2. leht 6-st

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

Postitatud: 25 Aug 2010, 16:17
Postitas vanapeer
Vaskpiduritoru mõtled ve?

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

Postitatud: 25 Aug 2010, 16:42
Postitas Juhan
Jah, sedasama kinnitust on vaja lahti saada.

Nüüdseks asjad juba nii kaugele arenenud, et suutsin selle vasktoru natuke kõveraks väänata ehk varsti tuleb see ka ära vahetada. Praegu veel midagi katki ei tundu olevat aga jama on küll. Vist proovin tihendid niimoodi ära vahetada, et sadul jääb auto külge ja piduripedaaliga jamades lükkan silindrid välja. Nii või teisiti tuleb vedelik ka ära vahetada.

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

Postitatud: 25 Aug 2010, 16:56
Postitas kirsipuu
Juhan kirjutas:Ja muidugi tulevik, mis mind ennast enim huvitab, aga võib-olla ka teid.

Kuna mootor on viimane asi, mis veel tüli teeb, on mul kuri plaan sügisvaheajal mootor välja võtta ja kõik rõngad ja tihendid ära vahetada. Ploki puurimisest ja uutest silindritest katsuks hoiduda, see käib hetkel üle jõu.

Kui mootori õige diisli moodi korda saab, oleks järgmine asi toiduõlile ümber ehitamine. Antud mootor peaks selleks oma robustse konstruktsiooni tõttu sobima. Samas aga oleneb kõik sellest, kui hästi kõik õnnestub. Katkise mootori sisse solgi toppimine teeb selle veelgi rohkem katki. Õli värk peab otse loomulikult olema küttega ja sinna läheb ka omajagu teadust vaja, sest tarvis oleks ka talvel sõita.

Põhimõtteliselt võiks õli otse paaki valada, aga normaalse mootori ajaks see lihtsalt rivist välja, minu oma lõhuks see täielikult ära (liigne blowby => õli polümerisatsioon => tükid mootoris => probleem, paks õli hoolitseks aga kütusepumba ja pihustite hävitamise eest).

Ja milleks täpselt seda jama vaja?
Korralikust mootori remondist sa nii ehk naa ei pääse, seega alusta sellest.
Kaak sai ise kokku-lahti lappamise tulemusel hinna ~15 ligi.
Mõtle selle numbri üle enne kui katsetama ja tegutsema hakkad.

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

Postitatud: 25 Aug 2010, 18:02
Postitas vanapeer
Juhan kirjutas:Jah, sedasama kinnitust on vaja lahti saada.

Nüüdseks asjad juba nii kaugele arenenud, et suutsin selle vasktoru natuke kõveraks väänata ehk varsti tuleb see ka ära vahetada. Praegu veel midagi katki ei tundu olevat aga jama on küll. Vist proovin tihendid niimoodi ära vahetada, et sadul jääb auto külge ja piduripedaaliga jamades lükkan silindrid välja. Nii või teisiti tuleb vedelik ka ära vahetada.


Ja mis sa arvad, et ma pürotehnik olen, et selle video panin. Kõige vähem kulukas on vähemalt vollad uued panna. Torud oleks ka õige tegu, hoiab närve ja aega kokku. 30 eeku vist meeter või midagi. Demis võtab valmis jupid kohe riiulist.

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

Postitatud: 25 Aug 2010, 18:30
Postitas Juhan
Peaprobleemist väike pilt

Vist peab ära vahetama. Seal vahel olev kinnitus tuleb ainult ühes tükis kätte saada.

Vanapeer, vooliku lõikamine mul veel ei aita, enne pean kuidagi selle vooliku klambri küljest kätte saama.

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

Postitatud: 25 Aug 2010, 20:41
Postitas Loff
Vanapeer paneb nüüd siia pildi võtmest, millega piduritorusid lahti keeratakse!

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

Postitatud: 25 Aug 2010, 21:01
Postitas vanapeer
Enta teemast vaatab.

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

Postitatud: 26 Aug 2010, 23:57
Postitas 2TEP60
Minul oli kah voolikute vahetus,sain vooliku lahti vasktoru otsas olevat vaskpolti keerates(suht kepp töö).

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

Postitatud: 27 Aug 2010, 09:24
Postitas vanapeer
Esimene kord tehes mõtlesin küll et mis see siis nüüd on - mingi närune vasktoru stuts ei anna alla ve. Aga pärast sellega oma aja raiskamist olin juba ärga täis et mis kurat, ma olen nii rikas küll, et ostan mädanenud torude ja vollade asemele uued. Lihtsalt ei taha jätta kõdunenud detaile oma masina külge.

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

Postitatud: 28 Aug 2010, 10:50
Postitas Juhan
Ok, sain sadula tihendid vahetatud ja ratas käib palju vabamalt ringi.

Kiuksumine, mille pärast ma alguses üldse selle piduriga jamama hakkasin, on aga ikkagi alles. Käisin eile katsetamas ja seis praegu selline: hääl tuleb kiirustel ~10-30 km/h, varem oli seda sama kuulda hoopis kiirustel 30-50. Varem ei osanud sellele tähelepanu pöörata, aga pidurdades ei kiuksu, isegi kui väga nõrgalt vajutada.

Klotsid kulunud ei ole ja 700 seerial ei tohiks kulumise andureid olla. Mida üldse kujutab endast "piduriklotside paigalduskomplekt" ja kas see võib aidata? 7xx series FAQ'is oli kirjutatud küll mingite krigina-ja kolinavastastest vedruklambritest, aga mul on Girlingi pidurid ja neil on mingisugune traat juba küljes.

Pilt

Edit: täna leidsin veel, et see kiuksumine tuleb vasakule keerates ka kuni 60 km/h välja. Maanteele katsetama ei jõudnud. Kui kergelt paremale põigata, kaob korraks hääl ära. Võib siis probleem olla vasakus klotsis, mis vasakule pöörates rohkem vastu ketast vajub?

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

Postitatud: 29 Aug 2010, 13:31
Postitas kirsipuu
Juhan kirjutas:Ok, sain sadula tihendid vahetatud ja ratas käib palju vabamalt ringi.

Kiuksumine, mille pärast ma alguses üldse selle piduriga jamama hakkasin, on aga ikkagi alles. Käisin eile katsetamas ja seis praegu selline: hääl tuleb kiirustel ~10-30 km/h, varem oli seda sama kuulda hoopis kiirustel 30-50. Varem ei osanud sellele tähelepanu pöörata, aga pidurdades ei kiuksu, isegi kui väga nõrgalt vajutada.

Klotsid kulunud ei ole ja 700 seerial ei tohiks kulumise andureid olla. Mida üldse kujutab endast "piduriklotside paigalduskomplekt" ja kas see võib aidata? 7xx series FAQ'is oli kirjutatud küll mingite krigina-ja kolinavastastest vedruklambritest, aga mul on Girlingi pidurid ja neil on mingisugune traat juba küljes.

Pilt

Edit: täna leidsin veel, et see kiuksumine tuleb vasakule keerates ka kuni 60 km/h välja. Maanteele katsetama ei jõudnud. Kui kergelt paremale põigata, kaob korraks hääl ära. Võib siis probleem olla vasakus klotsis, mis vasakule pöörates rohkem vastu ketast vajub?


Või rattalaager?

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

Postitatud: 29 Aug 2010, 18:54
Postitas SassGuss
Või rehv, kui kihid lahti tulevad. Kui esimest rattalaagrit vaja, kui need on sul kompaktid, siis mul olemas.

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

Postitatud: 31 Aug 2010, 22:12
Postitas Juhan
Rattalaagri puhul ei ole ju normaalne, et pidurdades kägin ära kaob. Aeglustumises asi ka pole, kui niisama mootoriga pidurdada siis hääl ei kao. Kui sadul maas oli, ajasin ratast ringi ja kuulasin, aga ratas (piduriketas + laager) käis takistuseta ja hääletult ringi. Määrdekorgi all oli tavotti varuga, igaks juhuks vahetasin selle veel ära.

Rehvid on täitsa uued (2500 midagi km) ja see hääl on siiski selline "metall metalli vastu" mitte kummi vilin.

Ostsin selle paigalduskomplekti ära, ainult 31 krooni maksis, ehk aitab.

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

Postitatud: 01 Sept 2010, 11:17
Postitas kirsipuu
On juhuseid kus pidurdamisel rattalaagri möla ära kaob.
Aga fakt on ka see, et kui laager läbi siis peab ta kuumaks ka minema.
Loodan, et kontrollisid ikka laagri lõtku ka üle- ega see juhuslikult lahti ole.

Ma talvel avastain, et tagumised pidurikettad on end servast (kus klots enam vastu ei puutu) roostest punni ajanud ja saagisid mööda sadulat.
Aga klots ei saa reaalselt metalli kriginat teha- poriplekk kuidagi vastu ei jookse?

Re: Juhan, 740 GLE D24TIC

Postitatud: 02 Sept 2010, 00:27
Postitas SassGuss
Juhan kirjutas:Rattalaagri puhul ei ole ju normaalne, et pidurdades kägin ära kaob. Aeglustumises asi ka pole, kui niisama mootoriga pidurdada siis hääl ei kao. Kui sadul maas oli, ajasin ratast ringi ja kuulasin, aga ratas (piduriketas + laager) käis takistuseta ja hääletult ringi. Määrdekorgi all oli tavotti varuga, igaks juhuks vahetasin selle veel ära.

Rehvid on täitsa uued (2500 midagi km) ja see hääl on siiski selline "metall metalli vastu" mitte kummi vilin.

Ostsin selle paigalduskomplekti ära, ainult 31 krooni maksis, ehk aitab.


Kui on konpakt laager, ehk 88+, siis ei pea seal korgi all mingit määret olema, see tähendaks et laager jooksis määrest tühjaks.