2. leht 18-st

Re: Klamber 850 T5-R

Postitatud: 23 Dets 2014, 12:37
Postitas Klamber
Mis siis vahepeal juhtunud on: auto on peale 8 kuud tänaval, paar väiksemat asja veel vaja korda teha ja ülevaatusel käia.
Õnnestus leida aluõõtsad, võrdluseks mis kunagi all olid, kellegi osav kätetöö:
Pilt Pilt
Pooltelgesi tuli kokku lapata 4st sündis 2. Mõnel oli loks sees, mõnel hammasvöö läbi ja mõni lihtsalt murdunud :lol:
Pilt
Ja siis koledatele asjadele vähe viisakam välimus tekitatud. Kasutasin tsingikrunti ja veljehõbedat.
Pilt
Kasti survelaager polnud enam parimas eas, tööpind juba kulunud ja kerge kõrin sees:
Pilt
See kõik juhtus siin seinte vahel:
Pilt
Ma olen alati öelnud et seistes lähevad asjad katki, nii ka see tagatuli. Õnneks oli "uus" tuli olemas riiulis :)
Pilt

Õliradikas raibe jäi lekkima radika ja toru vahelt, vaatab kas jääb universaalse tihendiga pidama või peab originaalilaadse otsima, seal tegelikult kaks tihendit (pos 5, 10):
Pilt

Re: Klamber 850 T5-R

Postitatud: 23 Dets 2014, 12:44
Postitas DanielS
See tihend maksab IA's 2.35€ ,sai sealt kaks kuud tagasi ostetud .

Re: Klamber 850 T5-R

Postitatud: 29 Dets 2014, 11:57
Postitas Klamber
Vasak pooltelg paistab olevat selle auto taak. Ca 500 km sõidetud ja pooltelg tuleb kastist ise välja. Alguses arvasin, et samamoodi jupp ära murdunud aga rõõm oli suur, kui välja tuli terve ots. Veits näppisin lukustusklambrit ja läks ta sisse tagasi. Teine kord sain sõita ~1km. Olen üpris kindel et pooltelg oli lõpuni kastis, sest rohkem seda sisse ei anna lükata. Lukustusklambril tugevad nuudi muljumise jäljed sees, nagu oleks jõuga välja kistud. Tagatipuks jooksis sisemine ots välja tõmmates laiali, kuus muna peos, kokku ma seda panna ei oska, on kellelgi soovitusi? Hetkel aitas Hypno operatiivselt uue poolteljega ja sõit jätkub, esialgu kodust mitte liiga kaugele :)

Re: Klamber 850 T5-R

Postitatud: 29 Dets 2014, 12:15
Postitas usualsuspect
kui sisemise ehitus sama on nagu välimise otsa. siis ise toppisin seda mingi pool tundi kokku. kuusnurk koos ümmarguse hujoovaga korpusesse ja vaikselt kuule imeliku nurga alt järjest sisse toppima.

Re: Klamber 850 T5-R

Postitatud: 29 Dets 2014, 14:24
Postitas no1
Need õõtsad on küll muuseumi väärilised!

Re: Klamber 850 T5-R

Postitatud: 01 Jaan 2015, 19:08
Postitas Klamber
no1 kirjutas:Need õõtsad on küll muuseumi väärilised!

On tõesti, sellepärast ma ei raatsigi neid ära visata. Mis puutub veel õõtsade vahetusse, siis alu õõtsaga on pöörderaadius väiksem, pildil võib ka kergelt aimata, et raudõõts on oma plastikpiiraja tõttu konservatiivsem. Hinnanguliselt 30-40cm on jääb ruumi üle. Tean sest sõidan mitmekordses garaažis, kus pööretel on iga cm arvel. Vanasti pidi väga täpselt sõitma, nüüd saab hooga lasta.

Re: Klamber 850 T5-R

Postitatud: 01 Jaan 2015, 19:17
Postitas Klamber
Tänu kasutaja bjorni tööriistale võtsin puksivahetuse lõpuks ette. Ülevaatusel juba ammu tehti märkus ja sõites on ka tunda, et asi päris tihe pole.

Tõmmitsaga töö päris mõnus, reaalselt teeb tunniga ühe poole ära "kodustes" tingimustes. Pidin ikkagi tala kuumutama, siis hakkas puks liikuma. Niiet kes seda tööd teeb, siis gaasipõleti kindlat kõrvale võtta. Paremal pool tasub vähe ettevaatlikum olla, kui ei taha säraküünalt autost teha, bensufilter ja voolikud kohe kõrval.

Tõmmits läheb peale sedapidi, teistpidi ei saa.
Pilt Pilt
Pilt
Vana vs uus
Pilt
Sisse läheb puks vanal heal viisil haamriga. Koputad vastu puksiserva kordamööda kummalegi küljele, läheb päris libedalt. Poldid kinni ja tuld. Veits viisakamaks üritasin ka muuta asja, rooste maha ja värv peale.
Pilt Pilt

Re: Klamber 850 T5-R

Postitatud: 09 Jaan 2015, 12:12
Postitas Tanel
Kuskilt jäi silma miks need otsad ära murduvad. Rootsi foorumis keegi ka maadles sama asjaga.
Difri laager loksuga või siis kasti sees poob midagi.

Kas su auto seisab muidu Tallinnas Majaka tänava läheduses? Seal üks samasugune roheline, manual kastiga ja universaal pidevalt seismas

Re: Klamber 850 T5-R

Postitatud: 09 Jaan 2015, 12:30
Postitas Klamber
Ei oska kasti hetkel süüdistada, kast on praegu teine, ehk ots murdus ära vana kastiga, nüüd see ots tuli välja 2x "uuest" kastist. Nüüd olen pea 2 nädalat sõitnud iga päev "uue" poolteljega ehk jääb sisse pidama :) Loodan et oli halbade juhuste kokkusattumine. Kui see rootsi link olemas on siis vaataks huviga, mis keiss seal oli.

Aga majaka tänaval minu auto ei ole. Pean üle vaatama kes seal on.

Re: Klamber 850 T5-R

Postitatud: 19 Jaan 2015, 23:44
Postitas m@x

Re: Klamber 850 T5-R

Postitatud: 20 Jaan 2015, 10:58
Postitas Klamber
Ma ise arvasin sama, on see päriselt müügis kuskil? Muidu aasta tagasi läks nagu soe sai paari päevaga link Huvitav aint miks Ri istmed ette on pandud, taga õiged.

Re: Klamber 850 T-5R

Postitatud: 21 Jaan 2015, 10:10
Postitas m@x
Aktiivselt ta vist seda ei müü? Käisin tookord isegi vaatamas, originaal istmed olid mu mäletamist mööda kergelt "aegunud", äkki seetõttu praegune omanik uuema mudeli omad pannud..

Re: Klamber 850 T-5R

Postitatud: 21 Veebr 2015, 17:48
Postitas Klamber
Ja vaikus saabus.

Pilt

Tühi toru oli tore, aga maanteel kergelt häirib. Vaikus on parem.

Re: Klamber 850 T-5R

Postitatud: 21 Veebr 2015, 19:25
Postitas no1
Eelmine nädal veeres mööda Tehnikat?

Re: Klamber 850 T-5R

Postitatud: 22 Veebr 2015, 12:27
Postitas Klamber
Ei saa välistada..