Kaljuka sleeper S70

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
immadis
Kõva postitaja
Postitusi: 239
Liitunud: 02 Mai 2014, 20:36
Asukoht: Tallinn

Re: Kaljuka sleeper S70

PostitusPostitas immadis » 03 Dets 2017, 14:05

Hahahaha kirjutas:Ehk kirjutad peavalu kohad ülesse, sest sarnane idee on peas ja hetkel teen kodutööd.

Ja esiveoga jõu mitte maha saamine on lsd puhul sama kehv? Pole kunagi saanud esivedu + lsd proovida. Tagaveo puhul ju maa ja ilm.


LSDga pidi asi ikka paremaks minema. Ise proovinud ei ole, aga väljamaa foorumites kirjutatakse et M56 kast vs M59 kast (LSDga) pidi ikka palju parem olema ja eriti veel kurvides. Aga M59 kastide saadavus Eestis on nii nagu ta on :D

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Kaljuka sleeper S70

PostitusPostitas Tanel » 03 Dets 2017, 16:47

M59 ei ole lsd kast. Volvo enda torsen ja ei ole hea. M56 on parem sõita. Olgem ausad, kes sõidab kurvis 1bar ligidas rõhuga?
Allani s60 liigub oma 250kw rattast ilma lsd ja on igati sõidetav nii tänaval kui rinkal.
Tahad korralikku lsd siis gripperi lukk või quaife lsd. Pole siin palju inimesi kes ostab ca 1000e eest kaheratta veo ette. Äkki wackou räägib oma kogemusest enne ja pärast
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Kaljuka sleeper S70

PostitusPostitas allan » 05 Dets 2017, 08:31

LSD on iga veoskeemiga suureks abiks. Kui õigesti mäletan, siis M59 sees peaks olema visco ja need kastid on tänaseks nii palju sõitnud, et tõenäoliselt ei piira enam eriti libisemist.
Ise mõtlen, et võiks kevadeks Quaife sisse panna. Gripper on rajal küll parem, aga ta on kallim, tänaval ebamugavam ja pole hooldusvaba.

Lisaks on suur vahe, kas sõita tänavarehviga või tänavalegaalse rajarehviga.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

Re: Kaljuka sleeper S70

PostitusPostitas wackou » 05 Dets 2017, 13:29

Ma ütleks, et 330+ kw, esivedu ja Quaife LSD on igati lõbus.
Pidamist on alates 100 km/h piisavalt :)
Jõud tuleb küll labidaga selga, aga roolist jõuab veel kinni hoida.
Paigalt 100ni jätad kiiremad pereautod seljataha vaid väga hea rehviga, tänavale pole see mõistlik.

Rinkal muidugi mängivad muud asjad nii palju rolli, et see kw pole kõige olulisem.
Loomulikult on 4wd v rwd ägedam.
S40 T4 HX35

Ailaros
Foorumlane
Postitusi: 78
Liitunud: 13 Aug 2016, 15:37

Re: Kaljuka sleeper S70

PostitusPostitas Ailaros » 05 Dets 2017, 16:31

Seal oli see keiss, et C mootor oli elektriklapiga aga see S oli veel mehaaniline...
Volvo V70 '98 2.5 TDI
Volvo C70 T5 '00 2.3 T5
Volvo V70 '97 2.4 NA

Kasutaja avatar
Hahahaha
Kõva postitaja
Postitusi: 141
Liitunud: 08 Nov 2009, 21:56

Re: Kaljuka sleeper S70

PostitusPostitas Hahahaha » 05 Dets 2017, 19:45

Jõuab see c siis varuosadeks müüki? Või muud plaanid?

kaljukas
Kõva postitaja
Postitusi: 167
Liitunud: 22 Juul 2017, 22:15

Re: Kaljuka sleeper S70

PostitusPostitas kaljukas » 08 Dets 2017, 23:33

Hahahaha kirjutas:Jõuab see c siis varuosadeks müüki? Või muud plaanid?


Vastus su eelenevale küsimusele: ümbertõstmise tegi kalliks elektrisüsteemi erinevus, seda enam, et ise ei oleks seda teinud ja kokkuvõttes pooltoorest asja ei tahtnud. Oleks 1:1 ümbertõstmine olnud, siis oleks lugu teine.
Ümbertõstmine ja C kordategemine läksid sarnasesse hinnaklassi. Ei näinud asjal mõtet sellisel kujul.

LSD-maailm. Nagu siin juba eelnevalt juttu oli, siis M59 peale väga ei panustaks ja lasta midagi sisse panna on kallis.
Kuna minu kiired liikumised on üldiselt ainult sirgjoonelised, siis ma lepin teadmisega, et väänet tuleb piirata alguses, joonelt ma kiiresti ära saa ja (natuke) saab kompenseerida heade rehvidega(semislikid).

Plaanid?
Plaanid on, aga vaatame. Seniks seisab ta soojas kuivas garaažis.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist