Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Mida tehakse eesti talveks ettevalmistumiseks? Pannakse tulekojamehed külge, et uued reflektorid ja klaasid saaks oma tööd teha. Ühtlasi installisin ka pesuveele tagasivooluklappe. Ajasin ainult korraks garaage uste vahele, et oleks valgem, kui oligi jälle kuradile käsi antud.
VolvoV745 uristas mööda ja astus sisse, et mulle järjekordne halb uudis tuua: "Mees! Sul on klapikambri kaane tihendi on ära löönud!"
Nii oligi. Võtsin kapist uue ja hakkasime vahetama. Ühtlasti mõõtsime ka klapivahed üle ja tulemus on see, et
vaja kahte 3,40mm seibi. Vastu saan anda igasugu suurmaid numbreid.
Turboprojekt on üha küpsenud. NA ajuga ringisõitmise aeg sai otsa, ning igasugu mahhinatsioonide tulemusena on nüüd autol turbo aju ja kõrgeoomilised võimsamad pihustid (390cc@3Bar). Joopajoo! Mu autol tekkis lõpuks tõmme! Enne oli see alles 3000 RPMist alates. Nüüd juba on gaasi anda ka kohalt minnes!
Harjume. Siis areneme edasi jälle.
Huvitav, et eelmine tihend oli kahekordne, mis siis lagunema hakkas
VolvoV745 uristas mööda ja astus sisse, et mulle järjekordne halb uudis tuua: "Mees! Sul on klapikambri kaane tihendi on ära löönud!"
Nii oligi. Võtsin kapist uue ja hakkasime vahetama. Ühtlasti mõõtsime ka klapivahed üle ja tulemus on see, et
vaja kahte 3,40mm seibi. Vastu saan anda igasugu suurmaid numbreid.
Turboprojekt on üha küpsenud. NA ajuga ringisõitmise aeg sai otsa, ning igasugu mahhinatsioonide tulemusena on nüüd autol turbo aju ja kõrgeoomilised võimsamad pihustid (390cc@3Bar). Joopajoo! Mu autol tekkis lõpuks tõmme! Enne oli see alles 3000 RPMist alates. Nüüd juba on gaasi anda ka kohalt minnes!
Harjume. Siis areneme edasi jälle.
Huvitav, et eelmine tihend oli kahekordne, mis siis lagunema hakkas
baxxter22 kirjutas:said Veljo käest aju siis?
Veljol ei olnud ju turbo aju!!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Libistan siin parasjagu õlli, millega end tänase õhtu eest premeerin. Täna oli ammuvindunud elektritööde päev. Nimelt almelo sai 3 nädalaga teada, et Rootsi ScanTechi laos polegi pooli luugi juhtmeid, mida me teises teemas suurelt kasutada lubasime. Noh, mina lõin käega ja ehitasin vasakule ise. Sattus kätte mingi 12kiuline kaabel (kujuta vaid, kõik olid erinevad värvid, kuna elektriku silm aga nii palju ei seleta, siis osa olid triibulised....kuram, või oli kaks halli ), mis oli lödi nagu silikoonjuhe. Jagasin kiud 3ks ja igatahes - luuki! Kuna parem juhtmekimp oli ikka õnnestunud saada Sacanni oma, siis kiskusin ka paremal välja eesmise samkompunni ja asendasin.
Nüüd on üle pika aja numbrituled, aknasoojendus ja .... nagu tuuninguplaani veksel välja antud oli: koos lisastopptuledega hakkab masin ralliautoks.
Viimased nädalad olen siin sõitnud chipiga ja siis tavalise turboajuga.
Kuna LH 2.4 õpib ja kohandub alati, siis mu kärsitus polegi kõige optimaalsemat tulemus saavutanud. Samas on äss vist juba ära ka harjunud.
Avastasin garaagest täiesti töökorras SMC rõhuklappi ja eile keerasime rõhu 0.4 peale. Jõle vähe mõne jaoks onju aga ega me kraani kinni pitseerinud.
Paar viimast päeva, õigemini nädala, on ootuskõdi tekitanud Hollandi eBays minu poole sõitnud Volvo orikas makk. Tutikas.
Vana viskasin katki, närvidele hakkas käima.
Kõige rohkem on makki oodates pinda käind see, et ma ei tea kas tal on võimendi võimalus, samas on sel ajal mitu võimendit käest lipsanud.
Nüüd on üle pika aja numbrituled, aknasoojendus ja .... nagu tuuninguplaani veksel välja antud oli: koos lisastopptuledega hakkab masin ralliautoks.
Viimased nädalad olen siin sõitnud chipiga ja siis tavalise turboajuga.
Kuna LH 2.4 õpib ja kohandub alati, siis mu kärsitus polegi kõige optimaalsemat tulemus saavutanud. Samas on äss vist juba ära ka harjunud.
Avastasin garaagest täiesti töökorras SMC rõhuklappi ja eile keerasime rõhu 0.4 peale. Jõle vähe mõne jaoks onju aga ega me kraani kinni pitseerinud.
Paar viimast päeva, õigemini nädala, on ootuskõdi tekitanud Hollandi eBays minu poole sõitnud Volvo orikas makk. Tutikas.
Vana viskasin katki, närvidele hakkas käima.
Kõige rohkem on makki oodates pinda käind see, et ma ei tea kas tal on võimendi võimalus, samas on sel ajal mitu võimendit käest lipsanud.
Nii palju kui mina asjast aru olen saanud ja ma loodan ,et ei eksi siis 200 originaal raadiol see asi nüüd nii lihtne ei ole. Igatahes kes paremini teab see parandab.
Aga plommime su MBC 0,9bar´i peale kinni, rallikad sõidavad ju ikka suuremate rõhkudega.
Ja kas sul on juba ukse peale stardi number välja valitud...
Aga plommime su MBC 0,9bar´i peale kinni, rallikad sõidavad ju ikka suuremate rõhkudega.
Ja kas sul on juba ukse peale stardi number välja valitud...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 18 külalist