Ööbiku 740 GLT 16v 89a Rallibil "Felicita"

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: Ööbiku 740 GLT 16v 89a Rallibil

PostitusPostitas Ööbik » 31 Mai 2015, 00:34

ddig kirjutas:Et mitte püha Fordainsust jälle ülekeeta kirjutan järgneva kirbukakas. Selle tõdemusega käsikäes käib ka kaasaegsetest autodest kaarega mööda käimine, sest need ei ole isegi uuena päris korras.


Inimene harjub kõigega, kahjuks on tänapäeval illusioon, et kõik peavad saama kõike, see toodab keskpärasust. Nuttu ei ole vaja, niimoodi on seda vähem. Hiinamaa hea näide, ei koti kedagi mis riigikord on seni kuniks präänik nina ees.

Täna oli hea päev. Esi sild sai kokku koos sillatalaga ja roolilatiga. Roolil on null loksu!!! Selgeks sai pidurite ülekäimine, pmt 5min töö nüüd :p
Rääkides ise tegemisest, pidureid lahti võttes selgus, et eelmisel korral remondi kojas olid eemaldatud klotside stopper splindid mis takistavad klotsidel kõlisemast vastu ketast. Kas ma ise viskaks nad prügikasti???
Andresko käis läbi ja avitas tasakaalustusvõllide aukudele mootori blokis keerme keerata. Nüüd õige pikkusega poldid vaja meisterdada ja siis keermeliimiga kinni. Suruõhuga õlikanalitest keermepuru välja saamine ka õnnestus. Alguses muidugi valest august puhusin, vunts ja prillid õlised!
Muidu sai jälgitud siukseid tüüpe:
ImageUploadedByTapatalk1433021598.592962.jpg

ImageUploadedByTapatalk1433021634.962675.jpg



Ühesõnaga kui keegi ihkab 16 klapise tasakaalustus võlle täies komplektis siis on üle need.
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: Ööbiku 740 GLT 16v 89a Rallibil "Felicita"

PostitusPostitas Ööbik » 03 Juun 2015, 00:38

Nõndaks. Lootus on kuulda mootori häält üsna pea.
-auto sai lömmis õlivanni asemel doonorilt ilusa läikiva ja uue tihendi.(kõik B2xx omavad identset õlivanni paistab)
-jahutus pumba sai uue
-siduri töösilinder taastatud ja uus survelaager,
-käigukasti õli kontrollitud, ilus puhas
-klapikambri kaane tihend vahetatud
-tasakaalustus võllide õliaugud kinni keeratud keermeliimiga(tänud andreskole, kes ohverdas ühe keermepulga ja lõikas sellel otsa maha, üks õlijooksudest ei ole eriti sügav ja tavalise pulgaga ei olnud võimalik keeret teha)
-uuel jämedal väljalaske kollektoril vead parandatud

-homme läheb moto peale, siis vaja salong kokku panna ja väljalase komplekteerida.

kasulikku infot ka, peale moto patju käes veeretamist ja süvendatud uurimist, et miks diisli tala B234f motole sobib siis tulemus on nõnda, et sellest ei ole midagi hullu, et selle mootori patjade tootmine on lõpetatud. Alla sobivad talle kõige mudatavalisemad diisli D24 littrid mida 240 kasutas ja ka 740. Vasakpoolset tala kronsat tuleb kasutada diisli enda oma, sinna tsentreerimis pulgale väike auk puurida, moto käpp jätta samaks. Parem pool vajab lihtsalt keskmise tsentrerimise pulga augu suurendamist, et sealt padja polt läbi läheks. B234 padjad teeb eriliseks see, et üks padja polt mõlemal on tsentrist väljas, just see mis on tala poolne mitte moto poolne. Mul on kahtlus, et see sai tehtud selle tõttu, et pehmendada mootorit natuke, padjad ei kanna moto raskust otse vaid vajuvad tsentrist väljas oleku tõttu natuke lääbakile, seega kasutab kummi osa rohkem ja on pehmem. Mistõttu ka väsib muidugi rutem. Diislid läksid ühel hetkel hüdro patjadele üle, B234 oli nagunii üürikeseks ajaks ja selleks ajaks tootmisest maha minemas, polnud mõtet kinnitusi ümber disainida.
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist