Tanel kirjutas:Tundub nagu immo viga siiski.
Aleksei (gljuk) tehtud protseduuride järgselt väidetavalt on immo korras.
Tanel kirjutas:Mõni immo lasebki auto korra käima ja siis tapab ta kohe ära.
Kui kelladeplokki viskas immo kirja siis ei lubanud käivitamist üldse. Immo kirja pole - lubab käivitust aga suretab ~3 sekundi pärast mootori välja.
Nii, see pani mind nüüd mõtlema...auto enda immo on korras ja lubab käivitust aga mingi samkompunn immo on kuskile kereõõnsustesse peidetud, mis auto välja suretab.
Peab hakkama narkopolitseid mängima ja autot põhjalikult läbi kammima.
Tanel kirjutas:Kui auto välja sureb. Vaata kas säde on. Suure tõenäosusega ei ole
Õhtuks pea paks otsas, ole hea seleta lahti, kuidas? Kui ära sureb, ei keera süüdet välja, kisun coili ja küünla maha ning kontrollin?
Samas kui auto käivitub ja ära sureb saan ma kohe uuesti auto käima, ilma, et vahepeal süüdet peaks välja keerama. Justkui käivituseks vajalik taastuks ilma süüdet vahepeal välja keeramata.
Paljudel masinatel peab uuesti starteri andmiseks süütevõtme "0" asendisse tagasi keerama ja uuesti alustama.
Minu auto juhtumi puhul taastuvad käivituseks vajalikud komponendid selleks ajaks, kui ma jõuan süütepooli ja küünla maha kerida.
Doonori CEM+ECM+võti auto käis, lihtsalt väga halvasti, doonori mootoriaju ei osanud minu auto gaasiklapiga miskit tarka pihta hakata, mittesobiv map jne?
Doonor: 2002, B5244T3, 147kW, M58 (manuaal).
Minu auto: 2001, B5244T3, 147kW, AW55-51 (automaat).
Edasine masterplaan on otsida korralikult aftermarket immot, kuigi võtmete küljes pole lisakiipi. Või on see kõigi kolme võtmekomplekti sisse peidetud. Türi ja Paide, kui on afetmarket immo peal siis ei oleks pidanud ju doonori ajudega masin käima!??!