P1800S 1969 - kaak
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: P1800S 1969 - kaak
Ma ei näe ühegi tema senise töö peal flake'i ja selline real-life airbrushi teema on pehmelt öeldes öööök ja maitselage! Maitse asi muidugi, aga igasugu tiigrid, lohed, pealuud ja pantrid on ikka nii ebaseksikas ja vaimuvaene asi, mida autole või rattale peale maalida kui üldse olla saab. Siiralt kurvastab, et Eestis siukse pasa jaoks nii palju turgu on, kui samal ajal võiks teha hoopis maitsekamaid asju. Palun vabandust juba ette ära. Ja palun vabandust OT eest ka.
Noh võrrelge ise, kumb on ilusam ja maitsekam, kas punased kettidega pealuud või see:
Noh võrrelge ise, kumb on ilusam ja maitsekam, kas punased kettidega pealuud või see:
'66 Amazon | '00 V70
Tags:
Re: P1800S 1969 - kaak
Punased kettidega pealuud ikka......see on mingi sigri-migri, millest ei saa arugi, mis pildil.
Re: P1800S 1969 - kaak
Berit, sa oled naisterahvas, pealuud ja draakonid ei meeldigi sulle. Pigem lilled ja tribalid ja muud seesugused sodimised.
Mina panen kaak-ile linke, et ta saaks uurida ja vaadata, eriline auto vajab erilist paint jobi, ühevärviline jääb lihtsalt mage
Edit:
Praegu potsatas pähe pranking moose, kuna konkreetne auto on vana ja mitmetest juppidest kokkupandud, selline zombi värk. Siis külgedel jooksvad zombipõdrad oleks kuulid. Auto värvida nn öösiniseks pärlaks/xirallikuks ja põdrad värvida miskise musta metallikuga, korralikult sissehajutada.
Oi sexü
Mina panen kaak-ile linke, et ta saaks uurida ja vaadata, eriline auto vajab erilist paint jobi, ühevärviline jääb lihtsalt mage
Edit:
Praegu potsatas pähe pranking moose, kuna konkreetne auto on vana ja mitmetest juppidest kokkupandud, selline zombi värk. Siis külgedel jooksvad zombipõdrad oleks kuulid. Auto värvida nn öösiniseks pärlaks/xirallikuks ja põdrad värvida miskise musta metallikuga, korralikult sissehajutada.
Oi sexü
Re: P1800S 1969 - kaak
Berit mõtles ikka sellist teemat nagu järgneva lingi alt saab näha - paneljob, lacejob, scallops, freak drops, cobwebbing, fishscales, endless line jne jne jne. Pm sama teema, mida Siimik kirjeldas:
http://jalopyjournal.com/forum/showthre ... ng&page=61
http://jalopyjournal.com/forum/showthre ... ng&page=61
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
Lemmikloomi ei austa ja raipepilte ka peale ei lase joonistada. Kardinamuster tundub ka väga klots teema olevat. Tatoveeringute stiilis sürr muster on vast korraks lahe aga pidevalt selles ringi kulgeda ei tahaks. Piece of art stiilis auto värvimine tuleb liiga kulukas ning seinamaale ma samuti eriti ei austa.
try again lads.
try again lads.
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Re: P1800S 1969 - kaak
siimik, lilled, libikad ja tribalid võid endale tuutusse pista
'66 Amazon | '00 V70
Re: P1800S 1969 - kaak
Toon inspiratsiooniks veel ühe näite maitsekalt tehtud kustom Amazonist:
Rohkem infot ja pilte leiab selle auto kohta siit lingilt:
http://www.kustomrama.com/index.php?title=Olav_Kvipt%27s_1967_Volvo_Amazon
Lihtsalt triviana veel infoks, et vennad Kviptid taastasid USA's just Masterson'i customitöökoja ja ehitavad mitmeid autosid nüüd seal. Üks Kviptidest on ka Kustomrama autor.
Ning oma keretüübi poolest P1800-le veidi lähemal olev näide, Yaril Customs'i Karmann-Ghia:
Kuid sul, kaak, on pigem vist Pro Touring'u laad mõtteis, a la nagu Swedish Ops'i projektid?
