5. leht 22-st

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 07 Sept 2015, 11:23
Postitas paikas
Vaatasin su miili sõidu videot uuesti ja tekkis üks loll küsimus, et kas sul väljalase umbes? 5k-6kRPM pööre ei liigu nii kiirelt enam kui enne seda.

Ning see, et boosti kell sul seal puhuri avas, kas see pimedas sõitmisel küljeklaasilt vastikult kumama ei hakka? Omal kruvisin just selle pärast maha, et pimedas juhi peeglit häiris.

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 07 Sept 2015, 11:35
Postitas allan
paikas kirjutas:Vaatasin su miili sõidu videot uuesti ja tekkis üks loll küsimus, et kas sul väljalase umbes? 5k-6kRPM pööre ei liigu nii kiirelt enam kui enne seda.

Ning see, et boosti kell sul seal puhuri avas, kas see pimedas sõitmisel küljeklaasilt vastikult kumama ei hakka? Omal kruvisin just selle pärast maha, et pimedas juhi peeglit häiris.

Sumps on väga vaba, aga noh, kõrge sisselasketeemp=süütekorrektsioonid ja kütusepump on lahja ja K24 ei puhu üleval otsas rohkem. Praegu on maksimaalne safe seade olemasolevate komponentidega.
Lisaks, pean veel testima, aga kahtlustan, et DIY õhuvõtulehter võib ka suurel kiirusel lapikuks vajuda.
Rohkem põhjuseid ei tohiks nagu olla :)

Kuna pimedas sõidab see auto minimaalselt, siis rõhukella asukoht ei häiri eriti.
Küll aga tuleb varsti õlitempi kell ja siis liigutan boosti ka kusagile mujale.

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 07 Sept 2015, 11:45
Postitas paikas
Tänud otsese vastuse eest.

Kas väljamaa ERRI meeste jahedama õhu saamise torustikule pole mõelnud? Veetakse lisa torud (uuemal uduka kõrvalt vanemal lisa auk stange sisse) altpoolt õhu filtri kopsikusse.

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 07 Sept 2015, 13:05
Postitas allan
paikas kirjutas:Tänud otsese vastuse eest.

Kas väljamaa ERRI meeste jahedama õhu saamise torustikule pole mõelnud? Veetakse lisa torud (uuemal uduka kõrvalt vanemal lisa auk stange sisse) altpoolt õhu filtri kopsikusse.

See ei anna jahedamat õhku, vaid suuremas koguses.
Pigem vaatan üle ja vajadusel tugevdan praegust lahendust, udukatest plaanin hoopis pidureid jahutada.

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 19 Nov 2015, 10:44
Postitas allan
Auto on talveunes, aga ise ei saa puhata, kevadeks tahaks jälle omajagu muuta.
Jõudu hetkel lisada ei plaani, proovin sedapuhku kõveralt sõitmist veidi paremaks teha. Mitte, et ma ilge sõidumees oleks, aga minu jaoks on ehitamine vähemalt sama huvitav.
Olen nüüdseks umbes pool internetti läbi lugenud, mis puudutab aerodünaamikat ja kogu interneti, mis puudutab Volvode aerodünaamikat.
Panen oma plaanid ja teemasse puutuva info siia, äkki satub mõni võidusõiduspetsialist kogemata lugema.

1. Aero
S60 Challenge Cup-i tiib (pilt nr 1), naine lubas jõuludeks kinkida
ette stangelisa ja DIY splitter (pilt nr 2)
Kui olen piisavalt vapper, siis:
kapoti vent (kapoti alused ja pealsed rõhud pilt nr 3, vendinäidis nr 4)
difuuser (eeldab varuratta koopa mahalõikamist)

2. Pidurid
ette kangemad klotsid
udukad minema lüüa, aukudest torud pidurite jahutuseks
(äkki leian kellegi, kes klotsidele titaaniumist vaheplaadid lõikaks)

3. Juhitavus
ette S80 õõtshoovad (S80 õõts on pikem ja aitab negatiivset kallet suurendada, pilt nr 1 ja 2), uretaanpuksidega
vb lisan mõned tugevdusvardad põhja alla

4. Õlimajandus
temperatuurikell
vastavalt kella näitudele on võib-olla vaja õlijahuti vahetada Focus RS-i oma vastu või eraldi radiaator lisada

Kui kellelgi on soovitusi, head infot või juppe pakkuda, võib julgelt diskuteerida :)


1.
Pilt

2.
Pilt

3.
Pilt

4.
Pilt

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 19 Nov 2015, 11:15
Postitas KuldarA
Pilt

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 19 Nov 2015, 11:43
Postitas KennyBoy
Müts maha, on mida kevadeks oodata! :)

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 19 Nov 2015, 11:49
Postitas Tanel
Ürita endale sebida pildil nr 3 olev esistange. Seal piisavalt palju ruumi coolerile( võrreldes praeguse stangega). Värske õhu pealetuleku avad on suured ning vajadusel saad ka sinna panna lisaradika mootori õli jahutamiseks. Augud pidurite jahutamiseks on samuti olemas.
Igati kenam ja mis sinna siis splitter aretada poleks.

Kas jääd kasutama originaal paaki?
Vahuga täidetud paagile ei ole mõelnud ning lisada veel paari liitrine vahepaak, et mootor kurvis kuivaks ei jääks?

Kui loobid minema põhjaaluse paagi siis lennuta minema ka varuratas ja majanda sinna difuusor.
Mul on arvutis Race car aerodynamics - designing for speed Pilt, kui soovid anna teada.

Nagu aru saan on ka P2 kerega autodel tulemüüri ja kapoti vahel tihend?
Lõika keskelt ca 20cm jupp vahelt ja moorori ruumi õhutus paraneb ka sellega

Samuti võiksid rinkal mõelda, kuidas vähendada kere läbi vajumist.
Taha nt midagi sellist Pilt

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 19 Nov 2015, 15:12
Postitas allan
Tänks,
raamatut tahaks küll saada :)

R-i stangesid olen uurinud, aga liiguvad päris kõrge hinnaga. Cooler on täismõõdus ja IAT on juba praegu päris hea, ühesõnaga kui stanget soodsalt ei leia, siis jääb vana.

Paagiga ei võtaks esialgu midagi ette, veerandi paagitäiega pole veel probleeme olnud.
Kuna paak on tagasillast eespool, siis teoreetiliselt ei sega ka difuusori ehitamist.

Kapotitihend oli kogu pikkuses eemaldatud, aga üsna palju hakkas "tehnilist" lõhna tuppa tulema ja jahedama ilmaga panin tagasi.
Ultra race stiilis pulkasid tegelikult mõtlesingi põhja alla, väidetavalt aitavad hästi jah. Need meisterdaks ise valmis ilmselt.

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 19 Nov 2015, 15:52
Postitas Tanel
Kuna tahad kasutada s80 õõtsasid, mida rehvid sellest arvavad?
Rattad suht viltu ning Rakverest Audrusse sõit küllalrki pikk siis, kas rehvidele ei hakka?
Äkki oleks lihtsam kasutada camer polte? Sinna sõites esiratastel üks seade ja rinkal keerad polte ja olemas rinka seade. Ei maksa ka ülemõistuse palju. Või on plaanis hakata treilal vedama?

Nr4 r stange nagunii ringi tehtud ka juba, kas ise enda maitse järgi lasta teha ei tuleks mõistlikum. (võta venna autolt laenuks :p)
Netist otsides siis leiab r replica klaasplastist stange koos aero lisaga £140. Ei tea muidugi kvaliteeti

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 19 Nov 2015, 16:37
Postitas allan
Camber poldid on küljes, aga võimaldavad kuni -1.5 kraadi, rajal kõvemad mehed soovitavad -3...-3.5.
See hõbedane R on tegelikult CF kerega ja käsijuhtimisega invaliidi racecar :D

Kerepaneelid olid mõnda aega tagasi müügis selliste hindadega:
Pilt

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 20 Nov 2015, 09:42
Postitas KuldarA
Tanel kirjutas:Nr4 r stange nagunii ringi tehtud ka juba, kas ise enda maitse järgi lasta teha ei tuleks mõistlikum. (võta venna autolt laenuks :p)



Allan vast MX-5 stanget ei taha siia ette panna :D

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 20 Nov 2015, 10:09
Postitas allan
Vend vahetas R-i välja jah, MX-5 stange vist ei istu külge :D

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 20 Nov 2015, 15:09
Postitas Klamber
Omajagu kiiremaks peaks saama kui tagasilla pöörlevad jupid minema visata :D lihtsalt loogiline mõte, kui kõveralt sõit aja peale eesmärg oleks.. Muidu teema mulle meeldib, läbi raskuste tähtede poole või nii. Liiga lihtne olnuks E36 vms rinka jaoks ehitada. Ootan seda päeva kui kõrvuti Rasmuse 200ga näeb audrus.

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 20 Nov 2015, 19:58
Postitas allan
Aitüma.
Nõus, et rajaautoks on paremaid valikuid, aga mis teha, kui vigastus ei luba teisi marke vaadata.
Praegu kannatab veel perega ka sõita, aga veidi muretsen, et tiibade-vineeridega läheb tuugaks :D