S80 AWD V8
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: S80 AWD V8
Egas midagi, talv on jälle lähenemas ja peab need krdi koledad naastudega nööbid mõneks ajaks alla keerama. Aftermarket.ee-st sai Rasmuse kaudu veidi soodsamalt coilidele villased sokid ka soetatud, et siis kevadel oleks asja, mida reguleerida.
Sukad:
Kihnu "kisakõri" rahulolevast näoilmest julgen järeldada, et suure tumeda veljega madaldatud auto polegi vast kõige rõvedam.
Seega - Virve approves!
Sukad:
Kihnu "kisakõri" rahulolevast näoilmest julgen järeldada, et suure tumeda veljega madaldatud auto polegi vast kõige rõvedam.
Seega - Virve approves!
Re: S80 AWD V8
Viimasel V8-te vennastumise ürril selgus kurb tõsiasi - tagumised facelift tuled suruvad visuaalselt p*erse rohkem maadligi... no krt kus mulle madaldatud paat meeldib. Karel käis ka muidugi nagu uni pinda, et minul ja Allanil peavad need tuled 100% külge saama - said!
Et veateadet ei pilluks, tuli laternale selline toode vahele keerata: https://www.noortehnik.ee/supreme-led-r50w-takisti/
Tegelikult on plaan tuled veel korraks küljest keerata ja LED-inseneri juurde viia, üks idee tekkis, mida tahaks katsetada. Kui õnnestub, tekib siia postituse alla üks videosalvestis.
Praeguseks aga klassikaline enne / pärast.
Enne:
Pärast:
Eks ta esialgu harjumatu oli, aga kunstilises mõttes on päris kena bumerang:
Uuendan siis vahelduseks - 07.12.2017
Videolõiku veel ei tule, aga liigun üsna jõudsalt sinnapoole. Põhjus, miks tuled üldse ribadeks sai lõigatud, oli Volvo inseneride poolt lõpetamata jäänud töö. Tulede ülemine osa on üldiselt kena ja viib oma disaini poolest masina ikka 90-st, tänapäevasesse ajastusse. Alumisse sektorisse aga on jäetud mingid sitased hõõguvad seasilmad. See ongi ka ilmselt üks põhjus, miks ma varem nende tulede peale tormi pole jooksnud.
Minu uueks ideeks on hõõglambid ära kaotada ja dynaamiline suunatuli sinna lasta ehitada, suunaka alla tuleb veel miljonist Led pirnist koosnev tagurdamist valgustav aretis. Üritan aeg-ajalt siia pilte ja teksti juurde kleepida, tegemist pole just ühepäevase projektiga ja nädalas kord värskenduse tegemine oleks suur saavutus.
Tuli sai lahatud, peale mida ootas ees seasilmade pesade eemaldus:
Pesad eemaldatud. Sinna asemele tuleb piimjast klaasist põhi sisse liimida, mille peale siis custom made trükiplaat koos pirnidega:
Tegelikult oli plaanis peale suunatule veel see bumerang panna mingit vigurit tegema auto käivitamisel, (no alaa üles-alla-alla-üles liikumine/vilkumine vms), paraku jääb see ära. Põhjuseks Ledi-de puudumine. Tegemist polegi pirnidest koosneva kaarega, vaid valgustoruga, mille otsas vaid 2. prini
Pildi peal siis alumine osa, kus minu ebameeldivaks üllatuseks ainult paar valgusdioodi:
Uuendan: 27.12.2017
Paraku oli tuld vaja sügavamalt lahata, klaas ei soovinud vabatahtlikult sinna sisse muidu mahtuda.
Enne:
Pleksiklaas on paigas:
Piimjat klaasi katsun peale tule valmimist kindlasti helemusta kilega tumendada.
Uuendan: 11.02.2018
Kahe pirni asemele tuli veidi rohkem tulukesi. Pilt siis pleksiklaasi taga olevast rägastikust.
