C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1079
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
Vabandust OT pärast aga kas see auto võis seista Õismäel, ühes suures aiaga parklas? Vist oli ka roheline telliskivi, seisis päris kaua sama koha peal ja nüüd auto on kadunud.
Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
Vast ei ole OT
Aga õikal ei ole seisnud küll kui ma just söömas pole käinud kusagil.
Lohistasin ta Tartust siia nagu eespool kusagil kirjutasin. Sealkandis ta ka viimased ca. 15 aastat oli.
Mingit räämas 96kw masinat müüdi pikalt, äkki see oli seal õikal. Sama toon oli aga 945
Aga õikal ei ole seisnud küll kui ma just söömas pole käinud kusagil.
Lohistasin ta Tartust siia nagu eespool kusagil kirjutasin. Sealkandis ta ka viimased ca. 15 aastat oli.
Mingit räämas 96kw masinat müüdi pikalt, äkki see oli seal õikal. Sama toon oli aga 945
https://hlautoosad.ee Tanel K.
Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
Sõber nullis eile veakoodid ära ja sain ilma nooleta kütta kuni täna hommikuni
Tegelikult tahtsin enne kui nool jälle plinkima hakkab vaadata, et kas drosseli vea on peale kustutamist ja enne vilkuma hakkamist jälle sisse visanud või mitte. Kergelt kahtlustan, et need jamad võivad omavahel ka kuidagi seotud olla, et üks põhjustab teist või kuidagi nii.
Aga...
Tegelikult tahtsin enne kui nool jälle plinkima hakkab vaadata, et kas drosseli vea on peale kustutamist ja enne vilkuma hakkamist jälle sisse visanud või mitte. Kergelt kahtlustan, et need jamad võivad omavahel ka kuidagi seotud olla, et üks põhjustab teist või kuidagi nii.
Aga...
https://hlautoosad.ee Tanel K.
Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
Ära selle kasti pesuainega küll jamama hakka. Viimane ZF koolitus, mis oli sel nädalal, ütles, et ei mingit pesuainet. Pärast hakka seda pesuainet välja pesema. Enne tasub törts rohkem puhta õliga solgutada.
See käimari jonksutamine on ilmselt turbiini teema (kas juhtimine või turbiin ise).
200rpm on just see osa, mida turbiin "mõjutab". Ehk siis kui andsid gaasi ja pöörded tõusid 200 võrra, lasti turbiini lukk lahti.
See käimari jonksutamine on ilmselt turbiini teema (kas juhtimine või turbiin ise).
C4V6 kirjutas:Nüüd on nii, et kui manipuleerida sama olukord, siis sellel hetkel kui varem tegi jonkat või siis umbmäärase koguse jonksusid teeb nüüd (piltlikult toimuks nagu ülikiire käiguvahetus) ,pöörded tõusevad umbes 200 pöörde võrra ja füüsiliselt on tunda kuidas tekib taha nagu tugevam vedu. Kui veel rohkem gaasi anda siis tekib nagu eespool kirjeldatud käiguvahetus näiteks neljandalt kolmandale ja masin hakkab erksamalt kiirendama.
200rpm on just see osa, mida turbiin "mõjutab". Ehk siis kui andsid gaasi ja pöörded tõusid 200 võrra, lasti turbiini lukk lahti.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
Peabki välja loputama, olen sellega arvestanud. Eks ma olen ka veidi aega teemas sees olnud ja tean mis teen
Aga keegi vähemalt mõtleb kaasa. Olen ise siis vähemalt õigel teel ehk....
Aga keegi vähemalt mõtleb kaasa. Olen ise siis vähemalt õigel teel ehk....
https://hlautoosad.ee Tanel K.
Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
Kuidagi meeliülendav on vaadata selliseid detaile läikivalt
https://hlautoosad.ee Tanel K.
- arturjarn1
- Kõva postitaja
- Postitusi: 179
- Liitunud: 12 Okt 2016, 13:07
- Asukoht: Rakvere prügimägi
Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
vägev projekt, palju jaksu ja kannatust!
850R FWD 2.0 155kw
S60 2.4D
Toyota Corolla 1.9D
S60 2.4D
Toyota Corolla 1.9D
Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
Oeh.
Vahepeal veel porri. midagi keegi lugeda ei viitsi aga mis mind raskelt vaevab.
Nimelt nüüd mõned päevad nooleke kustus olnud (kuivad ilmad mõjuvad ikka elektroonikale hästi )
Lugesime. Samad sõbrad kamabeapele
2-4-3 peaks olema PNP kastiküljes (käikude valitsi lüliti)
1-4-3 Short To Ground In Kickdown
2-1-3 Throttle Position Sensor
Nullisin mõlemad ära ja käisin sõitmas. Nooleke põlema ei hakanud.
Teine PIN oli tühjus
Esimesest PIN'ist tuli jälle 1-4-3
Ma nüüd täna hakkasin süvenema, et kasti ja mootorite koodid nagu klapivad (võivad olla samad ?)
Seega ma olen ilmselt kõigest valesti aru saanud mingi hetk.
Kuna esimene PIN on mootor, siis 1-4-3 tähendab nähtavasti üldse Front knock sensor signal missing or faulty
Ühesõnaga mul on juhe koos.
http://www.volvotips.com/index.php/940- ... ce-manual/ Kasti koodid ?
https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html Mootori koodid ?
Neid kahte lehte vaatan siin
Ühesõnaga ärge pahandage, ma rohkem enda jaoks arutan lahti siin kogu seda sotaputa
Vahepeal veel porri. midagi keegi lugeda ei viitsi aga mis mind raskelt vaevab.
Nimelt nüüd mõned päevad nooleke kustus olnud (kuivad ilmad mõjuvad ikka elektroonikale hästi )
Lugesime. Samad sõbrad kamabeapele
2-4-3 peaks olema PNP kastiküljes (käikude valitsi lüliti)
1-4-3 Short To Ground In Kickdown
2-1-3 Throttle Position Sensor
Nullisin mõlemad ära ja käisin sõitmas. Nooleke põlema ei hakanud.
Teine PIN oli tühjus
Esimesest PIN'ist tuli jälle 1-4-3
Ma nüüd täna hakkasin süvenema, et kasti ja mootorite koodid nagu klapivad (võivad olla samad ?)
Seega ma olen ilmselt kõigest valesti aru saanud mingi hetk.
Kuna esimene PIN on mootor, siis 1-4-3 tähendab nähtavasti üldse Front knock sensor signal missing or faulty
Ühesõnaga mul on juhe koos.
http://www.volvotips.com/index.php/940- ... ce-manual/ Kasti koodid ?
https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html Mootori koodid ?
Neid kahte lehte vaatan siin
Ühesõnaga ärge pahandage, ma rohkem enda jaoks arutan lahti siin kogu seda sotaputa
https://hlautoosad.ee Tanel K.
Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
Oh ei, PIN nr. 1 on ikkagi kast väidetavalt ja PIN nr. 2 on mootor
SEE tähendab ,et 1-4-3 tuleb kastist... mis tähendab erinevate lehtede järgi erinevaid asju
1-4-3 Short To Ground In Kickdown
1-4-3 Oil temperature sensor circuit, open circuit
Vahet pole kumb ta siis päriselt on, tekib küsimus, et how the hell ma neist lahti peaksin saama
SEE tähendab ,et 1-4-3 tuleb kastist... mis tähendab erinevate lehtede järgi erinevaid asju
1-4-3 Short To Ground In Kickdown
1-4-3 Oil temperature sensor circuit, open circuit
Vahet pole kumb ta siis päriselt on, tekib küsimus, et how the hell ma neist lahti peaksin saama
https://hlautoosad.ee Tanel K.
Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
Temp andur mäletamist mööda asus paremal pool kasti küljes .Kickdowni lüliti on tuleseina küljes (kas ära murdunud või mõni muu probleem).
965 T6
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)
Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
Nii, läksin kindapeale välja.
Kustutasin uuesti kõik ära
PIN 2 - Tühjus
PIN 1- ikka ja jälle 1-4-3
Keerasin süüte välja, tõmbasin throttle sensor pistiku küljest ära, keerasin süüte sisse
PIN 2- 2-4-3
PIN 1 (endiselt 1-4-3) ja 2-1-3
Läksin autosse ja nool vilkus armatuuris.
Süüde välja, pistik tagasi, veakoodid nulli ja nool armatuurist kadunud.
PIN 2 - Tühjus
PIN 1- ikka ja jälle 1-4-3
Kordasin protseduuri ja jälle kõik kordub.
ÜHESÕNAGA 1-4-3 on siis see kasti temp millega peab tegelema ja kattuv info lehtedel on see, et
PIN 2 elik mootor
2-4-3 TPS throttle switch signal absent or faulty
PIN 1
2-1-3 Throttle Position Sensor
Ehk siis nii mootor kui ka kast andsid automaatselt throtteli signaali
Mis tähendab seda, et seda armatuuri vilkumist ei põhjusta mitte kasti PNP switch mida koguaeg oleme arvanud aga ikkagi segusiibri andur paneb näkku millegipärast kuigi ma vahetasin selle ära
Windorfi Tiit andis mulle laenuks drosseli koos originaalanduriga. Peab selle külge panema ja kasti temp. anduri ka ära vahetama ja palevatama, et ühtegi viga enam ei tuleks ja siis võiks elu ilus olla
Eelmisel lehel oli siis sama seis
"Lihtsalt infoks siia, et kastil ja mootoril oli siis mõlemal 1 uus veakood täna
Kasti uus veakood on 2-1-3. (teine mida kustutada ei saanud oli 1-4-3). Hetkel need kastil aktiivsed
Mootori veakood on 2-4-3."
