s80 2,4 120kw automaat
Probleemiks lekkiv mootoriõli mootori ja käigukasti vahelt.
Sai võetud käigukast maha ja väntvõlli tagumine simmer suure hooga ära vahetatud. Kokku tagasi ning ikkagi lekib. Ei jookse laginal, kuid siiski on märgatav leke.
Loomulikult on olemas variant, et ehk sai uus simmer kuidagi kehvasti paigaldusel, kuigi välisel vaatlusel oli kõik ok. Kuid hakkasin mõtlema, et millega tihendatakse karterit sellel mootoril ploki külge? Kas karteril on eraldi tihend või on see tehasest silikooniga? Lihtsam lekke variant oleks lihtsalt see, kui karterikaane vahelt lekiks kasti poolsest otsast.
Samas seda vist otseselt mitte mingi valemiga kindlaks ei tee, ainult katse-eksitud meetod?
S80 2,4 120kw õlileke mootori ja käigukasti vahelt
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: S80 2,4 120kw õlileke mootori ja käigukasti vahelt
Seal klassikaline nn punn selle simmeka kohal. Vaja välja tõmmata ja metall punn asemele panna.
Viimati muutis hypnotiza, 13 Jaan 2020, 21:12, muudetud 1 kord kokku.
Re: S80 2,4 120kw õlileke mootori ja käigukasti vahelt
hypnotiza kirjutas:Seal klassikaline nn punn selle simmeka kohal. Vaja välja tõmmata ja metall punn asemele panna.
Oskad ehk täpsemalt seletada vms? hetkel ei saa hästi aru
Re: S80 2,4 120kw õlileke mootori ja käigukasti vahelt
hypnotiza kirjutas:Panin pildi
Nii et lekkima hakkab see punn hoopis eks puhta oma lollus, ei süvenend ka asjasse üldse. suure hurraaga uus simmer külge ja kõik.
Kas see punn vaja lasta treida või on poest saada vms?
Krt eriti hea meelega seda kasti uuesti alt ei kaku
Re: S80 2,4 120kw õlileke mootori ja käigukasti vahelt
cars112 kirjutas:hypnotiza kirjutas:Panin pildi
Nii et lekkima hakkab see punn hoopis eks puhta oma lollus, ei süvenend ka asjasse üldse. suure hurraaga uus simmer külge ja kõik.
Kas see punn vaja lasta treida või on poest saada vms?
Krt eriti hea meelega seda kasti uuesti alt ei kaku
Veremonis peaks meil kohapeal seda punni olema. Uuri numbrilt 5012391
Re: S80 2,4 120kw õlileke mootori ja käigukasti vahelt
Esinduses maksis see plekist punn ca 5-6 eurot.
Mul on kahel autol läinud need läbisõidul ca 330000 km läbi
Mul on kahel autol läinud need läbisõidul ca 330000 km läbi
Re: S80 2,4 120kw õlileke mootori ja käigukasti vahelt
Minu autol kella peal 500 000 + km
Eks hakkan homme uurima uut punni. Kõige valusam on see töö uuesti teha. Aga eks vigadest õpitakse
Millest originaal punnid on? Plastikust? Ning mis punnid need sellised ülse on?
Eks hakkan homme uurima uut punni. Kõige valusam on see töö uuesti teha. Aga eks vigadest õpitakse
Millest originaal punnid on? Plastikust? Ning mis punnid need sellised ülse on?
Re: S80 2,4 120kw õlileke mootori ja käigukasti vahelt
Kuramus seda teab, mis valmidus see oli. Igatahes originaal on mingi plastikulaadne asi kummikestaga. Asendus on üleni plekk. Soovitatav on ikka silikooni ka panna.
Re: S80 2,4 120kw õlileke mootori ja käigukasti vahelt
See on vast tehnoloogiline ava. Originaal on kummiga kaetud metall. Uued on plekist ja peavad ka suurepäraselt. Mootori hermetsi panin küll ise ka igaksjuhuks.
Re: S80 2,4 120kw õlileke mootori ja käigukasti vahelt
Sai uuesti kast alt kakutud ning see vana punn oli ikka üsna ligadi-logadi seal. Sai uus mellist pandud ja samuti hermetsi vahele, kuigi läks päris raskelt pessa.
Pole eriti proovida saand, aga loodan, et sain nüüd lõpuks sellest õlilekkest lahti ja kogemuse võrra rikkam
Tänud abistajatele kiire ja asjaliku vastuse eest.
Pole eriti proovida saand, aga loodan, et sain nüüd lõpuks sellest õlilekkest lahti ja kogemuse võrra rikkam
Tänud abistajatele kiire ja asjaliku vastuse eest.
Re: S80 2,4 120kw õlileke mootori ja käigukasti vahelt
See peaks olema ava, mille kaudu lastakse peale ploki valamist osa südamikuna kasutatavast liivast välja.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 11 külalist