes 150km on rada ja jääki on silma järgi nõks üle poole.
Järgmisel aastal tahaks rohkem rajale saada, eks paistab, kas kestavad teise hooaja ka ära. Pidamisega olen küll rahul.
Kuuma andes viskab vahvat laastu ja nagu Gustav ütleb, et selle rehviga kuuled, kuidas haakub
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Õrritus:
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
kõige tähtsam, et see "õrritaja" seal taga masina kiiremale liikumisele kurvis kaasa aitab
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
aibast kirjutas:kõige tähtsam, et see "õrritaja" seal taga masina kiiremale liikumisele kurvis kaasa aitab
Kui selle tiiva kuju vaadata, siis peaks aitama küll. Iseasi, kas piisavalt, et minusugune rookie sellest aru/kasu saaks.
Peas on mingi kiiks, et auto peab hakkama välja nägema, nagu S60 Challenge tehasevõidusõiduk ja sellest enam ei tagane, kuigi tänaval ilmselt vaadatakse kui ricerit
Lähipäevil peaks ka esistange lisa kätte saama, siis lähevad värvi ja külge
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
allan kirjutas:kuigi tänaval ilmselt vaadatakse kui ricerit
Heh, tõmmad mõnele bemmile koti pähe ja küll siis arvamus muutub
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Midagi sedalaadi????
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Sama stangelisa ja tiib jah.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Kui juba õrritamiseks läks: naine tegi sünnipäevaks üllatuse. Karelile tänud jupi sebimise eest
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Volvo75 kirjutas:Millise tüki(d) sa ära sõid?
Eks ikka mootori
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Paar moblakaadrit siia ka. Esimene lisa pole veel küljes, kui see paigaldatud, siis pesen puhtaks ja teen paremaid pilte.
Veljed lähevad ka vist mustaks enne slikkide paigaldamist.
Veljed lähevad ka vist mustaks enne slikkide paigaldamist.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Oi oi, ootan huviga!
-
- Foorumlane
- Postitusi: 70
- Liitunud: 15 Jaan 2012, 19:44
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Tanel kirjutas:Kuna tahad kasutada s80 õõtsasid, mida rehvid sellest arvavad?
Rattad suht viltu ning Rakverest Audrusse sõit küllalrki pikk siis, kas rehvidele ei hakka?
Äkki oleks lihtsam kasutada camer polte? Sinna sõites esiratastel üks seade ja rinkal keerad polte ja olemas rinka seade. Ei maksa ka ülemõistuse palju. Või on plaanis hakata treilal vedama?
See 19mm auto peale nüüd nii palju ka ei mõjuta (loodan, et ei eksi praegu mõõduga), 9,5mm ratta alumine serv väljapool ja kaldernuk vastavalt siis tugilaagrist. Mul s60l ka s80 õõtsad all ja camber poldid, kuid kuna veel ei liigu, siis ei tea palju nurka sain, loodetavasti on viga garaazi kõveras põrandas, et mobiili loodi järgi ühel pool max 4 ja teisel pool ca 2,3 kraadi.Peamine vahe on, et s80 õõtsaga saab camber poldid keerata õigetpidi ja mahub veel õhema paberi läbi libistama vedrutaldriku ning lanseka vahelt.
Spoilerilisa sai challenge või s60 sport? Netist loetu põhjal on challenge veidi kõrgem, ehk toob auto maale lähemale.
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Esialgu proovin s60 õõtsaga, palju kallet saab. Veidi peab käändmiku auku ovaalsemaks tegema.
Esilisa kohta õige tähelepanek. See on ikka tavaline sport kiti oma, kuna challenget teadupärast kusagilt ei saa. Tiib on challenge replica.
Esilisa kohta õige tähelepanek. See on ikka tavaline sport kiti oma, kuna challenget teadupärast kusagilt ei saa. Tiib on challenge replica.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 64 külalist