2. leht 2-st

Postitatud: 20 Dets 2006, 18:13
Postitas ch
mul lihtsalt seisab garaazis üks 360 mille peab juppideks lõikama, mootori osi pole vaja?

Postitatud: 20 Dets 2006, 22:23
Postitas 360WRC
ch kirjutas:mul lihtsalt seisab garaazis üks 360 mille peab juppideks lõikama, mootori osi pole vaja?


Räägi mis aasta ja kas tuled asjad on terved ja mis seisus ntx esitiivad ? ja mis Sa selliste käibeosade eest tahad ?

Postitatud: 20 Dets 2006, 22:30
Postitas ch
1986 sedaan 360, juhipoolne esiots katki, kõrvalistujapoolne ots korras (tiiva äära on roostes).
tagaots kah täitsa korras, uksed enamvähem, peale esiklaasi kah kõik ülejäänud terved.

Postitatud: 21 Dets 2006, 08:31
Postitas usku
tegelt oleks vaja ka väljalaskekollet ja sumpsi esimest otsa :) kus sul see volvo seisab, tulen viskan pilgu peale! asun haabersti-õismäe-tabasalu liini peal.

Postitatud: 21 Dets 2006, 10:29
Postitas ch
väljalaskekollektor on ok aga ülejäänd on päris läbi roostetand, kui ma õieti mäletan. auto ise asub männikul.
telefon 53674702

Postitatud: 24 Dets 2006, 13:02
Postitas supp
männikul märteni usa autode romulas vedleles ka 360, kui seall alles on saad sealt äkki midagi poolmuidu

Postitatud: 25 Dets 2006, 22:54
Postitas usku
kas keegi teab, kui suure velje talle ilma probleemideta alla lükata saab?

Postitatud: 25 Dets 2006, 23:03
Postitas ch
nii palju kui ma lugend olen siis 15tolli 195/55 peaks ära mahtuma ilusti, suurema kohta tea. suuremat/madalamat pole eesti teedel tegelikult nagunii vaja:)
EDIT: aga samas peab vedrustus jäik olema, mul käib praegu kiiresti suurtest aukudest läbi sõites 155/75 R13 koopasse :lol: :lol:

Postitatud: 15 Jaan 2007, 18:39
Postitas usku
heh, VIN-koodi järgi on tegemist hoopis 340'ga. vat siis.

talverehvide saamine lükkus natuke edasi, sest inimene polnud kohal sel nädalavahetusel. seega seisab auto endiselt ja õnnetult Tartus. kas keegi tartust mulle mõneks nädalaks AS EP poolt aksepteeritavaid talverattaid laenaks?

vahepeal on autoga toimunud ainult nii palju, et salong kukkus sajaga hallitama ning lisaks mükoloogiahuviliste rõõmule olid ka teatav floora ja fauna koha leidnud väljaspool - kassid auto all ja puuoksad katusel-kapotil. eks need suured vihmad ja pikk seismine mõjuvad hallitust soodustavalt. lasin ta kenasti soojaks, lükkasin lume maha ja vaatasin teda niisama. salong tekitasin lausa sauna ning vähemalt selleks korraks sai niiskuse välja; ilmselt tuleb katuseluugi vahelt mingi niiskus sisse. aga see pole kindlasti suurim probleem.

samas avastasin, et :
* juhiukse hinge tiftid on täitsa läbi - kellel pakkuda, siis teha seda NÜÜD
* salongivent jäi nr 3 peale keerates äkki vait, kui 2 peale tagasi keerasin, siis mingi mõne minuti pärast hakkas jälle tööle - teab keegi, milles asi?
* kuni mootor pole täielikult soojaks saanud, on tühikäigu pöörded liiga madalad. pärast käivitamist ca 30 sek on pöörded kõrged, siis laseb madalaks ja siis on nad liiga madalad - üsna väljasuremise äärel ja käib väga vaevaliselt (enne oli samamoodi). pärast pooletunnist käiamist olid pöörded korras ning kõik oli kena. kõrgendatud pööretel laulab igas asendis väga hästi! ilmselt aitab siiski tavaline hooldus...
* keegi on maki juhtmetega ...... teinud. pärast mõningast sahistamist maki augu kaudu otsustasin aku igaks juhuks maha võtta kui jälle pikemaks seisma jääb :)
* ta on ikka hullult kole, aga teisest küljest on auto keretööd ainus, mida ma veel teinud pole ja ilmade soojenedes annan ma oma käppadele ning volvo kerele isuga hagu.

sellised volvolood selles esmaspäevaõhtus

Postitatud: 16 Jaan 2007, 10:09
Postitas ch
mul peale süüte reguleerimist võtab kolmandiku võrra vähem kütust. enne podises ja turtsus ja edasi ei käind üldse, nüüd aga on lausa rõõm sõita :evil:

Postitatud: 16 Jaan 2007, 22:25
Postitas taavi