Põhja üles tõstes selgus, et kardaani tugilaager on kapsas. Ehk vist too oligi peamine kurjajuur miks vibramaania hulluks ajas. Sai vahetatud ja tulemus on üpris positiivne. Siuke massiivne kõiki hullutav vibra on tõesti kadunud, juba on täitsa vauuu sõita. Alles on jäänud väike intensiivne vibra, huvitav kust see tuleb? See enam ei häiri sõitu kuid silmaga vahtides tekib küsimus, kes seal kangi all elab? Maipõrnikas on igatahes surnud!
![Undecided :/](./images/smilies/slant.gif)
Järsult pidurdades-kiirendades ja käike vahetades, siis on käe all tunda justkui kang koos käimakastiga liiguks ette-taha, on see võimalik? Mootori padjad?
Vasak esimene piduri support sai tutikas, läigib nagu saatana silmamuna- nagu mu vanamees ikka tavatses öelda! Hind pani kukalt sügama kuid kolm tilka verd läks õigesse kohta. Nüüd masin veereb! Nagu v70 juba, mõnuuu. Ma hakkan nüüd aru saama küll miks ma arvasin talvel, et kõrge kütusekulu on ehk veeremiga seotud ja seepärast ei uskunud seda lambda süü olevat. Vabakäigul ikka veeres päris kehvalt. Maale sõit ootab ees, ehk saab isegi kütusekulu tsut alla
![Surprised :o](./images/smilies/surprised.gif)
Sai siis ette võetud plaan masina algne juhitavus taastada või seda parandada. Teen luugi lahti ja mis mulle vastu kaeb, ohoo:
![Pilt](https://dl.dropboxusercontent.com/u/11844708/Ralli/740/Photo%2022.06.14%200%2013.24.jpg)
Siuksed sabad:
![Pilt](https://dl.dropboxusercontent.com/u/11844708/Ralli/740/Photo%2022.06.14%200%2013.07.jpg)
Lähemal ajal ootab ees palju autonäppimist! Amordid, vedrud, stabika puksid, sumpsi tuuning, gaasiklapi puhastus, küljekarbi mastiksiga üle laskmine, ukselingi trossi paikamine, kleepsude kleepimine!