C70 99a ME7
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: C70 99a ME7
Kas plokk läheb ikka kolvi järgi mõõtu või lihtsalt tõstad ringi asju?
Poleerin läigestan vahatan
Tags:
Re: C70 99a ME7
Minu õnneks pääseb kolbide ja kepsude ringi tõstmisega. Asjad on originaali mõõtudega. Plokk sai vaid kergelt hooniga üle käidud.
Kui kunagi muud mootorit teha, siis tasuks kindlasti võtta remontmõõdus kolvid. Rikkis plokke leiab igalt poolt ja puurimine ei maksa suurt midagi. Kahjuks sel ajal, kui kolvid ostsin, ei tulnud selle peale.
Praegu eesmärgiks kahe nädala pärast mootor peale saada Viimased jupid peaksid see nädal jõudma.
Kui kunagi muud mootorit teha, siis tasuks kindlasti võtta remontmõõdus kolvid. Rikkis plokke leiab igalt poolt ja puurimine ei maksa suurt midagi. Kahjuks sel ajal, kui kolvid ostsin, ei tulnud selle peale.
Praegu eesmärgiks kahe nädala pärast mootor peale saada Viimased jupid peaksid see nädal jõudma.
Re: C70 99a ME7
Viimati kui lubasin miilile jõudma pidin registreerimise tühistama
Ehk seekord teisiti.
Autol mootor ka mõnda aega peal, kuid pilte jõuan alles nüüd lisada.
Midagi mõõta pole õlipumpade juures jõudnud, kuid panen üles kuni 1999 õlipumba ja 1999 edasi (suuremate avadega) pumba erinevused piltide näol:
..ja külge läks 1999 edasi..
Ei saa mainimata jätta naise kingitud Federali rehve
Paar pilti sidurist:
Ja nüüd lihtsalt töö käigust mõned:
Ehk seekord teisiti.
Autol mootor ka mõnda aega peal, kuid pilte jõuan alles nüüd lisada.
Midagi mõõta pole õlipumpade juures jõudnud, kuid panen üles kuni 1999 õlipumba ja 1999 edasi (suuremate avadega) pumba erinevused piltide näol:
..ja külge läks 1999 edasi..
Ei saa mainimata jätta naise kingitud Federali rehve
Paar pilti sidurist:
Ja nüüd lihtsalt töö käigust mõned:
Re: C70 99a ME7
Midagi väga erku ei ole toimud peale raha kogumise ja pudipadi ostmise. Auto tegelikult liigub ja toimetab juba ning isegi üllatavalt hästi. Seda kõike siiski kuni rõhualani, milles pole julgenud eriti katsetada. Eesmärgiks on seatud, et ülevaatuse seaded saaksin ise tehtud ning Kaak juurde omal jõul rahulikult kulgeda. Selle aasta plaanid vist piirduvad heal juhul vaid ülevaatuse tegemisega, kuna tahaks auto keretöödega varsti pihta hakata ja masinale uue kuue selga tõmmata.
Kallimatest asjadest sai ostetud Bosch Motorsport pihustid 980CC millega sai auto oluliselt paremini tööle, kui suvaliste 850cc. Nüüd isegi tühikäik normaalne Pihusti pikendused tellisin Soomest Finjectorist.
Lisaks eelnevale ostsin ette suuremad brembo pidurid ja 330mm kettad. Supportid on tehase taastatud, kuna nii on odavam osta, kui kuskilt kasutatud peast..tuleb vaid pulbervärvida ning seegi peaks tuleval nädalal tehtud saama. Hetkel siis paar päeva aega mõelda, mis värvi need teha (ettepanekuid?). Mõistlik oleks vist teha sama toiming ketastega, kuna auto sisuliselt kilomeetreid ei läbi ja muidu kipuvad roostetama, tööpinna saab pidurdades puhtaks.
Kallimatest asjadest sai ostetud Bosch Motorsport pihustid 980CC millega sai auto oluliselt paremini tööle, kui suvaliste 850cc. Nüüd isegi tühikäik normaalne Pihusti pikendused tellisin Soomest Finjectorist.
Lisaks eelnevale ostsin ette suuremad brembo pidurid ja 330mm kettad. Supportid on tehase taastatud, kuna nii on odavam osta, kui kuskilt kasutatud peast..tuleb vaid pulbervärvida ning seegi peaks tuleval nädalal tehtud saama. Hetkel siis paar päeva aega mõelda, mis värvi need teha (ettepanekuid?). Mõistlik oleks vist teha sama toiming ketastega, kuna auto sisuliselt kilomeetreid ei läbi ja muidu kipuvad roostetama, tööpinna saab pidurdades puhtaks.
Re: C70 99a ME7
Mille suportid on?
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: C70 99a ME7
volvofan kirjutas:Mille suportid on?
Alfa Romeo 166 omad. Neid leidub diislitel ja võimsamate besukatel.
Re: C70 99a ME7
Vaatasin jah et jube tuttavad. Oluliselt lihtsam olnuks 159 omad panna. Mis kanalis neid müüakse muidu sellisena?
Re: C70 99a ME7
Klamber kirjutas:Vaatasin jah et jube tuttavad. Oluliselt lihtsam olnuks 159 omad panna. Mis kanalis neid müüakse muidu sellisena?
Need on Budweg taastatud. Leiab isegi online poodidest. Ma ostsin Mercantilest.
Re: C70 99a ME7
Ilmselt oleks pidurid olnud tõesti lihtsam olnud otsida alfa 159 omad (praegustega kõik custom made vajalik) või veel parem Peugeot 607, citroen c8 alt sest neil veel suuremad kolvid 40 ja 44 vist.
Igatahes arengud
Sai mõõdetud seadistuse ja kindluse mõttes üle TDC ning timing gear külge pandud. + veel suurema kindluse mõttes palutud Joeli (Moose) seadeid võrdluseks, et midagi täitsa puusse poleks mul pandud.
Täna kasutajale Kaak, kes on ühtlasi vist peaaegu täiskohaga Megasquirt jumal, sain ülevaatuse tehtud. Tuli läbi interneti minu arvutisse ning palus ühe tõmbe teha ( sedagi vist ainult selleks, et ta nägi ette, et lähen nagunii peale TÜV läbimist maanteele korraks vajutama) ja ülevaatuse seade pani paika sedasi, et mina jälgida ei jõudnud. Vaade oli umbes selline, et korraga oli sees mitu häkkerit. Jälgida polnud võimalik...
Peale TÜV läbimist oli mega emotsioonilaks.. pole ju vähemalt 4 aastat sellega enam sõitnud.
Sai paigalatud kohe uued pidurid (TÜV läbisin originaalidega sest need sissetöötanud).
Probleemseteks kohtadeks oli ECU mootoriruumis, mis sai viidud tuppa:
ning endiselt aktiivne tugevalt probleemne koht on üle kuumenev kütus tänu ebanormaalselt suurele/võimsale kütusepumbale. Olukorrasunnil paigaldasin kütusejahuti, kuid kindlasti on vaja saada kütusepump lahjemalt tööle. Ilma jahutita kannatab sõita max 15 km ning siis peab pausi tegema ...või põhja tallama, et tarbimine oleks suurem ja pump saaks jahtuda
Igatahes arengud
Sai mõõdetud seadistuse ja kindluse mõttes üle TDC ning timing gear külge pandud. + veel suurema kindluse mõttes palutud Joeli (Moose) seadeid võrdluseks, et midagi täitsa puusse poleks mul pandud.
Täna kasutajale Kaak, kes on ühtlasi vist peaaegu täiskohaga Megasquirt jumal, sain ülevaatuse tehtud. Tuli läbi interneti minu arvutisse ning palus ühe tõmbe teha ( sedagi vist ainult selleks, et ta nägi ette, et lähen nagunii peale TÜV läbimist maanteele korraks vajutama) ja ülevaatuse seade pani paika sedasi, et mina jälgida ei jõudnud. Vaade oli umbes selline, et korraga oli sees mitu häkkerit. Jälgida polnud võimalik...
Peale TÜV läbimist oli mega emotsioonilaks.. pole ju vähemalt 4 aastat sellega enam sõitnud.
Sai paigalatud kohe uued pidurid (TÜV läbisin originaalidega sest need sissetöötanud).
Probleemseteks kohtadeks oli ECU mootoriruumis, mis sai viidud tuppa:
ning endiselt aktiivne tugevalt probleemne koht on üle kuumenev kütus tänu ebanormaalselt suurele/võimsale kütusepumbale. Olukorrasunnil paigaldasin kütusejahuti, kuid kindlasti on vaja saada kütusepump lahjemalt tööle. Ilma jahutita kannatab sõita max 15 km ning siis peab pausi tegema ...või põhja tallama, et tarbimine oleks suurem ja pump saaks jahtuda
Re: C70 99a ME7
Silm kohe puhkab ja tubli, et pilte oled teinud.
Miks just see siduriketas? Ma ise kasutan kombot Sachs 077 korv + Volvo 850 ühemassiline + 850R ketas ja peab u 570nm ilusti kinni ka 4.-5. käik miilil.
See kombo on ka täiesti tänavasõbralik.
Sa kasutad vaid 1 välist pumpa? Või paagis ka midagi?
Mis see kütusetemp siis teeb?
Ja kuidas masin käitub, kui liialt kuumaks läheb? Pole ise kaalunud selle jahutamist veel.
Aga mul on 1 paagisisene 255 + 2 välist 255, vbl pole tarvidust ka.
Pidurid on ägedad.
Ise plaanisin panna BMW E39 brembosid, aga ma ei leidnud kusagilt 300+ mm 4x114.3 pidurikettaid sellele.
Need sadulad?
https://www.autovaruosadonline.ee/budwe ... 40808.html
Miks just see siduriketas? Ma ise kasutan kombot Sachs 077 korv + Volvo 850 ühemassiline + 850R ketas ja peab u 570nm ilusti kinni ka 4.-5. käik miilil.
See kombo on ka täiesti tänavasõbralik.
Sa kasutad vaid 1 välist pumpa? Või paagis ka midagi?
Mis see kütusetemp siis teeb?
Ja kuidas masin käitub, kui liialt kuumaks läheb? Pole ise kaalunud selle jahutamist veel.
Aga mul on 1 paagisisene 255 + 2 välist 255, vbl pole tarvidust ka.
Pidurid on ägedad.
Ise plaanisin panna BMW E39 brembosid, aga ma ei leidnud kusagilt 300+ mm 4x114.3 pidurikettaid sellele.
Need sadulad?
https://www.autovaruosadonline.ee/budwe ... 40808.html
S40 T4 HX35
Re: C70 99a ME7
wackou kirjutas:Silm kohe puhkab ja tubli, et pilte oled teinud.
Miks just see siduriketas? Ma ise kasutan kombot Sachs 077 korv + Volvo 850 ühemassiline + 850R ketas ja peab u 570nm ilusti kinni ka 4.-5. käik miilil.
See kombo on ka täiesti tänavasõbralik.
Sa kasutad vaid 1 välist pumpa? Või paagis ka midagi?
Mis see kütusetemp siis teeb?
Ja kuidas masin käitub, kui liialt kuumaks läheb? Pole ise kaalunud selle jahutamist veel.
Aga mul on 1 paagisisene 255 + 2 välist 255, vbl pole tarvidust ka.
Pidurid on ägedad.
Ise plaanisin panna BMW E39 brembosid, aga ma ei leidnud kusagilt 300+ mm 4x114.3 pidurikettaid sellele.
Need sadulad?
https://www.autovaruosadonline.ee/budwe ... 40808.html
Siduriketas sai kindluse mõttes lihtsalt tellitud tookord see, muidu oli olemas 850r ketas koos pidurimeistri kattega. Minu differ ja sidur ei ole eriti üldse tänavasõbralik. Otse on ainult hea sõita ja kurvides veovõllidele mõeldes gaasi anda ei taha..pmst differ lukustab täiesti ära kui vajutada kuid vaba hooga pole hullu.
Paagis on ikka etteande pump ka olemas mis täidab pagasis olevat 2liitrist paaki. Lähen vist 044 pumbale üle.
Praegune, mis liiga kuumaks läheb hakkab tugevalt häält tegema kütuse kuumenedes ja ühel hetkel lööb segu lahjaks ning auto sureb välja. Samas kui kütus jahtub siis on jälle norm.
Sadulaid tellides jälgi seda, et võtaksid õige piduriketta mõõdule. Ma tegingi selle vea, et sadul oli 28mm kettale aga ketas oli 32mm, siis oli jälle vaja asju ümber teha.
Re: C70 99a ME7
Ei viitsi mingisugust delfi kirjanike sujuvat ilustatud teksti kirjutada, mida oleks hea vaimusilmas ette kujutada. Seega järsud üleminekud teemalt ja konkreetne jutt.
Sai vahetatud kõik tagasillapuksid, kuna tundusid natuke vedelad ning sillastend tehtud jälle.
Kütusepumba saan jätta endiselt enda hiiglasliku "eliminatori" , kuna viga oli hoopis etteande pumba juhtimises. Piinlik aga ei saanud isegi aru, et vahepaak sai tühjaks. Põhjuseks oli tegelikult etteande pumpa juhtiv originaal relee, mis on enda arust hästi tark ja lülitas pumba seisma. Panin kõige lihtlabasema relee ja nüüd on kütuse temp pumba juures ok, kuid kapoti all viimasel silindril on veidi kuumem, kui tahaks, kuid anomaaliaid pole hetkel näinud. Loomulikult sai kiiruga tellitud Hella solid state relee --googeldage--, mida pole veel paigaldanud, kuid kindlasti tulevikus teen.
Natuke olen teinud maanteel liiklusohutuid katsetusi ka +autotune. Kujutan ette praegu, et enda arust olen enamvähem hakkama saanud ja siis kui palun kasutaja Kaak´il asjad üle vaatada, kuulen enda ämbrite kolinat
...Hakkasin nägema liiga palju Skodasi peale Volvo välja ajamist siis nüüd auto praegu seisab. Kindel on see, et wastegate tuleb välja vahetada. On kas nurk liiga suur ja ei hinga piisavalt või on lihtsalt väike. Hetkel on kasutusel 40mm hiina Tial, kuid tegelikult seisab riiulis originaal 60mm Turbosmart tial ja läheb talvel külge.
Hetkel olen katsetanud suurimat rõhku 2.2bar ülerõhku, kuid seda vaid ainult hetkeliselt ja pole eriti mainimist väärt. Natuke pikemalt ehk neljas käik lõpuni olen proovinud 1.6 bar. Sedasi läheb küll hästi edasi, kuid 2 bari juures ei anna võrreldagi Ei teagi kumb julgus enne sai otsa, kas kartsin, et lasen laiali või lõin ise araks. Pole ealeski ühegi auto sees sellist minekut tundud.
Kõige suurem saavutus on et olen saanud töökaaslase lõpuks vist nõusse, et mu auto talvel ära värviks Tuleb pikk protsess, kuna ei taha mingit tehase moodi värvimist. Ei salli neid tänapäeva autode apelsiinikoore mustrit.
Hetkel käib uute veovõllide otsingud jälle ning üritan panna originaal aju ka kasutusse, et CAN süsteem ja näidikuteplokk toimiks.
Sai vahetatud kõik tagasillapuksid, kuna tundusid natuke vedelad ning sillastend tehtud jälle.
Kütusepumba saan jätta endiselt enda hiiglasliku "eliminatori" , kuna viga oli hoopis etteande pumba juhtimises. Piinlik aga ei saanud isegi aru, et vahepaak sai tühjaks. Põhjuseks oli tegelikult etteande pumpa juhtiv originaal relee, mis on enda arust hästi tark ja lülitas pumba seisma. Panin kõige lihtlabasema relee ja nüüd on kütuse temp pumba juures ok, kuid kapoti all viimasel silindril on veidi kuumem, kui tahaks, kuid anomaaliaid pole hetkel näinud. Loomulikult sai kiiruga tellitud Hella solid state relee --googeldage--, mida pole veel paigaldanud, kuid kindlasti tulevikus teen.
Natuke olen teinud maanteel liiklusohutuid katsetusi ka +autotune. Kujutan ette praegu, et enda arust olen enamvähem hakkama saanud ja siis kui palun kasutaja Kaak´il asjad üle vaatada, kuulen enda ämbrite kolinat
...Hakkasin nägema liiga palju Skodasi peale Volvo välja ajamist siis nüüd auto praegu seisab. Kindel on see, et wastegate tuleb välja vahetada. On kas nurk liiga suur ja ei hinga piisavalt või on lihtsalt väike. Hetkel on kasutusel 40mm hiina Tial, kuid tegelikult seisab riiulis originaal 60mm Turbosmart tial ja läheb talvel külge.
Hetkel olen katsetanud suurimat rõhku 2.2bar ülerõhku, kuid seda vaid ainult hetkeliselt ja pole eriti mainimist väärt. Natuke pikemalt ehk neljas käik lõpuni olen proovinud 1.6 bar. Sedasi läheb küll hästi edasi, kuid 2 bari juures ei anna võrreldagi Ei teagi kumb julgus enne sai otsa, kas kartsin, et lasen laiali või lõin ise araks. Pole ealeski ühegi auto sees sellist minekut tundud.
Kõige suurem saavutus on et olen saanud töökaaslase lõpuks vist nõusse, et mu auto talvel ära värviks Tuleb pikk protsess, kuna ei taha mingit tehase moodi värvimist. Ei salli neid tänapäeva autode apelsiinikoore mustrit.
Hetkel käib uute veovõllide otsingud jälle ning üritan panna originaal aju ka kasutusse, et CAN süsteem ja näidikuteplokk toimiks.
Re: C70 99a ME7
2 barist algab tõmme
Autotunega sellist rõhku katsedada on päris julge.
Miks otsid teisi pooltelgi?
T4 puhul on nad igati pädevad ka suurte jõudude puhul (nt 700hp).
Autotunega sellist rõhku katsedada on päris julge.
Miks otsid teisi pooltelgi?
T4 puhul on nad igati pädevad ka suurte jõudude puhul (nt 700hp).
S40 T4 HX35
Re: C70 99a ME7
wackou kirjutas:2 barist algab tõmme
Autotunega sellist rõhku katsedada on päris julge.
Miks otsid teisi pooltelgi?
T4 puhul on nad igati pädevad ka suurte jõudude puhul (nt 700hp).
Jõudu võib vähem ja rohkem olla..pigem oleneb kui järsku pidamine tekib. Minul on see teine komplekt veovõlle. Tavalise diffri ja siduriga ei olnud probleeme. Pikema võlli toru osa tõmbab kõveraks, kuigi kohapealt ei ole äkilisi minekuid teinud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist