Workhorse ehk awd on ka vaheapeal täiustust saanud. Kõigepealt mõtlesin, et peaks esisilda natuke remontima, otseselt midagi ei karjunud aga vahest ikka tahad mutreid keerata ja sõlmed üle vaadata. Plaan oli ammu orantse Konisid proovida. Nii nad soetatud said, lisaks siis veel õõtsad, tugilaagrid jms kuluosad. Aga täna võin juba öelda, et ega nad midagi erilist ei ole, sama pehmed nagu tänava Sachs jms. Lisaks veel see jama, et gaasiamordina nad tõstavad nina paar cm
Kuna auto oli juba garaažis pooleldi laiali, siis mõtlesin, et peaks turbo asjad üle vaatama, probleem oli et väga ei tahnud üle 1 bar rõhku tekitada, kahtlustasin lekkivat wg klappi. Mis ka ilmselt tõeks osutus. Pildil on näha selline väike pragu ja pinna erinevus, ilmselt on sealt ka lekkinud.
Nagu ikka üks asi viib teiseni, siis mõistlik oli panna angled 3" koda. Ja kuna 19T oli ka 850-st üle jäänud siis ka see. No ja japan manifold ka mis kuskil ammu juba tolmu kogus. Kuna pelgasin, et äkki ei saa vana kollet maha, vanad tikud äkki tulevad koos keermega kaanest, siis võtsin juba kaane ka maha. Koos sellega sai ka juba klapisääred vahetatud ja klapid puhastatud (olid päris kõvade õlipõlemisjääkidega). Ja siis juba shimmisin ploki ka ära, et turvalisem oleks uue komboga. Väljalaske juurde tagasi tulles angled flange koda tahtis uud downpipe, mille tegin 3" torust ja otse alla, mitte ringiga ümber kardaani nagu vana oli. Turbiinikotta keermestasin veel ava, et EGT-d ja TIP-i jälgida.
Hingamise parandamiseks läks veel külge 3" Magnaflow katt, mis tänaseks ka juba legaalselt ülevaatuselt läbi on läinud
Edasi on juba vana süsteem, 2,5ne toru ja taga 2,5sed simonsi oteläbi pütid (mis ülevaatuse spetsialistidele väga ei meeldi
).
Kokkuvõttes võib enamvähem rahul olla, spoolib suhteliselt hästi, kõrge surveastmega LPT plokk on selles silmselt kõige määravam. Nukkasid keerasin ka mõlemad ca 4 kraadi tagasi, mis peaks powerbandi kõrgemale nihutama. 2,3 HPT-ga ikka ei võrdle, see on väga tuim.
Plaan natuke veel "peale keerata", võimalikult turvaliselt. Kuigi plokk on shimmitud ja peaks nüüd kannatama natuke, siis kepsud ja saaled on endiselt vanad ja tahaks kevadeni välja vedada ikka
Mingi sellise rõhukella tekitasin salongi, kuigi tegelikult näen ajust ka seda. Ideaalne pole aga numbreid näitab ja sõites on tore vaadata.
Pihustid on praegu sinised 390sed, mis millegipärast 95% dutyt näitavad. Need peaks ca 250kw toitma, praegu on aga 205kw (väike MAF). Sellega peab tegelema, ei tohiks nii piiri peal olla, kahtlustan bensupumpa ja filtrit. Alustuseks tuleb filter ära vahetada, bensupumba vahetus on juba aeganõudvam töö awd puhul.
Üks pilt ka kuidas praegu välja näeb ajutise veljega. Talvepidurid on juba all. Tahaks nina tagasi 2cm alla saada, aga vedrud on olemas -40 ja vastu talve ei viitsi vist enam proovida
Cometid ootavad kumme peale;) Värv on gunmetal mati lakiga, võrdluseks originaal antratsiit Titaniga. Paremat tulemust RAL toonidega ei saa tahta. AMR poolt hea töö taaskord.
Ps Tritonid üritan kevadeks korda teha, kui need oksüdeerunud titaanpoldid õnnestub lahti saada. Mõned juba puruks keeratud ja mõned puurid ära põletatud.
Lühidalt ongi 3 kuud kokku võetud selle vankriga.