Enta laenas eile töökamaid käsi ja tegi käigukasti vahetuse ning short shifteri.
Uue vana käigukasti esimene liigend on kesises seisus ja sellega seoses jäi kang veidi küljele töllerdama.
Sai paigaldatud uus Guibo koos uute poltide ja lukustusmutritega .
Seoses eelmise mõranemise/läbiväänamise/lahtijooksmisega on nüüd ühel hetkel uut kardaani vaja:
Paigaldasin nõnda, küll kasutades seda lehte ning karmi loogikat koostöös materjaliteadusega.
Kumm töötab survele, seega peab "kardaan olema peale käigukasti", mootori pöörlemissuuna suhtes.
Lisaks, see propeller on mis käigukasti otsa käib on tehnoloogiline abinõu ja peab istuma kokku käigukasti flantsiga.
Ununes võrdluspilt teha kus need niinimetatud nooled uuel ja vanal guibol risti vastupidi olid.
Õige jah, töö käigus läks jupp kütusevoolikut katki mis kütuselati külge ühendus, eks see käigukasti kättesaamine oli Enta poolt ka paras jõunumber.
Täna lähen kraabin hansaflex'i ukse taga sest nemad vist eelmise otsad pressisid... hea, et see neetud võrdlusjupp hommikul teise autosse jäänud, rsk.