Leho S70;TDi ATM 1997
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Nüüd on minu peegliremont lõpetatud.
Juhipoolne sai endale terve liigendiga raami ja kõrvalistuja oma sai uue klaasi millel ka soojendus töötab.
See liigend oli ikka täitsa roostes
ja kuna see on seal needitud siis see neet oli juba loksuma hakanud.
Seda vibreerivat peeglit oli ikka jama vaadata
Nüüd on asi korras ja peeglit saab pahupidi väänata.
Tegemisest võib veel lugeda sellest TEEMAST
Liigendid sai kah üle käidud ohtra vasemäärdega ehk peab kauem vastu.
Huvitav millal autotootjad aru saavad, et alumiinium ei ole just kõigeparem materjal. See krt oksüdeerub kordades kiiremini kui raud.
Juhipoolne sai endale terve liigendiga raami ja kõrvalistuja oma sai uue klaasi millel ka soojendus töötab.
See liigend oli ikka täitsa roostes
ja kuna see on seal needitud siis see neet oli juba loksuma hakanud.
Seda vibreerivat peeglit oli ikka jama vaadata
Nüüd on asi korras ja peeglit saab pahupidi väänata.
Tegemisest võib veel lugeda sellest TEEMAST
Liigendid sai kah üle käidud ohtra vasemäärdega ehk peab kauem vastu.
Huvitav millal autotootjad aru saavad, et alumiinium ei ole just kõigeparem materjal. See krt oksüdeerub kordades kiiremini kui raud.
Viimati muutis Leho, 09 Veebr 2010, 12:07, muudetud 1 kord kokku.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Volvo75 kirjutas:Aga on kerge ja ei roosteta
ja järjest kergemaks muutub täna just koristasin saunapealset, kuhu tädimees vedas umbes 10a tagasi alumiiniumist vinkleid - pooled olid täitsa auklikud juba, saepuru sees oli meeletult halli pulbrit, kusjuures otsest vett kaela ei tilgu, ainult õhuniiskus on selle ära hakkinud
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Kätte sain
Jama nuutidelt maha saamine võttis täna kaks tundi.
Mina eemaldasin asja sedasi
Tagasipanek läks õnneks lihtsalt võlli ots on niipalju koonuses, et ei pidanud selle stopperiga mängima hakkama.
Nüüd ilus vaadata uut kummi
Kogu ürituse kadu oli aga üks puruks keeratud võtmepikendus
Jama nuutidelt maha saamine võttis täna kaks tundi.
Mina eemaldasin asja sedasi
Tagasipanek läks õnneks lihtsalt võlli ots on niipalju koonuses, et ei pidanud selle stopperiga mängima hakkama.
Nüüd ilus vaadata uut kummi
Kogu ürituse kadu oli aga üks puruks keeratud võtmepikendus
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kuna endal on põhimõte, et kui asi on auto küljes siis peab ta ka töötama nii nagu valmistaja poolt ette on nähtud siis sai täna viimaseks asjaks ära remonditud elektriantenn.
Asi sai kogu täiega lahti võetud ja puhastatud. Põhiliseks probleemiks mida mina nende süsteemis näinud olen on nende pronks/vask pukside oksüdeerimine liivapaber ja hea õli aitab alati.
Remondi käigus oli aga üllatuseks see, et masti süsteem oli sama nagu 7sajal ainult see lõpulülitussüsteem oli tehtud elektrooniliseks.
Nüüd saab ka automaatpesulasse antenniga maadlematta sõita.
Ja nüüd pole autol ühtegi mittetöötavat jubinat küljes.
Asi sai kogu täiega lahti võetud ja puhastatud. Põhiliseks probleemiks mida mina nende süsteemis näinud olen on nende pronks/vask pukside oksüdeerimine liivapaber ja hea õli aitab alati.
Remondi käigus oli aga üllatuseks see, et masti süsteem oli sama nagu 7sajal ainult see lõpulülitussüsteem oli tehtud elektrooniliseks.
Nüüd saab ka automaatpesulasse antenniga maadlematta sõita.
Ja nüüd pole autol ühtegi mittetöötavat jubinat küljes.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kuna tagaluugi küljes spoiler siis nagu tavaliselt ei jaksanud ka minu masinal need luugisilindrid seda luuki normaalselt üleval hoida.
Ja peale viimast luugiga vastu pead saamist sai needki ära vahetatud.
Nüüd jääb ikka luuk igas asendis seisma ja ei ole vaja teda sulgemisel kinni hoida, et kolakat ei tuleks.
Ei saa ainult aru sellest Ladu24 süsteemist
nimekirjas on neil KING toogand aga kohale tuli LEMFÖRDER ega mul muidugi selle vastu kah midagi pole.
Vanad silindrid hakkavad minul vasti garaage uksi lahti hoidma.
Ja peale viimast luugiga vastu pead saamist sai needki ära vahetatud.
Nüüd jääb ikka luuk igas asendis seisma ja ei ole vaja teda sulgemisel kinni hoida, et kolakat ei tuleks.
Ei saa ainult aru sellest Ladu24 süsteemist
nimekirjas on neil KING toogand aga kohale tuli LEMFÖRDER ega mul muidugi selle vastu kah midagi pole.
Vanad silindrid hakkavad minul vasti garaage uksi lahti hoidma.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Leidsin oma garaage sügavusest nüüd sellise padrunipideme millega mul äi veokal rattapolte lahti keeras. Varsti saab proovida kas see kah katki läheb.risto kirjutas:Oi oi oi no ja kas pole mitte räägitud ,et ei tohi pikendamiseks toru kasutada.
Nagu ma ütlesin ega minul selle vastu midagi pole, et hea hinnaga head asja saada.vanapeer kirjutas:maksid King-i eest? See on küll ülihea diil
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Volvo75 kirjutas:See vaakumpumba alumine polt on jah üks suur nuhtlus. Ise ei tegelenud enda omaga, aga hiljem kuulsin vandumist
See klõbin käis mulle lõpus ikka jubedalt närvideele.
Mis siis järgmisena ette võtad
Mina sain selle mutri lõpuks lehtvõtmega vähehaaval keerates.
Lõpus saab juba kruvikaga lükates.
Edasi polegi nagu midagi ette võtta. Kõik mis vaja on nüüd tehtud.
Ootan siin eebaist järjekordseid leedpirne.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 28 külalist