13. leht 15-st

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 19 Aug 2011, 00:03
Postitas ess80
Pilt

Pilt

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 29 Sept 2011, 20:19
Postitas Liiwaannus
Käisin masinal kõhu all, esimene vasak stabika kont tundub täitsa kutu olevat, käega andis nõksuma. Tagasilla kolin see eest on ehk ainult lahtine potsik paagai kõrval ... kütte filter või väline pump`? Pold väga võimalust uurida.. voolikd jooksid sisse ja asus paagi vasakul küljel esimeses nurga juures. Selle kinnitused katki või lahti ja vedeleb kaitse peal... lähipäevil selle katte maha katkuma ja asja lähemalt uudistama. Kui sellega saaks tagumise klobina kaelast oleks hea. Mõned asjad tekitasid küsimus, seega peab kellegi targema kaasa vedama auto alla ja nõu küsima.

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 29 Sept 2011, 21:47
Postitas Siim
Sealkandis peaks asuma jah küttefilter, kaetud plastmasskärakaga.

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 29 Sept 2011, 23:09
Postitas Liiwaannus
Tundus metallkopsik ja põhja küljes oli metallleht, millele toetus. Klamber võis olla plast. midagi paistist, selle katte/lehe vahele piiludes.

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 02 Okt 2011, 20:14
Postitas Liiwaannus
Vahelduseks kasisin ja klõpsisin fööniga.
Pilt

Pilt

Pilt

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 02 Okt 2011, 22:20
Postitas taavi
kuda ta nii roostes on?

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 02 Okt 2011, 22:37
Postitas Liiwaannus
Kapott on õnnetu neh, soolalumi stangel murdis. Mõnel pool on veel minimaalsed roostejäljed ... eks 13a eesti teid soolaga on oma jälje jätnud. Vaikselt mõlgub müügi mõte, tahaks suuremat ja traktorit vast ... v70 I gen mõlgub mõttes. A esilagu on plaanis kolinad likvideerida, endal talvel julgem sõita ja kevadel hinda küsida ...kapoti vb vahetan ka enne müüki välja .... see ka peale vaadates mõjub negatiivselt, seega hinda mõjutab a sõitu mitte... soola sisse pole pointi uut peale tõsta, et saaks kevadeks ka rebaseks vb.

PS pidi ikka selle rooste teema üles võtma, ma olin ise sitaks rahul, eriti õhtul poes käies parklas, pimedas, säras eemalt päris kenasti.

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 03 Okt 2011, 07:32
Postitas smurf
Liiwaannus kirjutas:
PS pidi ikka selle rooste teema üles võtma, ma olin ise sitaks rahul, eriti õhtul poes käies parklas, pimedas, säras eemalt päris kenasti.


Aga see ongi peamine, et ise rahul :wink:

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 03 Okt 2011, 09:18
Postitas taavi
mõtlesin, et äkki paugu saanud :) Aga peaasi et ise rahul oled jah. Ma olen ka oma autoga rahul, aga kui sama lähedalt pilte teha, siis kandideeriks mu auto juba korralikuks rotikaks :D Ei roosteta, aga mõlkis ja kraabitud on küll. Eest kivid, külgedelt parkla ja tagant käru, mis selga veerenud on. :P

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 03 Okt 2011, 09:26
Postitas Liiwaannus
Mu teada suuremat pauku pole olnud. LKF is ka jälgi pole ... Ostes oli kapott ilus ... a kivitäkked ja soolalumi tegid oma töö ... alumine serv kapotil kobrutab ka seest poolt. Spetsid arvasid, et pole pointi seda parandama hakata, liiga kallis. Uue romulakapoti hinda uurides sain kunagi vastuseks 2keek. Kui saaks sobivat värvi oleks ehk isegi point. Samas väiksemaid roostekahjustusi on mitmel pool, a noh vana auto ka juba ja tsinkimata kere ... kokkuvõttes mitte küll prillikivi, a kõige hullem ka pole.

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 05 Okt 2011, 23:17
Postitas Liiwaannus
Viskasin täna uued käigukangi hoovastiku puksid masinale alla, kohe parem olla. Tännud Ennole rv juppide ja Almelole viisaka sooduka eest :) Edasi plaanis mõned pudinad/vidinad veel uuendada ... suppile tellimus sisse antud. Kui valmis, siis räägin, ehk on mahti paar kolaklõpsu ka teha.

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 11 Okt 2011, 23:22
Postitas Liiwaannus
Sai siis osa talveks valmistumisest ära tehtud. Algatuseks sai igasugust kraami kokku ostetud väärtusega 100+ €. Töödest said tehtud stabika kondi vahetus, lausa lust sõita kui kolks kadunud. Vana ja väsinud elajas punnis ka veel ja kuna relakat polnud, siis puursin ta maha. Veel said peale uued küünlad ja kütte filter, lähikatesse viskasin cool blued (hui nad sinakad on :P). Vahetasin ka kojameeste luuad. Tegemist ootab veel karteri tuulutuse puhastus, kui saan sisselaske kolde tihendi, antifriisi vahetus ja kui mõtlen koguse välja ja leian kellegi, kes viitsib veits aidata, siis ka pidurivedeliku vahetus. Natuke ka illustratiivset materjali lisaks.

Nodi kapotil:
Pilt



Vana ja väsinud

Pilt



Vana ja surmatud

Pilt



Uus paigas

Pilt


Ja Coolblued

Pilt

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 11 Okt 2011, 23:49
Postitas maan
Ma alles mõtlesin, et peaks ostma need Cool Blued omale ka just sinaka tooni pärast.... :)
Kuidas muidu pimedas tundub, kas paremad kui Nightbrakerid?

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 11 Okt 2011, 23:55
Postitas Liiwaannus
Ei ütleks, tahtsin just parkide LEDe kompenseerima neid, a tutkit. Peab valgema LEDi otsima :D

Re: Liivaka hõbehall s40

Postitatud: 13 Nov 2011, 20:38
Postitas Liiwaannus
Nii, nokitsesin jälle veits, vahetasin teise stabika kondi, pidurivedeliku ja nokitsesin armatuuri LEDide kallal ka. Viskasin siis parkidest LED id välja ja ostsin kaks sarnast juurde. Andsin neile veits nuga ja istutasin armatuuri, tulemuseks on ilus ühtlane valgus kellade taga.
Pilt