sinilill kirjutas:Cabby,... targemad oskasid rääkida et vaakumit võetakse valest kohast, ...
Kust, kuidas sina selle auto ostsid?
Mis mootor sul täpsemalt järgi on?
Sellest teisest Volvost on veel mingeid juppe alles?
Kas uks sõideti ainult mõlki või sai kere ka paugu?
Kui sa auto maha müüsid, palju siis läbisõit oli?
Kiirusehoidja minu paigaldatud. Defa signa ka ja palju muudki.
Targemad, kes ütlesid, et vaakum vale koha pealt võetud, mingu kukele. See töötas ilusti. Ainuke viga - vahel pika rohu sees sõites lõi alumise magnetanuri paigast ära. Kontrolli see üle. See andur sai väheke nõrgukese varre otsa.
Ostsin selle auto ühe firma käest, kes oli seotud Rootsiga. Sealt see masin firmasse tuligi. Firma sattus lõpuks majandusraskustesse.
Leidsin ta müügikuulutusest. Helistasin ja uurisin asja. Küsiti 15000eek. See oli liialt kallis hind. Ütlesin, et võivad tagasi helistada, kui hind alla 10000eek. Selle peale naerdi mind välja. Pole hullu...
...Aeg läks...ootasin kannatlikult... paari kuu pärast võeti ühendust ja pakuti autot. Küsisin hinda... Vastuseks oli 10000. Vastasin , et pidite helistama, kui hind ALLA 10000eek . Nüüd ei pidanud enam ootama kuid. Uus kõne tuli päris kiiresti. Lõpphind oli 8000eek.
Läksin autot ära tooma, raadio lännu. Ometi oli ennem sees. Helistasin firma juhile ja kurtsin. Firma juht oli aumees. Tegi tehnikaosakonna mehel korra üle ja üks õnnetu näoga mees tõi mulle raadio koju. Palus kenasti vabandust ka.
Järgi on sarnane mootor, mis sellel Volvol pääl. B21 oli vit mark. Töötas doonorauto peal väga hästi. Mul oli tõsiselt kahju, et olin juba oma rahad kapitaalremondi alla pannud.
Ainult kap remondi rahaline pool (jupid, puurimine, vända lihv...) maksis juba 8000eek. Töö tegin kõik ise. Minu mäletamist mööda pole seal mootoris alla poolsündi küll sees olnud. Tavaliselt ikka täissünti kasutan igalpool.
Avariis kere pauku ei saanud. Stange nurk jooksis libamisi üle kolme pleki. Kõige rohkem sai surumist tagauks. Läbi pleki oli sips kenasti näha. KAVZ sooritas pimedal ristmikul parempööret, aga võttis kaare liiga suure, pikalt vastasuunavööndist läbi.
Spidomeetri numbreid küll enam ei mäleta, aga müügi hetkeks olin uue mootoriga läbinud umbes 50000km. Kui ma ostsin oli vist 375000km kanti ees. Olen tihti autole kap remonti tehes lükanud spidomeetri nulli. Võibolla ka sellel... aa... Sellele masinale võis ka minna doonorauto spidokas peale. Läbisõit kusagil 125000km siis...
Masinat komplekteerides läksid külge ilusamad detailid. Osasid detaile käisin veel ostmas keila juurst romulast. Eestis oli tollajal veel vähe selliseid autosid romulas.
Teise auto juppe on võibolla mõned veel järel, kuskil, ei tea kus. Üldiselt mitte.
Kena keik.