![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Muidu see pardakk mis juhtmetega oli... sellest ei kirjutanudki täpsemalt. Nimelt lüliti, kust puhuri tööle paned on 3 käiguline. I käik oli läbi takisti.
II ja III käik töötasid täispööretel. Seesamune II käik tuli korda saada ja selleks tuli kuskilt üks juhe teisega kolmanda juhtme abil ühendada. Väga segane djeela oli...
Muidu pani mind 30 aastat vana auto juures üks huvitav asi kukalt sügama.
Pole ma kuulnud jutte, et siin 20 aastat tagasi sellise lollusega tegeleti, kus suurema raha saamiseks spidokat tagasi keriti. Kuidagi vähe on sõidetud.
![Pilt](http://www.upload.ee/image/23715/spido.jpg)
Muidu siin spetsialistid räägivad, et selle auto elu alles algab, sest see läbisöit on sellisele mootorile ja raamile alles sissesõit.
Uskuge või mitte, kuid sai just järgi küsitud ja endine omanik ütles, et kui ta auto ostis oli ees 172 000. Ta sõitis seitsme aastaga 5000 km.
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
pühapäeva autoga. Kui kellelgi sünnipäev oli või oli linnas vaja käia siis kasutati Volvot. Igapäevaseks kasutamiseks oli tal kuni eelmise aastani UAZ 469 Avia diiselmootoriga.
![Razz :P](./images/smilies/razz.gif)
Aga kui auto osteti oli ta 12 aastat vana ja oli kuskil paar aastat seisnud ka. Järele mõeldes 172 000 kümne aasta jooksul pole nii imestusväärne ka..
Tore, kui osatakse hinnata häid asju.
![Smile =)](./images/smilies/smile.gif)