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?172938-Swedish-Ops-(Special-Builds-Divsion)-Preliminary-P1800-Artist-Renditions
Rohkem infot ja pilte leiab selle auto kohta siit lingilt:
http://www.kustomrama.com/index.php?title=Olav_Kvipt%27s_1967_Volvo_Amazon
Lihtsalt triviana veel infoks, et vennad Kviptid taastasid USA's just Masterson'i customitöökoja ja ehitavad mitmeid autosid nüüd seal. Üks Kviptidest on ka Kustomrama autor.
Ning oma keretüübi poolest P1800-le veidi lähemal olev näide, Yaril Customs'i Karmann-Ghia:
Kuid sul, kaak, on pigem vist Pro Touring'u laad mõtteis, a la nagu Swedish Ops'i projektid?
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?172938-Swedish-Ops-(Special-Builds-Divsion)-Preliminary-P1800-Artist-Renditions
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
Re: P1800S 1969 - kaak
Mulle kui võhikule tunduvad kõik need mustrid all show, no go teema.
Arvestades auto konfi, siis pigem racecar stiilis värviskeem.
Samas, kui DB5 värv on "lukus", siis sellele mina ei paneks midagi juurde.
Arvestades auto konfi, siis pigem racecar stiilis värviskeem.
Samas, kui DB5 värv on "lukus", siis sellele mina ei paneks midagi juurde.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
allan kirjutas:Mulle kui võhikule tunduvad kõik need mustrid all show, no go teema.
Arvestades auto konfi, siis pigem racecar stiilis värviskeem.
Samas, kui DB5 värv on "lukus", siis sellele mina ei paneks midagi juurde.
DB värv pole lukus.
Lukus on ainult need asjad, mis on juba ostetud
Eesti seadused nõuavad originaalstangede olemasolu, muidu viskaks ma need nurka (need on nagu hambaklambrid jumalannal). ˇ
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Re: P1800S 1969 - kaak
kaak kirjutas:allan kirjutas:Mulle kui võhikule tunduvad kõik need mustrid all show, no go teema.
Arvestades auto konfi, siis pigem racecar stiilis värviskeem.
Samas, kui DB5 värv on "lukus", siis sellele mina ei paneks midagi juurde.
DB värv pole lukus.
Lukus on ainult need asjad, mis on juba ostetud
Eesti seadused nõuavad originaalstangede olemasolu, muidu viskaks ma need nurka (need on nagu hambaklambrid jumalannal). ˇ
Inimesed viskavad sigullidelgi stangesid minema ja sõidavad ringi ilma probleemideta(tean ka omast kogemusest ). Ja võrreldes nüüd sigulli sellise autoga nagu p1800.. ei tea ükski sinikuub, et sel üldse midagi olema peaks seal
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
Vähem sooja õhku rõhu all ---> rohkem hapniku molekule silindrisse!
Toode paistab olevat täitsa kvaliteetne, otsavannid on valatud, keevitused on poorideta ning seinapaksustega pole koonerdatud.
Toode paistab olevat täitsa kvaliteetne, otsavannid on valatud, keevitused on poorideta ning seinapaksustega pole koonerdatud.
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Re: P1800S 1969 - kaak
Ääretult vinge projekt, loodan kunagi ka ise ühte kustomiseerida.
Velgede osas võiks autole stiilipoolest ju sobituda ka veidi laiemad plekkveljed, millel (originaal) kilp keskel. Ehk ka whitewall rehvid? Või noh vähemasti seniks, kuni ei leia just seda õiget.
Värvi osas- see tumehall on väga soliidne ja mõnus, äkki võiks ka mati peale mõelda? Mitte selline odav rõve matt, aga osad matid toonid on kuidagi siiski kerge läikega, mängivad valguse käes ja näevad kuidagi "sügavad" välja. Usun et selline värv tooks auto kenad kumerused ilusti esile.
Stanged võiksid siiski ära kaotada, ehk õnnestub mingid "ajutisemad" kinnitused juba eos ÜV ajaks välja mõelda?
Kuigi samas kapotialuse jm tõttu ei saaks nkn legaalselt vist läbi ju?
Sisu osas, kui plaan rohkem jõudu teha, jäigemaks jne, siis peaks originaalistmed välja vahetama, neil ju 0-külgtuge?
