Volvo XC 70 Ocean Race (2,4 136kw 2008)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo XC 70 Ocean Race (2,4 136kw 2008)
Mehed tehke või tina või tuld jne. Aga ma olen nüüd 2 paaki sõitnud 2T õliga ja seda müra on vähem tunduvalt vähem. Rohkem selline mõnus masuudipressi urin. Ja külmkäivitus -17 kraadiga , mootor nurrub. D5 151kw
Volvo XC70 D5 2010.
Re: Volvo XC 70 Ocean Race (2,4 136kw 2008)
AimarP kirjutas:Mehed tehke või tina või tuld jne. Aga ma olen nüüd 2 paaki sõitnud 2T õliga ja seda müra on vähem tunduvalt vähem. Rohkem selline mõnus masuudipressi urin. Ja külmkäivitus -17 kraadiga , mootor nurrub. D5 151kw
Ma ka juba oktoobrist saadik 2T õli seganud. Sama tulemus Külmalt nurrub palju mõnusamalt.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: Volvo XC 70 Ocean Race (2,4 136kw 2008)
Tahaks sellest 2T õli lisamisest täpsemalt teada.Kui palju paagi kohta,ma ei tea
Re: Volvo XC 70 Ocean Race (2,4 136kw 2008)
Harrikald kirjutas:Tahaks sellest 2T õli lisamisest täpsemalt teada.Kui palju paagi kohta,ma ei tea
Rääkige tõesti lähemalt sellest 2T-st. Ei ole sellest asjast varem üldse mitte midagi kuulnud
Re: Volvo XC 70 Ocean Race (2,4 136kw 2008)
http://www.maardekeskus.ee/addinol-super-2t-mz-406-1-l-p-405.html?osCsid=fe2825492920587ef779126845ed9065 mina kasutan seda õli. Paak on mul 75l ja sinna lisan 330ml.
Volvo XC70 D5 2010.
Re: Volvo XC 70 Ocean Race (2,4 136kw 2008)
Ise lugesin siit.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php? ... ghlight=2t
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php? ... ghlight=2t
Viimati muutis volvofan, 19 Jaan 2014, 11:34, muudetud 1 kord kokku.
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: Volvo XC 70 Ocean Race (2,4 136kw 2008)
Siin ka veel infot:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=131336
Tähtis oleks, et oleks mineraalõli või JASCO klassifikatsioniga ning "smokeless". JASCO "FC" või ISO L-E "GC" või "GD" poolsünt.
Ühele paagile panen 100-150ml õli.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=131336
Tähtis oleks, et oleks mineraalõli või JASCO klassifikatsioniga ning "smokeless". JASCO "FC" või ISO L-E "GC" või "GD" poolsünt.
Ühele paagile panen 100-150ml õli.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: Volvo XC 70 Ocean Race (2,4 136kw 2008)
Mina lisan 1:200L kütusele. Paagi peale 300-330ml kuda silm purgipealt mõõdab. Ja probleeme ei ole. Alguses ka kartsin lisada, et noh pihustid ja pumbad pole just odavate killast. Aga jah nagu ennist mainisin siis asi töötab.
Volvo XC70 D5 2010.
Re: Volvo XC 70 Ocean Race (2,4 136kw 2008)
No ei taha kesk-eestis lumi maha tulla. Sooviks natukene Volvot proovile panna aga hetkel vaid saab libedusega kätt harjutada.
Re: Volvo XC 70 Ocean Race (2,4 136kw 2008)
Eile sai siis tehtud Import Autos 170tuh kilomteeri hooldus. Lisaks tavapärastele asjadele,vahetati ära ka geneka rihm, pagasnikuvalgustus oli läbi. Muidu esimese 4500km on muljed väga positiivsed. Kevadeks peaks otsima omale veel ühed valuveljed,et ei peaks koguaeg rehve ümber tõstma
Re: Volvo XC 70 Ocean Race (2,4 136kw 2008)
AimarP kirjutas:http://www.maardekeskus.ee/addinol-super-2t-mz-406-1-l-p-405.html?osCsid=fe2825492920587ef779126845ed9065 mina kasutan seda õli. Paak on mul 75l ja sinna lisan 330ml.
Ilmselt on odavam ja kasulikum Statoilist Miles + kütust osta.
151KW piezo pihustid ja tahmafilter seda õli kindlasti ei vaja - volkswageni/audi pumpdüüsid on erinev nähtus ja ühist Volvoga neil midagi pole.
Ex volvo
Re: Volvo XC 70 Ocean Race (2,4 136kw 2008)
Ei ole mõtet siin jälle lahata, kas on mõtet või ei ole. Fakt on see , et toimib. Olen juba 4 paagitäit sellega läbi uhanud ja mootor on vaiksem.
Volvo XC70 D5 2010.
Re: Volvo XC 70 Ocean Race (2,4 136kw 2008)
jakim kirjutas:AimarP kirjutas:http://www.maardekeskus.ee/addinol-super-2t-mz-406-1-l-p-405.html?osCsid=fe2825492920587ef779126845ed9065 mina kasutan seda õli. Paak on mul 75l ja sinna lisan 330ml.
Ilmselt on odavam ja kasulikum Statoilist Miles + kütust osta.
151KW piezo pihustid ja tahmafilter seda õli kindlasti ei vaja - volkswageni/audi pumpdüüsid on erinev nähtus ja ühist Volvoga neil midagi pole.
Kasutan ise Miles+ kütust koos sellega. Pumpdüüsid olid VAG-il üsna ajutine nähtus ja enam neid ei panda. Uued(ca 2006+) kõik Common Railid ja MB peaks ka Common Rail olema ning nende soovitusel see levima hakkaski.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist