Viimasest Volvost on möödas umbes täpselt 3 aastat, aga pidevalt nagu kripeldas, et tegelt oli ikka kuradi äge masin ja tahaks veel ühte. Võtsin sedapuhku pühapäevasteks nokitsemisteks ette just teadlikult ühe natuke kirjuma saatusega masina, noh et ikka põnevam oleks. Sama masin oli siin foorumis paariks päevaks müügis selle aasta Veebruaris, siis jäin temast napilt ilma, aga saatuse tahtel kolis ta mu kõrvaltänavasse ja pärast mõningaid läbirääkimisi omanikuga sai ühe vahetustehingu käigus masin omandatud.
Algselt on siis tegemist olnud vabalthingava kaheliitrise 740 universaaliga, kuhu on peale pandud vanema generatsiooni redblock turbokas B21ET koos kogu täiega, ehk siis K-jet mehaanilise pritsungiga
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Täpsem spec on järgmine:
B21ETL (tegelt ma ei oska peale vaadates vahet teha ET ja ETL mootoril, aga mootori ehitanud kuti jutu järgi ETL)
Plokk puuritud 0.5mm, uued rõngad, uued saaled, vänt poleeritud, uus õlipump ja veepump.
Porditud 530 kaas
V-nukk
M47 5k kast
k-jet mehaaniline pritsung
ezk 118k süüde (nagu ma aru saan siis masina eelmisest elust LH2.2ga)
16T turbo
940 intercooler
kerge hooratas
240T sidur
3" roostevaba downpipe ja umbes poole põhjani 3" roostevaba otsetoru, sealt edasi 700se originaal keskmine pütt ja silla taga otsetoru välja
Kemppi differ
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Lõigatud vedrud
Sees on punane sametsisu, istmed on iseensest päris viisakad, aga ma pakun et vähemalt pooled salongiplastikud on puudu või katki. Laepolstrit pole.
4x elektriaknad
vändaga katuseluuk
koeravõrk
All olid 14" laia randiga plekud ja kaasas 15" Dracod. Dracod panin alla ja plekud panin siia foorumisse müüki.
Ausalt öeldes kogu kapotialune on minu jaoks suur müsteerium, koostöös mingite vanade vhsi pealt ümber lindistatud videodega tegin endale enam-vähem selgeks kuidas mehaaniline pritsung üldse töötab. Alguses kergelt pelgasin seda, aga tegelt on asjal omamoodi vägev vanakooli hõng küljes. Nii vähe kui kui ma temaga hetkel sõitnud olen, siis kogu tehinka toimib väga hästi. Laaderõhk on ca 0.7 bar peal ja kui üle pika aja natuke harjumatu boost lag kõrvale jätta, siis liigub päris edevalt. Tahaks ainult teada mida see segu reaalselt boosti all teeb
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
Täna pesin masina puhtaks ja korrastasin mõned rippuvad juhtmed ja lammutasin spidoplokki. Vigu on rohkem kui ette jõuaks lugeda, eks tegelen nendega järgemööda.
Täna häirivad kõige rohkem:
- Spidomeeter ja kütusenäidik ei tööta
Esitiivad tuleks ASAP ära vahetada, suured augud sees. Ülejäänud kere on enam-vähem vaadatav veel, kandev osa on eeskujulik.
Kapotis on keskel suur auk (selle roosa kleepsu all), pakun et seal on screamer pipe olnud
Aku alus on mäda, rattakoopast aku paistab.
Kapoti all on kõvasti üleliigseid juhtmeid ja 100m vaakumvoolikuid, juhtme otsas rippuvaid releesid jm korrastamist vajavaid asju
Kui masin enam-vähem viisakaks tehtud on, siis võiks mõelda K-jeti asendamisele LH 2.4 pritsega
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
Lõpetuseks paar pilti ka, lähipäevil teen paremad.
![Pilt](http://static2.nagi.ee/i/p/1015/62/25390695e4dd8f_l.jpg)
![Pilt](http://static2.nagi.ee/i/p/1015/62/253906938d3972_l.jpg)
![Pilt](http://static2.nagi.ee/i/p/1015/62/253906912a747c_l.jpg)
![Pilt](http://static2.nagi.ee/i/p/1015/62/25390711d502e0_l.jpg)
Hetkel kõik. Kellel on pakkuda (soovitavalt õiget värvi) ükskõik milliseid keredetaile, veokonksu katet või salongitükke, siis ootan huviga
![Idea :idea:](./images/smilies/idea.gif)