Loff'i Hõbekihar
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Loff'i Hõbekihar
Kui sa vaipa välja ei viitsi võtta, siis tekstiilipesuriga. Aga vaadates palju sa jamada viitsid, siis võta vaip välja ja pese Kärcheriga mingi suvalise tekstiilikeemiaga puhtaks ja kuivata pesunööril ära .
Re: Loff'i Hõbekihar
Iceman kirjutas:Kui sa vaipa välja ei viitsi võtta, siis tekstiilipesuriga. Aga vaadates palju sa jamada viitsid, siis võta vaip välja ja pese Kärcheriga mingi suvalise tekstiilikeemiaga puhtaks ja kuivata pesunööril ära .
Ma veidi kuugeldasin, selgub, et kõige lihtsam ja effektiivsem on vaip välja võtta ja korralikult ära pesta. Katlamajas kuivab öö või kahega täitsa ära.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Nii mööda minnes, enne kui tänaseks õues toimetamised lõpetasin, hakkasin servast seda vaipa kiskuma ja 10 minutit hiljem oli vaip auto kõrval lumehanges.
Pesuga tegeleb homme, täna enam ei viitsi.
Vaiba alune olukord muidugi 5+ ei ole aga midagi katastroofilist ka mitte. Veidi puhastada ja igaks petteks roostele vastukarva käiva keemiaga üle teha.
Pesuga tegeleb homme, täna enam ei viitsi.
Vaiba alune olukord muidugi 5+ ei ole aga midagi katastroofilist ka mitte. Veidi puhastada ja igaks petteks roostele vastukarva käiva keemiaga üle teha.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Täna oli pesupäev.
Vaibale mingi alus alla, et maapinnast lahti saada ja kalde alla, et vesi maha voolaks. Pritspudelis oli mingi rohelise seebi lahus juba valmis, lödistasin sellega üle ja jätsin veidikeseks ligunema. Kaltlamaja segistist sooja vett voolikuga ja loputama. Loputasin nii kaua, kuni enam määrdunud ega vahutavat vett vaibalt maha ei voolanud.
Siis keerasin vaiba tahurpidi ja hakkasin vaiba all olevat porolooni loputama.
Miks keerasin teist pidi? Sest vaiba alumine ping ei lase vedelikku läbi, selline kummine.
Lõpuks vaatasin, et selle kaldpinna peal see vaip ikka nii väga hästi tühjaks ei jookse. Riputasin vaiba pitskruviga ukse "lasipuu" külge.
Seal loputasin teist veel mitu korda.
Nõrgus seal teine pool päeva, kuniks enam midagi välja ei tilkunud. Osalt ka ilmselt sellepärast, et see vähene vesi oli jäätunud.
Nüüd ripub teine katlamajas nagu nülgimist ootav rebane.
See kasukas kuivab seal ilmselt paar-kolm ööpäeva. Paras aeg selleks, et autos juhi jalgealune ette valmistada (rooste tõrje) puhta vaiba paigaldamiseks.
Vaibale mingi alus alla, et maapinnast lahti saada ja kalde alla, et vesi maha voolaks. Pritspudelis oli mingi rohelise seebi lahus juba valmis, lödistasin sellega üle ja jätsin veidikeseks ligunema. Kaltlamaja segistist sooja vett voolikuga ja loputama. Loputasin nii kaua, kuni enam määrdunud ega vahutavat vett vaibalt maha ei voolanud.
Siis keerasin vaiba tahurpidi ja hakkasin vaiba all olevat porolooni loputama.
Miks keerasin teist pidi? Sest vaiba alumine ping ei lase vedelikku läbi, selline kummine.
Lõpuks vaatasin, et selle kaldpinna peal see vaip ikka nii väga hästi tühjaks ei jookse. Riputasin vaiba pitskruviga ukse "lasipuu" külge.
Seal loputasin teist veel mitu korda.
Nõrgus seal teine pool päeva, kuniks enam midagi välja ei tilkunud. Osalt ka ilmselt sellepärast, et see vähene vesi oli jäätunud.
Nüüd ripub teine katlamajas nagu nülgimist ootav rebane.
See kasukas kuivab seal ilmselt paar-kolm ööpäeva. Paras aeg selleks, et autos juhi jalgealune ette valmistada (rooste tõrje) puhta vaiba paigaldamiseks.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Mis faasis Kihara plekitööd on? Need koopaääre plastikud on ikka saatanast... Uuena võib ju tore ja äge olla, aga lõpuks keeravad auto peppu. Mäletan juba 90ndate algusest kui siia Saksast kõiksugu lääne kraami hakati tooma, kuidas Passat GT (88-93) hakkas meie kliimas õige varsti oma tõelist palet näitama, just samade koopaääre plastikute tõttu.
Paar küsimust ka kui tohib...
PLEX-U lahus- kas see ongi kaubandusketis selle nime all müügis või on sel mingi peenem nimetus kah?
" Autot käima pannes oli asi kohe selge - kasti pump tegi häält, auto liikus mõned meetrid ja siis kadus vedu ära, ehk siis turbiini luku katted maas ja see sodi filtri umbe tõmmanud ning kast ei saa õli kätte."
Miks need turbiini luku katted maha lähevad? Kas seda saab kuidagi ennetada ka või teeb aeg lihtsalt oma töö?
Paar küsimust ka kui tohib...
PLEX-U lahus- kas see ongi kaubandusketis selle nime all müügis või on sel mingi peenem nimetus kah?
" Autot käima pannes oli asi kohe selge - kasti pump tegi häält, auto liikus mõned meetrid ja siis kadus vedu ära, ehk siis turbiini luku katted maas ja see sodi filtri umbe tõmmanud ning kast ei saa õli kätte."
Miks need turbiini luku katted maha lähevad? Kas seda saab kuidagi ennetada ka või teeb aeg lihtsalt oma töö?
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Re: Loff'i Hõbekihar
Priit_P kirjutas:Mis faasis Kihara plekitööd on? Need koopaääre plastikud on ikka saatanast... Uuena võib ju tore ja äge olla, aga lõpuks keeravad auto peppu. Mäletan juba 90ndate algusest kui siia Saksast kõiksugu lääne kraami hakati tooma, kuidas Passat GT (88-93) hakkas meie kliimas õige varsti oma tõelist palet näitama, just samade koopaääre plastikute tõttu.
Paar küsimust ka kui tohib...
PLEX-U lahus- kas see ongi kaubandusketis selle nime all müügis või on sel mingi peenem nimetus kah?
" Autot käima pannes oli asi kohe selge - kasti pump tegi häält, auto liikus mõned meetrid ja siis kadus vedu ära, ehk siis turbiini luku katted maas ja see sodi filtri umbe tõmmanud ning kast ei saa õli kätte."
Miks need turbiini luku katted maha lähevad? Kas seda saab kuidagi ennetada ka või teeb aeg lihtsalt oma töö?
Plekitööd seisavad, ootan kevadet. Eks need plastikud on jah sellised mõnusad pläga kogujad, pärast see niiske soola-tolmu pläga hapendab metalli hästi.
Plex-U ongi sellise nimega. Võib olla teistel tootjatel muu nimega, leeliseline pesuaine. Võid netist tooteinfost vaadata pH taseme ja selle järgi uurida teisi tootjaid.
Turbiini luku katted kuluvad normaaltingimustes ka. Aga kui "tosool" on kastis siis see muudab friktsioonkatted pehmeks ja kuluvad ikka suht ruttu ära, eriti turbiini oma.
Ennetada saab kõige paremini käigukastiõli vahetamisega.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Auto seisab ja ootab kevadet, aeg-ajalt olen käivitanud ja pole rohkem väntvõll iasendi anduri viga andnud (loe: mootor on kohe käivitunud).
Aga igaks juhuks ostsin väntvõlli asendi anduri ära, Sõidab teine autoga kaasas.
Aga igaks juhuks ostsin väntvõlli asendi anduri ära, Sõidab teine autoga kaasas.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Tänud vastuse eest
Beezid uksenuppude ümbrised on kaljukal varuosade rubriigis veel müügis. Jõuad veel jaole.
Beezid uksenuppude ümbrised on kaljukal varuosade rubriigis veel müügis. Jõuad veel jaole.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Re: Loff'i Hõbekihar
Aeg-ajalt Hõbekiharaga ikka sõitnud. Ühe korra ei läinud käima. Nädalapäevad hiljem siiski läks.
Täna oli õues parasjagu soe, et võtsin ikkagi kätte ja vahetasin selle väntvõlli asendi anduri ära.
Täna auto käivitus, et sõita töökoja ukse ette, võtmetele lähemale. Mis neist liigestest ikka edasi-tagasi käimise peale kulutada, pole enam 20-ne aastane. Käivitamise ajal, kuskil sekund või kaks pärast süütevõtme START asendisse keeramist viskas tahhomeetri seieri korraks sinna 4-5k rmp kanti, kukkus siis alla tagasi ja mootor käivitus, sellist viskuvat seierit on enne ka näha olnud. Ühesõnaga mingi kala selle vana anduriga ikkagi oli.
Originaal oli DENSO toodang Volvo kirjadega, uus läks Bremi toodang.
Uue anduriga mootor käivitus, peale anduri vahetust, käib ja sõidab.
Viimane sõit mõned päevad tagasi lõppes sellega, et nii muu seas hoovis ringi jalutades vaatasin, et auto tagaosa all ripub midagi.
Tegemist jätkub aga mitte liiga kiiresti, ilmad veel veidi liiga mittesobivad.
Täna oli õues parasjagu soe, et võtsin ikkagi kätte ja vahetasin selle väntvõlli asendi anduri ära.
Täna auto käivitus, et sõita töökoja ukse ette, võtmetele lähemale. Mis neist liigestest ikka edasi-tagasi käimise peale kulutada, pole enam 20-ne aastane. Käivitamise ajal, kuskil sekund või kaks pärast süütevõtme START asendisse keeramist viskas tahhomeetri seieri korraks sinna 4-5k rmp kanti, kukkus siis alla tagasi ja mootor käivitus, sellist viskuvat seierit on enne ka näha olnud. Ühesõnaga mingi kala selle vana anduriga ikkagi oli.
Originaal oli DENSO toodang Volvo kirjadega, uus läks Bremi toodang.
Uue anduriga mootor käivitus, peale anduri vahetust, käib ja sõidab.
Viimane sõit mõned päevad tagasi lõppes sellega, et nii muu seas hoovis ringi jalutades vaatasin, et auto tagaosa all ripub midagi.
Tegemist jätkub aga mitte liiga kiiresti, ilmad veel veidi liiga mittesobivad.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Vahepeal on hõbekihar alla saanud suverattad. Aeg-ajalt lühemaid otsi teinud, ilma lõpupütita. Keretöödeni pole veel jõudnud.
Enne keretöid tegin summutijooksu korda. Ehk siis tekkis väike ajaline aken peale silo-heina hooaja esimese niite tegemist. Kuivad ilmad ei ole soodustanud rhttaimede kasvu, seega peab ootama, millal teist niidet teha saab. Sobiv aeg muid töid teha.
Nagu mainitud siis tegin kõigepealt summuti korda.
Peale katalüsaatorit on jätkuflants ja sealt edasi resonaator ja lõpupütt ühes tükis kuni lõpuni välja. Enne seda kui lõpupütt toru otsast ära kukkus, hakkas jätkuflantsi vahelt süsteem lekkima.
Eemaldasin süsteemi jätkuflantsist tahapoole, esimene osa jäi auto külge. Keevitasin uue jätku resonaatorile külge ja katalüsaatori poolse osa keevitasin auto all külge.
Järgmisena tagumise osa lappimise juurde. Vana lõpupütti alla enam tagasi ei pannud. Mürataseme osas väga nagu midagi ei muutunudki kui lõpupütt ära kukkus. Seega otsustasin lõpupüti asendada toruga.
Seesamune pütti minev toru mädanes lihtsalt läbi.
Püti küljest lõikasin maha viimase riputuskonksu koos kõigeviimasema torujupiga ning sobitasin viimase otsa ja esimese osa vahele 60, 45 ja 30 kraadised põlved.
Keevitasin need kõik omavahel kokku ja valmis ta sai.
Müratase on madalam kui enne selle ära murdunud otsaga, mis lõppes sinna põhja alla ära.
Ise olen rahul ja ega muu ei loegi.
Proovisin ka keretöödega algust teha. nokkisin ja uurisin doonorkeret ning lõpuks otsustasin ikkagi uue Klokkerholmi välimise küljekarbi tellida. Tagumise rattakoopa osa saab doonori küljest. Juhiukse esimeses, alumises nurgas on ka korralik rusikasuurune auk sees. Doonori esiuks on kõva kuid veidi roostes sama koha pealt. Doonori uks saab roostetõrje ja teise värvi (värvid erinevad).
Kuna uus küljekarp tuleb paar nädalat, hakkasin majal viimase otsa voodrit vahetama. On juba mingi paar aastat seda tööd edasi lükatud ja naine tuletab ka iga aasta seda meelde, aitab küll.
Enne keretöid tegin summutijooksu korda. Ehk siis tekkis väike ajaline aken peale silo-heina hooaja esimese niite tegemist. Kuivad ilmad ei ole soodustanud rhttaimede kasvu, seega peab ootama, millal teist niidet teha saab. Sobiv aeg muid töid teha.
Nagu mainitud siis tegin kõigepealt summuti korda.
Peale katalüsaatorit on jätkuflants ja sealt edasi resonaator ja lõpupütt ühes tükis kuni lõpuni välja. Enne seda kui lõpupütt toru otsast ära kukkus, hakkas jätkuflantsi vahelt süsteem lekkima.
Eemaldasin süsteemi jätkuflantsist tahapoole, esimene osa jäi auto külge. Keevitasin uue jätku resonaatorile külge ja katalüsaatori poolse osa keevitasin auto all külge.
Järgmisena tagumise osa lappimise juurde. Vana lõpupütti alla enam tagasi ei pannud. Mürataseme osas väga nagu midagi ei muutunudki kui lõpupütt ära kukkus. Seega otsustasin lõpupüti asendada toruga.
Seesamune pütti minev toru mädanes lihtsalt läbi.
Püti küljest lõikasin maha viimase riputuskonksu koos kõigeviimasema torujupiga ning sobitasin viimase otsa ja esimese osa vahele 60, 45 ja 30 kraadised põlved.
Keevitasin need kõik omavahel kokku ja valmis ta sai.
Müratase on madalam kui enne selle ära murdunud otsaga, mis lõppes sinna põhja alla ära.
Ise olen rahul ja ega muu ei loegi.
Proovisin ka keretöödega algust teha. nokkisin ja uurisin doonorkeret ning lõpuks otsustasin ikkagi uue Klokkerholmi välimise küljekarbi tellida. Tagumise rattakoopa osa saab doonori küljest. Juhiukse esimeses, alumises nurgas on ka korralik rusikasuurune auk sees. Doonori esiuks on kõva kuid veidi roostes sama koha pealt. Doonori uks saab roostetõrje ja teise värvi (värvid erinevad).
Kuna uus küljekarp tuleb paar nädalat, hakkasin majal viimase otsa voodrit vahetama. On juba mingi paar aastat seda tööd edasi lükatud ja naine tuletab ka iga aasta seda meelde, aitab küll.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Seesamune auk ukses. Ega siin rohkem midagi öelda polegi...
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
ziimz kirjutas:Nagu mazda 6
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Veits olen nagu väsinud.
Samas reaalsus on see, et ilmselt keegi seda autot omale osta ei taha, et ise keretöid teha ja omale hea auto saada. Ning 500€ eest seda müüa ka ei raatsi. Kast ja mootor toimetavad eeskujulikult.
Seega peab ise tegema endale hea auto.
Kunagi, kui ilmad veel ilusad olid, tõin Valge Daamiga Hõbekiharale uue välimise karbi.
Suvi möödus nagu niuhti ja egas nüüd muud olegi kui tuleb töökoda korda teha, auto katusealla saada ja servast aga pihta hakata.
Samas reaalsus on see, et ilmselt keegi seda autot omale osta ei taha, et ise keretöid teha ja omale hea auto saada. Ning 500€ eest seda müüa ka ei raatsi. Kast ja mootor toimetavad eeskujulikult.
Seega peab ise tegema endale hea auto.
Kunagi, kui ilmad veel ilusad olid, tõin Valge Daamiga Hõbekiharale uue välimise karbi.
Suvi möödus nagu niuhti ja egas nüüd muud olegi kui tuleb töökoda korda teha, auto katusealla saada ja servast aga pihta hakata.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Hõbekihar
Selle auto teema ajaloo vältel panen teist korda ta müüki, kui projektika.
Kes tahab, kas omale, sõbrale, vanaemale või ärilisel eesmärgil selle auto korda teha siis siin on Teie võimalus.
Auto+doonorkere+teine jooks talvekaid velgedel - 1500€/või Teiepoolne (mõistlik) pakkumine.
NB! selle auto automaks kõigest 50€/aasta, alates 2025.a.
Kes tahab, kas omale, sõbrale, vanaemale või ärilisel eesmärgil selle auto korda teha siis siin on Teie võimalus.
Auto+doonorkere+teine jooks talvekaid velgedel - 1500€/või Teiepoolne (mõistlik) pakkumine.
NB! selle auto automaks kõigest 50€/aasta, alates 2025.a.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist