3. leht 15-st

Postitatud: 16 Sept 2009, 22:50
Postitas Volli
TÜV-il on asi konkreetne : kogu lambindus mis külges peab põlema , need millel katted ees pole valgusti ja savi sest ...

Postitatud: 16 Sept 2009, 23:28
Postitas airwolf
esimese pildi järgi on sul tegemist vanematüübi tuledega.need on vist ainult koos lambiga vahetatavad.

Postitatud: 26 Sept 2009, 23:10
Postitas Liiwaannus
uurisin asja, ongi gabariidid nagu öeldi. Tänud info eest. Ainuke häda et üks ikkagi kutu, et peab uue leidma kuskilt.

Ja nüüd idee esituledest, eelmine omanik on mingi tsikibriki seal teinud, ta toona seletas ka mulle, aga ma ei viitsind too hetk süveneda. Seega kas keegi viitsiks ntks neljapäevasel kogunemisel pilgu peale viskaks ja arvamust avaldaks (põmst peaks olema pirnitüübi vahetusega :P). Samuti võiks teha pimedas proovitiiru, et öeldaks, kas tuled on oma võimete tipul või saaks neid kuidagi järgi aidata :P

Postitatud: 26 Sept 2009, 23:25
Postitas Loff
Liiwaannus kirjutas:uurisin asja, jah kõik põlevad koos lähikatega va üks erand st ongi gabariidid ainult ühel pirn kutu st ei põle. Aga tekkis järgmine küssa, eelmine omanik on tuledega miskit teinud ja seletas ka mulle, et mingi kas h4 vs h7 vahetus vms ja mingid releed ja asjad jne. Et tahaks kellelegi spetsile tutvustada ntks neljapäevasel kokkusaamilse ja arvamust ka tulede kohta, et kas normaalsed või saaks miskitmoodi pauerit juurde ntks pirnivahetusega vms. Kui keegi oleks valmis aitama ja arvamust avaldama, juhtmeid ülevaatama (pimedas prooviringile ka tulema võimekuse vaatamises, siis andku teada).



Ära rohkem peale võta! :D

Postitatud: 26 Sept 2009, 23:36
Postitas Liiwaannus
no ei võtagi (tulin just esivanema 60 juubelilst anna andeks), aga kui tuledega miskit teha annaks, et pilt paremaks muutuks, siis uuriks teemat küll :P

Postitatud: 27 Sept 2009, 15:46
Postitas Loff
Omast kogemusest tean öelda, et H7 põleb sitaks kiiremini läbi kui H4. Ja minuarust annab vähem valdut kah (H7 siis).

Postitatud: 16 Okt 2009, 11:21
Postitas torms
ega sina polnud eile tartu mnt ääres mendiga diskol?

Postitatud: 27 Okt 2009, 23:11
Postitas Liiwaannus
torms, ei ole mina kuskil diskol olnud. Kui olengi mingit pätti juhtunud tegema pole õnneks vahele võetud. Üldiselt püüan korralik olla. Tuledest nii palju, et uurisin täpsemalt mis mul siis on sees, selgus et h4. Sellest operatsioonist tulenes ka ostusoov, st peale tule tagumise katte eemaldamist ja valgusallika välja võtmist, panin valgusallika tagasi, kuid unustasin katte panna ja jätsin mootoriploki peale vedelema. Tegin oma 20km tiiru ja miskit ei juhtunud, õhtul käivitades ja mootorit soendades tekkis mingi plärin sisse, kuid pimedas ei leidnud põhjust. Sõitsin siis linna tagasi ja mustika keskuse maaaluses parklas uurisin veel korra, kuna meenus tule näppimine, selguski et kate maha unenud ja nüüdseks oli see kukkunud väljalaske kolde ja mootoriruumi seina vahele. Kuumus oli teinud kinnitustega oma töö, seega nüüd uut katet vaja, kui kellelgi vedeleb katet, või ntks katkist tuld terve kattega võiks mulle ühe väikse PSi saata ja kui hingehinda ei küsita, siis vast leiame ühise keele.

Postitatud: 02 Nov 2009, 22:14
Postitas Liiwaannus
panin siis täna talvised kalossid alla, töökojas aega parajaks tehes loksutasin igasugu vidinaid ka, millele peale rataste eemaldamist ligi pääsesin, suurt miskit nagu ei loksunud, kuid paremal veovõlli (see ta vist oli) otsal oli pisike loks sees. Kui palju seda seal olla võib enne kui asi karvaseks läheb ja mis tagajärjed võivad olla, ning palju too vidin ka maksab ja kui suures mahus see vahetamine käib.

Postitatud: 02 Nov 2009, 23:23
Postitas Loff
Liiwaannus kirjutas:panin siis täna talvised kalossid alla, töökojas aega parajaks tehes loksutasin igasugu vidinaid ka, millele peale rataste eemaldamist ligi pääsesin, suurt miskit nagu ei loksunud, kuid paremal veovõlli (see ta vist oli) otsal oli pisike loks sees. Kui palju seda seal olla võib enne kui asi karvaseks läheb ja mis tagajärjed võivad olla, ning palju too vidin ka maksab ja kui suures mahus see vahetamine käib.


Defineeri "veovõlli otsal loks sees"!

Postitatud: 03 Nov 2009, 07:47
Postitas Liiwaannus
nu kui võtad sealt ratta tagant kinni võlli otsast siis raputades tunned kerget nõksu nu vb 1mm vms aga päris tugev pole enam.

Postitatud: 03 Nov 2009, 10:23
Postitas airwolf
Veovõlli otsa tõmbab ju muttriga kinni,äkki sul see lahti. Või on mutri alt seib puudu.

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 26 Veebr 2010, 14:46
Postitas Liiwaannus
Sai siis oma sõiduvahendil termostaat vahetatud ja natuke kässarit aidatud. Rõõm oli kohe näha kui temperatuuri seier õige koha peale läks. Kässariga, eks näeb kaua vastu peab või millal jälle suksima hakkab. Tross jookseb ilusti, aga see võll, mis supporti sisse kaob hakkab mingi hetk raskelt käima. Hetkel sai puhastatud ja sinna vahele ka miskit määret aetud, aga nagu öeldud, eks näeb kaua see hoiab. Kui kellelgi on sarnase asja raviga kogemust võiks rääkida, kas saab pidurid maha kiskuda ja aidata seda supportit või peab vahetama hakkama mingi hetk.

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 26 Veebr 2010, 18:42
Postitas Siim
Seda "võlli" mina lahti ei saanudki. Sadula sees kolvi taga on stopperseib, mida mina oma tangidega lahti ei saanudki. Mul lekkis vedelikku sealt vahelt välja.

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 16 Mär 2010, 20:46
Postitas Liiwaannus
Nii käisin masinat loksutamas TÜV punktis. Lisaks eelenevalt plaanis olnud supporti vahetusele läheb veel esimene vasak stabika kont ja tagumised kettad ja klotsid. Üks esimene support tahab puhastamist ka, ei jookse nii hästi kui võiks ja pidurite erinevus oli 29%, 31 enam ÜV ei läbi. Ja hakkas silma selline vigur ka, et kui tuled park asendis siis süüdet välja keerates kustuvad tagumised tuled ja numbrikad, esimesed pargid jäävad peale. Milles asi, kust otsima peaks hakkama?

Edit 1:Vihjati et võiks pirne kontrollida, kuna tegemist topeltparkidega.
Edit 2:Ongi pirnid läbi, õhtul vahetan ära vast ja suunakatele muretsen ka uue ringi, need täitsa valged juba.
Edit 3: Sai siis pirnid vahetatud. Korraks tekitas suund hämmeldust, aga käis kergemini eest ära kui alguses ehmatusega arvasin.
Nüüd on ilusad kollased tuled :)
Edit 4: Tegin pilti ka
Tuled
Pilt
Pilt
Ja niisama klõpsud
Pilt
Pilt

Kui kuskile avaramasse kohta pargin teen vb mõned üldplaanid ka.