Diesel powered 945 GLE Volvov8

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Volvov8
Kreisi postitaja
Postitusi: 320
Liitunud: 09 Veebr 2009, 21:19
Asukoht: Keila/Saue/Anija vald

Re: Diesel powered 945 GLE Volvov8

PostitusPostitas Volvov8 » 29 Mai 2012, 01:20

Ise sai kõik vahetatud. Kardan et ei saanud märki täpselt 0 või midagi. Pumba poolset rihmaratast ma maha ei võtnud. Panin kõik kokku märkide järgi. Ainuke asi milles kahtlen on hooratta see 0 mida oli praktiliset võimatu eristada kuna pill jäi seisma kohas kus remondi tingimused olid extreemsed.
Praegu läheb mootor tööle paremini kui ennem rihmavahetust. Sõites on aga jõuetu. Töötab ka rahulikult ja puhtamalt kui ennem.
[color=#FF0000][b]Sõidukite Kere ja Värvitööd[/b][/color]
https://www.facebook.com/AirPPaint

92a. Cadillac Seville 4.9 V8
92a. Volvo 945GLE 2.4 D24TIC
90a. Volvo 745Gl 2.3 16V

Kasutaja avatar
Volvov8
Kreisi postitaja
Postitusi: 320
Liitunud: 09 Veebr 2009, 21:19
Asukoht: Keila/Saue/Anija vald

Re: Diesel powered 945 GLE Volvov8

PostitusPostitas Volvov8 » 10 Sept 2012, 19:46

Pilt

Muhu ja Saaremaa puhkus :)

Õudne kuidas mu Volvole meelib ikka sõita. Aina kalla ja talla!
[color=#FF0000][b]Sõidukite Kere ja Värvitööd[/b][/color]
https://www.facebook.com/AirPPaint

92a. Cadillac Seville 4.9 V8
92a. Volvo 945GLE 2.4 D24TIC
90a. Volvo 745Gl 2.3 16V

Kasutaja avatar
Volvov8
Kreisi postitaja
Postitusi: 320
Liitunud: 09 Veebr 2009, 21:19
Asukoht: Keila/Saue/Anija vald

Re: Diesel powered 945 GLE Volvov8

PostitusPostitas Volvov8 » 12 Dets 2012, 23:30

Tuli jälle see aeg kus vaja ülevaatus teha. Natuke vajas putitamist (suunatule pirn,vaakumpumba tihend) ja läbi ta läkski. Ette juba keritud üle 301000.
:) kuigi on ka paar asja mis tuleks üle vaadata. Salong ei taha väga hästi soojaks minna. Mootori temp on hea.Salongi minevast voolikust üks on kuum teine leige. Arvan et peaks vast radika vahetuse tegema. On mõni õpetus kuskil et palju armatuuri lahti peab võtma? Ei mäleta enam kus see ahi tal asus ja kus poolt lammutama pidi hakkama.

Natuke ka talvisemaid pilte
Pilt
Pilt
Pilt
[color=#FF0000][b]Sõidukite Kere ja Värvitööd[/b][/color]
https://www.facebook.com/AirPPaint

92a. Cadillac Seville 4.9 V8
92a. Volvo 945GLE 2.4 D24TIC
90a. Volvo 745Gl 2.3 16V

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Diesel powered 945 GLE Volvov8

PostitusPostitas Loff » 12 Dets 2012, 23:50

Tee enne salongiradika läbipesu! Kruti radikasse minevad voolikud lüljest ja lase trassisurvega vesi sisse. Vastupidiselt tavalisele ringvoolule. Võid muidugi solgutada ka nii ja naapidi. Kui väga palju lobistada ei taha siis võid mingid sobivad pikemad voolikud radika torude otsa panna ja selle vee kuhugi ämbrisse lasta, selle vee, mis radikast juba läbi käinud. Kui ma enda masinal mootori vahetust tegin siis pesin ka salongiradika läbi, nii igaks juhuks, oli seda jura seal sees küll. Lasin veel joosta nii ja naapidi niikaua kui radikast väljus puhas vesi. Salongikütte kraan töötab ilusti? Mul on selle trossiga jama, kuuma peale lükkab ilusti aga külma tahad siis peab kraani enda pealt seda unna liigutama - trossi kõri on lahti.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Volvov8
Kreisi postitaja
Postitusi: 320
Liitunud: 09 Veebr 2009, 21:19
Asukoht: Keila/Saue/Anija vald

Re: Diesel powered 945 GLE Volvov8

PostitusPostitas Volvov8 » 14 Dets 2012, 08:15

Proovin sellist trikki et lasen läbi veega ja valan voolikust äädika sisse. Pärast pesen uuesti veega läbi.
Kui see ka ei aita siis on radikas omadega läbi.
Mingisugune klapp oli mul seal vooliku küljes ennem radikat aga see suudeti ära lõhkuda.
[color=#FF0000][b]Sõidukite Kere ja Värvitööd[/b][/color]
https://www.facebook.com/AirPPaint

92a. Cadillac Seville 4.9 V8
92a. Volvo 945GLE 2.4 D24TIC
90a. Volvo 745Gl 2.3 16V

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1482
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Diesel powered 945 GLE Volvov8

PostitusPostitas amazon86 » 14 Dets 2012, 09:09

Kas sul kondiga variant? Kui AC siis juhitakse soojakraani (kapoti all) vaakumiga, tavalise puhul on kraan salongis.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
Volvov8
Kreisi postitaja
Postitusi: 320
Liitunud: 09 Veebr 2009, 21:19
Asukoht: Keila/Saue/Anija vald

Re: Diesel powered 945 GLE Volvov8

PostitusPostitas Volvov8 » 14 Dets 2012, 19:11

AC jah ja see sama kraan mul ära lõhutigi. Kas radikad on 7xx/9xx samad nii AC kui tavalisel variandil? Peaks maal vedelema kaks radikat.
[color=#FF0000][b]Sõidukite Kere ja Värvitööd[/b][/color]
https://www.facebook.com/AirPPaint

92a. Cadillac Seville 4.9 V8
92a. Volvo 945GLE 2.4 D24TIC
90a. Volvo 745Gl 2.3 16V

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1482
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Diesel powered 945 GLE Volvov8

PostitusPostitas amazon86 » 16 Dets 2012, 11:43

Erinevad on.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
Volvov8
Kreisi postitaja
Postitusi: 320
Liitunud: 09 Veebr 2009, 21:19
Asukoht: Keila/Saue/Anija vald

Re: Diesel powered 945 GLE Volvov8

PostitusPostitas Volvov8 » 18 Dets 2012, 21:37

Pesu tulemus null.
Ostsin uue radika.Maksma läks mingine 28€.Vahetus on Googli põhjal arvates päris porr. Tuleb päris palju lammutada et radikas ahjust kätte saada. Natuke rohkem aega tekib üritan ära vahetada.
Ja no uus radikas peaks häste sooja andma :D
[color=#FF0000][b]Sõidukite Kere ja Värvitööd[/b][/color]
https://www.facebook.com/AirPPaint

92a. Cadillac Seville 4.9 V8
92a. Volvo 945GLE 2.4 D24TIC
90a. Volvo 745Gl 2.3 16V


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 32 külalist