Veel helemustaks kiletamata suunatule testimine:
https://www.youtube.com/watch?v=aDr4De2PKQA&feature=youtu.be
Et veateadet ei pilluks, tuli laternale selline toode vahele keerata: https://www.noortehnik.ee/supreme-led-r50w-takisti/
Tegelikult on plaan tuled veel korraks küljest keerata ja LED-inseneri juurde viia, üks idee tekkis, mida tahaks katsetada. Kui õnnestub, tekib siia postituse alla üks videosalvestis.
Praeguseks aga klassikaline enne / pärast.
Enne:
Pärast:
Eks ta esialgu harjumatu oli, aga kunstilises mõttes on päris kena bumerang:
Uuendan siis vahelduseks - 07.12.2017
Videolõiku veel ei tule, aga liigun üsna jõudsalt sinnapoole. Põhjus, miks tuled üldse ribadeks sai lõigatud, oli Volvo inseneride poolt lõpetamata jäänud töö. Tulede ülemine osa on üldiselt kena ja viib oma disaini poolest masina ikka 90-st, tänapäevasesse ajastusse. Alumisse sektorisse aga on jäetud mingid sitased hõõguvad seasilmad. See ongi ka ilmselt üks põhjus, miks ma varem nende tulede peale tormi pole jooksnud.
Minu uueks ideeks on hõõglambid ära kaotada ja dynaamiline suunatuli sinna lasta ehitada, suunaka alla tuleb veel miljonist Led pirnist koosnev tagurdamist valgustav aretis. Üritan aeg-ajalt siia pilte ja teksti juurde kleepida, tegemist pole just ühepäevase projektiga ja nädalas kord värskenduse tegemine oleks suur saavutus.
Tuli sai lahatud, peale mida ootas ees seasilmade pesade eemaldus:
Pesad eemaldatud. Sinna asemele tuleb piimjast klaasist põhi sisse liimida, mille peale siis custom made trükiplaat koos pirnidega:
Tegelikult oli plaanis peale suunatule veel see bumerang panna mingit vigurit tegema auto käivitamisel, (no alaa üles-alla-alla-üles liikumine/vilkumine vms), paraku jääb see ära. Põhjuseks Ledi-de puudumine. Tegemist polegi pirnidest koosneva kaarega, vaid valgustoruga, mille otsas vaid 2. prini
Pildi peal siis alumine osa, kus minu ebameeldivaks üllatuseks ainult paar valgusdioodi:
Uuendan: 27.12.2017
Paraku oli tuld vaja sügavamalt lahata, klaas ei soovinud vabatahtlikult sinna sisse muidu mahtuda.
Enne:
Pleksiklaas on paigas:
Piimjat klaasi katsun peale tule valmimist kindlasti helemusta kilega tumendada.
Uuendan: 11.02.2018
Kahe pirni asemele tuli veidi rohkem tulukesi. Pilt siis pleksiklaasi taga olevast rägastikust.
Veel helemustaks kiletamata suunatule testimine:
https://www.youtube.com/watch?v=aDr4De2PKQA&feature=youtu.be
Viimati muutis silf, 11 Veebr 2018, 15:14, muudetud 4 korda kokku.
Re: S80 AWD V8
Kui XC90-l pole vana ja LED tulega mingit küsimustki siis S80 on selle vana tule mahakandmine ikka mega raske üritus. Uus Led tõesti teeb taguotsa madalamaks tho.
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: S80 AWD V8
Ls.238660
Ette sai uued Brembo piduriklotsid, töö tehti VKM Motorsis.
Uute p*erse implantaatid'e juurde käib ka värskendav ninalõikus. Ehk siis, tagumistele tuledele lisaks saab peldik facelift stange endale külge kunaski.
Kuna kroomist tükid tekitavad surmavat allergiat, rebisin nina pulkadeks ja pistsin kilega lahmima. Kile tuli Prostokkist ( 3M Satin Dark Grey 1080- s261). Krt... neid pisikesi jublakaid oli sedavõrd palju, et ajude kepp kestis kokku ligemale 6h. Lõpptulemusega võib vast isegi rahule jääda, eks kui masina otsa kruvida, saab parema nägemuse.
Hunnik nodi, mis nina küljest irdunud:
Suurem rõhk sai kiletamisel esivõrele panustatud.
Selline see tuli:
Vanale ninale pidi vist mingi huviline kusagilt võsast välja ronima. Ja krt... seda splitteri moodi asja ei saanudki külge, kui keegi soovib aretada, siis see täiesti vaba. Samuti jäävad üle need hirmkallid OEM Led udukad, kellegil rahast kahju pole, võib mind ähvardada.
Värskenduse idee tuli tegelikult kuidagi ootamatult, mulle see uus nägu algselt kohe kuidagi ei istunud, meenutas veidi pasteeti ( VW Passat). Vbl tekkis tõrge rohke kroomi tõttu, hui teab.
Kellele käekiri arusaamatu, või kimbutab nägemisraskus, siis pistan siia ühe umbes foto Facelift nosplist.
Ette sai uued Brembo piduriklotsid, töö tehti VKM Motorsis.
Uute p*erse implantaatid'e juurde käib ka värskendav ninalõikus. Ehk siis, tagumistele tuledele lisaks saab peldik facelift stange endale külge kunaski.
Kuna kroomist tükid tekitavad surmavat allergiat, rebisin nina pulkadeks ja pistsin kilega lahmima. Kile tuli Prostokkist ( 3M Satin Dark Grey 1080- s261). Krt... neid pisikesi jublakaid oli sedavõrd palju, et ajude kepp kestis kokku ligemale 6h. Lõpptulemusega võib vast isegi rahule jääda, eks kui masina otsa kruvida, saab parema nägemuse.
Hunnik nodi, mis nina küljest irdunud:
Suurem rõhk sai kiletamisel esivõrele panustatud.
Selline see tuli:
Vanale ninale pidi vist mingi huviline kusagilt võsast välja ronima. Ja krt... seda splitteri moodi asja ei saanudki külge, kui keegi soovib aretada, siis see täiesti vaba. Samuti jäävad üle need hirmkallid OEM Led udukad, kellegil rahast kahju pole, võib mind ähvardada.
Värskenduse idee tuli tegelikult kuidagi ootamatult, mulle see uus nägu algselt kohe kuidagi ei istunud, meenutas veidi pasteeti ( VW Passat). Vbl tekkis tõrge rohke kroomi tõttu, hui teab.
Kellele käekiri arusaamatu, või kimbutab nägemisraskus, siis pistan siia ühe umbes foto Facelift nosplist.
Re: S80 AWD V8
Väga uhke! Nina facelifti olen ammu kellegi poolt ootanud. Kas vahetad ka esituled ära või need jäävad vanad?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: S80 AWD V8
Kas R design esi nospel poleks veel agressiivsem?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: S80 AWD V8
Seekord siis seesuguse reklaami ohver Karel tegi head hinda, tänud!
https://www.volvocars.com/uk/accessorie ... ryId=36599
Tõestan:
https://www.volvocars.com/uk/accessorie ... ryId=36599
Tõestan:
Re: S80 AWD V8
Teretulemast klubisse. Mu V8 on tänu spoilerile ökonoomsem kui diisel ja 200-ga lastes on 16 lisakilo tagateljel ka selgelt tunda
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: S80 AWD V8
Kui aga diislile spoilerit panna?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: S80 AWD V8
gljuk kirjutas:Kui aga diislile spoilerit panna?
Siis sõidad vabsee tasuta. Auto hakkab sulle maksma
Re: S80 AWD V8
allan kirjutas: Mu V8 on tänu spoilerile ökonoomsem kui diisel
Viimati muutis silf, 14 Mär 2018, 17:41, muudetud 1 kord kokku.
Re: S80 AWD V8
Tagumised tuled peaaegu valmis.
Udupeen loogika ütleb, et Baieri pasavabriku masinale lisaks, tuleks üks Audi ka omale nüüd soetada. Suunatulede idee pärineb just neljarõngalise p*ersse küljest.
Tegin täna paar videojäädvustust ja otsustasin, et korra tuleb veel pirne sättida - võiks nagu madalama tempoga ujuda see suunakas, liiga kiire on praegu, asja ilu kaob minu silmis mingil määral ära. Lühikeses lõigus on näha, et proovisin ka korra tagurdamiseks mõeldud valgusallikaid - päevavalges eriti miskit aru ei saa, hämaras tundus, et töötab, pimedas pole veel katsetanud. Kui nüüd kellegil peaks minuga sarnane maitsemeel olema ja arvab, et selline lahendus on kena,(tehasetuled+töö suunatuledega) siis letihindu arvesse võttes tuleb antud lahenduse eest ära anda kriips üle 1600euri Sisimas muidugi loodan, et terve maailma arvates on need siiski rõvedad No mis parata, eriprojektid ongi kirved.
Juhul kui kedagi huvitab, siis antud töö valmis sellises ettevõttes: http://www.macustom.eu/ Rahval paistab jeeni olevat, järjekorrad on seal vastikult pikad, aga mina olen tulemusega rahul.
Mai oska midagi kirjutada, panen filmi jooksma...
https://www.youtube.com/watch?v=8pIQa_dLE_Y
Tagumiste tuledega olen nüüdseks juba harjunud ja julgen öelda, et kena vaadata kohe...
Udupeen loogika ütleb, et Baieri pasavabriku masinale lisaks, tuleks üks Audi ka omale nüüd soetada. Suunatulede idee pärineb just neljarõngalise p*ersse küljest.
Tegin täna paar videojäädvustust ja otsustasin, et korra tuleb veel pirne sättida - võiks nagu madalama tempoga ujuda see suunakas, liiga kiire on praegu, asja ilu kaob minu silmis mingil määral ära. Lühikeses lõigus on näha, et proovisin ka korra tagurdamiseks mõeldud valgusallikaid - päevavalges eriti miskit aru ei saa, hämaras tundus, et töötab, pimedas pole veel katsetanud. Kui nüüd kellegil peaks minuga sarnane maitsemeel olema ja arvab, et selline lahendus on kena,(tehasetuled+töö suunatuledega) siis letihindu arvesse võttes tuleb antud lahenduse eest ära anda kriips üle 1600euri Sisimas muidugi loodan, et terve maailma arvates on need siiski rõvedad No mis parata, eriprojektid ongi kirved.
Juhul kui kedagi huvitab, siis antud töö valmis sellises ettevõttes: http://www.macustom.eu/ Rahval paistab jeeni olevat, järjekorrad on seal vastikult pikad, aga mina olen tulemusega rahul.
Mai oska midagi kirjutada, panen filmi jooksma...
https://www.youtube.com/watch?v=8pIQa_dLE_Y
Tagumiste tuledega olen nüüdseks juba harjunud ja julgen öelda, et kena vaadata kohe...
Viimati muutis silf, 24 Veebr 2018, 17:20, muudetud 1 kord kokku.
Re: S80 AWD V8
Ma otsisin terve 3 kuud taga seda MAcustom lehekülge teadsin, et kuskil swedspeed foorumist leidsin kunagi, kuid ei mäletanud, mis nimi oli. Tänan, et meelde tuletasid. Aga tegelikkuses näeb see ujuv suund volvol päris huvitav välja, nüüd võta esituled ka ette. Sinna ka.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: S80 AWD V8
Mu silmale tundub see esimene viidik suunatulest selles osas malbem et ta ei kustu korraga ära vaid samamoodi dünaamiliselt nagu põlema läheb järjest...see ilmselt teeb ka selle "vilkumise" aeglasemaks ja silmale ilusamaks....siis ei oleks ka nii 1:1 audimoodi
S80 D5 2002 (SOLD....to the highest bidder)
Re: S80 AWD V8
Väike tähelepanek, sama probleem on meil getzil millel switchback led pirnid suundades, et tagurpidi tuld ja ohukaid ei saa korraga kasutada. Tagurdades, suunda näidates ka kaob tagurdus tuli üheltpoolt.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist