Kirsipuu 244
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Kirsipuu 244
Suppi support.
Nüüd seisab asi enda laiskuse taga...
CT-505 osutus mittetöötavaks
Sai 6€ eest kaabeldust ostetud ja joodetud aga tuhkagi.
200/300/700 maki kaabeldust saab Sergio elektroonikast
Heli ja võimenduse osas sain vist Diivan'iga kaubale, eks õhtul paista.
Nüüd seisab asi enda laiskuse taga...
CT-505 osutus mittetöötavaks
Sai 6€ eest kaabeldust ostetud ja joodetud aga tuhkagi.
200/300/700 maki kaabeldust saab Sergio elektroonikast
Heli ja võimenduse osas sain vist Diivan'iga kaubale, eks õhtul paista.
Tags:
Re: Kirsipuu 244
Kui ma kunagi suppordeid vahetasin, siis suppi küll ei tundnud, aga idee jääb ikka samaks:
http://fotoalbum.ee/photos/henk/18529399
http://fotoalbum.ee/photos/henk/18529399
Re: Kirsipuu 244
Diivani käest tuli CR-101 ja võimendi mille marki ma siiamaani ei ole tuvastanud. Stereo töötab, võimendit pole proovinud.
Aga nagu kodumaal ikka, kui millelegi haruldasele küüned taha saad siis mingi konks on ikka asjal küljes.
Esiteks, maki juhtmed olid otse pistiku tagant maha näritud - õnneks piisavalt pikad et uued külge joota.
Õiget skeemi pole leidnud seega kaks karva jäid praegu õhku.
Võimendil on paras pundar juhtmeid sabas aga ei ühtki pistikut.
Sisendvoolu juhe on kaitsme järgi eristatav, aga kõlarite osas tuleb selgitustööd teha.
Suurimaks probleemiks osutus asjaolu, et CR-101 on 300se paneeliga ja IA teatas, et 200se paneeli(CR-4060) ei saa enam tellida.
Käiku läks plastiku nuga ja uuel nädalal tuleb 3D prindi meestega ühendust võtta.
Praegu olukord selline:
Üks peaaegu pilt kuidas õige asi välja näeb:
Aga nagu kodumaal ikka, kui millelegi haruldasele küüned taha saad siis mingi konks on ikka asjal küljes.
Esiteks, maki juhtmed olid otse pistiku tagant maha näritud - õnneks piisavalt pikad et uued külge joota.
Õiget skeemi pole leidnud seega kaks karva jäid praegu õhku.
Võimendil on paras pundar juhtmeid sabas aga ei ühtki pistikut.
Sisendvoolu juhe on kaitsme järgi eristatav, aga kõlarite osas tuleb selgitustööd teha.
Suurimaks probleemiks osutus asjaolu, et CR-101 on 300se paneeliga ja IA teatas, et 200se paneeli(CR-4060) ei saa enam tellida.
Käiku läks plastiku nuga ja uuel nädalal tuleb 3D prindi meestega ühendust võtta.
Praegu olukord selline:
Üks peaaegu pilt kuidas õige asi välja näeb:
Re: Kirsipuu 244
Tere, mul on "laos" paar komplekti sarnaseid helisüsteeme (raadio/makk+ekvalaiser+võimendi, vist 700 paneelidega, vähemalt kirjad on 700 seeria stiilis) koos juhtmetega. 2 üle jäänud juhtmeotsa võivad olla raadiojaamade otsimiseks jalaga. Minu komplektidel on selline lüliti kaasas, mis põrandale käib ja mida jalaga muljudes otsib järgmise jaama. Sarnane vene autode kaugtulelülitile. Vanasti ju RDS ja AF süsteemi polnud, samuti roolinuppe.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
Re: Kirsipuu 244
Kristjan kirjutas:Tere, mul on "laos" paar komplekti sarnaseid helisüsteeme (raadio/makk+ekvalaiser+võimendi, vist 700 paneelidega, vähemalt kirjad on 700 seeria stiilis) koos juhtmetega. 2 üle jäänud juhtmeotsa võivad olla raadiojaamade otsimiseks jalaga. Minu komplektidel on selline lüliti kaasas, mis põrandale käib ja mida jalaga muljudes otsib järgmise jaama. Sarnane vene autode kaugtulelülitile. Vanasti ju RDS ja AF süsteemi polnud, samuti roolinuppe.
Installatsiooni manuaal räägib ka midagi "Foot pedal'ist"
Eeldusel, et see kahe juhtmega toimetab (oranž ja roheline) siis kõlab usutavalt.
Aga veider on see, et mõlemad eraldasid 4V lähedal pinget. Joodan sinna jupi juhet juurde ja isoleerin otsad ära.
Võimendi installeerimisest jagan kunagi hiljem pildimaterjali... Võin öelda, et skeemidel oli viga.
Re: Kirsipuu 244
Siin pakub musta ja oranži: http://www.hot.ee/xc70/volvo/raadio.pdf
Kunagine pilt raadiokogust:
Seal tunduvad juhtmed aga kollased ja mustad olema:
Lisan ühe lingi: http://www.volvo200.org/accessoires/index.htm
Kunagine pilt raadiokogust:
Seal tunduvad juhtmed aga kollased ja mustad olema:
Lisan ühe lingi: http://www.volvo200.org/accessoires/index.htm
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
Re: Kirsipuu 244
Seest:
Väljast:
Jahutusvedeliku algus ja lõpp:
Keegi on heinamaal kõvasti pihta andnud:
Sissepurske koht on natuke väga must:
Väljast:
Jahutusvedeliku algus ja lõpp:
Keegi on heinamaal kõvasti pihta andnud:
Sissepurske koht on natuke väga must:
Re: Kirsipuu 244
väike viki tekst ja tundub siiski aw-70
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_AW70 ... nsmissions
edit:aga strateegiliselt hea koha pealt on kulunud!
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_AW70 ... nsmissions
edit:aga strateegiliselt hea koha pealt on kulunud!
Re: Kirsipuu 244
enta kirjutas:väike viki tekst ja tundub siiski aw-70
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_AW70 ... nsmissions
edit:aga strateegiliselt hea koha pealt on kulunud!
Lugesin manuaali, C - tähendab type 70
Re: Kirsipuu 244
Veidi kuiva juttu ka.
Eile tõukasn kere korraks õue ja tegin tühjale kapotialusele esmase pesu.
Igatahes, suur muda sai maha ja auto on tagasi toas.
Ka Andrese töökate sõrmede vahele usaldatud 531 pea sai pesu ja läks koostamislauale.
Käigukastiga on huvitav anomaalia:
Seerianumber ütleb AW70 ja korpusele on valatud 03-71
Lisaks selgus et filter on ~88 aasta tootmisliini jääk, kuigi seerianumber ütleb tootmise ajaks veebruar 89.
Ja käigukasti sees on ka nähtaval kohal 03-70 markeering
See muidugi võib seletada ka tagumise saale anomaliat:
Saale on 35mm, flantsi võll on kulunud ja 34.9mm
Simmerling mis kaasa tuli (ja ka varem sees istus) oli 36mm
Õnneks tõin eile Supp'i käest pool koormat kaupa et esisild laiali tõmmata.
Kui amorte vahetama ei pea tahaks uue nädala lõpuks veermikutööd lõppenuks lugeda.
Eile tõukasn kere korraks õue ja tegin tühjale kapotialusele esmase pesu.
Igatahes, suur muda sai maha ja auto on tagasi toas.
Ka Andrese töökate sõrmede vahele usaldatud 531 pea sai pesu ja läks koostamislauale.
Käigukastiga on huvitav anomaalia:
Seerianumber ütleb AW70 ja korpusele on valatud 03-71
Lisaks selgus et filter on ~88 aasta tootmisliini jääk, kuigi seerianumber ütleb tootmise ajaks veebruar 89.
Ja käigukasti sees on ka nähtaval kohal 03-70 markeering
See muidugi võib seletada ka tagumise saale anomaliat:
Saale on 35mm, flantsi võll on kulunud ja 34.9mm
Simmerling mis kaasa tuli (ja ka varem sees istus) oli 36mm
Õnneks tõin eile Supp'i käest pool koormat kaupa et esisild laiali tõmmata.
Kui amorte vahetama ei pea tahaks uue nädala lõpuks veermikutööd lõppenuks lugeda.
Re: Kirsipuu 244
Edu ja jõudu ehitamisel. Ma pole talverehvegi jõudnud ära vahetada
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Kirsipuu 244
Volvo75 kirjutas:Edu ja jõudu ehitamisel. Ma pole talverehvegi jõudnud ära vahetada
Mina ka mitte.
Aga asjast.
Esisillast jäävad toimima vaid sadulad ja roolisüsteem.
Pesemise käigus selgus ka et keegi on kunagi rooli kardaaniristi vahetanud.
Küll suhteliselt kirvemeetodil aga enne kui loksuma hakkab, ei näpi.
Pilti ka:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist