FarAway Volvo 240GL´86

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
FarAway
Kõva postitaja
Postitusi: 270
Liitunud: 25 Nov 2014, 23:22
Asukoht: Pärnu

Re: FarAway Volvo 240GL´86

PostitusPostitas FarAway » 21 Apr 2016, 10:59

kirsipuu kirjutas:Rihma peal olevad märgid kattuvadki vaid sel hetkel kui rihma peale paned ja siis veel mingi X pöörde järel.

Aitäh, et maapeale tagasi tõid :D

Nüüd kirjutaks käivitusprobleemidest:
Küte tuleb küttevoolikust sisselaskekolleni, säde on olemas. Stardiabi spreyd gaasiklapi juurde lastes viskab tuld ja gaasiga mängides ainult paugub. Aga mootor isegi ei luba.
Samas küljes on vabalthingava küttetrass, pihustid ja stock aju. Uuel kastil küljes hooratta anduri pesa mida minu vanal kastil ja juhtmestikul küljes polnud.
Millest alustada uurimist?
Volvo 240 86a B230FT

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: FarAway Volvo 240GL´86

PostitusPostitas Ollu » 21 Apr 2016, 12:30

Vända andur pole kasti küljes vaid ploki küljes ju. Seda andurit pole sul üldse? Noh jah kastil on koht selle jaoks olemas. Mis moodi sul see praegu vahele on istutatud? Vana vabalthingava aju jajuhtmestik ja uus mootor?
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
FarAway
Kõva postitaja
Postitusi: 270
Liitunud: 25 Nov 2014, 23:22
Asukoht: Pärnu

Re: FarAway Volvo 240GL´86

PostitusPostitas FarAway » 21 Apr 2016, 12:38

Vana juhtmestik ja aju ning uus mootor ja kast
Volvo 240 86a B230FT

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: FarAway Volvo 240GL´86

PostitusPostitas Ollu » 21 Apr 2016, 12:44

Pihustid avatakse? Kas võta latt maha et näha või proovi lediga pihusti pistikust. Vana mootor oli b230f? Mis ajuga? Lh2.2 v 2.4
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
FarAway
Kõva postitaja
Postitusi: 270
Liitunud: 25 Nov 2014, 23:22
Asukoht: Pärnu

Re: FarAway Volvo 240GL´86

PostitusPostitas FarAway » 21 Apr 2016, 12:51

Vana oli b230f 83kw jah. Aju peaks olema lh2.2 aga kindel pole
Volvo 240 86a B230FT

Kasutaja avatar
FarAway
Kõva postitaja
Postitusi: 270
Liitunud: 25 Nov 2014, 23:22
Asukoht: Pärnu

Re: FarAway Volvo 240GL´86

PostitusPostitas FarAway » 21 Apr 2016, 15:17

Kütusetrassi võtsin maha ja kütet voolas välja, pihustid tundusid ka märjad alt kuigi trassist võis sinna peale voolata. Küünlad annavad kõik sädet ilusti aga on täiesti kuivad. Topkat tehes käima ei lähe.
Kas tõesti viga ikkagi vändaanduris mis ajule signaali saadab?
Ja kui pihusteid siiski ei avata siis mida kontrollida(pole hetkel sobivat pirni ka millega kontrollida ja tester näitas lihtsalt vooluringlust)?
Volvo 240 86a B230FT

peeterk
Foorumlane
Postitusi: 52
Liitunud: 20 Juun 2007, 23:24
Asukoht: Läänemaa

Re: FarAway Volvo 240GL´86

PostitusPostitas peeterk » 21 Apr 2016, 21:39

Kui säde ja kütus on ning käima ei lähe siis on sul on süütejärjekord vale või jagaja veerand või pool ringi vale(jagaja käis ju plokist välja?). Esimese asjana keera vända ja nuka märgid paika ja kontrolli, kas jagaja rootor näitab esimese silindri peale. Seejärel vaata üle küünlajuhtmete paigutus, süütejärjestus on 1-3-4-2

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: FarAway Volvo 240GL´86

PostitusPostitas Ollu » 21 Apr 2016, 23:49

No keera kütuselatt lahti ja pihustid pesadest välja, siis näha kas pihustavad v mitte. Bemaritel näiteks pihusteid ei avata kui vändaandur tuksis, ma ei tea kuida volvol on. Üks relee peaks ka olema kuskil mis pihustitega mängib. Muidugi vaata ka jagaja üle nagu eelnevalt mainiti.
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
FarAway
Kõva postitaja
Postitusi: 270
Liitunud: 25 Nov 2014, 23:22
Asukoht: Pärnu

Re: FarAway Volvo 240GL´86

PostitusPostitas FarAway » 22 Apr 2016, 17:45

Süüde on kindlasti õige, selles veel veendusin. Latti ja pihustid võtsin maha ja pihustitest edasi ei jõua kütte. Pritse ja kütusepumba relee võtsin maha ja poest uusi ei saanud kuna lihtsalt pole. Tellides pidi orginaakid saama aga hind ca 61euri tk.
Äkki kellegil laenata releesi ja ecut Pärnus?
Volvo 240 86a B230FT

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: FarAway Volvo 240GL´86

PostitusPostitas kirsipuu » 22 Apr 2016, 20:07

Turbokad kasutavad madalaoomilisi pihusteid.
Põletad aju väljundi maha kui ilma takistiteta voolud peale lased.
LH2.2 ja LH2.4 on piisavalt erinevad asjad et juhtmestukud vahetatavad poleks.

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: FarAway Volvo 240GL´86

PostitusPostitas Ollu » 23 Apr 2016, 01:23

Tal b230f lh2.2 juhtmestik aju ja pihustid ju
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
FarAway
Kõva postitaja
Postitusi: 270
Liitunud: 25 Nov 2014, 23:22
Asukoht: Pärnu

Re: FarAway Volvo 240GL´86

PostitusPostitas FarAway » 05 Juun 2016, 21:08

Nüüd siis autol peal lh2.4 juhtmestik ja ajud.
Keegi äkki oskab aidata nende juhtmetega:

Pilt

Samuti on uuel juhtmestikul puudu jagajasse minev juhe.
Kas mul vaja kontaktivaba jagajat või toimib jagaja ka ilma selle juhtmeta?
Volvo 240 86a B230FT

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: FarAway Volvo 240GL´86

PostitusPostitas kaak » 07 Juun 2016, 10:01

FarAway kirjutas:Nüüd siis autol peal lh2.4 juhtmestik ja ajud.
Keegi äkki oskab aidata nende juhtmetega:

Pilt

Samuti on uuel juhtmestikul puudu jagajasse minev juhe.
Kas mul vaja kontaktivaba jagajat või toimib jagaja ka ilma selle juhtmeta?


1) need juhtmed on vist salongis kuskil käigukasti tunneli juures? peaksid olema automaat/manual kasti eristamiseks, manuali versioonil läks vist lihtsalt mingi sild sinna peale? ei mäleta.

2)
lh 2.4 ei kasuta jagaja halli andurit mootori asendi tuvastamiseks, vaid kasutab hoorattasse puuritud auke ja induktiivandurit selleks. ehk ühe mootori 360 kraadise ringi kohta ei saadeta enam 2 x 0-12v pulssi jaganast vaid saadetakse 60-2 hooratta pööret lugeva magnetanduri poolt genereeritud "vahelduvvoolu"

Pilt
/Lh 2.2 tüüpi jagaja sees olev mootori asendi tuvastamise aukudega võru + andur. pilt illustratiivne.

Pilt
/lh 2.4 hooratas

Pilt
/lh 2.4 hooratas ja andur
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
FarAway
Kõva postitaja
Postitusi: 270
Liitunud: 25 Nov 2014, 23:22
Asukoht: Pärnu

Re: FarAway Volvo 240GL´86

PostitusPostitas FarAway » 08 Juun 2016, 12:40

Tegelt on nii et, ecust tulevad juhtmed jooksevad armatuuri alla ja vaja ühendada 5 juhet, et käima saada (kütusepumbel ja starteril +12v jne).
Vaja oleks saada kellegilt greenbook või haynesi juhtmestiku manual.
Võite pakkuda kellel on.

2) Aga saan ma vana jagajat kasutada või uut vaja?
Volvo 240 86a B230FT

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: FarAway Volvo 240GL´86

PostitusPostitas kaak » 08 Juun 2016, 14:48

FarAway kirjutas:Tegelt on nii et, ecust tulevad juhtmed jooksevad armatuuri alla ja vaja ühendada 5 juhet, et käima saada (kütusepumbel ja starteril +12v jne).
Vaja oleks saada kellegilt greenbook või haynesi juhtmestiku manual.
Võite pakkuda kellel on.


olemas, saan cargotada aga annad tagasi kunagi eksole.

FarAway kirjutas:2) Aga saan ma vana jagajat kasutada või uut vaja?


saad
1800s T5
e36 T5


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist