3. leht 4-st

Re: Esiveoline S80, pereauto

Postitatud: 07 Mär 2022, 13:19
Postitas volvo340
Targematelt nõu tarvis, mootoril läheb pärast käivitamist (umbes 10-30 sekundit) radika ventilaator käima. Kuigi auto ja mootor täiesti külm, õhutemperatuur miinustes ja auto tunde seisnud viimasest sõitmisest, 5h näiteks. Sõidust tulles ka radika ventilaator käib, konditsioneeri radika välistaks, sest talvel konditsioneeri ei kasuta.

Fakte - 4 silindrit, diisel, mootori kood D4204T, manuaal. Mis andur võiks läbi olla? Eile süttis ka mootorituli, küllap samast veast tingitud. Auto regulaarselt hooldatud igati.
__________________
LISA

Ei ole jõudnud veakoode lugeda, aga netist lugesin, et võib olla IAT sensor ehk intake air temperature sensor, mis sellist viga põhjustab.
Leidsin netist, et see andur siin maksab näiteks 11€
https://volvozone.eu/category/intake-ai ... :12,ct:333

Re: Esiveoline S80, pereauto

Postitatud: 10 Mär 2022, 02:20
Postitas Leho
NU niimoodi huupi asju vahetama hakata on küll ikka tõsine raketiteadus. Loe ikka veakoodid enne ära.

Re: Esiveoline S80, pereauto

Postitatud: 12 Mär 2022, 20:23
Postitas volvo340
Sain ka veakoodid

Diesel (D4204T - Diesel - MT/AT)
DTC Description
P133500 - EGR position sensor min. stop
- Faulty
- Intermittent
P163292 - Intelligent alternator sensor/circuit
- Malfunction
- Intermittent
P163294 - Intelligent alternator sensor/circuit
- Component failures
- Intermittent
P042D00 - Catalyst Temperature Sensor (Bank 1 Circuit 2)
- High
- Intermittent

Re: Esiveoline S80, pereauto

Postitatud: 21 Mär 2022, 23:01
Postitas volvo340
Veaotsing 45€ + 10€ uus temp sensor.

Re: Esiveoline S80, pereauto

Postitatud: 30 Apr 2022, 22:39
Postitas volvo340
Viga tuli kohe tagasi, lõi mootoritule põlema ja autol sõites läheb alati radikavent käima, isegi külma käivituse järgselt, kui autolt märtsi lõpus lörtsi maha pühkisin, läks radika vent käima, mingi 20 sekundit pärast käivitust. Õues temp -3, ei saanud mootor kuum olla, disla nii kiiresti soojaks ei saa, veel vähem üle kuumene, seega viga mujal, kui vahetatud temp sensoris.

Kas mõni teadja võiks nende veakoodide põhjal oma diagnoosi pakkuda?

Re: Esiveoline S80, pereauto

Postitatud: 01 Mai 2022, 20:51
Postitas kloox
Ega kliima nupp sees ole?Siis peaks esimeses kiiruses toimetama hakkama.Ja veakoodidest pole üksi kasu,live datat tuleks uurida.

Re: Esiveoline S80, pereauto

Postitatud: 02 Mai 2022, 13:07
Postitas volvo340
Kliima nupp pole sees

Re: Esiveoline S80, pereauto

Postitatud: 02 Mai 2022, 16:22
Postitas volvo340
Leho kirjutas:NU niimoodi huupi asju vahetama hakata on küll ikka tõsine raketiteadus. Loe ikka veakoodid enne ära.

Veakoodid olemas

Re: Esiveoline S80, pereauto

Postitatud: 09 Mai 2022, 19:50
Postitas volvo340
Nüüd auto minek või kulgemine on mõnel hetkel nagu poodud ja läheb justkui raskemalt või pidurdavalt edasi, eriti 1500pöörde kandis, kus varasemalt suutis rahulikult kiirendades kuidagi vabamalt pööredid tõsta.

Lisaks on hakanud auto välja surema, kui ristmikule liikudes siduri pedaaali alla vajutan ja hakkan madalamat käiku valima, siis järsku avastan, et rool raske ja mootor välja surnud.

Ja jätkuvalt, iga sõit radika vent käib.

Re: Esiveoline S80, pereauto

Postitatud: 09 Mai 2022, 22:04
Postitas kloox
Ksp solenoid võib suremise asja taga olla.Ja jätkuvalt live datat uurida vaja.

Re: Esiveoline S80, pereauto

Postitatud: 11 Mai 2022, 22:38
Postitas volvo340
kloox kirjutas:Ksp solenoid võib suremise asja taga olla.Ja jätkuvalt live datat uurida vaja.


Mida täpsemalt, mis parameetrid võiks huvi pakkuda või rikke silmust koomale tõmmata ? Kas live data näitab rohkem veateateid kui üldised veakoodid, mis hetkel aktiivsed? Väljasuremine ristmikule lähenedes ei juhtu iga päev, kas mõtled, et sel hetkel peab diagnostika juhe järgi olema?

Olen selle veaga ehk põleva mootoritulega hetkel umbes 5000km maha sõitnud, viimase nädala väljasuremine tõmbas tähelepanu. Hooldused varasemalt kõik tehtud viimased 12 aastat, nüüd küllap mingi detail lõpuks läbi. Juunis taas hooldus kus üritatakse viga edasi otsida, seni üritan oma käel sotti saada. Sõbral ka diagnostika pistik ja arvutis programm, ehk saame seni ise vigu lugeda ja live datat lugeda. Aga mis parameetritele võiks tähelepanu pöörata?

Re: Esiveoline S80, pereauto

Postitatud: 13 Mai 2022, 22:20
Postitas kloox
Enamvähem kõiki andmeid,mis võivad ventika käima panna.Lihtsalt vaatamisest pole kasu,peaks vähe teadma ka,mida vaadata.

Re: Esiveoline S80, pereauto

Postitatud: 14 Mai 2022, 18:05
Postitas volvo340
kloox kirjutas:Enamvähem kõiki andmeid,mis võivad ventika käima panna.Lihtsalt vaatamisest pole kasu,peaks vähe teadma ka,mida vaadata.


Palun jaga oma teadmisi, mida vaadata võiks :)

Re: Esiveoline S80, pereauto

Postitatud: 19 Mai 2022, 23:27
Postitas volvo340
Lisaks eelnevale jamale, mis on veel lahendamata, tuli täna üks häda juurde.

Täna sõitsin 2h maanteed ja ilmus tekst "Roetfilter vol zie instructieb" kodus googeldasin, et tahmafilter ehk DPF filtril mingi häda. Googel andis infot, et võib lausa vajada väljavahetamist. 360 000km on see filter kenasti toiminud, võib olla jõudis oma elukaare lõppu. Või on võimalus seda puhastada? Enne kui hoodusesse jõuan, kuulan siin foorumis targematelt nõu.

Re: Esiveoline S80, pereauto

Postitatud: 19 Mai 2022, 23:34
Postitas gljuk
Arvutiga on näha, kas on rõhuanduri näit vale, või miski takistab läbipõletamist. Peale 2h maantesõitu pidi saama regenereerida ennast.