2. leht 8-st

Postitatud: 08 Dets 2009, 23:55
Postitas supp
eks igaüks muidugi teab mis ta oma autoga teeb, aga see paistab ju pildil nagu lill, lase parem alla väike seelik ja auto särab nagu päike, mis sa tast rulliga mäkerdad, raha ka ei kulu ning saad valge inimese moodi rigi liikuda.

Postitatud: 09 Dets 2009, 02:09
Postitas sinilill
Rulliga värvimises kahtlesin juba enne selle ettepaneku postitamist, lihtsalt oli vaja kinnitust , et asi ikka õiges suunas liikuma hakkaks :D
Eks kui kevadel auto kuhugi garaazi lükatud saab, siis hakkab küsimusi tekkima! Praegu aga vaja autot ainult tehniliselt korras hoida, siiamaani veel probleeme olnud ei ole, ptui ptui ptui.

supp, alla väike seelik???

Postitatud: 09 Dets 2009, 08:49
Postitas Loff
sinilill kirjutas:supp, alla väike seelik???



Ilmselt mõtles supp alumise ringi (kuskilt poole ukse pealt või pigem iluliistust allapoole) roostetõrje+mingi kivikaitse+värv.

Postitatud: 10 Dets 2009, 22:53
Postitas happpyslutcake
Saaremaalt? Ütle nüüd, et auto oli alguses kollast värvi ning siis värviti roheliseks üle? :D

Postitatud: 10 Dets 2009, 22:55
Postitas vanapeer
Õige jah. Räägi nüüd pikk legend tema minevikust.

Postitatud: 10 Dets 2009, 23:00
Postitas sinilill
happpyslutcake kirjutas:Saaremaalt? Ütle nüüd, et auto oli alguses kollast värvi ning siis värviti roheliseks üle? :D


Täpselt nii,
kas sina sõitsidki mu autol tagumise vaskpoolse ukse kortsu :D

Postitatud: 12 Dets 2009, 02:13
Postitas happpyslutcake
Auto kuulus mu sugulasele. Ta müüs selle maha selleks, et alustada oma remonditöökojaga. Niipalju kui mäletan oli autol avarii mingi suure gaz 51 bussiga. Auto oli just värvmimisest tulnud, ning bussijuht ei pannud Volvot tähele ja oligi vasakpoole külg kraabitud. Kas see mõlk ka edaspidi sinna jäi?
Võin ka muud vahvat välja uurida =)

Postitatud: 12 Dets 2009, 20:16
Postitas Cabby
sinilill kirjutas:... custom made in italy FIAT radikas, koos el. ventikaga :D . LS 380K. Kapotialune tundub suht DIY, custom FIAT radikale kinnitub veel mingi CCCP jublakas, ei tea mis ta on...

Minuarust polnud see Fiat radikas, vaid WV. Sai just pandud elektri ventika pärast. Plokisoojendust kasutades sain talvel keskmiseks kuluks 13L/100km ja suvel 11L/100km. Maanteel 9L/100km. Kui paned kapotialusest pildi, võin sulle öelda, mis CCCP jupp see om. Arvatavasti midagi seoses el vendiga. Kas kiirusehoidja töötab veel?
Signal oli hea "kiiks" sees. Mõni aeg peale süüte väljavõtmist pani käivitusblokeeringu peale. Kuna käima pannes pidi nagunii signa nuppu vajutama, siis harjutaski see uksi lukustama. see saaremaa oludes täiesti harjumata oli. Õnneks ei osanud isegi esindus seda kiiksu kõrvaldada.
vanapeer kirjutas:Õige jah. Räägi nüüd pikk legend tema minevikust.