Kõik nagu klapib
Ma ise muidugi mõtlen ,et asi ei pruugigi anduris või/ja drosselis olla aga äkki on viga seal kuhu iganes see drosseli kaabel välja ei jookse elik pistikus vms
Edit: https://www.matthewsvolvosite.com/forum ... hp?t=27071 See on ka muidugi veel huvitav asi. et see sõidu ajal pöörete ja käiguga jebimine võib näiteks sellest ka tulla, 1:1 sümptomid
Kustutasin uuesti kõik ära
PIN 2 - Tühjus
PIN 1- ikka ja jälle 1-4-3
Keerasin süüte välja, tõmbasin throttle sensor pistiku küljest ära, keerasin süüte sisse
PIN 2- 2-4-3
PIN 1 (endiselt 1-4-3) ja 2-1-3
Läksin autosse ja nool vilkus armatuuris.
Süüde välja, pistik tagasi, veakoodid nulli ja nool armatuurist kadunud.
PIN 2 - Tühjus
PIN 1- ikka ja jälle 1-4-3
Kordasin protseduuri ja jälle kõik kordub.
ÜHESÕNAGA 1-4-3 on siis see kasti temp millega peab tegelema ja kattuv info lehtedel on see, et
PIN 2 elik mootor
2-4-3 TPS throttle switch signal absent or faulty
PIN 1
2-1-3 Throttle Position Sensor
Ehk siis nii mootor kui ka kast andsid automaatselt throtteli signaali
Mis tähendab seda, et seda armatuuri vilkumist ei põhjusta mitte kasti PNP switch mida koguaeg oleme arvanud aga ikkagi segusiibri andur paneb näkku millegipärast kuigi ma vahetasin selle ära
Windorfi Tiit andis mulle laenuks drosseli koos originaalanduriga. Peab selle külge panema ja kasti temp. anduri ka ära vahetama ja palevatama, et ühtegi viga enam ei tuleks ja siis võiks elu ilus olla
Eelmisel lehel oli siis sama seis
"Lihtsalt infoks siia, et kastil ja mootoril oli siis mõlemal 1 uus veakood täna
Kasti uus veakood on 2-1-3. (teine mida kustutada ei saanud oli 1-4-3). Hetkel need kastil aktiivsed
Mootori veakood on 2-4-3."
Kõik nagu klapib
Ma ise muidugi mõtlen ,et asi ei pruugigi anduris või/ja drosselis olla aga äkki on viga seal kuhu iganes see drosseli kaabel välja ei jookse elik pistikus vms
Edit: https://www.matthewsvolvosite.com/forum ... hp?t=27071 See on ka muidugi veel huvitav asi. et see sõidu ajal pöörete ja käiguga jebimine võib näiteks sellest ka tulla, 1:1 sümptomid
https://hlautoosad.ee Tanel K.
Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
Igaks petteks esimese asjana sai eelmise postituse lõpus oleva lingi jutupõhjal proovitud külge teist TCM'i.
See ei muutnud õnneks või kahjuks mitte midagi.
Sai veel veits jebitud ja teine drossel ka külge visatud. Mul paistis sealt august muidugi kaunis õlibassein.
Igatahes esmasel sõidul tundus, et tahhokas-kast ei taha enam vahel meeleheitlikult viselda aga ma ei hakka siin midagi rääkima veel. Eks ma pean sellega nüüd vähe pikemalt ringi laskma ja vaatama, olen siin ennegi kõik ära sõnunud. Veakoodisid ei viitsinud ka täna enam vaadata kuna siiber aga vilkuvat noolt ei tekkinud.
Rokenroll
See ei muutnud õnneks või kahjuks mitte midagi.
Sai veel veits jebitud ja teine drossel ka külge visatud. Mul paistis sealt august muidugi kaunis õlibassein.
Igatahes esmasel sõidul tundus, et tahhokas-kast ei taha enam vahel meeleheitlikult viselda aga ma ei hakka siin midagi rääkima veel. Eks ma pean sellega nüüd vähe pikemalt ringi laskma ja vaatama, olen siin ennegi kõik ära sõnunud. Veakoodisid ei viitsinud ka täna enam vaadata kuna siiber aga vilkuvat noolt ei tekkinud.
Rokenroll
https://hlautoosad.ee Tanel K.
Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
Olen teid enda mõttetu möla ja halaga ära tüüdanud. Panen vahepeal paar taiest ka siis.
Tormi und Pettom Pluss toimetavad
Tormi und Pettom Pluss toimetavad
https://hlautoosad.ee Tanel K.
Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
Mõni mõttetu pilt siis veel.
Ja lisaks tahaks tänada Danieli kes Pettomis tööd teostas. Ehk ühel ilusal päeval ta arvas, et mõtleb välja miks mu masin puterdab ka
Ilmselt lähi ajal mingit massive apdeiti ei tule / ei ole teha, seega siirad vabandused ette ära
Ja lisaks tahaks tänada Danieli kes Pettomis tööd teostas. Ehk ühel ilusal päeval ta arvas, et mõtleb välja miks mu masin puterdab ka
Ilmselt lähi ajal mingit massive apdeiti ei tule / ei ole teha, seega siirad vabandused ette ära
https://hlautoosad.ee Tanel K.
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1079
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)
Pea meeles, need ei ole mõttetud pildid!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist