Leho S80 D5
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Leho S80 D5
Teeks uuesti otsa lahti, pole ju ammu miskit kirjutanud.
Kuna eelmine masin läks igavaks kätte ära tekkis tahtmine miskit uuemat endale saada siis sai uus aparaat endale soetatud.
tegemist siis
2007 aasta masinaga
D5 136kw diisel ja automaat
must täisnahk sisu
parkimisandurid ees/taga
ees kurvitulefunktsiooniga Xenonid
heli High Performance Sound koos BT telefoniga.
Mõni pilt ka
esimene pilt veel koos vana masinaga.
talveratastega.
Se ei olnud küll täpselt sellise varustusega nagu oleks tahtnud aga ega turul väga valikut ei olnud ja hinnad läksid järjest ülespoole.
näiteks puudu on eelsoojendus aga samas seda hetkel väga vaja ei ole kuna ka -18 kraadise külmaga läks käima nagu oleks suvi
http://www.youtube.com/watch?v=Uec1KNFdHt0
Esimese asjana sai kohe selle masinaga mindud KSF Gljuki juurde ja ekraani keel sai loetavaks muudetud.
Tegi ta mulle ka vist mingi tarkvarauuenduse sest peale seda tekkis makile ka parkimisandurite pilt.
Saksakeelsel versioonil seda ei olnud.
Hiljem aktiveeris ta mulle veel ka kärukonksumooduli. Konks ise ootab veel ilusamat ilma, et se külge kruvida.
Teades juba ette selle mootori sünnivigasi ja vältimaks edasist kallist remonti
sai ka ära vahetatud abirihmad ja geneka rihmaratas mis hommikuse niiskusega vilistasid.
Loomulikult oli sellel ka hulga pisivigu mis ennast ilgelt häirisid ja need kohe korda sai tehtud.
Näiteks üks tagaukse lukk oli vahetatud eelmise omaniku poolt aga sellel uuel oli lapseluku funktsioon mehaaniline
seega kui seda kasutada tahtsid said ekraanile veateate, et lukk ei tööta.
Ja kohe sai ka selle pimeda koopa mida ka pagasiruumiks nimetatakse valgus parendatud led ribade näol.
Loomulikult paigaldasin ka pardakaamera
Seekordseks valikuks oli OSRAM ROADsight 50 mille külge käib ka taha vaatav ROADsight REAR10
sellest on viimase kahe avarii puhul niipalju kasu olnud, et isegi ei mõelnud, et ei paigaldaks seda.
Ja peaagu kohe sai ka sealt ühe hea videojupi.
http://www.youtube.com/watch?v=9Eyzh5vBjgY
Listis mida teha oleks vaja on tegelikult veel asju aga need ootavad ilusat ja sooja ilma, senikaua lihtsalt sõidan...
Kuna eelmine masin läks igavaks kätte ära tekkis tahtmine miskit uuemat endale saada siis sai uus aparaat endale soetatud.
tegemist siis
2007 aasta masinaga
D5 136kw diisel ja automaat
must täisnahk sisu
parkimisandurid ees/taga
ees kurvitulefunktsiooniga Xenonid
heli High Performance Sound koos BT telefoniga.
Mõni pilt ka
esimene pilt veel koos vana masinaga.
talveratastega.
Se ei olnud küll täpselt sellise varustusega nagu oleks tahtnud aga ega turul väga valikut ei olnud ja hinnad läksid järjest ülespoole.
näiteks puudu on eelsoojendus aga samas seda hetkel väga vaja ei ole kuna ka -18 kraadise külmaga läks käima nagu oleks suvi
http://www.youtube.com/watch?v=Uec1KNFdHt0
Esimese asjana sai kohe selle masinaga mindud KSF Gljuki juurde ja ekraani keel sai loetavaks muudetud.
Tegi ta mulle ka vist mingi tarkvarauuenduse sest peale seda tekkis makile ka parkimisandurite pilt.
Saksakeelsel versioonil seda ei olnud.
Hiljem aktiveeris ta mulle veel ka kärukonksumooduli. Konks ise ootab veel ilusamat ilma, et se külge kruvida.
Teades juba ette selle mootori sünnivigasi ja vältimaks edasist kallist remonti
sai ka ära vahetatud abirihmad ja geneka rihmaratas mis hommikuse niiskusega vilistasid.
Loomulikult oli sellel ka hulga pisivigu mis ennast ilgelt häirisid ja need kohe korda sai tehtud.
Näiteks üks tagaukse lukk oli vahetatud eelmise omaniku poolt aga sellel uuel oli lapseluku funktsioon mehaaniline
seega kui seda kasutada tahtsid said ekraanile veateate, et lukk ei tööta.
Ja kohe sai ka selle pimeda koopa mida ka pagasiruumiks nimetatakse valgus parendatud led ribade näol.
Loomulikult paigaldasin ka pardakaamera
Seekordseks valikuks oli OSRAM ROADsight 50 mille külge käib ka taha vaatav ROADsight REAR10
sellest on viimase kahe avarii puhul niipalju kasu olnud, et isegi ei mõelnud, et ei paigaldaks seda.
Ja peaagu kohe sai ka sealt ühe hea videojupi.
http://www.youtube.com/watch?v=9Eyzh5vBjgY
Listis mida teha oleks vaja on tegelikult veel asju aga need ootavad ilusat ja sooja ilma, senikaua lihtsalt sõidan...
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Leho S80 D5
Ilma ahjuta läheb normaalselt soojaks ka?
Oli au talvel -15...-10 vahemikus sõita viiepütise D3 mootoriga millel ei olnud ahju. See ei läinud kuidagi soojaks, termostaadi vahetus ka asja paremaks ei teinud. 68 kraadi oli lagi..
Ma enda S60 P3 pagasiruumiga mõtlen midagi sarnast teha. Kuidas led riba ühendasid? Peaks jootma juhtmete külge või panid lihtsalt pirni klemmide vahele?
Oli au talvel -15...-10 vahemikus sõita viiepütise D3 mootoriga millel ei olnud ahju. See ei läinud kuidagi soojaks, termostaadi vahetus ka asja paremaks ei teinud. 68 kraadi oli lagi..
Ma enda S60 P3 pagasiruumiga mõtlen midagi sarnast teha. Kuidas led riba ühendasid? Peaks jootma juhtmete külge või panid lihtsalt pirni klemmide vahele?
Re: Leho S80 D5
Üldiselt läks soojaks küll. Muidugi mitte nii kiiresti nagu mu eelmine TDi diisel aga peale ~5 kilomeetrit sõitmist võis juba kindad ja mütsi ära võtta.
Muidugi mingil hetkel avastasin, et kui lasta enne väljasõitu mõned minutid niisama tiksuda siis läks toas kah kiiremini soojaks.
Muidugi mingil hetkel avastasin, et kui lasta enne väljasõitu mõned minutid niisama tiksuda siis läks toas kah kiiremini soojaks.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho S80 D5
Sai talvel valmis ostetud kärukonks lõpuks külge kruvitud. Muidu lihtne, võtad aga stange kogu täiega maha ja topid selle konksuraami sinna sisse. Loomulikult tuleb ju pooled stangepoldid puruks keerata kuna asi on lihtsalt roostes. Seega nende keermete taastamine võttis poole kogu töö ajast.
Tuledemoodul oli juba ammu valmis programmeritud seega tulede muret ei ole. Tänud selle eest KSF Gljuk'ile
Mõni pilt kah.
lõpuks jääb päris hästi peitu
Vahepeal sai ka teise masinaga tegeleda aga sellest mõnikord teises teemas.
Tuledemoodul oli juba ammu valmis programmeritud seega tulede muret ei ole. Tänud selle eest KSF Gljuk'ile
Mõni pilt kah.
lõpuks jääb päris hästi peitu
Vahepeal sai ka teise masinaga tegeleda aga sellest mõnikord teises teemas.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho S80 D5
Ülevaatus tulemas, sai veidi kässarit hooldatud.
Ilusad uued tükid said sisse.
Loomulikult oli ka üllatus eelmise säästuremontija poolt.
Ühe poole klotsidel oli ilusasti reguleeritav tugi vahel teisel pool aga polnud.
Õnneks oli mu varuosa riiulis täitsa olemas õiged reguleeritavad asjad seega ei pidanud smamoodi asja kokku panema.
Ilusad uued tükid said sisse.
Loomulikult oli ka üllatus eelmise säästuremontija poolt.
Ühe poole klotsidel oli ilusasti reguleeritav tugi vahel teisel pool aga polnud.
Õnneks oli mu varuosa riiulis täitsa olemas õiged reguleeritavad asjad seega ei pidanud smamoodi asja kokku panema.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho S80 D5
Väike tuuning.
Peglites olevad porilombivalgustid said endale Led tuled.
väike pilt võrdluseks
Peglites olevad porilombivalgustid said endale Led tuled.
väike pilt võrdluseks
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho S80 D5
Millised ledid sa panid?
Algul ise väitsasin lihtsalt ümara kujuga aga hiljem vahetasin lapiku vastu millel ledid ainult allpool ja valgus tunduvalt tugevam, sest ledide arv suurem. Muidugi nüüd karjub see, et toas halogeenid rõvedalt näkku
Algul ise väitsasin lihtsalt ümara kujuga aga hiljem vahetasin lapiku vastu millel ledid ainult allpool ja valgus tunduvalt tugevam, sest ledide arv suurem. Muidugi nüüd karjub see, et toas halogeenid rõvedalt näkku
Re: Leho S80 D5
Sinna said sellised kus kogu tuli tuleb vahetada.
Polekski tegelikult viitsinud vahetada neid sest kasutust nad väga ei saa aga ühel oli see kinnitusklamber katki ja se kukkus ükspäev välja sealt seest sõidu ajal. Siis avastasingi, et siinkandis ükski pood neid asju ei müü. (Või ma lihtsalt lammas ja ei leidnud)
https://www.amazon.com/dp/B09DG3W2R9?ps ... ct_details
Polekski tegelikult viitsinud vahetada neid sest kasutust nad väga ei saa aga ühel oli see kinnitusklamber katki ja se kukkus ükspäev välja sealt seest sõidu ajal. Siis avastasingi, et siinkandis ükski pood neid asju ei müü. (Või ma lihtsalt lammas ja ei leidnud)
https://www.amazon.com/dp/B09DG3W2R9?ps ... ct_details
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho S80 D5
Üllatavalt suurt numbrit näitas aparaat täna peale täis tankimist.
Ma pole enda sõidustiiliga väga üle 900 kunagi näinud.
Lase siis laps õppesõitu tegema
Ma pole enda sõidustiiliga väga üle 900 kunagi näinud.
Lase siis laps õppesõitu tegema
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho S80 D5
Kui juba vahetamiseks läks ...
siis tuleb kõik ringi visata. Saab ühe sillaregulliga hakkama.
Amordid ja ülemine puksiosa sai juba aasta alguses välja vahetatud.
siis tuleb kõik ringi visata. Saab ühe sillaregulliga hakkama.
Amordid ja ülemine puksiosa sai juba aasta alguses välja vahetatud.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho S80 D5
Veidike remonti üle pika aja.
Sai esimesed rattalaagrid ära vahetatud. On ikka leiutis tehtud. Eelmistel põlvkondadel oli se vahetamine palju lihtsam.
Nüüd tuleb lausa spetsiaalne tööriist soetada.
Kui juba nikerdamiseks läks siis vahetasin mõlemad ära.
Kõrvalistujapoolne oleks tegelikult veel mõned kümned tuhanded sõitnud
aga juhipoolne oli ikka täitsa kuiv. Rattapealt liigutades loksu sees ei olnud aga maanteel ulgus ikka mõnuga.
http://www.youtube.com/shorts/l7oiaOKT_Nc
Sai esimesed rattalaagrid ära vahetatud. On ikka leiutis tehtud. Eelmistel põlvkondadel oli se vahetamine palju lihtsam.
Nüüd tuleb lausa spetsiaalne tööriist soetada.
Kui juba nikerdamiseks läks siis vahetasin mõlemad ära.
Kõrvalistujapoolne oleks tegelikult veel mõned kümned tuhanded sõitnud
aga juhipoolne oli ikka täitsa kuiv. Rattapealt liigutades loksu sees ei olnud aga maanteel ulgus ikka mõnuga.
http://www.youtube.com/shorts/l7oiaOKT_Nc
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho S80 D5
Sai veidi masinaga tegeletud. Kuna näpuga hooba loksutades tundus, et ka minul on swirl klappidega mingi jama nu liikusid nad liiga kergesti ja pisike rõhuleke oli kah võlli vahelt siis sai see sisselaske lammutamine ette võetud.
Asi mida kõige rohkem kartsin oli see, et pihustid on ploki küljes kinni jäi aga õnneks olemata.
Kõik viis pihustit tulid välja näpuga tõmmates ei olnud vaja isegi natukene jõudu näidata.
Loodetavasti tegi würthi pihusti eemaldamise sprei selle töö ära mida ta tegema pidi.
Isegi ükski seib ei jäänud pesasse kinni.
Edasi oli juba lihtne. Sisselaske kolle pesemine võttis kõige rohkem aega selles töös.
Nu on ikka kole se must mögin seal.
Asi mida kõige rohkem kartsin oli see, et pihustid on ploki küljes kinni jäi aga õnneks olemata.
Kõik viis pihustit tulid välja näpuga tõmmates ei olnud vaja isegi natukene jõudu näidata.
Loodetavasti tegi würthi pihusti eemaldamise sprei selle töö ära mida ta tegema pidi.
Isegi ükski seib ei jäänud pesasse kinni.
Edasi oli juba lihtne. Sisselaske kolle pesemine võttis kõige rohkem aega selles töös.
Nu on ikka kole se must mögin seal.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho S80 D5
Kas tolle jämeda põlve tegid ka ikka puhtaks,mis pildilt paistab?Ma kunagi enda omal kakkusin egr-i koos jahutiga ka maha ja lobistasin läbi.Oli ikka palju küll seda jama seal.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Leho S80 D5
Selle tegin puhtaks umbes kuu aega tagasi kui EGRi maha võtsin ja seda puhastasin. Siis kahjuks ei teinud pilte kuna käed olid küünarnukini selle musta ollusega koos ja ei tahtnud ühtegi elektroonikavidinat puutuda. Siis vaatasingi, et sisselase vajab kah maha võtmist, Küljes on seda ikka väga jama puhastada.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist