Raport vahepealsetest tegevustest:
Kuna V8 kere taastamine võttis aega ja ei tahtnud 240 liigselt trööbata, viskasin S60-le mugavamaks liiklemiseks vaibad ja polstrid sisse tagasi.
Vahetasin ära vasakpoolse šarniiri ja üllatuseks oli küljes veel tehase tükk, 38. nädal 2000 oli sisse pressitud. 19 aastat ja 300+ tuhat km. Tsiteerides klassikuid - pole paha!
Eile panime Kareliga sillad ka paika. Ees ja taga kokkujooksud 0.05 kraadi per ratas ja kalded -2.6 kraadi. Eelmine aasta proovisin ees ka -3 ja -3.5 kaldeid kerge lahkujooksuga, aga rööbastes oli väga rets sõita. Praegu on tänaval ja maanteel ülimõnus, loodetavasti saab lähiajal ka rajal ära proovida.
Lisaks kimbutab pidev identiteedikriis, et kas ma tahaks sellest autost puuriga ja stripitud racecari või kiiret dailyt, aga ta on sellise vahepealsena ka päris mõnus.
Sellest tulenevalt suuri tuuninguid praegu ei plaani. DS2500 tänava/racing klots hakkab varsti otsa saama, järgmiseks proovin vist nõks kangemaid, näiteks DS UNO, mis on puhas rajaklots, aga toimib ka külmalt piisavalt.
Ja nagu ikka, püüan aega leida, et lihtsalt ringi sõita ja autot nautida. Ja kaamerat paremini tundma õppida:
Stangelisale mõned lahinguarmid tekkinud, aga armid pididki kaunistama:
Narkomaanid polegi kõiki moone veel ära korjanud: