overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Käisin autoga Tallinnas. Lasin poleerida esilaternate klaasid, väljast vahatus ning salongile täis keemiline puhastus koos nahahooldusega.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Viimati muutis overspeed, 14 Aug 2015, 15:15, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Risttalad niisama katusel suurendavad müra ja kütusekulu . Endal sai ka üleeile XC ära vahatatud.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
no1 kirjutas:Risttalad niisama katusel suurendavad müra ja kütusekulu . Endal sai ka üleeile XC ära vahatatud.
Kaubareelingutega on natukse pikem jutt.
Kui auto ostsin, olid need juba katusel, näha ka, et pole vist kunagi küljest käinud. Kui eelmisele omanikule helistasin, et äkisti leiab ta kuskilt selle kaubareelingute originaal-kinnitusvötme ülesse (seest öönes Torx koos 6Nm varrega), siis sealt tuli lihtne vastus. Väga-väga ammu lasi ta need Info-Autos külge panna ja peale seda pole keegi neid puutunud, seega vötit pole ammu ilma enam (sama siis kärukonksu vötmega).
Pole hullu, ostsin seestöönsa torxi ise, 6Nm keeran käega. Muigama pani mind aga taas see Info-Auto , sest ühe reelingu olid nad pannud tagurpidi külge (tilgakujulised).
Plaan oli teha pikematel otstel kütusekulu test, et palju siis reelingud rohkem vötavad. Lasen 200 km reelingutega ja siis 200 km ilma, kuid polnud nagu enam mötet. Kui, siis vaid info tarvis, sest...
Ühes manualis on kirjas, et müra ja kütusekulu vähendamiseks, kui reelinguid ei kasuta, siis eemaldage need. Teisest manualist leidsin aga, et kui ei kasuta, siis tuulemüra ja kütusekulu vähendamiseks paigutada reelingud kinnituskohtadest etteantud x ja y mm kaugustele (nii ka mul hetkel pandud on). Ma ei taha neid ära vötta, sest mis neist siis tolku on, kui nad vajadusel just kodus riiulis vedelevad. Nende vajaminemine tuleb tavaliselt ootamatult esile, siis pole neid küljes ja spetsiaalselt kodust ju tooma ka ei läe (siis vötan parem haagise juba). Seega on nad mul ökoasendisse pandult kogu aeg kaasas ja torx vöti on kindalaekas. Muidugit vöiks nad ka pagassis tagaistmeseljatoe vastas olla, kuid kipuvad sealt ahtripoole nihkuma kiirendamisel. Kui tekib vajadus nende järele, siis liigutan nad paika kaubaveoks ja probleem lahendatud.
Tuulemüral ma küll miskit vahet ei teinud, pole kuulda, et teeksid (proovisin ka ilma söita).
Viimati muutis overspeed, 10 Nov 2016, 09:42, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Proovin siis seda 3D-prinditud tagakojamehe hammasratast, mida kaasfoorumlane Maan soovitas.
Päris "plug and play" ta siiski pole. Klemmide plaati ringi töstes ei klappind miskit. Möötsin supleriga üle ja tuleb välja, et plaadi kinnituste jaoks avad on 0,4 mm mööda. Aitasin neid veidi viiliga, kusjuures siinkohal tuleb mainida, et päris köva plastik on, viil ei tahtnud kohe mitte eriti vötta.
Samuti on veidi (tänu aukudele siis) nihkes ka sisemise vöru sektori süvend, seda aitasin lehtnoaga natuke:
Erinevalt originaalist, on sellel hammakal vaja klemmide plaat kinni pressida, muidu ei jää piisavalt vasta hammakat (originaalil on ümarate kinnitusaukude asemel vaid sooned kinnituseks, plaadi jalad on äärest "kalasabaga".
Paika läks liikuvatele völlidele suht liugistuna ... ehk natukse kulub kergemaks.
Eks näeb, kuidas ja kaua kestab, testimisel töötas kenasti !
Päris "plug and play" ta siiski pole. Klemmide plaati ringi töstes ei klappind miskit. Möötsin supleriga üle ja tuleb välja, et plaadi kinnituste jaoks avad on 0,4 mm mööda. Aitasin neid veidi viiliga, kusjuures siinkohal tuleb mainida, et päris köva plastik on, viil ei tahtnud kohe mitte eriti vötta.
Samuti on veidi (tänu aukudele siis) nihkes ka sisemise vöru sektori süvend, seda aitasin lehtnoaga natuke:
Erinevalt originaalist, on sellel hammakal vaja klemmide plaat kinni pressida, muidu ei jää piisavalt vasta hammakat (originaalil on ümarate kinnitusaukude asemel vaid sooned kinnituseks, plaadi jalad on äärest "kalasabaga".
Paika läks liikuvatele völlidele suht liugistuna ... ehk natukse kulub kergemaks.
Eks näeb, kuidas ja kaua kestab, testimisel töötas kenasti !
Viimati muutis overspeed, 10 Nov 2016, 09:33, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Viimati muutis overspeed, 08 Sept 2015, 18:36, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Jällegi, lugedes kf-e maan teemat, sain ka vastuse ja lahenduse oma prillidepaigutusprobleemile.
Värvivaliku üle ei nurise, kuna hall oli ainku mis mul saada oli tol hetkel/tol momendil, seega öiget tooni ei otsind mujalt.
Üllatma pani ka see, et toodetud Eestis on need prillihoidja:
Värvivaliku üle ei nurise, kuna hall oli ainku mis mul saada oli tol hetkel/tol momendil, seega öiget tooni ei otsind mujalt.
Üllatma pani ka see, et toodetud Eestis on need prillihoidja:
Viimati muutis overspeed, 18 Aug 2015, 13:47, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Kuna ma ikka veel alles harjun selle puitrooliga, siis söber aitas mind selles, kinkides mulle spetsiaalsed puitrooliga söitmise kindad (natukse naljaga pooleks):
Teeb taas kindalaeka oma nimevääriliseks:
Teeb taas kindalaeka oma nimevääriliseks:
Viimati muutis overspeed, 01 Mär 2016, 22:31, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Leidsin ühe vea.
Öösiti, röske ilmaga söites, tahan aeg-ajalt tahavaatepeegleid kondentsist kuivatada (haagist vaja täpsemalt keerates/tagurdades jälgida). Lülitades sisse klaaside/peeglite elektrisoojenduse, lülitub tööle ka tagapagaasniku valgusti ning arvuti ütleb samuti "tagaluuk lahti". Lülitades soojenduse välja normaliseerub köik. Saan aru, et kuskilt on juhtmed liiast rüüd kulunud ning tuleks üle vaadata. Hetkel lahendasin probleemi sellega, et tömbasin tagaklaaside soojendite kaitsmed välja.
Proovisin ka ennem, kaitsmetest ülemine ahel andis täielikult kontakti luugiahelale, alumine aga köigutas kontaktiga (lamp ei suutnud ää otsustada, kas pöleda vöi mitte )
Öösiti, röske ilmaga söites, tahan aeg-ajalt tahavaatepeegleid kondentsist kuivatada (haagist vaja täpsemalt keerates/tagurdades jälgida). Lülitades sisse klaaside/peeglite elektrisoojenduse, lülitub tööle ka tagapagaasniku valgusti ning arvuti ütleb samuti "tagaluuk lahti". Lülitades soojenduse välja normaliseerub köik. Saan aru, et kuskilt on juhtmed liiast rüüd kulunud ning tuleks üle vaadata. Hetkel lahendasin probleemi sellega, et tömbasin tagaklaaside soojendite kaitsmed välja.
Proovisin ka ennem, kaitsmetest ülemine ahel andis täielikult kontakti luugiahelale, alumine aga köigutas kontaktiga (lamp ei suutnud ää otsustada, kas pöleda vöi mitte )
Viimati muutis overspeed, 18 Aug 2015, 13:55, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Tekkis küsimus.
Sobrades seal kaitsmekarbi juures pagassis, jäi silma üks lahtine pistik. Oskab keegi öelda, mis pistik on pildil lahti vöetud ja mida too must plokk teeb ?
Sobrades seal kaitsmekarbi juures pagassis, jäi silma üks lahtine pistik. Oskab keegi öelda, mis pistik on pildil lahti vöetud ja mida too must plokk teeb ?
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Prillihoidjat on tegelikult õiges toonis ka saada, ise olen kahele autole selle soetanud
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
- Karel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
- Asukoht: Tartu/Kuressaare
- Kontakt:
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Taga parkimisandurite juhtplokiga on tegu ja prillihoidikut saab tõesti ka õiges toonis.
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Karel kirjutas:Taga parkimisandurite juhtplokiga on tegu ja prillihoidikut saab tõesti ka õiges toonis.
Ega sa oska öelda, miks too keskmine pistik välja tömmatud pöhjus vöiks olla ? Mis seade selle taga on ? Kas julgeb taha pista prooviks, et mis "tuled/viled" muutuvad ?
Prillihoidja tooni asjus parandasin natukse lause-ehitust ülal. Tean et öiget tooni saab, kuid ei osand/viitsind palju ringi otsida, kes sinna lakke ikka vaatab/näeb.
Arrogance diminishes wisdom !
- Karel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
- Asukoht: Tartu/Kuressaare
- Kontakt:
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Võimalik, et mõni radar ei tööta või muu häda, vb piiksus pidevalt ja ei ole olnud soovi raha kulutada asja kordategemisele, võid pistiku tagasi panna ja vaadata, mis teeb, vaevalt ta õhku lendab
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Karel kirjutas:Võimalik, et mõni radar ei tööta või muu häda, vb piiksus pidevalt ja ei ole olnud soovi raha kulutada asja kordategemisele, võid pistiku tagasi panna ja vaadata, mis teeb, vaevalt ta õhku lendab
Tagurdamisel köik andurid toimivat (kontrollisin), haagise tahaühendusel lülitas ise välja nagu peab. Ainult too eemalepandud pistik ei läegi sinna mooduli keskmisesse pistiku ... tea mis too siis on.
Mooduli keskmine vöib olla esiandurite jaoks, mida aga mo aastakäigumasinal pole. Manualis näitab ka aint äärmisi pistikuid.
Viimati muutis overspeed, 10 Sept 2015, 23:58, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist