9. leht 12-st

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 23 Mär 2017, 22:05
Postitas paikas
Pilt

Seda pean silmas.

Edu karpade sünkimisega, kunagi proovisin p1800'l sünki saada, kuid kui hästi mäletan oli sul neid lausa 3 mis vaja käima saada.

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 23 Mär 2017, 23:35
Postitas KoitK
Jah, ma sain juba eelmine kord aru, mida sa mõtlesid ja endiselt, et see on lihtsalt mustus sedasi laiali määritud ja fotol kuidagi paistab eriti silma, laagripinnad on kõik korras, puuduvad kriimud/sooned võib oma käega katsuma tulla, kui soovi on.

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 28 Mär 2017, 14:08
Postitas KoitK
Pilt
Nukkvõlli liuglaagrid saabusid.

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 31 Mai 2017, 17:38
Postitas KoitK
Pilt
Plokk ülepuuritud ja hoonitud
Pilt
Uued nukkvõlli liuglaagrid sisse pressitud
Pilt
Kaas sai ka korrastatud põhimõtteliselt puhastatud ja uued klapisääretihendid, oleks karastatud klapipesasid soovinud ka sisse saada, kuid selleks pole kaanel piisavalt ruumi, sisselaskeklapp on 44 mm väljalase on 38mm.
Märtsis tellisin ebay'st kolvi komplekti ja kolme nädala pärast saabus ainult 4tk, müüa polnud nõus kuidagi kahte juurde hankima ning nüüd aprilli lõpus sai see saaga lõpuks läbi ning kaup tagastatud. Tellisin nüüd Euroopast uuesti, äkki sel korral tulevad kõik kuus tükki, saaled olemas ja saaks alumise otsa peaaegu kokku panna. Puudu on veel nukkvõll, mootoris oli timos motor, timo 717 nukk, kuid sellele asendust leida on üsna keeruline ja volvo K nukka ei tahaks ka praegu, prooviks enne millegi huvitavamaga. Valikus oli põhimõtteliselt kaks tükki, üks norrakas müüb KG trimningu KG6'e tüüp lubas pildid saata, sest nukk (koos tõukuritega) on juba sisse sõidetud aga nüüd ei saa enam tegelast kätte ja pilte ka pole. Ilmselt kasutan http://schneidercams.com/294F_VolvoB30solid.aspx

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 03 Juun 2017, 19:32
Postitas KoitK
Pilt
Kaks kuud hiljem on lõpuks ometi 6tk olemas.

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 11 Juun 2017, 20:25
Postitas KoitK
Natuke punasem, kui ennist
Pilt

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 28 Dets 2017, 18:44
Postitas KoitK
Natuke jälle põhjust kirjutada:
Pilt
Selliste parameetritega nukk jõudis vahepeal kohale ja sai ka plokki, kuna nukkvõlli saaled said ka vahetatud siis pidi neid ka natuke suuremaks töötlema, et nukk paraja lõtkuga sisse istuks.
Pilt
Lisaks jõudis täna kohale esimene ports vidinatest, et saaks mootorit uuesti kokku panema hakata.
Suveks ehk saab jälle masinale hääled sisse.

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 30 Dets 2017, 15:26
Postitas KoitK
Eile asi natuke nokitsetud, jõudsin 945'l juhiukse lukumehhanismi ära vahetatud ja ta ära pestud ning siis 164 juurde asutud:
Pilt
Jõudsin simmerid vahetada, kui kallis naine juba mind koju ära peksis :)
Lähiajal võiks kaane ära lõpetada: klapisääretihendid said uued ja klapid ka uuesti soveldatud. Kaane jaoks ma sain veidi parema klapinookurite võlli, peaks võlli ja nookurite lõtkud üle vaatama ja võib-olla on siis vaja nookuritele uued puksid sisse pressida. Kui selle saaks tehtud siis oleks kaanega vast kõik.

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 30 Dets 2017, 21:52
Postitas KoitK
Pilt
Pilt
:tear:

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 31 Dets 2017, 17:26
Postitas Jaanus K
Kus kaanetööd tegid? Kas sealt öeldi, et uusi pesasid ei saa panna?
B20 mootorile on pandud sarnaste mõõtudega klappe ja on ka pesad vahetatud. Küsin kuna endal plaanis B20-l klapid ja pesad vahetada.

Mis nukkvõlli lõpuks said?


KoitK kirjutas:Pilt
Kaas sai ka korrastatud põhimõtteliselt puhastatud ja uued klapisääretihendid, oleks karastatud klapipesasid soovinud ka sisse saada, kuid selleks pole kaanel piisavalt ruumi, sisselaskeklapp on 44 mm väljalase on 38mm.
Märtsis tellisin ebay'st kolvi komplekti ja kolme nädala pärast saabus ainult 4tk, müüa polnud nõus kuidagi kahte juurde hankima ning nüüd aprilli lõpus sai see saaga lõpuks läbi ning kaup tagastatud. Tellisin nüüd Euroopast uuesti, äkki sel korral tulevad kõik kuus tükki, saaled olemas ja saaks alumise otsa peaaegu kokku panna. Puudu on veel nukkvõll, mootoris oli timos motor, timo 717 nukk, kuid sellele asendust leida on üsna keeruline ja volvo K nukka ei tahaks ka praegu, prooviks enne millegi huvitavamaga. Valikus oli põhimõtteliselt kaks tükki, üks norrakas müüb KG trimningu KG6'e tüüp lubas pildid saata, sest nukk (koos tõukuritega) on juba sisse sõidetud aga nüüd ei saa enam tegelast kätte ja pilte ka pole. Ilmselt kasutan http://schneidercams.com/294F_VolvoB30solid.aspx

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 31 Dets 2017, 18:03
Postitas KoitK
KoitK kirjutas:Natuke jälle põhjust kirjutada:
Pilt
Selliste parameetritega nukk jõudis vahepeal kohale ja sai ka plokki.

Nukk schneiderist http://schneidercams.com/294F_VolvoB30solid.aspx
Nukkvõlli valik B30'le pole just suurepäevane tänapäeval, kui 1K€ on taskus siis jah saab päris huvitavaid asju lasta teha aga suures plaanis ongi K nukk või originaal C.

Kaas käis Tõukuris, oleks teadnud, et üle tee Astromoto ka sellist tööd teeb, oleksin sinna viinud. Ma saatsingi ta selle jutuga, et kui võimalik siis väljalaskesse panna pesad sisse, hiljem käisin korra ka astromotost läbi ja uurisin nende käest, kas nad teeks selle ära aga mõlemas kohas arvati, et liiga vähe jääb kahe klapi vahele materjali, et ta väga suure tõenäosusega tuleb kahe klapi vahele pragu. Eks nad ikka paneks pesad sisse, kui ma peale käiks, kuid ma usaldasin nende arvamust ja senimaani polnud pesadel viga midagi ja ega see mootori ei lähe igapäevasesse kasutusse ka, vast ei juhtu midagi. Muidu viimase otsa B30 (USA madalama võimsusega) kaaned olid kõik karastatud pesadega.

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 31 Dets 2017, 19:01
Postitas Jaanus K
OK
Päris korralik nukk. Kas klapivedrud jäävad originaalid?

Kui topelt DCOE või DHLA on lahe, siis kolm tükki kõrvuti on lahe kuubis...

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 31 Dets 2017, 19:12
Postitas KoitK
Jaanus K kirjutas:OK
Päris korralik nukk. Kas klapivedrud jäävad originaalid?

Kui topelt DCOE või DHLA on lahe, siis kolm tükki kõrvuti on lahe kuubis...


Klapidele jääb käiku praegu veel varusse, topeltvedrude jaoks peaks vedrupesad kaanes suuremaks lõikama, sest nad veidi suurema läbimõõduga - sama asi mis B20'l. Aga, kui tuleb välja, et vaja vahetada siis peab vahetama :) Uus nukk on veidi käredam, kui see 717, kuid samas ta pole ka midagi nii pööratut. Päris ausalt öeldes ega ma ei oska ka ise täpselt ette kujutada, mis ta seal mootoris tegema hakkab. B20'le on neid nukkasid hulgemini saada ja infot käitumise kohta samuti.
Karburaatorid iseenesest jah, lahe mineviku teema, tänapäeval neid enam nii naljalt kapotialt ei leia. Mul mitu mõtet, kuidas väljanäemist viiskamaks teha, voolikuid ja trosse kuidagi paremini paigutada, et nad sellised kohmakad välja ei näeks jne.

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 01 Jaan 2018, 10:11
Postitas Tanel
Kui oleksid soovinud käredamat nukka aga midagi võtta pole, miks sa ei lasknud peale keevitada vanale nukale?
Ralli maailmas on antud tegevus laialt levinud ning vastupidavus samuti korralik. Kui on huvi siis võin sinuga kontakti jagada, kes sellise asjaga kunagi isegi vaid elatist on teeninud ning vajalikud seadmed on endiselt olemas

Re: Koitk - Volvo 164

Postitatud: 01 Jaan 2018, 14:59
Postitas KoitK
Ma mõtlesin ka selle peale, mul oli üks Soome kontakt ja vana nukk veel alles ehk võimalus selleks veel täiesti olemas, kui üldse siis laseks vast selle Timo 717 nuka taastada aga probleem ongi selles, et ma ei tea selle nuka profiili, mõningaid andmeid ainult (275 duration, 7,17mm tõusu 111 kraadi separation ). Uus asi on ikka uus, ma olen malmile keevitamise kohta igasugu vastuväitelisi asju kuulnud.