Volvo 245 DL 1975
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
niipalju, et mul on 200-sel 76kw 2,0 karbakas ja 5 kast, no rebib normaalselt kulu ca 10l +-1, enne oli 740 2,3l , mingi mono pritse 85kw see sõitis 5-ga 40kmh ja võttis linnas 8l, maanteel 6-7l ja tegemist oli raipega veel, ei mina viitsi mootorit vahetada aga seda võin lubada, et volvo 4sil on suht mõttetud mootorid, vaheta aga õli ja rihma ja sõida mill, milli otsa. 4kk kast vist on küll vastik.
PS to Rommi, mis sa jamad oma 850-ga, müü maha saad praegu korraliku 200-se selle rahaeest (inimesed kes müüvad, ei tea mis nad teevad) ja sõidad pensionini kui huvi on sellega, juppidele läheb 100.- kuus ja kõik.
PS to Rommi, mis sa jamad oma 850-ga, müü maha saad praegu korraliku 200-se selle rahaeest (inimesed kes müüvad, ei tea mis nad teevad) ja sõidad pensionini kui huvi on sellega, juppidele läheb 100.- kuus ja kõik.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Niisiis vabandan, et oma halva kvaliteediga pildid ainult üles riputasin.
Sai siis auto sõbra poole viidud, kes mul mootori maha võttis koos kasti ja kardaaniga.(ise ei tea remontimisest peaaegu mitte midagi)
Nüüd siis puhastan mootoriruumi, et eemaldada roostevead, panna roostetõrjed ja anda mootoriruumile uus värvikiht (vana värv natuke rohkem kui 33 aastat vana ju )
Ennem mootori paigaldust lisan roolivõimu.
Mootori koha pealt siis B21 muutub B230ks millel 5 käigukast.
Ja esiots puudulik kuna korjasin kõik usa esiotsa jupid küljest. Hakkasin kartma et mootori maha võtmisel võib midagi viga saada. Vasak suund on ilma klaasita kuna polnud vanema versiooni klaasi käepärast.
Paigaldan ka Bertone esimese põlle, mis on värvimises momendil.
Välja saab vahetatud ka kapoti hinged kuna laos riiulis seisavad topeltvedrudega hinged.
Sai siis auto sõbra poole viidud, kes mul mootori maha võttis koos kasti ja kardaaniga.(ise ei tea remontimisest peaaegu mitte midagi)
Nüüd siis puhastan mootoriruumi, et eemaldada roostevead, panna roostetõrjed ja anda mootoriruumile uus värvikiht (vana värv natuke rohkem kui 33 aastat vana ju )
Ennem mootori paigaldust lisan roolivõimu.
Mootori koha pealt siis B21 muutub B230ks millel 5 käigukast.
Ja esiots puudulik kuna korjasin kõik usa esiotsa jupid küljest. Hakkasin kartma et mootori maha võtmisel võib midagi viga saada. Vasak suund on ilma klaasita kuna polnud vanema versiooni klaasi käepärast.
Paigaldan ka Bertone esimese põlle, mis on värvimises momendil.
Välja saab vahetatud ka kapoti hinged kuna laos riiulis seisavad topeltvedrudega hinged.
Twin Towers Of The World Trade Center
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 67 külalist