sinilill 245DL

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 13 Dets 2009, 17:54

Supp ütles jummala õigesti, et 200jasetega ongi see viga, et kiputakse traadi ja teibiga neid käigus hoidma.

Cabby kirjutas:Kiirusehoidja minu paigaldatud. Defa signa ka ja palju muudki.
Kena keik.


Kena jutupaunik. Seleta, mida teeb vaakumvoolik jagaja membraani ja püsika mootori vahel?

Sapika elektroonika kapoti all on p0rn0 selle koledamas mõttes.

Jahutussüsteem on vist pooleldi tühjaks jooksnud ja pidevalt avatud, kuna on tehtud peedist radikas, mis ei oma kohta ülevoolu vooliku jaoks. Ülevoolu voolik ripub niisama ja jahutussüsteem survestamata.
:unibrow:

Kasutaja avatar
sinilill
Foorumlane
Postitusi: 61
Liitunud: 05 Dets 2009, 19:08
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

PostitusPostitas sinilill » 13 Dets 2009, 18:08

Sellest rulliga värvimisest olen loobunud, relakas, pahtlilabidas ja lihvklots püsivad käes küll, lihtsamad kere eeltööd plaanis ise teha. Keevitaja ka pm olemas, üks tuttav, olevat kunagi isegi üht punast Amazoni teinud.
Parem oleks vist ikka uus uks kui seda vana tegema hakata, kuna pole ta teps mitte selle kujuga mis ta alguses oli, ülevalt turritab kergelt.

Radikas ikka FIAT oma, made in italy, mootori töötemp siiamaani alati normi piires olnud, isegi siis kui täna öösel Ülemiste parklas akut laadimas sai käidud :D

Cabby, aasta oli siis 1993 kui auto ostsid?
Kust kohast täpsemalt ma seda magnetandurit otsima peaksin?

Kasutaja avatar
Cabby
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 12 Dets 2009, 19:44
Asukoht: Saaremaa

PostitusPostitas Cabby » 13 Dets 2009, 19:51

supp kirjutas:uksel pole häda midagi, lihtaslt enne talve tuleks paljaks hõõruda ja värv selga lasta, ...

Kui värvimiseks läheb, siis värvi mark on järgmine.
FORD USA _EVERGLADE GREEN MET. ___ 91015
vanapeer kirjutas:...Kena jutupaunik. Seleta, mida teeb vaakumvoolik jagaja membraani ja püsika mootori vahel? ...

Vat see on küll hea küsimus. Sinna pole mina teda kindlasti pannud. Jutupauna puhudes pole mõelnud selle peale, et mingi 8 aastaga võivad voolikud sootuks ära kaduda. Rääkimata siis valesse kohta minekust.
sinilill kirjutas:...Radikas ikka FIAT oma, made in italy,...
Cabby, aasta oli siis 1993 kui auto ostsid?
Kust kohast täpsemalt ma seda magnetandurit otsima peaksin?

See, et raikal "made in italy" peal on, ei tähenda veel Fiati radikat. Itaalias tehakse palju B osa radikaid. Muidugi ei välista ma seda Fiati juttu. Vahepealse ajaga võis paljugi juhtuda, ka minu mäluga. :wink:
Surve oli süsteemis täitsa olemas. Vahetasin veel doonori pealt paisupaagi, mille kork oligi surveregulaator.
Aasta siis oli kuuskümmend viis, olin noor ei teadnud veel ma.... Iffi laul ... minu märkmiku on värvikoodi kõrvale kirjutatud millegipärast aasta 92. Kas see on nüüd seotud värviga, või soetamise aastaga, nuputa ise. :)
Magnetandurit pead otsima põhja alt kardaani kõrvalt. Natuke käimarist tahapoole.
Ka ütleb tark raamat, et mootoris on täissünteetiline MOBIL 1RF, taga on Nivomat amordid (a' 4236eek), uus esiklaas. Kokku maksis auto 37000eek + oma töö.

Kasutaja avatar
Cabby
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 12 Dets 2009, 19:44
Asukoht: Saaremaa

PostitusPostitas Cabby » 13 Dets 2009, 20:05

Cabby kirjutas:... Kui ma ostsin oli vist 375000km kanti ees. ...

:shock:
Cabby kirjutas:... Vahepealse ajaga võis paljugi juhtuda, ka minu mäluga...

Tulebki omale tuhka pähe raputada. :twisted: Nüüd mul raamat ees ja see ütleb teist asja.
"Mootori kap remont lõpetatud jaanuar 96. Spid näit 291000km". Ilmselt oli 92 aasta ikka värvikoodi juurde kuuluv ja spidokal ostes ikka kuskil 275000km kanti.
See minu mälukas peaks ju sinilille eriliselt rõõmustama. Mis sest, et üks vanamees seniilne, aga auto on 100000km noorem. 8)

Jupi aega hiljem alles plahvas, mida vana peer oli suust välja ajanud.
vanapeer kirjutas:...Kena jutupaunik. Seleta, mida teeb vaakumvoolik jagaja membraani ja püsika mootori vahel?...

Noriks vastutasuks nüüd vana peeru sõnade kallal. :twisted:
Millise auto kapoti alla sa käisid, et püsika mootorit nägid? Minu mäletamist mööda oli seal membraan, mida mootoriks küll ei saa nimetada. :)
Siit juba koorub välja karjuv vajadus piltide järele. Mina pole esimene, kes seda välja ütleb, rääkimata mõtlejatest. Saame teada ka, mis sapperi juppe Volvo juures võib kasutada.
Kena keik.

Kasutaja avatar
sinilill
Foorumlane
Postitusi: 61
Liitunud: 05 Dets 2009, 19:08
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

PostitusPostitas sinilill » 14 Dets 2009, 19:42

Ettevaatust, suured pildid!
PiltPiltPiltPiltPilt
PiltPiltPiltPiltPiltPilt

Kasutaja avatar
Cabby
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 12 Dets 2009, 19:44
Asukoht: Saaremaa

PostitusPostitas Cabby » 15 Dets 2009, 00:08

Mida ma siis piltidelt nägin.
Meeldiv äratundmisrõõm. :wink: See auto oli ikka väga südamelähedane. :roll:
Radikas on läinud vahetusse. Algul isegi kõhklesin, et võis ju tõepoolest olla Fiati oma. Kui aga nägin radika korki ja paisupaaki radika küljes, siis oli väga võõras. Ja radika kinnitus :x Kindlasti panin mina Golfi radika :) Jahutusventikat ei saanud uurida, see võib veel VW oma olla.
Massilüliti on juurde siginenud. Signa mõte kaob nagu ära ju.
Ja see CCCP kirjadega junn on transistorsüüde (natuke väiksem junn peab veel kusagil olema). See muudab sädeme võimsamaks ja katkesti kontaktidelt võtab koormuse väga väikseks. Sädevahe võib olla 0,9mm.
Vat seda vana peeru mainitud sapperi juppi pole küll üles leidnud. Radikas võib isegi surve all olla. Sellel radikal paistab ju paisu/survepaak olema radika küljes. Sellepärast siis paisupaagi voolik ka ripakile jäänud. Raske on muidugi kõiki detaile nägemata selliseid asju otsustada.
Tundub, et vana peer on autost niivõrd huvitatud olnud, et ikkagi teda vaatamas käinud. Kust muidu ta selliseid detaile teab?
Kena keik.

Kasutaja avatar
sinilill
Foorumlane
Postitusi: 61
Liitunud: 05 Dets 2009, 19:08
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

PostitusPostitas sinilill » 15 Dets 2009, 01:16

Vanapeer ja ka teised nägid seda autot neljapäevasel kogunemisel :)

Praegu on mul vabalthingav jahutussüsteem, see originaalpaagi ülejooksuauk lahtine, vedelikku välja ei lase, aga rõhku ka ei pea!
Mis juhtmepundar selle aku ja püsikamootori vahel on?
Kas need kapotialuse pleki pealt jooksvad juhtmed oled ka sina pannud, praegu nad lihsalt ripakil!?
Mis karp see on?
Pilt

Kasutaja avatar
Cabby
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 12 Dets 2009, 19:44
Asukoht: Saaremaa

PostitusPostitas Cabby » 15 Dets 2009, 08:57

sinilill kirjutas:Praegu on mul vabalthingav jahutussüsteem...
Mis juhtmepundar selle aku ja püsikamootori vahel on?
Kas need kapotialuse pleki pealt ...
Mis karp see on?

Ei saa täpselt uurida seda jahutussüsteemi. Nagu ütlesin, ei pruugi sellise radikaga olla Volvo originaalpaak enam vajalik. Radika üks pool täidab ka paisu/survepagi ülesannet. Rõhku võib ta mitte pidada näiteks Fiati korgi rikke tõttu. Vaata, kas radikal on mingisugused MIN/MAX märgid külje peal.
Aku ja püsika MEMBRAANI vahel pole ju eriti midagi. Massijuhe koos massilülitiga, signalisatsiooni pasun, must juhe aku plussi pealt on pardavoolu toide ja pisike punane juhe läheb mulle teadmata suunas. Ei mäleta ka enam. Natuke jääb sinna vahele ka see jämedam kaitsega punane juhe. See vist oli kärupistikusse minev pideva plussi juhe. Siis saab haagissuviöaga ka sõita. Kärupistikust võib see toitejuhe välja tulla udulambi koha pealt.
Mäletan, et ajasin neid pleki pealseid juhtmeid radika kinnituskronsade vahelt läbi. Mis juhtmed need aga olid enam ei mäleta. Vaata, mille külge need lähevad. Kas on transistorsüüte või esimeste lisatulede omad?????
Karp on generaatori elektrooniline releeregulaator.
Kas vana ameerika raadio on veel sees? Kas päevasõidutuled toimivad?
Ära siis piltidega koonerda? Ja detailid ei pea niiiiiiiiiiiiiiiiii suured olema. Kui ei soovi nii palju pilte teemasse panna, akki saab siis mulle mailile saata. Saaksin oma sellest autost ka pildikogu.
Kena keik.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

PostitusPostitas kirsipuu » 15 Dets 2009, 10:57

Mis karp see on?
Pilt


Ma siis tõlgin:
see on Lada pingeregulaator

Sinna lähevad kolm juhet:
+12V sisse
ergutusvool kuni +12 välja
+7V välja(kui aku laeb)

+7V pinge ots peaks minema veel läbi ühe relee et aku laadimise tuld kustutada.


Edit: kolasin ladaklubi lehel natuke ja ...
+7V juhe tuleb hoopis läbi generaatori
Mälu pani villast

Minu soovitus oleks veidi uuema tüübi generaator panna kus pingeregulaator koos harjadega generaatori küljes.
Saaks juhtmeid vähemaks ja oleks nii nagu peab.

Originaalis peaks sinna midagi sellist minema

Kui sul on huvi välise pingeregulaatoriga generaatori vastu siis anna teada.
Minu käest saaks koos uue laagrikomplektiga.
Viimati muutis kirsipuu, 15 Dets 2009, 16:04, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 15 Dets 2009, 11:48

parandaks eelmist postitust: siiski +12 asemel on vähe kõrgemad pinged, +12 puhul aku ei lae ;) Aga kaubanduses on olemas ka rohelise ja punase lediga samakujuga mustad karbid, nende pealt näed ära ka selle, kas aku laeb ja kuidas laeb (otsida tasub vene autode poest hind ca 50 eek)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
sinilill
Foorumlane
Postitusi: 61
Liitunud: 05 Dets 2009, 19:08
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

PostitusPostitas sinilill » 15 Dets 2009, 14:15

Cabby, püsikamembraani ja aku vahel olevast teemast mõtlen neid detaile mis sinna plekkliistu külge kinnituvad??
Päevasõidutuled töötavad ja vana ameerika raadio ka veel sees :)
Need plekipealsed juhtmed lõpevad seal samas ka ära, lihtsalt oleks hea teada olnud mis ülesannet nad täitsid!
NV teen korralikud pildid!

Kasutaja avatar
Cabby
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 12 Dets 2009, 19:44
Asukoht: Saaremaa

PostitusPostitas Cabby » 15 Dets 2009, 15:25

kirsipuu kirjutas:
Ma siis tõlgin:
...Sinna lähevad kolm juhet:...

See on tõlkes vale, muu on õige.
RRi läheb sisse süütevool (15) ja väljatulev ots (67) suundub geneka plussharjale. Kaudselt võiks ju lugeda kolmandaks juhtmeks massi (31). Aga selle saab ta lihtsalt kinnitusest.
sinilill kirjutas:Cabby, püsikamembraani ja aku vahel olevast teemast mõtlen neid detaile mis sinna plekkliistu külge kinnituvad??...

Need on tehase asjad. Vähemasti kaks keskmist. Musta kaanega on +12v jagamiseks (ehituse juures nimetatakse harutoosiks) ja teine on - ma ei teagi. Võibolla starteri vaherelee. Automaatkastiga autodel on ju käivitusplokk juhuks, kui mingi vale käik sees. Ja sealt releest tuleb välja kollane juhe, mis on ka starteri peal. :?
Äärmistest releedest peaks üks olema lisatulede oma ja teine võiks olla näiteks jahutusventika jaoks. Vaata, mis toimingute juures nad klõpsuvad/kuhu juhtmed suunduvad.
:idea:
Vahelduseks räägin ka auto müügiloo.
Ühe hea tuttava sugulane oli parasjagu saarel. Oli huvitatud autoostust. Noh, raha sügeles. Mul aga ei sügelenud. Juhtusin kuidagi sinna minema ja tema kohe autot vaatama. Kuda on, kui vana ja mis on? Ma vastasin, et juhuslikult on vaja autoga nagunii ülevaatusele minna ja tulgu kaasa. Käisime siis ülevaatusel. Kaks meest kontrollisid autot - ikka läks läbi. :o
Üks pani templi ja teisega suundusin ARK-i.
Noh ARKis andsime paberid sisse ja jäime uusi dokumente ootama. Järsku kutsutakse meid välja ja õeldakse, et auto on hoopis aastast 76. Miks me dokumentides valeandmeid näitame. :twisted: Papi muidugi kohe südamerabanduse äärel. Teda taheti tõmmata. Mul jube piinlik olukord - valetasin ju. Hakkasin siis rääkima, et 76aasta masinal olid ümmargused tuled ja kõik tellitud jupid on olnud 79aasta järgi. Ei midagi, ma pätt ja varas. :cry: Nad helistasid ja VIN koodi järgi on 76aasta.
:P Ahhaaa mul oli ükskord Pärnu esindusega umbes sama probleem (karba nõela tellimisel). Nad seletasid, et Volvo VIN koodi muudeti mingil ajal ja siis hakati valmistamise aastat kajastama teistmoodi. Sellesama õnge ARK läkski. Andsin neile pärnu esinduse numbri, et uurigu sealt asja. Nemad aga tahavad oma kanaleid pidi targad olla. Lõpuks vist ikka helistasid Pärnu ja said ka targaks. 2,5h närveldamist ja paberid anti kätte. Aastanumbriks loomulikult 79. Oleks siis vabandanudki :| ei, kus sa sellega.
Kena keik.

Kasutaja avatar
sinilill
Foorumlane
Postitusi: 61
Liitunud: 05 Dets 2009, 19:08
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

PostitusPostitas sinilill » 15 Dets 2009, 20:42

Cabby VW ventilaator? Kas see geneka pingeregulaator ka sinu poolt pandud?
Pilt

Tahaks sellest topeltpaisupaagisüsteemist lahti saada, kumb tegevus oleks esialgu mõttekam, kas vaadata volvo radikas või siis asendada see triple action seal otsevoolikuga? Mis eesmärki täidab sealt kolmikust radikasse mineva vooliku hõbedane huinamuina? Mingi isolatsioon, soojustus?
Pilt

Kasutaja avatar
Cabby
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 12 Dets 2009, 19:44
Asukoht: Saaremaa

PostitusPostitas Cabby » 16 Dets 2009, 00:42

sinilill kirjutas:Cabby VW ventilaator? Kas see geneka pingeregulaator ka sinu poolt pandud?
Tahaks sellest ...Mingi isolatsioon, soojustus?

Ventikas tuleb kuidagi tuttav ette.
Välisel vaatlusel tundub, et RR on minu pandud. Kui näeks veel juhtmeotsikuid. Originaalrelee oli suurem must karp ja minauarust vasakus esikoopas. Miks ma pidin selle vahetama? Mul oli ju doonorilt asi olemas. Äkki oli juba enne mind seal?
Paisupaagi koha pealt ei anna nõu. Selleks peab nägema kogu süsteemi. Igastahes on paisupaak olemas juba radika küljes ka. Kui sa paned Volvo radika, siis kaotad ventika anduri koha. Sellepärast saigi Golfi radikas pandud.
Veel mingi aja eest jäi "hamba alla" ilus kollane Volvo jahutusventilaator. Muidugi selle auto oma. :) Kui see oli koristamise ajal, siis seda enam pole.
Hõbedane staff lõdviku ümber? Golfi radikat installides panin sinna mingid suva lõdvikud. Originaalid ei ulatanud sootuks. Mingi aja möödudes läks ülemine "suva" lõdvik lõhki. Ju polnud ette nähtud kõrge survega süsteemi jaoks. Volvol on ikka see paisupaak töötava mootoriga päris punnis/kõva. Panin uue lõdviku üles. Alumisele lõdvikule panin "vitsad" ümber. Et vitsad paigast ära ei läheks, teipisin nad kinni.
Kena keik.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

PostitusPostitas kirsipuu » 16 Dets 2009, 12:12

WTF, mõni asi nii ka on nagu tehasest välja veeredes?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist