Madis- 264 GLE 78a.

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
happpyslutcake
Kõva postitaja
Postitusi: 168
Liitunud: 24 Juul 2008, 14:24
Asukoht: Tallinn-Kuusalu

PostitusPostitas happpyslutcake » 04 Mär 2009, 16:53

Mis loom see kopikas veel on? :D
Muidu see pardakk mis juhtmetega oli... sellest ei kirjutanudki täpsemalt. Nimelt lüliti, kust puhuri tööle paned on 3 käiguline. I käik oli läbi takisti.
II ja III käik töötasid täispööretel. Seesamune II käik tuli korda saada ja selleks tuli kuskilt üks juhe teisega kolmanda juhtme abil ühendada. Väga segane djeela oli...
Muidu pani mind 30 aastat vana auto juures üks huvitav asi kukalt sügama.
Pole ma kuulnud jutte, et siin 20 aastat tagasi sellise lollusega tegeleti, kus suurema raha saamiseks spidokat tagasi keriti. Kuidagi vähe on sõidetud.
Pilt
Muidu siin spetsialistid räägivad, et selle auto elu alles algab, sest see läbisöit on sellisele mootorile ja raamile alles sissesõit.
Uskuge või mitte, kuid sai just järgi küsitud ja endine omanik ütles, et kui ta auto ostis oli ees 172 000. Ta sõitis seitsme aastaga 5000 km. :D Tegu oli tal muidugi
pühapäeva autoga. Kui kellelgi sünnipäev oli või oli linnas vaja käia siis kasutati Volvot. Igapäevaseks kasutamiseks oli tal kuni eelmise aastani UAZ 469 Avia diiselmootoriga. :P
Aga kui auto osteti oli ta 12 aastat vana ja oli kuskil paar aastat seisnud ka. Järele mõeldes 172 000 kümne aasta jooksul pole nii imestusväärne ka..
Tore, kui osatakse hinnata häid asju. =)
264

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 04 Mär 2009, 17:06

Tee üks pilt mootorist kah


Juhul kui sul on see B27 mootor siis 170000 kilomeetrid on sellele juba suht palju kui hooldatud ei ole
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 489
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

PostitusPostitas diivan » 04 Mär 2009, 17:09

Njh mul vanaisa sõitis ka 10 aasta jooksul mingi 4000km.Seda siis ainult suvel.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 04 Mär 2009, 17:25

Tahhokas on ikka äge asi seal armatuuris, tahan kaa

Kasutaja avatar
henk
Foorumi veteran
Postitusi: 691
Liitunud: 11 Nov 2007, 18:45
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas henk » 04 Mär 2009, 18:17

bronec kirjutas:Tahhokas on ikka äge asi seal armatuuris, tahan kaa


Mul üks selline tahhokas olemas, et kui huvi, siis küsi !

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

PostitusPostitas -kj- » 04 Mär 2009, 18:52

Mis loom see kopikas veel on?


Vaz 2101

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo75 » 04 Mär 2009, 20:20

Mul veel lammutamata hõbedane 244 on ka sõitnud 186 kilo. Imestasin isegi.
Tahhokas on tõesti tore. Mingi aeg müüsin maha originaalnäidiu selle tahhoka asemel, mis näitas kütuse hetkekulu. Otsustasin tookord, et tahhokas on palju huvitavam.
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
happpyslutcake
Kõva postitaja
Postitusi: 168
Liitunud: 24 Juul 2008, 14:24
Asukoht: Tallinn-Kuusalu

PostitusPostitas happpyslutcake » 06 Mär 2009, 22:25

Siin vanapeer oli huvitatud, et mis mul hetkel pooleli on...
Eelmine nädalavahetus sai tegeletud amortidega. Suured tänud vanapeerule, et ta sügisel lahkesit oma kogemusi jagas. :) Amortide
vahetamine läks väga libedalt ja isegi voolikud jäid terveks. Kuigi ootab eest teine külg vanade amortidega.
Alumine taldrik oli selle 7aastat jooksul, mil auto Eesti teedel liikus, nii puru olnud, et oli vastu ratast käima hakanud. Otsiti esimene töökoda ja töömehed mõtlesid midagi kiirelt välja. Ei hakanud nende kavalat lahendust ära ka võtma. Natuke pilte siis:
Pilt
Pilt
Pilt


Täna, Reedel, kui teised klassivennad pidutsemise ja joomisega tegelevad, istun ja külmetan ma garaažis ning tegutsen oma unistusega :D
Sai siis need asjad ära vahetatud:
Pilt

Ning sai esimene stange küljest ära kisutud. Nagu ma siin eespool rääkisin, saan pidevalt uusi üllatusi. Üks neist siis jälle:
Pilt

Tegelikult on see tore... sest mis hobi see siis oleks, kui kõik oleks ette ära tehtud?
264

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 06 Mär 2009, 23:04

Igati tubli oled AGA see püstiku asi küll jube porr :idea: ja näha et ratas käinud vastu neid "armatuure" need uued amordipüstaku vedru alumisi taldrekuid saab täitsa B-osana! ja kui juba uued paned keevita veits ülesse poole siis saad tulevikus norm veljed ka sinna alla panna (mudu ei taha mahtuda) 16" Hydrad vöi 17"Eikerid :D
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 07 Mär 2009, 09:28

Mul läheb nüüd amortide/verdude vahetus 1vedru/h, kuid see on ilmselt liiga palju. Ära seda amordipüstakuporriküll alles jäta. Selle oleks pidanud ka oma juhendisse kirjutama. Selle taldriku vahetamine vajab vähem keevitust, kui seal praegu on.
199 krooni
Pilt

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 07 Mär 2009, 10:13

sellessuhtes tasuks vanemate volvo omanikel alati enne mingi asja remontimist, uue hinda uurida, sest sageli on see kordades odavam kui vana remont.
Mis seal salata, isegi selle reha peale astutud mõned korrad
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
happpyslutcake
Kõva postitaja
Postitusi: 168
Liitunud: 24 Juul 2008, 14:24
Asukoht: Tallinn-Kuusalu

PostitusPostitas happpyslutcake » 07 Mär 2009, 14:45

Noo.. kui see taldrik ülesse poole keevitada muutub auto ju jäigemaks.
Ja pealegi pole ma sedasorti mees, kellele sellised mõttetud autoesemete vahetused meeldivad. On temaga sõidetud 14 veljega läbi aegade ja
sõidetakse veel tulevikus ka. See on tänapäeva mood, et kõik peab suur olema... siis peab pangaarve ka vastavas suuruses olema. Kui ta tuli nii tehasest välja, siis ta ka nii jääb, sest ma ajan originaali taga. :idea:
See "kaadervärk", nagu te ütlete, mis selles siis nii halba on? See ju tugevdab kogu süsteemi...
264

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 07 Mär 2009, 14:48

esimene halb asi mis nende rauakolakatega seoses meenub on vedrustamatta massi kasv ja see on igal autol väga oluline suurus, teine asi on esteetika ning kolmas konstrueerimis vaev
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
happpyslutcake
Kõva postitaja
Postitusi: 168
Liitunud: 24 Juul 2008, 14:24
Asukoht: Tallinn-Kuusalu

PostitusPostitas happpyslutcake » 07 Mär 2009, 18:51

Mis asi see vedrustamatta mass on? Mitte ükski tuttav mehhaanik ei osanud seda mulle ära seletada. Esteetika kohta ütlen ma seda, et ilu on vaataja silmades...
Ja see on nii või naa ratta taga peidus. Konstrueerimis vaev? See oli pigem midagi põnevat, mis tuli ära teha. Teisisõnu väljakutse.
Aga oleme ausad. On ta jah üks kaadrevärk aga seda pole mul mõtet enam alt ära kiskuma hakkata, kui ta juba oma käe järgi kujundatud sai. Peaasi on ju, et ta oma töö ära teeb. Peab ta samakaua vastu kui see uus ja kui vaja, keevitan teisele poole ka samasuguse toestuse. =)
264

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 07 Mär 2009, 19:23

vedrustamatta mass on see mass mis jääb vedrustamatta ehk kõik mis jääb vedrustatud kohast allapoole. Veidrad mehaanikud :lol:
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist