Marco XC90 D5 2003
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Marco XC90 D5 2003
Pikk hoovõtt ja arutelu XC70 vs. XC90 päädis järgneva ostuga:
..oo00--Mis liigub, see kulub - mis seisab, see laguneb--00oo..
Re: Marco XC90 D5 2003
pestav kirjutas:Väga kõva. Ostsid oranžid istmed?
hahahahahahahah
XC90 2005 120kw X
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw
Re: Marco XC90 D5 2003
pestav kirjutas:Väga kõva. Ostsid oranžid istmed?
Hea märkus!
Ei suutnud rohkem kui 3 pilti "manustada"
Sisu juurde tagasi tulles oli see kõige suurem argument, mis ostma pani! Tõenäoliselt ei ole see originaal kohe kindlasti aga vaadates aastaarvu siis...
..oo00--Mis liigub, see kulub - mis seisab, see laguneb--00oo..
Re: Marco XC90 D5 2003
USA-st pärit?
Loodetavasti sattus nüüd hea peremehe kätte. 2014. aastal ikka korralikult paugutatud
Loodetavasti sattus nüüd hea peremehe kätte. 2014. aastal ikka korralikult paugutatud
MB A-class AMG style
Re: Marco XC90 D5 2003
janar103 kirjutas:USA-st pärit?
Loodetavasti sattus nüüd hea peremehe kätte. 2014. aastal ikka korralikult paugutatud
hollandist.
Kõigepealt vaja leida doonor(eid), sest katkist plastikpudi on ikka päris palju vaja välja vahetada!
Kahjuks ei toimi ka Haldex
Kuna V70-l on sisuliselt ring peal siis on aega seda ehitada.
..oo00--Mis liigub, see kulub - mis seisab, see laguneb--00oo..
Re: Marco XC90 D5 2003
Astusin ise sama reha otsa!
Re: Marco XC90 D5 2003
Jõudu ja edu Sulle masina korrastamisel. Kui see tehtud, siis on rõõmu kuhjaga
MB A-class AMG style
Re: Marco XC90 D5 2003
janar103 kirjutas:Jõudu ja edu Sulle masina korrastamisel. Kui see tehtud, siis on rõõmu kuhjaga
Tänan!
..oo00--Mis liigub, see kulub - mis seisab, see laguneb--00oo..
Re: Marco XC90 D5 2003
Tehtud tööd:
Vahetatud HR koos veepumbaga (mis eemaldamisel näitas, et niikuinii oli plaan sind lähiajal jahutusvedelikuta jätta)
Hommikusest käivituskriginast sai samuti siiber ning tuli generaatori rullikud koos rihmaga vahetada
Teha:
Haldex saab olema suurem tegemine, küll aga ei ole leidnud foorumist infot, kas on võimalik teha ajutiselt "esiveoliseks"
Eelmisest omanikust on jäänud tükike velge metsa-maastikule ja nüüd on kas taastamine või leida üksikut samasugust velge
Pagasiruloo saab olema samuti otsimine, V70-le ootasin-otsisin pool aastat...
Eilsest ütles lepingu üles CD Box ja klõpsutab ning mängib ainult 3-dat plaati. Tõenäoliselt tuleb minna murega teadjamate juurde ja panna juurde USB sisend
Navi ja auto keele muutmine lasnamäe venkude poolt jäi nende tõttu tegemata ja otsin uut kohta.
Vahetatud HR koos veepumbaga (mis eemaldamisel näitas, et niikuinii oli plaan sind lähiajal jahutusvedelikuta jätta)
Hommikusest käivituskriginast sai samuti siiber ning tuli generaatori rullikud koos rihmaga vahetada
Teha:
Haldex saab olema suurem tegemine, küll aga ei ole leidnud foorumist infot, kas on võimalik teha ajutiselt "esiveoliseks"
Eelmisest omanikust on jäänud tükike velge metsa-maastikule ja nüüd on kas taastamine või leida üksikut samasugust velge
Pagasiruloo saab olema samuti otsimine, V70-le ootasin-otsisin pool aastat...
Eilsest ütles lepingu üles CD Box ja klõpsutab ning mängib ainult 3-dat plaati. Tõenäoliselt tuleb minna murega teadjamate juurde ja panna juurde USB sisend
Navi ja auto keele muutmine lasnamäe venkude poolt jäi nende tõttu tegemata ja otsin uut kohta.
..oo00--Mis liigub, see kulub - mis seisab, see laguneb--00oo..
Re: Marco XC90 D5 2003
Ikka, kuskil miskit toimub- Eestlased...
Vahepeal märkamatult läbitud 30 000km.
Tegemised:
- velg käis keevituses ligi 10cm tükk, mis küljest sõideti on nüüd taastatud.
- klapikaane tihend lekkis, sai uued. Tegemise käigus sai pihustid kontrollitud- tulemuseks hindele 3+
- "loomaaia ülevaatus" sundis vahetama esiõõtsad ja tagumisi amorte (ei pannud nivomat, kui mul raha varuosale nii oluline ei oleks sõidaksin T8-ga)
- tagumised uued kettad klotsidega
- kohustuslik paratamatu esisilla pudin-zarniirid, rooliotsad, kondid
- vaakumpump (teadjamad räägivad, et ei ole tüüpviga volvodel - ON IKKA KÜLL!) Vaakumit on vaja geomeetrilise turbo juhtimiseks ja vaakumi puudulikkust vea algstaadiumis naljalt ei tuvastagi. Olen lihtsalt sellise kiixuga et sõites on compu hetkekulu peal ja ma seda jälgin. Foorumist silma jäänud öko D5 oli mureks sest suvel keskmine 11 sajale. Hakkasin triikraudade- elektriliikurite sabas-stiilis sõitma ja küttekulu jõudis juba 13-14 kanti mis on ju ebaloogiline. Sai compuutrit sai turbot uuritud ja lõpuks vaakumini. Pump tekitab vaakumit aga jookseb peale pidurdamist maha ja ei jõua toota -lühidalt sain foorumlaselt toimiva ja vahetasin pumba ringi - sama jama. Lõhkusin pumba lahti pumba sees olev membraan kivistund ja tükkideks, zeda ka töötaval. Uus pump 800€ seega odavam lahend, enne kolmikut tavaline klapp vahele ja korras - noh ajutiseltki
Teha:
- käigukst ütles lepingu üles. Õli vahetatud. Algul tagumine käik paugutas. Nüüd külmalt veab ja paar min hiljem mitte.
- 4wd ei toimi
- cd box ei toimi, rjaadio toimib puhtalt suurlinnades ja asulamärkideni...
- laes oleva ekraanile ei ole pulti
- kogu helisysteem ei anna kaua kannatada ainus lahend on integreerida usb ava. Kahjuks flac-i formaati ikkagi ei mängi
- uued pihustiotsad, sisselaske puhastus ja remap
Jätkuvalt masinaga rahul auto suurele perele!
Vahepeal märkamatult läbitud 30 000km.
Tegemised:
- velg käis keevituses ligi 10cm tükk, mis küljest sõideti on nüüd taastatud.
- klapikaane tihend lekkis, sai uued. Tegemise käigus sai pihustid kontrollitud- tulemuseks hindele 3+
- "loomaaia ülevaatus" sundis vahetama esiõõtsad ja tagumisi amorte (ei pannud nivomat, kui mul raha varuosale nii oluline ei oleks sõidaksin T8-ga)
- tagumised uued kettad klotsidega
- kohustuslik paratamatu esisilla pudin-zarniirid, rooliotsad, kondid
- vaakumpump (teadjamad räägivad, et ei ole tüüpviga volvodel - ON IKKA KÜLL!) Vaakumit on vaja geomeetrilise turbo juhtimiseks ja vaakumi puudulikkust vea algstaadiumis naljalt ei tuvastagi. Olen lihtsalt sellise kiixuga et sõites on compu hetkekulu peal ja ma seda jälgin. Foorumist silma jäänud öko D5 oli mureks sest suvel keskmine 11 sajale. Hakkasin triikraudade- elektriliikurite sabas-stiilis sõitma ja küttekulu jõudis juba 13-14 kanti mis on ju ebaloogiline. Sai compuutrit sai turbot uuritud ja lõpuks vaakumini. Pump tekitab vaakumit aga jookseb peale pidurdamist maha ja ei jõua toota -lühidalt sain foorumlaselt toimiva ja vahetasin pumba ringi - sama jama. Lõhkusin pumba lahti pumba sees olev membraan kivistund ja tükkideks, zeda ka töötaval. Uus pump 800€ seega odavam lahend, enne kolmikut tavaline klapp vahele ja korras - noh ajutiseltki
Teha:
- käigukst ütles lepingu üles. Õli vahetatud. Algul tagumine käik paugutas. Nüüd külmalt veab ja paar min hiljem mitte.
- 4wd ei toimi
- cd box ei toimi, rjaadio toimib puhtalt suurlinnades ja asulamärkideni...
- laes oleva ekraanile ei ole pulti
- kogu helisysteem ei anna kaua kannatada ainus lahend on integreerida usb ava. Kahjuks flac-i formaati ikkagi ei mängi
- uued pihustiotsad, sisselaske puhastus ja remap
Jätkuvalt masinaga rahul auto suurele perele!
..oo00--Mis liigub, see kulub - mis seisab, see laguneb--00oo..
Re: Marco XC90 D5 2003
Päris raske oleks endal rahul olla, kui käigukast ja nelikvedu ei tööta
Re: Marco XC90 D5 2003
-kj- kirjutas:Päris raske oleks endal rahul olla, kui käigukast ja nelikvedu ei tööta
Kõik oleneb vaatenurgast.
Olude sunnil tuli sõita rendikaga, Seat toledo (1,9TDI 81 kw peaks olema hea ökopüss - vaese meha bemari, nagu räägitakse)... pagasniku ava nagu ei olekski, vaja neeger pagassi installida, kes kauba vastu võtab ja teeb tetrist, tavaline 4 astmega redel no annab paigutada. Kuna külmaga tuli kõrvalistuja uksest siseneda vahetasin rendika välja, suurema MB E270 vastu. Nüüd ei käi istmed üldse alla ja saab ainult salongi suuri asju panna. Mesa rool on nagu "väikelaevajuht" paadiga merel + rekkajuhi tunne seda vankriratast keerutada. Kui tahan compuutrist infot siis... ühesõnaga olles ilma volvota(nelikvedu ei ole vaja läinud) saan aru kui õige ost see oli
Hetkel vaja rohkem kaubaruumi, et hobiehitamas käia ja samuti uus ilmakodanik vaatamata vanusele võtab suure mehe koha autos (V70 jäi juba enne väikseks).
..oo00--Mis liigub, see kulub - mis seisab, see laguneb--00oo..
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: remoka ja 29 külalist