Oi siin saaks pajatada tervelt 10 lehekülge ja rohkemgi. Peaaegu kogu auto käis peergudeks ja sai ära remonditud. Varuosadeks sai ostetud teine 200 seeria masin. Kahjuks sain kätte selle natuke liiga hilja. Mul oli siis juba mootori kap remont alustatud. Ostetud masin oli sõitnud ainult 125000km, aga seismisest täiesti mäda.
Vahemärkusena pakun ka müügiks selle auto mootorit, mis jäi siis järgi.
sinilill kirjutas:...
kas sina sõitsidki mu autol tagumise vaskpoolse ukse kortsu :D

Auto tagumise ukse sõitis mõlki üks KAVZ buss. Tuli kõrvalteelt libamisi sisse. Naine tuli, äsja renoveeritud, autoga haiglast. Beebi istus turvatoolis kõrvaltoolil. Õnneks on Volvo nagu tank ja laps pole isegi üles ärganud. Täiskasvanud olid palju rohkem ähmi täis. Ukse turvatala päästis palju.
Külje taastamine oli remonditöökoja kräpp. Kindlustus maksis ja töökoda tegi. Pool aastat hiljem oli juba pahtel nati ukse küljest lahti.
Kena keik. Pajatame veel.
:)

Postitatud: 13 Dets 2009, 01:38
Postitas sinilill
Cabby, räägi veel, räägi veel.
Kiirusehoidja ei tööta, targemad oskasid rääkida et vaakumit võetakse valest kohast, kiiresehoidja, muidu sinu poolt paigaldatud?
Kust, kuidas sina selle auto ostsid?
Mis mootor sul täpsemalt järgi on?
Sellest teisest Volvost on veel mingeid juppe alles?
Kas uks sõideti ainult mõlki või sai kere ka paugu?
Kui sa auto maha müüsid, palju siis läbisõit oli?

Küsimus suurele ringile, tahaks mahlad ära vahetada, kleepsude järgi oli motos millalgi 15W40 sees käinud, mis praegu sees seda ei tea, aga kas nii vana auto puhul peab mineraalõli kasutama?
Käimari ja diffri õlide koha pealt oskab ka äkki keegi midagi soovitada?

Postitatud: 13 Dets 2009, 01:56
Postitas volvo245
Motorisse 10w40 (4l)kasti ATF type G(2,3l) tagasild 90W(1,6l)

Postitatud: 13 Dets 2009, 11:29
Postitas Cabby
sinilill kirjutas:Cabby,... targemad oskasid rääkida et vaakumit võetakse valest kohast, ...
Kust, kuidas sina selle auto ostsid?
Mis mootor sul täpsemalt järgi on?
Sellest teisest Volvost on veel mingeid juppe alles?
Kas uks sõideti ainult mõlki või sai kere ka paugu?
Kui sa auto maha müüsid, palju siis läbisõit oli?

Kiirusehoidja minu paigaldatud. Defa signa ka ja palju muudki.
Targemad, kes ütlesid, et vaakum vale koha pealt võetud, mingu kukele. See töötas ilusti. Ainuke viga - vahel pika rohu sees sõites lõi alumise magnetanuri paigast ära. Kontrolli see üle. See andur sai väheke nõrgukese varre otsa.
Ostsin selle auto ühe firma käest, kes oli seotud Rootsiga. Sealt see masin firmasse tuligi. Firma sattus lõpuks majandusraskustesse.
Leidsin ta müügikuulutusest. Helistasin ja uurisin asja. Küsiti 15000eek. See oli liialt kallis hind. Ütlesin, et võivad tagasi helistada, kui hind alla 10000eek. Selle peale naerdi mind välja. Pole hullu...
...Aeg läks...ootasin kannatlikult... paari kuu pärast võeti ühendust ja pakuti autot. Küsisin hinda... Vastuseks oli 10000. Vastasin , et pidite helistama, kui hind ALLA 10000eek . Nüüd ei pidanud enam ootama kuid. Uus kõne tuli päris kiiresti. Lõpphind oli 8000eek.
Läksin autot ära tooma, raadio lännu. Ometi oli ennem sees. Helistasin firma juhile ja kurtsin. Firma juht oli aumees. Tegi tehnikaosakonna mehel korra üle ja üks õnnetu näoga mees tõi mulle raadio koju. Palus kenasti vabandust ka.
Järgi on sarnane mootor, mis sellel Volvol pääl. B21 oli vit mark. Töötas doonorauto peal väga hästi. Mul oli tõsiselt kahju, et olin juba oma rahad kapitaalremondi alla pannud.
Ainult kap remondi rahaline pool (jupid, puurimine, vända lihv...) maksis juba 8000eek. Töö tegin kõik ise. Minu mäletamist mööda pole seal mootoris alla poolsündi küll sees olnud. Tavaliselt ikka täissünti kasutan igalpool.
Avariis kere pauku ei saanud. Stange nurk jooksis libamisi üle kolme pleki. Kõige rohkem sai surumist tagauks. Läbi pleki oli sips kenasti näha. KAVZ sooritas pimedal ristmikul parempööret, aga võttis kaare liiga suure, pikalt vastasuunavööndist läbi.
Spidomeetri numbreid küll enam ei mäleta, aga müügi hetkeks olin uue mootoriga läbinud umbes 50000km. Kui ma ostsin oli vist 375000km kanti ees. Olen tihti autole kap remonti tehes lükanud spidomeetri nulli. Võibolla ka sellel... aa... Sellele masinale võis ka minna doonorauto spidokas peale. Läbisõit kusagil 125000km siis...
Masinat komplekteerides läksid külge ilusamad detailid. Osasid detaile käisin veel ostmas keila juurst romulast. Eestis oli tollajal veel vähe selliseid autosid romulas.
Teise auto juppe on võibolla mõned veel järel, kuskil, ei tea kus. Üldiselt mitte.
Kena keik.
:)

Postitatud: 13 Dets 2009, 12:46
Postitas Volvo75
Päris huvitav ajalugu sellel masinal :)

Postitatud: 13 Dets 2009, 13:48
Postitas supp
ma loodan, et see rulliga värvimine jääb ära vähemalt

Postitatud: 13 Dets 2009, 13:51
Postitas sullivanmike
Kõigepealt tuleks ikkagi uus tagumine uks leida.

Postitatud: 13 Dets 2009, 15:24
Postitas supp
uksel pole häda midagi, lihtaslt enne talve tuleks paljaks hõõruda ja värv selga lasta, kui rahaline seis keeruline siis suva krundiga üle, muidu uss sööb ust nagu õuna, mu juhi uks oli ka umbes selline (võibolla hullem) ja siiani on 3a kestnud, hoian igaksjuhuks ühet ust tagavaraks, sest kui rooste välja lõõb siis seda ust enam ei viitsi taastada.
Kui karbid läbi siis tuleb need ära vahetada ja mingi rull ei aita.
200jasetega ongi see viga, et kiputakse traadi ja teibiga neid käigus hoidma ja kuna nad on igiliikurid, siis lõpuks on nii läbi, et ei aita enam ussi ega püssirohi. antud masinal ma soovitan karbid äravahetada (ka muu plekk millel auk sees) ja kui sellest piisab siis karbini või natuke ukseääre pealae seelik värvida, ning see uks korda teha. Kui aega ja raha rohkem siis muidugi terve auto üle käia ja värvida. terve auto läks mul koos materjalide ja tööga ca 5-6k, aga pahtli töö tegin ise ja seda esimest korda elus. Metallic värv, pahtel ja muu kola läheb kokku ca 3-4k (kui tead kuidas osta), ülejääb vaid töö (kui ruum on siis kandilise volvo pahteldamisega saad ise hakkama), üle jääb vaid keevitaja ostida ja värvi kamber leida kus värv selga lastakse. esimese korraga mingi ideaali ei saa aga ikka parem kui rulliga ülekäimine ja kestab ka aastaid.