Maani XC70 D5 atm 2003
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Ok. Me rääkisime mööda. See mis vedru ümber käib ilmselt suurt midagi ei mõjuta kõrguse mõttes. Ma räägin sellest taldriku asjast ja paksem vb tõesti 1cm paks (kuigi mu arust õhem) ja õhem versioon samast asjast umb 3-4mm pakun puusalt
R
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Tundub, et ikka samast asjast räägime Ehk siis need kummipadjad, mis vedru alumise otsa ja amorditaldriku vahel:
Ei mõõtnud küll üle, aga tundub kuskil 1cm olevat. Vanal püstakul neid asju polnud ja vedru toetas vastu metalli.
Vanad vedrud ja uus vedru:
Ja auto ise hetkel siis selline:
Mõõtes koopaservast velje ülemise ääreni on esiosa kõrgem 1cm hetkel. Millalgi, kui vana vedru oli terve, siis oli tagaosa 1cm võrra kõrgem.
Tegu siis pool-maasturiga, kus pool autot on ja teine pool ei ole Peaks hoopis tagumist otsa tõstma, saaks parema läbivuse ja oleks veel pikem maa abi järgi
Ei mõõtnud küll üle, aga tundub kuskil 1cm olevat. Vanal püstakul neid asju polnud ja vedru toetas vastu metalli.
Vanad vedrud ja uus vedru:
Ja auto ise hetkel siis selline:
Mõõtes koopaservast velje ülemise ääreni on esiosa kõrgem 1cm hetkel. Millalgi, kui vana vedru oli terve, siis oli tagaosa 1cm võrra kõrgem.
Tegu siis pool-maasturiga, kus pool autot on ja teine pool ei ole Peaks hoopis tagumist otsa tõstma, saaks parema läbivuse ja oleks veel pikem maa abi järgi
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Just. Ja neid kummiplönne mis 1cm paksud on, on ka õhemaid samasuguseid saada (:
R
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Taha ka midagi vahele, siis annab bad swede mõõdu välja juba
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
pestav kirjutas:Just. Ja neid kummiplönne mis 1cm paksud on, on ka õhemaid samasuguseid saada (:
Peab vaatama ja mõtlema, kummas suunas liikuda - kas eest vähemaks või tagant rohkemaks. Vedrule saaks ka paraja avaga vooliku ümber lükata Nivomati puhul ainult vedrule midagi vahele panna ilmselt ei saa ning ka BadSwede ei paku sellele endiselt spacer-it ja soovitavad üle minna tavalisele amordile Ja ega kui praegused ligi 5 aastat tagasi eelmise omaniku poolt esinduses vahetada lastud nivod alla annavad kunagi, siis lähevadki tavalised alla.
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Kus neid kummijunne saab? Paneks ette ja taha, et kõrgemaks saada. Ja ära muretse, uus vedru ja amort vajuvad mingi aja pärast paika.
PS! Porilakakad hoiavad auto kõvasti puhtamana! Keegi "arheitus" pakub tagumisi 10€ vms. Uuri.
PS! Porilakakad hoiavad auto kõvasti puhtamana! Keegi "arheitus" pakub tagumisi 10€ vms. Uuri.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
no1 kirjutas:Kus neid kummijunne saab? Paneks ette ja taha, et kõrgemaks saada. Ja ära muretse, uus vedru ja amort vajuvad mingi aja pärast paika.
PS! Porilakakad hoiavad auto kõvasti puhtamana! Keegi "arheitus" pakub tagumisi 10€ vms. Uuri.
Eks vajub natuke ikka alla eest, aga sinna võib kaua aega minna ja tahaks ikka varem
Sellel kuulutusel olen silma peal hoidnud, kuid XC70-ne lapakaid ei ole ilmunud sinna. Tagumised las ostavad tagasõitjad üldse ise tahaks ainult esimesi, sest need hoiaks ukse aluse puhtamana ja ei määriks pükse sinna tihti.
Selline kerge roojakiht kõrgemale autole isegi sobib. Aussis müüakse näiteks spreipurgis muda selle jaoks isegi
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Tulles tagasi nende vedru patjade juurde, kas mitte volksul polnud sellised vedru peal(all?), oli 3 astet, kuhu vedru ots jätta. Paksus kindlasti 10-20mm. Aga siin tuleks ikkagi arvestada, et see mõjutab ka jäikust, mitte ainult kõrgust...
XC90
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Ma ei tea miks aga su xc70 on ikka nii cool...ma ammu juba uue kerega nii ära harjunud aga sul näeb super tuus välja.
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Tänan Ma ise praegu väga rahul ei ole esiosa kõrguse pärast, teeb koledamaks auto. Nina tõus on hetkel kokku 2cm ja tulede reguleerimis nupp tuli keerata poole peale ning sisepeegel ka korrigeerida. Enne oli nagu sportlikum veidi, praegu on sirge maa peal selline enam vähem ning suurema ratta pärast ei pane ehk nii palju tähele seda vahet. Aga eile sai Tartus ühes katuseparklas käidud, kus üles viib korralik kaldtee ning ei tea, kas selle kaldtee pärast võis jääda esiosa veel kõrgemaks ajutiselt seal üleval. Täitsa rõve oli kohe vaatepilt ning kahjuks polnud isegi mõttes pilti teha sellest olukorrast Tuleb midagi ikka ette võtta selle asjaga. Tagaosa kõrgus nagu ikka XC70, esimene aga juba XC90-ne mõõdus - kokku annab siis XC80...
Aga selle väga huvitava Tartus käigu juurde tagasi tulles, siis sai lõpuks ammu plaanitud Pestav-i külastus ette võetud. Minek ei olnud väga huvitav nende kuramuse "nädalavahetuse kulgejate" pärast, kes kerge vihma saabudes maantee kiiruse 80kmh peale lasevad. Väga huvitav oli koha peal ja tagasi tulek. Pestav masseeris natuke mootori juhtplokki uute jõunumbrite jaoks ning nüüd siis masinal 150kw ning 480nm (stock oli 120kw ja 340nm). Turbo rõhk sai 1,35-1,4bari. Nüüd võib selle ka to-do listist maha tõmmata
Peale teist kordset sättimist oli masina minekus kohe tuntav vahe. Maanteel pani iga möödasõit muigama Sai korduvalt mitmetest rividest mööda tõmmatud. Rahakoti tervist aitas hoida RTI-sse installitud Garmin GPS, kuhu sai pilk visatud enne igat möödasõitu kiiruskaamerate saabumise kohta. Ta hoiatab meeldivalt kuskil 1,5km ette kaamera tulekust. Kütusekulu langust ei ajanud taga ja mõtlesin, et pole mõtet isegi mõõta tagasi sõites, kuna nii hea oli ikka gaasi vajutada. Igaks juhuks sai keskmise kulu näit ikkagi nullitud ja kui minnes oli paljude sabas sõites lõpuks trassi kulu 5,9, siis tagasi tulles langes ta isegi veel 5,7 peale. Ise muidugi üli rahul kogu tulemusega Kütusekulu mõjutavad veel praegused rehvid kompu järgi +1 liiter, mida märkasin juba siis, kui need endiste Nokian lamellide vastu sai vahetatud. Nii kaua, kuni veel üle 0 kraadi on, kasutan nende viimase ressursi ära.
Aga selle väga huvitava Tartus käigu juurde tagasi tulles, siis sai lõpuks ammu plaanitud Pestav-i külastus ette võetud. Minek ei olnud väga huvitav nende kuramuse "nädalavahetuse kulgejate" pärast, kes kerge vihma saabudes maantee kiiruse 80kmh peale lasevad. Väga huvitav oli koha peal ja tagasi tulek. Pestav masseeris natuke mootori juhtplokki uute jõunumbrite jaoks ning nüüd siis masinal 150kw ning 480nm (stock oli 120kw ja 340nm). Turbo rõhk sai 1,35-1,4bari. Nüüd võib selle ka to-do listist maha tõmmata
Peale teist kordset sättimist oli masina minekus kohe tuntav vahe. Maanteel pani iga möödasõit muigama Sai korduvalt mitmetest rividest mööda tõmmatud. Rahakoti tervist aitas hoida RTI-sse installitud Garmin GPS, kuhu sai pilk visatud enne igat möödasõitu kiiruskaamerate saabumise kohta. Ta hoiatab meeldivalt kuskil 1,5km ette kaamera tulekust. Kütusekulu langust ei ajanud taga ja mõtlesin, et pole mõtet isegi mõõta tagasi sõites, kuna nii hea oli ikka gaasi vajutada. Igaks juhuks sai keskmise kulu näit ikkagi nullitud ja kui minnes oli paljude sabas sõites lõpuks trassi kulu 5,9, siis tagasi tulles langes ta isegi veel 5,7 peale. Ise muidugi üli rahul kogu tulemusega Kütusekulu mõjutavad veel praegused rehvid kompu järgi +1 liiter, mida märkasin juba siis, kui need endiste Nokian lamellide vastu sai vahetatud. Nii kaua, kuni veel üle 0 kraadi on, kasutan nende viimase ressursi ära.
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Peaasi, et sa esiotsa langetama ei hakka. Ikka tagaots kõrgemaks! Köll sinna ka mingid tükid vahele leiab.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Mõtlesin siiski, et võiks esiosa langetada võimalusel kuni 1cm Õhemate alumiste patjadega peaks saama kuskil 5-6mm madalamaks.
Nivodele annab kindlasti midagi vahele aretada, sest teha saab ju kõike See eeldaks aga amordi alt võtmist ja siis selle järgi teha turvaline tugev vahetükk üles poole. Alumine pool kinnitub poldiga läbi õõtsa.
Nivodele annab kindlasti midagi vahele aretada, sest teha saab ju kõike See eeldaks aga amordi alt võtmist ja siis selle järgi teha turvaline tugev vahetükk üles poole. Alumine pool kinnitub poldiga läbi õõtsa.
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
maan kirjutas:Mõtlesin siiski, et võiks esiosa langetada võimalusel kuni 1cm Õhemate alumiste patjadega peaks saama kuskil 5-6mm madalamaks.
Nivodele annab kindlasti midagi vahele aretada, sest teha saab ju kõike See eeldaks aga amordi alt võtmist ja siis selle järgi teha turvaline tugev vahetükk üles poole. Alumine pool kinnitub poldiga läbi õõtsa.
Kuna need erinevad paksused on ette nähtud juhitavuse parandamiseks siis onka taha olemas paksud kummid, kuid ei tea kas lisaks allapoole või siis ülesse. Kunagi kutsuti xc90'ned tagasi juhitavus probleemide pärast ning need kummid olid ühed parandamise meetodistest.
EDIT:
Sa ajad mul suure isu peale ise ka xc90 pestavi jutule viimisest. Kuidas muidu kastiga jäi, et softi muutust sellele ei tulnud? Sul vist 5 käigune geartronic?
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Kasti töös mingit vahet ei ole märganud võrreldes varasemaga, käike vahetab ikka vastavalt pööretele ja pedaaliasendile.
Testsõidu ajal oli miski prgramm ühendatud läbi obd pesa autoga, mis kuvas tcm torque ning number muutub kiirelt seal ja maksimum, mis silm nägi, oli 493nm Kuna mul kastil juba enne ei lukustunud trafo korralikult, siis võib mõningat libisemist esineda. Sõitmist ei sega, aga korda tuleb ikka saada.
Testsõidu ajal oli miski prgramm ühendatud läbi obd pesa autoga, mis kuvas tcm torque ning number muutub kiirelt seal ja maksimum, mis silm nägi, oli 493nm Kuna mul kastil juba enne ei lukustunud trafo korralikult, siis võib mõningat libisemist esineda. Sõitmist ei sega, aga korda tuleb ikka saada.
Re: Maani XC70 D5 atm 2003
Lõpuks ometi ütleks selle tartus käigu kohta. Aga süües kasvab isu. Kuna pestav vahepeal ilmselt veel leidnud kohti, kust midagi juurde keerata siis peaks minema ja panema ver 2.10 peale.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist