Volvo 740 Turbo 1988 - loffa

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

loffa2
Foorumlane
Postitusi: 65
Liitunud: 18 Okt 2012, 21:19

Volvo 740 Turbo 1988 - loffa

PostitusPostitas loffa2 » 07 Apr 2019, 17:47

Tere,

Viimasest Volvost on möödas umbes täpselt 3 aastat, aga pidevalt nagu kripeldas, et tegelt oli ikka kuradi äge masin ja tahaks veel ühte. Võtsin sedapuhku pühapäevasteks nokitsemisteks ette just teadlikult ühe natuke kirjuma saatusega masina, noh et ikka põnevam oleks. Sama masin oli siin foorumis paariks päevaks müügis selle aasta Veebruaris, siis jäin temast napilt ilma, aga saatuse tahtel kolis ta mu kõrvaltänavasse ja pärast mõningaid läbirääkimisi omanikuga sai ühe vahetustehingu käigus masin omandatud.

Algselt on siis tegemist olnud vabalthingava kaheliitrise 740 universaaliga, kuhu on peale pandud vanema generatsiooni redblock turbokas B21ET koos kogu täiega, ehk siis K-jet mehaanilise pritsungiga :mrgreen:

Täpsem spec on järgmine:

B21ETL (tegelt ma ei oska peale vaadates vahet teha ET ja ETL mootoril, aga mootori ehitanud kuti jutu järgi ETL)
Plokk puuritud 0.5mm, uued rõngad, uued saaled, vänt poleeritud, uus õlipump ja veepump.
Porditud 530 kaas
V-nukk
M47 5k kast
k-jet mehaaniline pritsung
ezk 118k süüde (nagu ma aru saan siis masina eelmisest elust LH2.2ga)
16T turbo
940 intercooler
kerge hooratas
240T sidur
3" roostevaba downpipe ja umbes poole põhjani 3" roostevaba otsetoru, sealt edasi 700se originaal keskmine pütt ja silla taga otsetoru välja
Kemppi differ :D
Lõigatud vedrud

Sees on punane sametsisu, istmed on iseensest päris viisakad, aga ma pakun et vähemalt pooled salongiplastikud on puudu või katki. Laepolstrit pole.
4x elektriaknad
vändaga katuseluuk
koeravõrk
All olid 14" laia randiga plekud ja kaasas 15" Dracod. Dracod panin alla ja plekud panin siia foorumisse müüki.


Ausalt öeldes kogu kapotialune on minu jaoks suur müsteerium, koostöös mingite vanade vhsi pealt ümber lindistatud videodega tegin endale enam-vähem selgeks kuidas mehaaniline pritsung üldse töötab. Alguses kergelt pelgasin seda, aga tegelt on asjal omamoodi vägev vanakooli hõng küljes. Nii vähe kui kui ma temaga hetkel sõitnud olen, siis kogu tehinka toimib väga hästi. Laaderõhk on ca 0.7 bar peal ja kui üle pika aja natuke harjumatu boost lag kõrvale jätta, siis liigub päris edevalt. Tahaks ainult teada mida see segu reaalselt boosti all teeb :roll:

Täna pesin masina puhtaks ja korrastasin mõned rippuvad juhtmed ja lammutasin spidoplokki. Vigu on rohkem kui ette jõuaks lugeda, eks tegelen nendega järgemööda.

Täna häirivad kõige rohkem:

    Spidomeeter ja kütusenäidik ei tööta
    Esitiivad tuleks ASAP ära vahetada, suured augud sees. Ülejäänud kere on enam-vähem vaadatav veel, kandev osa on eeskujulik.
    Kapotis on keskel suur auk (selle roosa kleepsu all), pakun et seal on screamer pipe olnud
    Aku alus on mäda, rattakoopast aku paistab.
    Kapoti all on kõvasti üleliigseid juhtmeid ja 100m vaakumvoolikuid, juhtme otsas rippuvaid releesid jm korrastamist vajavaid asju

Kui masin enam-vähem viisakaks tehtud on, siis võiks mõelda K-jeti asendamisele LH 2.4 pritsega :roll:

Lõpetuseks paar pilti ka, lähipäevil teen paremad.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Hetkel kõik. Kellel on pakkuda (soovitavalt õiget värvi) ükskõik milliseid keredetaile, veokonksu katet või salongitükke, siis ootan huviga :idea:

Kasutaja avatar
McBrainless
Foorumi veteran
Postitusi: 1079
Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo 740 Turbo 1988 - loffa

PostitusPostitas McBrainless » 09 Apr 2019, 15:29

Tugevat närvi juhtmetega, palju edu ja jaksu masinaga!

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Volvo 740 Turbo 1988 - loffa

PostitusPostitas allan » 09 Apr 2019, 17:15

Vinge tellis :thumbsup:
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
FarAway
Kõva postitaja
Postitusi: 270
Liitunud: 25 Nov 2014, 23:22
Asukoht: Pärnu

Re: Volvo 740 Turbo 1988 - loffa

PostitusPostitas FarAway » 09 Apr 2019, 18:10

Väga äge. Jälgin kindlasti
Volvo 240 86a B230FT

ERN

Re: Volvo 740 Turbo 1988 - loffa

PostitusPostitas ERN » 30 Apr 2019, 02:21

Väga vinge, ise oleks selle ka peaaegu oma kuldse vastu vahetanud, aga jõudsid ette ma näen ;) . Aga rebib ikka ehmatusega edasi :D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 68 külalist