Igasuguste muude huvide tõttu on selle tellise müük nüüd siiski jälle aktuaalne.
Momendil paraku uusi pilte veel pole, kuid peale eelmises postituses mainitud liistuvärvimise on välimuses kõik sama, mis ka siin teemas viimastel piltidel näha.
Info:
Volvo 745
1989
2.3 83kW, 4-käiguline automaat
VIN: YV1745886K2204574
Lisasid ei ole.
2014. taastati roolilatt ja roolivõimupump Remmonis. Samal suvel vahetasin ka starteri, doonorilt võetud ca aasta kasutatud A-varuosa vastu.
Millalgi 2013. hilissügisel pandi alla uus leegitoru ning tagapütt ja külge sai ka uus lambda-andur.
Natuke varem samal sügisel vahetasin üht kotermanni taga ajades pihustid (korralike kasutatute vastu), rõhuregulaator. Kotermann sai ka lahenduse - teise pritserelee näol.
Autol on all 30mm madaldusvedrud (korralikud, mitte lõigatud).
Veljed on liivapritsitud ja pulbervärvitud.
Uued esituled, esimesed ja külgmised suunatuled ning tagatuled.
Ukselingid on vahetatud ja määritud, praegu toimivad kõik ilusti.
Hammasrihm rullikutega, genekarihm, termostaat, veepump, küünlad ja juhtmed, põhjaalune kütisepump, õli ja -filter, üks mootoripadi, jagajakaas ning -rootor vahetatud 2012. sügisel, pärast seda sõidetud vist ainult mõned tuhanded kilomeetrid.
Sisul on loomulikult kulumismärke, kuid üldjoontes täitsa viisakas. 2013. suvel vahetasime laeriide, kuid see on siit-sealt lahti vajunud. Autosse on otsitud mitmeid väikseid detaile näiteks käetoe ja pagasiruumis tööriistakarbi nö lukustusjubin jne.
Momendil on all mingid lamellrehvid, mis tekitavad veidike vibratsiooni. Eelmise rehvijooksuga seda probleemi ei olnud.
Auto on sõitev, kuid vajab nokitsemist.
Siin teemaski eelnevalt mainitud käigukast tahab remonti või vahetust. Saab täiesti vabalt sõita ka praegu, aga lihtsalt kolmandat käiku rakendub jõnksuga ning aeg-ajalt on vaja ka teise ja kolmanda käigu vahel korraks gaasipedaal lahti lasta, et käik vahetuks.
Autoga saab kaasa teise käigukasti, mis eelmiste omanike sõnutsi oli töökorras ja ilmselt peaks sellel vahetama õli ja filtri ning autole alla panema.
Ühe poole tagumised pidurid hoiavad veidike peal ja pidurdades vilistavad.
Tagumise summutipüti kummitripikonks tuli püti küljest lahti ja vajab tagasikeevitamist, praegu on traadist tehtud asenduhoidik. Pütt ise on uus, kuid see konks oli vaid paari punktiga keevitatud püti külge, ime ka, et lahti ei murdu.
Kuigi roolilatt ja pump on taastatud, võtab ta mõnikord harva siiski vist õhu vahele ja sel ajal süsteem krigistab, rool on raske ja ajab õli anumast välja. Kui rooli keerata mõned korrad mõlemale poole lõpuni välja, siis probleem laheneb. Autoga saab kaasa doonorautolt pärit roolivõimupumba, mis toimis korralikult.
Millalgi lendas vastusõitva auto alt kivi esiklaasi ning selle tagajärjel on esiklaasis nüüd terves laiuses mõra, vasakult paremale, kojameeste puhkeasendist natukene kõrgemal.
Kütusenäidik valetab. Eelmine ei näidanud üldse midagi, 2015. sügisel vahetasin paagilifti doonorautolt võetu vastu, kuid ka see näitab aiateibaid. Kuigi, kohati küll näitab vist ka õigesti, kuid usaldada siiski ei saa. Paagiliftil on küljes ka uus kütusefilter.
Kerel on roostet ja kriimustusi ja värviparandusi.
Ülevaatus ja kindlustus puuduvad, kuid viimased kaks korda on auto läbinud selle ausalt omal jõul.
Üldiselt on viimase kahe aasta jooksul autoga väga vähe sõidetud, sest muud autod on rohkem kasutust leidnud. 2013. ja 2014. ning isegi 2015. esimesel paaril kuul sai autot veel tihemini kasutatud, kuid pärast seda olen teda lihtsalt enamvähem igakuiselt püüdnud liigutada ja teinud ca 10-20-30km ringi.
Kaasa saab lisaks ülalmainitud käigukastile ja roolivõimupumbale väga palju pudinaid - suuremaid ja väiksemaid sisuplastikuid, kaks komplekti liistusid, esimesed suunatuled jne igasugune muu pisimudru, mis ajapikku on selle auto jaoks kokku otsitud, kokku ca 4-5 kastitäit.
Dokumendid on korras, ostja peab auto koheselt ümber registreerima.
Hind: 700€
KONTAKT
jarmo@talklefthanded.comvõi
5662 7089
Näha saab Arukülas (Harjumaa, Tallinnast ca 25km).