4. leht 5-st

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 122kw 2005 SvenR

Postitatud: 21 Apr 2019, 15:59
Postitas Tanel313
SvenR kirjutas:Eile olime naisega siis väljasöidul Riias, pöhjuseks hooratta vahetus. Mitte plaanitult läks aga ka sidur vahetusse kuna oli juba minekul ja polnud mötet söita nädalake ja siis uuesti kast maha katkuda. Töö tehti korralikult ning soodsalt.


Eestis töökojad otsa saanud?

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 122kw 2005 SvenR

Postitatud: 21 Apr 2019, 20:07
Postitas SvenR
Tanel313 kirjutas:
SvenR kirjutas:Eile olime naisega siis väljasöidul Riias, pöhjuseks hooratta vahetus. Mitte plaanitult läks aga ka sidur vahetusse kuna oli juba minekul ja polnud mötet söita nädalake ja siis uuesti kast maha katkuda. Töö tehti korralikult ning soodsalt.


Eestis töökojad otsa saanud?

Kui pisut rohkem teemas kolad siis leiad ka pöhjuse :idea:

Re: Volvo "Red" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

Postitatud: 21 Apr 2019, 20:40
Postitas Tanel313
Peale hulga põhjuste miks sinnamaale mitte minna nagu mingit põhjendust ei näe :-S

Re: Volvo "Red" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

Postitatud: 22 Apr 2019, 07:30
Postitas SvenR
Sai alla taastatud hooratas 220€ ja pakuti ka vahetust 130€. Meite maal 270€ taastatud. Taastatu sellise hinnaga kui oma vastu anda, muidu +50€. Siin on pakkuja Virumaal ja tuleks sinna söita nagu ka Riiga, seal pole aga erinevalt Riiast pea päeva jagu aega kuskil viita. Saatmine hoorattal u.20€ ja seega isegi tagasi saates Virumaale tuleks hinnaks 310€. Lisaks oli ka 2 positiivset tagasisdet kes paar aastat tagasi selle Riia teema ette vötnud.

Re: Volvo "Red" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

Postitatud: 03 Mai 2019, 07:11
Postitas SvenR
Esmaspäeval löi madala jahutusvedeliku kirja, valasin peale pool liitrit ja kuna tollel hetkel rohkem polnud ja sai miinimumini siis teisipäeval valasin max märgini. Eile öhtul aga hakkas linnas vilgutama kirja ja siis jäi jälle ette. Koju jöudes ajasin kapotti püsti ning sealt vaatas vastu halb üllatus, jahutusvedelik ilutses veepumba pool. Algul kahtlustasin et ehk vesi linnast lompidest aga nina siiski tundis nagu pigem ikkagi jahutusvedelikku. Eks enne tööle minekut peab uuesti üle vaatama. Oli siin talve löpus plaanis rihmad ja pump vahetada aga pihustite ja hooratta traalivaalis läks meelest.

Re: Volvo "Red" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 SvenR/VirgeR

Postitatud: 12 Mai 2019, 22:00
Postitas SvenR
Tegin algul küll hinnapäringu aga löpuks otsustasin siiski ise töö ära teha. Kuna veepump pani saba ja nagunii olin siiani peale ostu hammasrihma vahetust edasi lükanud siis sai see ette vöetud ise. Lisaks ka hirmutuste taustal sai geneka rihma komplekt vahetatud, kuigi vähemalt D5244T mootoril ei suutnud ma tuvastada kuidas geneka rihm purunedeas hammasrihma vahele saaks :-k

Kuna riiulis ootas ka parema esimese amordipadja komplekt siis läks ka see vahetusse.

Ja xenode tagasilla anduri kinnitus sai ka nipukaga ajutiselt(loe igaveselt) fikseeritud, samas ei olnud aega et täna xenode high peale lülituse probleemi lahendust otsida kuna külalised tulid grillima.

BCM moodul läks ka vahetusse aga selle probleemile vist sellest ei saanud lahendust ja peab edasi uurima hakkama et vast kuskil juhtmestikus asi ikkagi.

Tagumine vaakumpadi sai ka vahetatud aga selle paigutusega on insenerid ikka korralikult metsa pannud, alumise poldi ligipääs on pehmelt öeldes keeruline.

Pildit vahetatud varuosadest ja teisel custom Volvo special tool 999-5433 mille valmistamiseks kulus alla 2 tunni.

Pilt

Pilt

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 VirgeR

Postitatud: 27 Mai 2019, 19:17
Postitas VirgeR
Nonii, jõudsin ka ise ametlikult foorumisse :D
Täna sain kätte intercooleri ja nagu näha siis sain ka pagasikatte. Nüüd vaja väike remont ja juunis ülevaatusele.

Pilt

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 VirgeR

Postitatud: 07 Juun 2019, 20:18
Postitas SvenR
Asi siis sealmaal et nüüdseks selge selle veakoodide pika rea pöhjus, CEM on omadega osaliselt otsas. Peab leidma uue CEM mis korras ja läheb kloonimisse. Oli vöimalus et on "uppunud" aga sai täna üle vaadatud ja siiski ei ole vaid on sees miskit otsa saanud.

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 VirgeR

Postitatud: 19 Juul 2019, 14:04
Postitas SvenR
Täna sai siis löpuks masin peaaegu korda, vaja veel nüüd siis cooler vahetada. CEM-L sai siis vahetatud, asemele tuli kasutaja hypnotiza käest saadud CEM-L ja kloonimise eest tänud kasutajale gljuk [ok] Kodanik gljuk suutis muidugi löpuks minu saadetud vigase mooduli korda teha, seega kellel CEM-L peal kaitse nr.15 pinge kaob siis soovitan julgelt temaga ühendust vötta :!: Kuna BCM oli vahetatud ja andis veakoodi sisse ning läpaka aku sai tühjaks siis kruvisin vana BCM tagasi ning kadus ka DSTC teade kompuutri ekraanilt.

Järgmine nädal ehk jöuan ka cooleri vahetuseni ja siis ülevaatusele kuna see kestab kuu löpuni.

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 VirgeR

Postitatud: 29 Juul 2019, 07:40
Postitas SvenR
Nädalavahetusel siis sain aega ja läks naise autol cooleri vahetuseks. Aga vot aru mina ei taipa kas juba pandud teine kliima toru juhi poole radikale vöi olen mina uhuu aga manuali järgi radikate eemaldamine(jahutus+cooler koos) on paras väänamine kuna kliima radikas tahab ka hirmsasti kaasa tulla ja tagasi panne on ta nagu li""i laps :? Külge läks siis Nissensi toode.

Pilt

Vana patune peapeale keeratuna:

Pilt

Uus koos jahutusradikaga:

Pilt

Kuna aga ka kliimaradikas nägi väääääga närune välja siis peab hakkama ka selle vahetust planeerima.

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 VirgeR

Postitatud: 03 Aug 2019, 12:00
Postitas VirgeR
Täna läbis Red Lady puhtalt ülevaatuse 8)

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 VirgeR

Postitatud: 03 Aug 2019, 15:55
Postitas SvenR
VirgeR kirjutas:Täna läbis Red Lady puhtalt ülevaatuse 8)


Pilt

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 VirgeR

Postitatud: 31 Mär 2020, 19:33
Postitas SvenR
Kuna üks gabariidi pirn taga vasakul töötas nagu vahelduvvool ja minu kämmal pole ülemise väikese vahetuseks sobiv, siis sai maha katkutud tuled. Sai ka selgeks, miks tagurdustule pesa seest koguaeg tolmune on ja ka autosse vahest tolmu löhna sisse viskab. Nimelt pole alumisel tulel seda tihendit ja sealt vahelt oli avatud tee tolmule. Tihendit omal ju riiulis ei seisa, siis tuleb läheneda loominguliselt ja käepäraste vahenditega. Nii kerele kui tulele sai siis pandud läbipaistev teip ja silikoonist tekitatud ajutine tihend. Kui sellest koroona jamast tingitud rahakoti pitsitus mööda saab, siis peab uue tihendi sinna vaatama.

Pilt

Pilt

Eelmine nädal sai ka juba pikalt körvu häirinud probleem lahendatud, juhi ukse kölaril oli membraan kinni jäänud ja sai uus sama koodiga element asemele pandud ning körval kohe puhkus.

Homme saab kätte ja vahetada ka körvalistuja peegli, auto küljes oleval irdus peegliklaas soojendusplaadilt.

Varuosade eest tänud kasutajale hypnotiza.

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 VirgeR

Postitatud: 29 Apr 2020, 19:26
Postitas SvenR
Eelmine laupäev sai vahetatud öli ning katsetuseks läks sisse Petronas Syntium 5000 DM ja filtriks Hengst kuna Knecht oli riiulist otsas. Kohale jöudsid ka mootoripadjad, Lemförder tagumine vaakumpadi(mis läheb Maxgear kräpi asemele mille eelmise vahetusega teadmatusest paigaldasin) ja käigukasti väändepadi Hutchinson(mis on oodanud vahetust auto ostust alates :-$ ).

Pilt

Pilt

Re: Volvo "Red Lady" V70 II D5 D5244T 120kw 2005 VirgeR

Postitatud: 01 Mai 2020, 16:24
Postitas SvenR
Täna siis ilm ilus ja tööpäev.

Pilt

Selline on siis kasti väändepadi:

Pilt