ddig kirjutas:Et mitte püha Fordainsust jälle ülekeeta kirjutan järgneva kirbukakas. Selle tõdemusega käsikäes käib ka kaasaegsetest autodest kaarega mööda käimine, sest need ei ole isegi uuena päris korras.
Inimene harjub kõigega, kahjuks on tänapäeval illusioon, et kõik peavad saama kõike, see toodab keskpärasust. Nuttu ei ole vaja, niimoodi on seda vähem. Hiinamaa hea näide, ei koti kedagi mis riigikord on seni kuniks präänik nina ees.
Täna oli hea päev. Esi sild sai kokku koos sillatalaga ja roolilatiga. Roolil on null loksu!!! Selgeks sai pidurite ülekäimine, pmt 5min töö nüüd
Rääkides ise tegemisest, pidureid lahti võttes selgus, et eelmisel korral remondi kojas olid eemaldatud klotside stopper splindid mis takistavad klotsidel kõlisemast vastu ketast. Kas ma ise viskaks nad prügikasti???
Andresko käis läbi ja avitas tasakaalustusvõllide aukudele mootori blokis keerme keerata. Nüüd õige pikkusega poldid vaja meisterdada ja siis keermeliimiga kinni. Suruõhuga õlikanalitest keermepuru välja saamine ka õnnestus. Alguses muidugi valest august puhusin, vunts ja prillid õlised!
Muidu sai jälgitud siukseid tüüpe:
Ühesõnaga kui keegi ihkab 16 klapise tasakaalustus võlle täies komplektis siis on üle need.