C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
McBrainless
Foorumi veteran
Postitusi: 1079
Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas McBrainless » 25 Apr 2017, 23:14

Vabandust OT pärast aga kas see auto võis seista Õismäel, ühes suures aiaga parklas? Vist oli ka roheline telliskivi, seisis päris kaua sama koha peal ja nüüd auto on kadunud.

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 25 Apr 2017, 23:24

Vast ei ole OT :D
Aga õikal ei ole seisnud küll kui ma just söömas pole käinud kusagil.
Lohistasin ta Tartust siia nagu eespool kusagil kirjutasin. Sealkandis ta ka viimased ca. 15 aastat oli.

Mingit räämas 96kw masinat müüdi pikalt, äkki see oli seal õikal. Sama toon oli aga 945

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 27 Apr 2017, 12:50

Sõber nullis eile veakoodid ära ja sain ilma nooleta kütta kuni täna hommikuni :D

Tegelikult tahtsin enne kui nool jälle plinkima hakkab vaadata, et kas drosseli vea on peale kustutamist ja enne vilkuma hakkamist jälle sisse visanud või mitte. Kergelt kahtlustan, et need jamad võivad omavahel ka kuidagi seotud olla, et üks põhjustab teist või kuidagi nii.

Aga...

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas Loff » 27 Apr 2017, 14:35

Ära selle kasti pesuainega küll jamama hakka. Viimane ZF koolitus, mis oli sel nädalal, ütles, et ei mingit pesuainet. Pärast hakka seda pesuainet välja pesema. Enne tasub törts rohkem puhta õliga solgutada.

See käimari jonksutamine on ilmselt turbiini teema (kas juhtimine või turbiin ise).
C4V6 kirjutas:Nüüd on nii, et kui manipuleerida sama olukord, siis sellel hetkel kui varem tegi jonkat või siis umbmäärase koguse jonksusid teeb nüüd (piltlikult toimuks nagu ülikiire käiguvahetus) ,pöörded tõusevad umbes 200 pöörde võrra ja füüsiliselt on tunda kuidas tekib taha nagu tugevam vedu. Kui veel rohkem gaasi anda siis tekib nagu eespool kirjeldatud käiguvahetus näiteks neljandalt kolmandale ja masin hakkab erksamalt kiirendama.

200rpm on just see osa, mida turbiin "mõjutab". Ehk siis kui andsid gaasi ja pöörded tõusid 200 võrra, lasti turbiini lukk lahti.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 27 Apr 2017, 14:39

Peabki välja loputama, olen sellega arvestanud. Eks ma olen ka veidi aega teemas sees olnud ja tean mis teen ;)
Aga keegi vähemalt mõtleb kaasa. Olen ise siis vähemalt õigel teel ehk....

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 02 Mai 2017, 10:00

Kuidagi meeliülendav on vaadata selliseid detaile läikivalt :MacBoy:


Pilt

Kasutaja avatar
arturjarn1
Kõva postitaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Okt 2016, 13:07
Asukoht: Rakvere prügimägi

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas arturjarn1 » 02 Mai 2017, 22:57

vägev projekt, palju jaksu ja kannatust!
850R FWD 2.0 155kw
S60 2.4D
Toyota Corolla 1.9D

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 03 Mai 2017, 16:49

Oeh.
Vahepeal veel porri. midagi keegi lugeda ei viitsi aga mis mind raskelt vaevab.
Nimelt nüüd mõned päevad nooleke kustus olnud (kuivad ilmad mõjuvad ikka elektroonikale hästi :D )

Lugesime. Samad sõbrad kamabeapele

2-4-3 peaks olema PNP kastiküljes (käikude valitsi lüliti)
1-4-3 Short To Ground In Kickdown
2-1-3 Throttle Position Sensor

Nullisin mõlemad ära ja käisin sõitmas. Nooleke põlema ei hakanud.
Teine PIN oli tühjus
Esimesest PIN'ist tuli jälle 1-4-3

Ma nüüd täna hakkasin süvenema, et kasti ja mootorite koodid nagu klapivad (võivad olla samad ?)
Seega ma olen ilmselt kõigest valesti aru saanud mingi hetk.

Kuna esimene PIN on mootor, siis 1-4-3 tähendab nähtavasti üldse Front knock sensor signal missing or faulty

Ühesõnaga mul on juhe koos.
http://www.volvotips.com/index.php/940- ... ce-manual/ Kasti koodid ?
https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html Mootori koodid ?
Neid kahte lehte vaatan siin

Ühesõnaga ärge pahandage, ma rohkem enda jaoks arutan lahti siin kogu seda sotaputa :D

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 03 Mai 2017, 17:20

Oh ei, PIN nr. 1 on ikkagi kast väidetavalt ja PIN nr. 2 on mootor :D


SEE tähendab ,et 1-4-3 tuleb kastist... mis tähendab erinevate lehtede järgi erinevaid asju
1-4-3 Short To Ground In Kickdown
1-4-3 Oil temperature sensor circuit, open circuit

Vahet pole kumb ta siis päriselt on, tekib küsimus, et how the hell ma neist lahti peaksin saama :D

Kasutaja avatar
DanielS
Kreisi postitaja
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Aug 2012, 00:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas DanielS » 03 Mai 2017, 17:52

Temp andur mäletamist mööda asus paremal pool kasti küljes .Kickdowni lüliti on tuleseina küljes (kas ära murdunud või mõni muu probleem).
965 T6
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 03 Mai 2017, 18:00

Nii, läksin kindapeale välja.
Kustutasin uuesti kõik ära

PIN 2 - Tühjus
PIN 1- ikka ja jälle 1-4-3

Keerasin süüte välja, tõmbasin throttle sensor pistiku küljest ära, keerasin süüte sisse

PIN 2- 2-4-3
PIN 1 (endiselt 1-4-3) ja 2-1-3

Läksin autosse ja nool vilkus armatuuris.

Süüde välja, pistik tagasi, veakoodid nulli ja nool armatuurist kadunud.

PIN 2 - Tühjus
PIN 1- ikka ja jälle 1-4-3

Kordasin protseduuri ja jälle kõik kordub.

ÜHESÕNAGA 1-4-3 on siis see kasti temp millega peab tegelema ja kattuv info lehtedel on see, et

PIN 2 elik mootor
2-4-3 TPS throttle switch signal absent or faulty

PIN 1
2-1-3 Throttle Position Sensor

Ehk siis nii mootor kui ka kast andsid automaatselt throtteli signaali

Mis tähendab seda, et seda armatuuri vilkumist ei põhjusta mitte kasti PNP switch mida koguaeg oleme arvanud aga ikkagi segusiibri andur paneb näkku millegipärast kuigi ma vahetasin selle ära

Windorfi Tiit andis mulle laenuks drosseli koos originaalanduriga. Peab selle külge panema ja kasti temp. anduri ka ära vahetama ja palevatama, et ühtegi viga enam ei tuleks ja siis võiks elu ilus olla :D


Eelmisel lehel oli siis sama seis

"Lihtsalt infoks siia, et kastil ja mootoril oli siis mõlemal 1 uus veakood täna
Kasti uus veakood on 2-1-3. (teine mida kustutada ei saanud oli 1-4-3). Hetkel need kastil aktiivsed
Mootori veakood on 2-4-3.
"

Kõik nagu klapib


Ma ise muidugi mõtlen ,et asi ei pruugigi anduris või/ja drosselis olla aga äkki on viga seal kuhu iganes see drosseli kaabel välja ei jookse elik pistikus vms


Edit: https://www.matthewsvolvosite.com/forum ... hp?t=27071 See on ka muidugi veel huvitav asi. et see sõidu ajal pöörete ja käiguga jebimine võib näiteks sellest ka tulla, 1:1 sümptomid :D

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 03 Mai 2017, 21:17

Igaks petteks esimese asjana sai eelmise postituse lõpus oleva lingi jutupõhjal proovitud külge teist TCM'i.
See ei muutnud õnneks või kahjuks mitte midagi.

Sai veel veits jebitud ja teine drossel ka külge visatud. Mul paistis sealt august muidugi kaunis õlibassein.
Igatahes esmasel sõidul tundus, et tahhokas-kast ei taha enam vahel meeleheitlikult viselda aga ma ei hakka siin midagi rääkima veel. Eks ma pean sellega nüüd vähe pikemalt ringi laskma ja vaatama, olen siin ennegi kõik ära sõnunud. Veakoodisid ei viitsinud ka täna enam vaadata kuna siiber aga vilkuvat noolt ei tekkinud.

Rokenroll

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 11 Mai 2017, 15:46

Olen teid enda mõttetu möla ja halaga ära tüüdanud. Panen vahepeal paar taiest ka siis.

Tormi und Pettom Pluss toimetavad
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas C4V6 » 11 Mai 2017, 21:40

Mõni mõttetu pilt siis veel.
Ja lisaks tahaks tänada Danieli kes Pettomis tööd teostas. Ehk ühel ilusal päeval ta arvas, et mõtleb välja miks mu masin puterdab ka

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ilmselt lähi ajal mingit massive apdeiti ei tule / ei ole teha, seega siirad vabandused ette ära

Kasutaja avatar
McBrainless
Foorumi veteran
Postitusi: 1079
Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: C4V6 960(965) 1991 2.9 150kw (Tanel)

PostitusPostitas McBrainless » 11 Mai 2017, 23:38

Pea meeles, need ei ole mõttetud pildid!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist