Maani XC70 D5 atm 2003
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Ma diisli kohalt suht võhik, et ehk seletad mulle ka, et mis vahe neil pihustite klassidel on? Kas lihtsalt uuem või miskit muud?
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Pihustite kohta kahjuks rohkem infot ei tea, kui et parendatud ning paremad, ka Volvo ise on nende asjade kohalt suht vait alati.
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
See auto vist läheb lõpuks riiulisse..sest müüa lihtsalt pole mõtet
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Müügi mõtet pole veel olnud, auto ikka oma käe järgi kasvatatud ja remonditud ka enda jaoks ning poolikuid projekte veel ikka on
Riiulisse asja pole, ikka igapäevane tööloom. Sõidustiil on ka selline agressiivsem
Riiulisse asja pole, ikka igapäevane tööloom. Sõidustiil on ka selline agressiivsem
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Eile hakkas miskit vasaku tagaratta juures kolisema auklikul teel, hiljem jalaga vastu tagaratast togides, käiski sama hääl. Ketaspiduriklotsi vedru oli ilusti omal kohal ja toimiv, seega viga siis kas kulunud klotsis või seisupiduri klotsi vedrudes. Täna sai siis ette võetud asjake. Kui piduriketas maas oli, kolksu enam polnud ja kolksu tekitas piduriklots ise, kuna selle tagumine pehmem kate oli ära kulunud. Sai sinna vahele välitingimustesse mõeldud kahepoolne teip hetkel ja kuna seisupiduri klotside vedrude uus komplekt oli ka juba olemas, sai need ära vahetatud profülaktika mõttes mõlemalt pool. 1,5 tundi hiljem oli ratta juures vaikus majas Aega võttis veel supporti kelkude puhastamine ja määrimine.
Kuna omal mootori juhtaju faili vahetamise võimalus olemas, sai vahepeal proovitud jälle stock failiga sõita, ja no krt ei ole ikka see asi hea Tuunitud failiga on masin ikka täitsa teine tera kohe, kohalt startides varakult elus ja tõmme ikka selline meeldiv Faili vahetuse jaoks sai üks lisa juhe tehtud, et oleks võimalik ilma kuhugi minemata see ära teha:
Vahepeal tuli Pestavi poolt failist ka vähe moditud versioon, kus tõstetud turbo solenoidi pulsisagedust, gaasipedaali tundlikkus rohkem sportlikuks ning tabeli järgi on siis hetkel 4000rpm juures 165kw Gaasipedaal on küll mõnus pehme ja hästi kuuletuv, minek nagu ikka võimas Vaikselt saab kohalt mindud ainult siis, kui keegi ees uimab.
Täna sai ka üks ammune idee teostuse väikese kleepsu näol
Mõte tuli Pathfinder reelingult.
Prinditud töö laserprinteriga läbipaistvale ilmastikukindlale sildi kleebisele ja eks näha ole, kaua vastu peab ning kas siis enam meeldibki. Praegu paistab küll sobivat
Kuna omal mootori juhtaju faili vahetamise võimalus olemas, sai vahepeal proovitud jälle stock failiga sõita, ja no krt ei ole ikka see asi hea Tuunitud failiga on masin ikka täitsa teine tera kohe, kohalt startides varakult elus ja tõmme ikka selline meeldiv Faili vahetuse jaoks sai üks lisa juhe tehtud, et oleks võimalik ilma kuhugi minemata see ära teha:
Vahepeal tuli Pestavi poolt failist ka vähe moditud versioon, kus tõstetud turbo solenoidi pulsisagedust, gaasipedaali tundlikkus rohkem sportlikuks ning tabeli järgi on siis hetkel 4000rpm juures 165kw Gaasipedaal on küll mõnus pehme ja hästi kuuletuv, minek nagu ikka võimas Vaikselt saab kohalt mindud ainult siis, kui keegi ees uimab.
Täna sai ka üks ammune idee teostuse väikese kleepsu näol
Mõte tuli Pathfinder reelingult.
Prinditud töö laserprinteriga läbipaistvale ilmastikukindlale sildi kleebisele ja eks näha ole, kaua vastu peab ning kas siis enam meeldibki. Praegu paistab küll sobivat
-
- Foorumlane
- Postitusi: 90
- Liitunud: 18 Juul 2010, 09:25
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Pihustid sobivad 1- le või vaja arvutiga vähe timmida ka.
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Minu omal ei olnud vaja. Autol olid enne peal klass 2 pihustid ning klass 4 pihustid kodeeritakse ka klass 2.
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Täna sai siis järgmine vaikus tuppa. Vahetatud said esimese stabika puksid ning selleks on vaja alt võtta stabika varras tervenisti Töö suht sarnane roolilati eemaldamisega, kus vaja tõsta mootorit, langetada alusraami tagaosa kuskil 9 cm jne. Roolilatt tuleb ka lahti kruvida ja riputada. Järgmisel korral ei ole enam vaja varrast alt ära võtta, aga töömaht on siiski sama, kuna ilma roolilatti riputamata ja alusraami alla laskmata ei pääse lihtsalt inimese moodi ligi. Tõstukiga töökoja ja oskaja käes oleks töö kuskil 3-4h, minul kulus maa peal püherdades 6h
Pilte ka ikka:
Pildil näha ka viimasel Volremi külastusel mainitud parem puks, mis oma kohalt ära tõmmatud üpris kergelt. Loksus nii varras puksi sees kui ka puks klambri sees ja see tegi juba head häält auklikul teel:
Uus puks vs kulunud puks:
Puksi klamber on omavahel kokku surutud sellise süsteemiga:
Lahti sai jõuga pekstud haamri ja vana peitliga. Vasaku poole puks oli veel enam vähem tihe ning varda ümbert oli vaja ära lõigata. Esimesed kondid olid veel uskumatult head.
Ja uued puksid auto all:
Esimesel pildil näha, kuidas roolilatt on riputatud ja viimasel pildil näha natuke ka see puksi lõhik, millest ta ümber varda vaja panna. Lõhik tegelikult ainult tundub suur olevat, aga kuskil 2mm kaugusel on kummipinnad väga tugevalt koos. Lõhikuid ei teadnud kummale poole panna, aga miski pärast tundus loogilisem jätta lõhik suunaga auto esiosa.
Puksid sain Volremist ja neil oleva kirja järgi jõudsin guugeli abiga siia: http://tedgum.pl/pl/katalog.html
Uued puksid istuvad klambri sisse ikka väga tihedalt ning klambri peale saamine käib paraja jõuga. Algul tahtsin klambri alumist poolt ka panna tagasi, aga kui ülemine kaarega osa puksile peale suruda jõuga, liiguvad augud liiga palju paigast ära. Siis hakkasin vaatama, et see vist on mõeldud üldse ilma selle alumise osata paigaldamiseks ja otse alusraamile. Alusraami külge sai tõmmatud poltidega, mis surusid puksi ikka väga tugevalt kokku ja vastu. Töölt ära sõites lasin ikka mõnuga aukudest läbi ja sild on nüüd väga tihe Ainsad hääled, mida kuuleb, on polstrite tekitatud ja need hakkavad ka varsti korda mööda vaikseks minema.
Kunagi Inxi XC70-ne teemas olid jutuks need stange all olevad plast kolmnurgad. Oma arust mäletasin oma masinal neid lameda põhjaga olevat, täna aga oli vaja need küljest võtta alusraami esimeste poltide lõdvestamiseks ja on ikka piduri jahutuskanaliga:
Pilte ka ikka:
Pildil näha ka viimasel Volremi külastusel mainitud parem puks, mis oma kohalt ära tõmmatud üpris kergelt. Loksus nii varras puksi sees kui ka puks klambri sees ja see tegi juba head häält auklikul teel:
Uus puks vs kulunud puks:
Puksi klamber on omavahel kokku surutud sellise süsteemiga:
Lahti sai jõuga pekstud haamri ja vana peitliga. Vasaku poole puks oli veel enam vähem tihe ning varda ümbert oli vaja ära lõigata. Esimesed kondid olid veel uskumatult head.
Ja uued puksid auto all:
Esimesel pildil näha, kuidas roolilatt on riputatud ja viimasel pildil näha natuke ka see puksi lõhik, millest ta ümber varda vaja panna. Lõhik tegelikult ainult tundub suur olevat, aga kuskil 2mm kaugusel on kummipinnad väga tugevalt koos. Lõhikuid ei teadnud kummale poole panna, aga miski pärast tundus loogilisem jätta lõhik suunaga auto esiosa.
Puksid sain Volremist ja neil oleva kirja järgi jõudsin guugeli abiga siia: http://tedgum.pl/pl/katalog.html
Uued puksid istuvad klambri sisse ikka väga tihedalt ning klambri peale saamine käib paraja jõuga. Algul tahtsin klambri alumist poolt ka panna tagasi, aga kui ülemine kaarega osa puksile peale suruda jõuga, liiguvad augud liiga palju paigast ära. Siis hakkasin vaatama, et see vist on mõeldud üldse ilma selle alumise osata paigaldamiseks ja otse alusraamile. Alusraami külge sai tõmmatud poltidega, mis surusid puksi ikka väga tugevalt kokku ja vastu. Töölt ära sõites lasin ikka mõnuga aukudest läbi ja sild on nüüd väga tihe Ainsad hääled, mida kuuleb, on polstrite tekitatud ja need hakkavad ka varsti korda mööda vaikseks minema.
Kunagi Inxi XC70-ne teemas olid jutuks need stange all olevad plast kolmnurgad. Oma arust mäletasin oma masinal neid lameda põhjaga olevat, täna aga oli vaja need küljest võtta alusraami esimeste poltide lõdvestamiseks ja on ikka piduri jahutuskanaliga:
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Naiiss.
Mul ootab juba pikemat aega kontide vahetust ja tagumise stabikavarda pukside vahetust, aga külmade ilmadega ei taha mitte autoalla ronida. Kadestamapanev on see vaikne auto, mul kolksub juba suht valjult
Mul ootab juba pikemat aega kontide vahetust ja tagumise stabikavarda pukside vahetust, aga külmade ilmadega ei taha mitte autoalla ronida. Kadestamapanev on see vaikne auto, mul kolksub juba suht valjult
Arrogance diminishes wisdom !
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Eks sai isegi oodatud juba mõni kuu välitingimuste paremaks muutumise järgi
Peaks tagumisel ka need puksid ära vahetama, sest kunagi koputasid needki salongi. Tol korral oli varda ümbert veel tugevalt kinni ning loksus klambri vahelt. Sai surutud mõlemale ca 3mm paksune metallitükk vahele. Siiani nendega vaikus veel, kuid eks ole lihtsalt aja küsimus.
Peaks tagumisel ka need puksid ära vahetama, sest kunagi koputasid needki salongi. Tol korral oli varda ümbert veel tugevalt kinni ning loksus klambri vahelt. Sai surutud mõlemale ca 3mm paksune metallitükk vahele. Siiani nendega vaikus veel, kuid eks ole lihtsalt aja küsimus.
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Täna said tagumised pidurid korraliku hoolduse:
Kettad ja klotsid olid vahetatud miski 3 aastat tagasi ning tol korral sai NK omad pandud, klotsid olid veidi üle poole kulunud ja kettad olid ülivähe kulunud. Neil vist ongi materjal pehmeke, kuna vahel oli tunne, et kettad kõverad, siis jälle vahel polnud seda tunnet. Linnas ei seganud väga see asi, aga maanteel möödasõitu tehes ja teiste vahele pidurdades, värises mõnel korral tagaosa ikka vägevalt.
Supportitel said vahetatud ka kõik osad ja tihendid, ainult õhutusnipli kork jäi originaal, kuna see nägi parem välja Torud said ka vanast vedelikust puhtaks ning nüüd voolab pidurisoontes DOT 5.1. Seisupiduri klotse pole vaja veel vahetada ning uute ketastega võib kässeriga lausa loha tõmmata linnakiirusel
Kui support maas oli, tahtsin ta algul musta värviga üle tõmmata, see oli aga otsas ning läks hoopis kuldne veljevärv peale:
Kettad ja klotsid olid vahetatud miski 3 aastat tagasi ning tol korral sai NK omad pandud, klotsid olid veidi üle poole kulunud ja kettad olid ülivähe kulunud. Neil vist ongi materjal pehmeke, kuna vahel oli tunne, et kettad kõverad, siis jälle vahel polnud seda tunnet. Linnas ei seganud väga see asi, aga maanteel möödasõitu tehes ja teiste vahele pidurdades, värises mõnel korral tagaosa ikka vägevalt.
Supportitel said vahetatud ka kõik osad ja tihendid, ainult õhutusnipli kork jäi originaal, kuna see nägi parem välja Torud said ka vanast vedelikust puhtaks ning nüüd voolab pidurisoontes DOT 5.1. Seisupiduri klotse pole vaja veel vahetada ning uute ketastega võib kässeriga lausa loha tõmmata linnakiirusel
Kui support maas oli, tahtsin ta algul musta värviga üle tõmmata, see oli aga otsas ning läks hoopis kuldne veljevärv peale:
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Viimasel pildil on näha, kuidas teadmatusest sai lastud vasemääret laagrirummu ja ketta vahele Kui seda pilti mehhaanikust sõbrale näitasin, ütles kohe, et sinna mitte mingil juhul ei tohiks seda lasta. Probleemiks vasemäärde puhul selle paksus ning võib jääda mikro erinevus sisse ja vähem kui 10000km-ga ketta kõveraks teha. Sai küll õhuke kiht vahele lastud ja enne ketta kinni keeramist sai seda ka keerutatud rummu peal, et määre ühtlane oleks. Eilne ehitamine jäi pooleli ka, kuna polnud tikksaagi ja oli vaja täna tagaosa pakkudele uuesti ajada. Siis sai ka ühtlasi juba vasemääre eemaldatud brake cleaneriga ning uuesti traatharjaga põhjalikult puhastatud.
Aga tikksaagi vajasin selle jaoks
Ja auto all:
Unustada ei tohiks ka seda väikest salongi poolset polti, kus ka püstak toetab vastu kere:
Mõtte leidsin siit huvitavast teemast: http://www.ipdusa.com/blogs/286/team-ken
Selle valge plasti jämedus on täpselt 1cm ja see just see puudu olev kõrgus, mis uute esimeste amortidega kaasas olnud alumiste kummipatjadega auto nina tõusis.
Töö lõpus oli koll ees ja ei viitsinud mõõta ega pilti teha küljest, aga kodu teel oli märgata küll, et esituled näitavad madalamale ning salongi sisene peegel oli uue nurga all tagaaknast nähtavaga. Küljepeeglitest XC puhul aru ei saa, kuna need nii head suured, et isegi inimene, kes istme asendit muudab, ei vaja peegli asendi muutmist Eile käisid ka mõlemad püstakud maha šablooni tegemiseks. Uskumatult lihtsalt on need püstakud äravõetavad ikka.
Hetkel oleks ette vaja korralikemaid rehve, aga ei tahaks kohe üldse praegustele 16" velgedele uusi rehve panna, vaid äkki kannatab nii kaua oodata, kuni siit midagi välja koorub: viewtopic.php?f=53&t=42280&p=292312 Sügisel all olnud 17" veljed sai kevadel ära müüdud.
Aga tikksaagi vajasin selle jaoks
Ja auto all:
Unustada ei tohiks ka seda väikest salongi poolset polti, kus ka püstak toetab vastu kere:
Mõtte leidsin siit huvitavast teemast: http://www.ipdusa.com/blogs/286/team-ken
Selle valge plasti jämedus on täpselt 1cm ja see just see puudu olev kõrgus, mis uute esimeste amortidega kaasas olnud alumiste kummipatjadega auto nina tõusis.
Töö lõpus oli koll ees ja ei viitsinud mõõta ega pilti teha küljest, aga kodu teel oli märgata küll, et esituled näitavad madalamale ning salongi sisene peegel oli uue nurga all tagaaknast nähtavaga. Küljepeeglitest XC puhul aru ei saa, kuna need nii head suured, et isegi inimene, kes istme asendit muudab, ei vaja peegli asendi muutmist Eile käisid ka mõlemad püstakud maha šablooni tegemiseks. Uskumatult lihtsalt on need püstakud äravõetavad ikka.
Hetkel oleks ette vaja korralikemaid rehve, aga ei tahaks kohe üldse praegustele 16" velgedele uusi rehve panna, vaid äkki kannatab nii kaua oodata, kuni siit midagi välja koorub: viewtopic.php?f=53&t=42280&p=292312 Sügisel all olnud 17" veljed sai kevadel ära müüdud.
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
maan kirjutas:Viimasel pildil on näha, kuidas teadmatusest sai lastud vasemääret laagrirummu ja ketta vahele Kui seda pilti mehhaanikust sõbrale näitasin, ütles kohe, et sinna mitte mingil juhul ei tohiks seda lasta. Probleemiks vasemäärde puhul selle paksus ning võib jääda mikro erinevus sisse ja vähem kui 10000km-ga ketta kõveraks teha. Sai küll õhuke kiht vahele lastud ja enne ketta kinni keeramist sai seda ka keerutatud rummu peal, et määre ühtlane oleks. Eilne ehitamine jäi pooleli ka, kuna polnud tikksaagi ja oli vaja täna tagaosa pakkudele uuesti ajada. Siis sai ka ühtlasi juba vasemääre eemaldatud brake cleaneriga ning uuesti traatharjaga põhjalikult puhastatud.
Tegin oma S80-l sama vea, 3000km ja kõveraks . Tublid ettevõtmised nagu sul ikka!
P.S: Kui Haapsalusse satud siis anna teada, olen sulle endiselt ühe sixpäki sees
Parimat
Artur
Volvo S80 V8 Executive
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Arturio kirjutas:Tegin oma S80-l sama vea, 3000km ja kõveraks . Tublid ettevõtmised nagu sul ikka!
P.S: Kui Haapsalusse satud siis anna teada, olen sulle endiselt ühe sixpäki sees
Parimat
Artur
Ma õnneks jõudsin vaid 70km sõita esmaspäeval ja needki olid tavalisest rahulikumad
See viimane oli mul juba meelest läinud Kui pakutakse, siis ei tohi EI öelda
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist