Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 24 Okt 2009, 12:12

Tegin masina ausaks turbokaks, panin õige nimega rooli
Pilt
:unibrow:

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 24 Okt 2009, 15:36

No näed siis, aasta aega tagasi läks see siis ju täesti õigele mehele. :)
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 17 Nov 2009, 23:52

Mida tehakse eesti talveks ettevalmistumiseks? Pannakse tulekojamehed külge, et uued reflektorid ja klaasid saaks oma tööd teha. Ühtlasi installisin ka pesuveele tagasivooluklappe. Ajasin ainult korraks garaage uste vahele, et oleks valgem, kui oligi jälle kuradile käsi antud.
VolvoV745 uristas mööda ja astus sisse, et mulle järjekordne halb uudis tuua: "Mees! Sul on klapikambri kaane tihendi on ära löönud!"
Nii oligi. Võtsin kapist uue ja hakkasime vahetama. Ühtlasti mõõtsime ka klapivahed üle ja tulemus on see, et
vaja kahte 3,40mm seibi. Vastu saan anda igasugu suurmaid numbreid.

Turboprojekt on üha küpsenud. NA ajuga ringisõitmise aeg sai otsa, ning igasugu mahhinatsioonide tulemusena on nüüd autol turbo aju ja kõrgeoomilised võimsamad pihustid (390cc@3Bar). Joopajoo! Mu autol tekkis lõpuks tõmme! Enne oli see alles 3000 RPMist alates. Nüüd juba on gaasi anda ka kohalt minnes!

Harjume. Siis areneme edasi jälle.




Huvitav, et eelmine tihend oli kahekordne, mis siis lagunema hakkas

Pilt
:unibrow:

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

PostitusPostitas baxxter » 18 Nov 2009, 07:24

said Veljo käest aju siis?
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

PostitusPostitas Loff » 18 Nov 2009, 07:54

baxxter22 kirjutas:said Veljo käest aju siis?


Veljol ei olnud ju turbo aju!!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 24 Nov 2009, 00:28

Libistan siin parasjagu õlli, millega end tänase õhtu eest premeerin. Täna oli ammuvindunud elektritööde päev. Nimelt almelo sai 3 nädalaga teada, et Rootsi ScanTechi laos polegi pooli luugi juhtmeid, mida me teises teemas suurelt kasutada lubasime. Noh, mina lõin käega ja ehitasin vasakule ise. Sattus kätte mingi 12kiuline kaabel (kujuta vaid, kõik olid erinevad värvid, kuna elektriku silm aga nii palju ei seleta, siis osa olid triibulised....kuram, või oli kaks halli :? ), mis oli lödi nagu silikoonjuhe. Jagasin kiud 3ks ja igatahes - luuki! Kuna parem juhtmekimp oli ikka õnnestunud saada Sacanni oma, siis kiskusin ka paremal välja eesmise samkompunni ja asendasin.
Nüüd on üle pika aja numbrituled, aknasoojendus ja .... nagu tuuninguplaani veksel välja antud oli: koos lisastopptuledega hakkab masin ralliautoks.
Viimased nädalad olen siin sõitnud chipiga ja siis tavalise turboajuga.
Kuna LH 2.4 õpib ja kohandub alati, siis mu kärsitus polegi kõige optimaalsemat tulemus saavutanud. Samas on äss vist juba ära ka harjunud.
Avastasin garaagest täiesti töökorras SMC rõhuklappi ja eile keerasime rõhu 0.4 peale. Jõle vähe mõne jaoks onju aga ega me kraani kinni pitseerinud.

Paar viimast päeva, õigemini nädala, on ootuskõdi tekitanud Hollandi eBays minu poole sõitnud Volvo orikas makk. Tutikas.
Vana viskasin katki, närvidele hakkas käima.
Kõige rohkem on makki oodates pinda käind see, et ma ei tea kas tal on võimendi võimalus, samas on sel ajal mitu võimendit käest lipsanud.
:unibrow:

Kasutaja avatar
djtalja
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 19 Juun 2005, 21:37
Asukoht: Lehola

PostitusPostitas djtalja » 24 Nov 2009, 08:57

kas tal on võimendi võimalus või mitte on see ikke võimalik vahele ühendada :D see pole kunagi probleem olnud :lol:
:twisted:

Kasutaja avatar
risto
Foorumi veteran
Postitusi: 785
Liitunud: 06 Okt 2005, 09:12
Asukoht: Keila/Tallinn

PostitusPostitas risto » 24 Nov 2009, 09:27

Nii palju kui mina asjast aru olen saanud ja ma loodan ,et ei eksi siis 200 originaal raadiol see asi nüüd nii lihtne ei ole. Igatahes kes paremini teab see parandab.
Aga plommime su MBC 0,9bar´i peale kinni, rallikad sõidavad ju ikka suuremate rõhkudega.
Ja kas sul on juba ukse peale stardi number välja valitud... :D

Kasutaja avatar
Romm
Foorumi veteran
Postitusi: 2455
Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
Asukoht: rae vald,jüri lähedal
Kontakt:

PostitusPostitas Romm » 24 Nov 2009, 10:05

ma võin enda oma laenata:D see ongi nullis ka 0,8bari:D
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 24 Nov 2009, 10:25

djtalja kirjutas:kas tal on võimendi võimalus või mitte on see ikke võimalik vahele ühendada :D see pole kunagi probleem olnud :lol:


Ongi nii, maki pe*se täitsa lage. Ootan ettepanekuid tahapaneku asjus
Pilt
:unibrow:

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 24 Nov 2009, 10:29

võta kõlari juhtmetest RCA väljavõte ja saadki võimendi taha
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 24 Nov 2009, 10:34

Leho laitis seda varianti aga ma ei saanud aru, mille pärast. On see siis nii lihtne või?
:unibrow:

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 24 Nov 2009, 10:40

lihtne jah. on kohe sellised otsikud müügil.
miks ta maha laitis, eriti veel kui neid nii laialdaselt kasutatakse?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4315
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

PostitusPostitas Iceman » 24 Nov 2009, 11:01

Minu 800-l on ka kõlari jutmetest vahekarbiga RCA väljavõte. Mina küll ei kaeba. Pole eriline audiofiil kah, a vajadused katab ära. Lihtsalt see oli palju mugavam, kui maki taha hakata aretama seda eraldi otsa (800 ja uuematel makkidel saab täitsa teha). :roll:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 24 Nov 2009, 22:46

Kuram ilus makk aga äkki sobib see kellegile rohkem kui mulle
Pilt
:unibrow:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 18 külalist