Midagi sellist:
Või kui veel nö rombõmbluse sisse saaks... uh-oh http://i259.photobucket.com/albums/hh295/RWoon/SEATS-2.jpg
Palju edu Sulle igatahes!
Velgede osas võiks autole stiilipoolest ju sobituda ka veidi laiemad plekkveljed, millel (originaal) kilp keskel. Ehk ka whitewall rehvid? Või noh vähemasti seniks, kuni ei leia just seda õiget.
Värvi osas- see tumehall on väga soliidne ja mõnus, äkki võiks ka mati peale mõelda? Mitte selline odav rõve matt, aga osad matid toonid on kuidagi siiski kerge läikega, mängivad valguse käes ja näevad kuidagi "sügavad" välja. Usun et selline värv tooks auto kenad kumerused ilusti esile.
Stanged võiksid siiski ära kaotada, ehk õnnestub mingid "ajutisemad" kinnitused juba eos ÜV ajaks välja mõelda?
Kuigi samas kapotialuse jm tõttu ei saaks nkn legaalselt vist läbi ju?
Sisu osas, kui plaan rohkem jõudu teha, jäigemaks jne, siis peaks originaalistmed välja vahetama, neil ju 0-külgtuge?
Midagi sellist:
Või kui veel nö rombõmbluse sisse saaks... uh-oh http://i259.photobucket.com/albums/hh295/RWoon/SEATS-2.jpg
Palju edu Sulle igatahes!
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
Tere taas,
Siia teemasse pole juba jupp aega midagi kirjutatud (pole vist ka põhjust olnud?). Auto kallal on nipetnäpet tehtud: pahtlit peale ja maha hõõrutud (ikka veel pole valma), natukene rauatöödega jätkatud ja vaikselt plaane peetud.
Päris palju on selle aja jooksul ka teiste meeste autodele juhtmeid ja ajusid veetud, seadistatud jne. Aga see polegi vist siin teemas oluline.
Igatahes, kuna endal jubevähe aega vajalike tegevuste tegemiseks ja on minust osavamaidki mehi, viisin auto just sellise mehe juurde (Tambet Aidma)! Paeguse seisuga on mootor peal, radikad paigas ja istmed kinnitatavad.
Tulevased tegevused selles töökojas: Tagasilla vahetus 240 seeria masina pealt tulnud silla vastu (upg to ketaspidurid ja nats tugevamad kaikad sees kah jne) + reguleeritavad coilid, gardaan, käiguhoob, pedaalid ja kapoti liigendid.
Siia teemasse pole juba jupp aega midagi kirjutatud (pole vist ka põhjust olnud?). Auto kallal on nipetnäpet tehtud: pahtlit peale ja maha hõõrutud (ikka veel pole valma), natukene rauatöödega jätkatud ja vaikselt plaane peetud.
Päris palju on selle aja jooksul ka teiste meeste autodele juhtmeid ja ajusid veetud, seadistatud jne. Aga see polegi vist siin teemas oluline.
Igatahes, kuna endal jubevähe aega vajalike tegevuste tegemiseks ja on minust osavamaidki mehi, viisin auto just sellise mehe juurde (Tambet Aidma)! Paeguse seisuga on mootor peal, radikad paigas ja istmed kinnitatavad.
Tulevased tegevused selles töökojas: Tagasilla vahetus 240 seeria masina pealt tulnud silla vastu (upg to ketaspidurid ja nats tugevamad kaikad sees kah jne) + reguleeritavad coilid, gardaan, käiguhoob, pedaalid ja kapoti liigendid.
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Re: P1800S 1969 - kaak
Jõuallikaks on sul vist redblock. Palju jõudu plaanis sealt pigistada? Aga auto teeb kadedaks. Edu!
Re: P1800S 1969 - kaak
evald112 kirjutas:Jõuallikaks on sul vist redblock. Palju jõudu plaanis sealt pigistada? Aga auto teeb kadedaks. Edu!
Mkm. 2.0 mootor 850 T5 (R) pealt.
kaak kirjutas:Mootor käes. b5204t.
Mind huvitaks ka, mis plaanid mootoriga on, mis turbo tuleb jne
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist