Mõne õhtu jagu on vaeva nähtud jälle ja mootori täielik komplekteerimine hakkab kohale jõudma.
Silindrid said kerge hooni, kolvid said koju ja sellega on alumine ots valmis purakat vastu võtma.
Kaas on paar korda kõntsast pestud, nii palju kui inimlikult võimalik pintslite, harjade ja survepesuritega.
Eks väike mure on igasugu õõnsustes peidus olevate möksikollide pärast, aga üldiselt tundub suht aus.
16 klappi on sooveldatud, uued klapisääre tihendid ja sellega on kaane osa ka komplektne.
Lilla AN stuts hakkab karterile täiendavat tuulutust pakkuma. Võimalik, et vabama väljalaske ja tervema kolvi tulemusel ei ole tema abi vaja, aga igaks juhuks on ta siiski seal olemas.
Varsti saab pisikese jõuallika uuesti vahele tõsta.
Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Kuidas klapivahed paika panid?
780`89 B230FT Bertu, 780`88 B280F Blacky,
960 B204FT hobiprojekt, 960/2 2,5 ja 3,0 doonor, S80 T6 doonor.
244D ex, 740D ex, 3x760TD ex, 940TD ex, V70/2 Tdi ex.
Ford Transit Sport Van `09
S60R`04
960 B204FT hobiprojekt, 960/2 2,5 ja 3,0 doonor, S80 T6 doonor.
244D ex, 740D ex, 3x760TD ex, 940TD ex, V70/2 Tdi ex.
Ford Transit Sport Van `09
S60R`04
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Tigro kirjutas:Kuidas klapivahed paika panid?
Nii palju kui tean, siis klapivahede paikapanekuks tuleb tellida vastava koodiga erimõõdus tõukurid/tapid.
Teine variant on jätta nii nagu on ja loota, et töötab.
Ma tegin selle teise meetodiga.
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Suurem osa asju on valmis nokitsetud.
Mootor on kogu muusikaga paigaldatud:
Peale seda pill vedeles mõnda aega kuni tekkis mahti pütt valmistada. Püti tegime mugenilt varastatud twin loop idee põhjal. Nagu eelmine, aga kvaliteetsem.
Eelmisel oli seest üks toru oma koha pealt eemaldunud ja kõik villa välja paugutanud. Lisaks ka probleem, et põhitorud olid justkui 2.5 tolli, aga ots oli väljast 2 tolli ja seest läks ühe koha peal veel peenemaks. Seega oli kahtlus, et tekitab vastusurvet ja mõjutab jõudlust.
Koledamad keevised tegin ise,
ilusamate keevistega aitab hädast välja https://www.facebook.com/mooseworkstech
Seal lingil on sõnumi märk, võtke julgelt ühendust.
Aga see oli lihtsalt pilt, selle peale ei saa vajutada.
Võtsin eelmise 900se bumperi küljest kunagi hakitud 240 stangelisa ja tutvustasin rellakat. Otsustasin originaal stangelisale juurde kinnitada 240 stangelisa alumise serva. Lisaks kiskusin kanalist välja aastaid vedelenud 960 karbikatted mis kunagi soetasin.
Eest otsast olid nad mõeldud vist porikaga kokku sobima ja selle tõttu pidin augutäiteks lõikama stangelisa ülejääkidest väiksed kolmnurgad. Klaasiliimi ja nipukatega sain aero kiti külge pandud ja nüüd ei oska tavalise autoga ilma downforceta kurve võttagi.
Mootor on kogu muusikaga paigaldatud:
Peale seda pill vedeles mõnda aega kuni tekkis mahti pütt valmistada. Püti tegime mugenilt varastatud twin loop idee põhjal. Nagu eelmine, aga kvaliteetsem.
Eelmisel oli seest üks toru oma koha pealt eemaldunud ja kõik villa välja paugutanud. Lisaks ka probleem, et põhitorud olid justkui 2.5 tolli, aga ots oli väljast 2 tolli ja seest läks ühe koha peal veel peenemaks. Seega oli kahtlus, et tekitab vastusurvet ja mõjutab jõudlust.
Koledamad keevised tegin ise,
ilusamate keevistega aitab hädast välja https://www.facebook.com/mooseworkstech
Seal lingil on sõnumi märk, võtke julgelt ühendust.
Aga see oli lihtsalt pilt, selle peale ei saa vajutada.
Võtsin eelmise 900se bumperi küljest kunagi hakitud 240 stangelisa ja tutvustasin rellakat. Otsustasin originaal stangelisale juurde kinnitada 240 stangelisa alumise serva. Lisaks kiskusin kanalist välja aastaid vedelenud 960 karbikatted mis kunagi soetasin.
Eest otsast olid nad mõeldud vist porikaga kokku sobima ja selle tõttu pidin augutäiteks lõikama stangelisa ülejääkidest väiksed kolmnurgad. Klaasiliimi ja nipukatega sain aero kiti külge pandud ja nüüd ei oska tavalise autoga ilma downforceta kurve võttagi.
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Aero kit on hea, nüüd tagastangele ka põlle vms vaja
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Täitsa lahedalt arenenud, aga pilte vaadates oleks viies silinder ka sinna ilusti ära mahtunud
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
iceone kirjutas:Aero kit on hea, nüüd tagastangele ka põlle vms vaja
Tõsi , võimalik, et tulevikus saab pleki ümber mingi diffuuseriagregaat korraldatud. Mingit spoilakest sooviks ka
allan kirjutas:Täitsa lahedalt arenenud, aga pilte vaadates oleks viies silinder ka sinna ilusti ära mahtunud
Oleks küll. Enda hinge närib kõige rohkem see, et kuues oleks ka mahtunud
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Kodukoer kirjutas:allan kirjutas:Täitsa lahedalt arenenud, aga pilte vaadates oleks viies silinder ka sinna ilusti ära mahtunud
Oleks küll. Enda hinge närib kõige rohkem see, et kuues oleks ka mahtunud
Tahtsin ka kribada, et 2tk on puudu .
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Madal saab 9000 spoila sobiks vb
https://www.instagram.com/p/CUAg_ugMEWR ... MyMTA2M2Y=
https://www.instagram.com/p/CUAg_ugMEWR ... MyMTA2M2Y=
Re: Kodukoera Volvo 940 1.9 SÄÄSTU-TURBO
Tee mulle üks joonis piduri adapterist, siis saan need sulle välja freesida. Ja kui keegi lugejatest avastab, et tal on üle 700/900 auto poolset suunatule pistikut siis Taavetil on üks puudu.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Harrikald ja 1 külaline