2. leht 22-st

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 29 Dets 2014, 08:57
Postitas evald112
smurf kirjutas:Mehed-mehed, rahunege nüüd, pean ka soundchecki tegema, siis vaatab edasi :D

Aga ei tegelt Allani pillil ülikõvad hääled, samuti Gustavil endal. Need S60-d kohe teevad omamoodi head häält. Minu homemade 3" kahuritoru teeb natuke teistsugust saundi.


Räägib mees, kes kogunemistel ei käi ;)

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 29 Dets 2014, 09:05
Postitas smurf
Novot just, plärtsun siin foorumis ainult :lol: . Ei, see viga kuulub parandamisele :wink:

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 15 Veebr 2015, 23:55
Postitas allan
Millalgi eelmisel nädalal sain Rootsist tellitud 45mm drop-in cooleri kätte, aga kuna kindel plaan oli ta AC radika ette panna, siis väga drop-in ei olnudki. Mõne tunni kaupa nokitsedes kulus paigalduseks 4 päeva ja juhipoolne esituli (kukkus garaažipõrandale puruks jeii), tuunima pidin kliimaradika torusid, radikapaki kinnitusi, erinevate detailide asukohti muutma, plastikuid ja tihendeid lõikuma jne. Kapotilukud ja tuuleluku liigutasin 10mm autonina poole, kuna muidu ei mahtunud cooler lihtsalt ära. Samuti tõstsin pasunad cooleri eest mujale. Kuumapool sai silikoonlõdviku.
Esimese strutbari panin ka külge.
Töö käigus selgus, et mõned plaanitud asjad on autol juba küljes, nagu näiteks OEM esipidurite jahutuskanalid ja maksimaalse jämedusega stabikad.

Ebayst tellisin facelifti esituled, need peaks järgmisel nädalal kohale jõudma. Praegu seisab õues räbala ninaga.

Mõni suvaline klõps:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 16 Veebr 2015, 10:39
Postitas no1
Kes sellest pidurite jahutusest lähemalt räägib?

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 16 Veebr 2015, 10:44
Postitas Iceman
no1 kirjutas:Kes sellest pidurite jahutusest lähemalt räägib?


Jahutuskanalid ketaste sees:

Pilt

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 16 Veebr 2015, 10:50
Postitas no1
See pole vist see vastus, mida ma ootasin. :)
"Töö käigus selgus, et mõned plaanitud asjad on autol juba küljes, nagu näiteks OEM esipidurite jahutuskanalid"

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 16 Veebr 2015, 10:54
Postitas pestav
Need plastikud stange nurkades peaksid teoorias juhtima õhku sadulatele

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 16 Veebr 2015, 10:55
Postitas allan
Mõtlesin lisavarstuses olevaid õhusuunajaid: http://forums.swedespeed.com/showthread.php?58370

Pilt

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 16 Veebr 2015, 10:56
Postitas Tanel
Stange all on õhukanal millest on ka pilt.
Mul ka ühel poolel antud vidin olemas

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 20 Veebr 2015, 21:17
Postitas allan
Panin tuled külge ja läksin coolerit testima, aga üsna pea läks auto avariirežiimi ja madalatel pööretel plärtsus veidralt. Lõdvikud kenasti küljes ja ühtegi füüsilist viga ei paistnud.
Vida näitas viit erinevat viga seoses Throttle positioniga, samas ETM test kiitis asja heaks. Võtan mingi päev maha ja vaatan mis sealt paistab.
Tundub kahtlane kokkusattumus ja loodetavasti pole minu käpardlikkusega tegemist, vaid Magneti Marelli tahab lihtsalt kõrvad pea alla panna :roll:

Pilt

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 21 Veebr 2015, 11:12
Postitas Volvo75
Nüüd Ri nina ja siis hakkab asi juba korralikult looma :)

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 21 Veebr 2015, 11:38
Postitas paikas
kas muidu lihtsalt FMIC poleks kordades mõistlikum olnud kui kogu see jama mis sa kokku ehitasid 4 päeva?

https://www.youtube.com/watch?v=Z-SgXfy_Iqw

!!! HOIATUS !!! Nüüd ma targutan

see drop in cooler ei jahuta sul piisavalt õhku ära ja selle tõttu võib sul ka mootor avariirežiimis olla(võta IAT sensor torust välja puhasta ära ja pane tagasi ning VÕIMALIK, et on korras ja kui juba neid maha kisud puhasta MAP sensor ka ära, kui sa viimased aastad uue turboga sõitnud pole :D)

FMIC on enamasti paksem ja madalam, et sealt läbiv õhk saaks rohkem jahutust.

Luban targematel minu väiteid ümber lükata või kinnitada.

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 21 Veebr 2015, 11:50
Postitas allan
paikas kirjutas:kas muidu lihtsalt FMIC poleks kordades mõistlikum olnud kui kogu see jama mis sa kokku ehitasid 4 päeva?

https://www.youtube.com/watch?v=Z-SgXfy_Iqw

!!! HOIATUS !!! Nüüd ma targutan

see drop in cooler ei jahuta sul piisavalt õhku ära ja selle tõttu võib sul ka mootor avariirežiimis olla(võta IAT sensor torust välja puhasta ära ja pane tagasi ning VÕIMALIK, et on korras ja kui juba neid maha kisud puhasta MAP sensor ka ära, kui sa viimased aastad uue turboga sõitnud pole :D)

FMIC on enamasti paksem ja madalam, et sealt läbiv õhk saaks rohkem jahutust.

Luban targematel minu väiteid ümber lükata või kinnitada.

Nii lolli juttu pole ammu lugenud.

S60 stange alumine ava on väiksem kui näiteks R-il ja just seetõttu valisin täismõõdus drop-in cooleri, et pindala oleks maksimaalne.
Samuti on väidetud, et suvaline odav FMIC kitsa ava taga ei pruugi originaaliga võrreldes üldse efekti anda.

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 21 Veebr 2015, 11:51
Postitas pestav
Olen sust targem ja lükkan su väited ümber. See cooler on paksem. Õhku saab ta nii alt kui ülevalt. See ongi FMIC, sest see on radikapaki ette pandud. Jahutab ta piisavalt vajadusel. Mootor ei ole never avariirežiimis sisselaske tempi pärast kui väljas on null kraadi. Isegi suvel ei oleks ja isegi ilma coolerita ei oleks. IAT ja MAP ei puutu praegu absoluutselt asjasse.

Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv

Postitatud: 21 Veebr 2015, 12:13
Postitas paikas
nonäet ma nüüd ka jälle targem. Sorry juba selle stange ava osa mu enda möödapanek, kõrgelt saab iluvõre tagant isegi rohkem õhku kätte jah.