Silindrite surveaste
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Silindrite surveaste
Tere!
Autoks: volvo v70 bensiin 2.0 bifuel 157kw. mootori mudel : B5204T9
Sai kontrollitud silindrite rõhk kõigis silindrites. Tahaks nüüd teada mis on normaalne rõhk ja kas antud vahe on liiga suur või on kõik normaal piirides?
1) 11,5
2) 9,5
3) 11,5
4) 11,5
5) 9,5 bar
1,3,4 võtsid kiiresti sellise rõhu üles ja 2,5 võttis natuke aeglasemalt selle rõhu üles.
küsimus pigem selles et kas selline erinevus jääb normaal piiridesse või ei.
Ja kui keegi oskab vastata, siis kui palju see gaasiseadme (cng ) tööd mõjutab ?
Autoks: volvo v70 bensiin 2.0 bifuel 157kw. mootori mudel : B5204T9
Sai kontrollitud silindrite rõhk kõigis silindrites. Tahaks nüüd teada mis on normaalne rõhk ja kas antud vahe on liiga suur või on kõik normaal piirides?
1) 11,5
2) 9,5
3) 11,5
4) 11,5
5) 9,5 bar
1,3,4 võtsid kiiresti sellise rõhu üles ja 2,5 võttis natuke aeglasemalt selle rõhu üles.
küsimus pigem selles et kas selline erinevus jääb normaal piiridesse või ei.
Ja kui keegi oskab vastata, siis kui palju see gaasiseadme (cng ) tööd mõjutab ?
Volvo V70 2002a 96kw müüdud
Volvo v70 2015 2.0 bifuel 157kw
Volvo v70 2015 2.0 bifuel 157kw
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4757
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Silindrite surveaste
Alustuseks, see ei ole surveaste, vaid kompressioon.
2 ja 5 on see liiga vähe. Keera seal küünlad eest, pritsi natuke õli sisse
ja mõõda uuesti, kui tõuseb, on viga kolvis- rõngastes, kui ei, on viga klappides.
2 ja 5 on see liiga vähe. Keera seal küünlad eest, pritsi natuke õli sisse
ja mõõda uuesti, kui tõuseb, on viga kolvis- rõngastes, kui ei, on viga klappides.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Silindrite surveaste
Suure tõenäosusega on väljalaske klapp mineku-äärel.
Bensiiniga rahulikult sõidab veel turgu ära, aga CNG-ga (eriti kui veel korralikult "pähe anda") pikka pidu pole
Bensiiniga rahulikult sõidab veel turgu ära, aga CNG-ga (eriti kui veel korralikult "pähe anda") pikka pidu pole
Re: Silindrite surveaste
Et siis moto laiali ja klapid korda lasta teha? Siis saab ilusti edasi kimada. Teeks pigem korda ja sõidaks ise rahulikult edasi.
Volvo V70 2002a 96kw müüdud
Volvo v70 2015 2.0 bifuel 157kw
Volvo v70 2015 2.0 bifuel 157kw
Re: Silindrite surveaste
Mis on masina läbisõit?
Aidates teistel saavutada mida nemad soovivad, saad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Re: Silindrite surveaste
Aidates teistel saavutada mida nemad soovivad, saad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Re: Silindrite surveaste
Sellelt lehelt olen vaadanud juba siis kui ostsin ja sai siin räägitud mitmega, arvatavasti on keritud natuke, max 30 kuni 40 tuhat. Praegu kellal 313 tuhat, selle ütlesingi umbes 350
Number on FPM269 KADUNUD ON 4 KUUD SEST KUI OSTSIN OLI KELLAL 290 TUHAT UMBES
Number on FPM269 KADUNUD ON 4 KUUD SEST KUI OSTSIN OLI KELLAL 290 TUHAT UMBES
Volvo V70 2002a 96kw müüdud
Volvo v70 2015 2.0 bifuel 157kw
Volvo v70 2015 2.0 bifuel 157kw
-
- Foorumlane
- Postitusi: 14
- Liitunud: 23 Okt 2019, 17:18
Re: Silindrite surveaste
Aga mis juhtus, miks Sa üldse mõõtma midagi hakkasid?
Re: Silindrite surveaste
Tere
Gaasiga ei jää tööle auto külma mootoriga. Tööle jääb alles siis kui mootori temp on 86 Siis jäi tööle ilusti kui lülitus gaasile ümber. See temp öeldi töökojast mulle. Ja kuna tööle külmalt ei jää ja gaasi poolelt peaaegu kõik osad vahetatud ,pakuti välja et äkki mootor hõre.
Gaasiga ei jää tööle auto külma mootoriga. Tööle jääb alles siis kui mootori temp on 86 Siis jäi tööle ilusti kui lülitus gaasile ümber. See temp öeldi töökojast mulle. Ja kuna tööle külmalt ei jää ja gaasi poolelt peaaegu kõik osad vahetatud ,pakuti välja et äkki mootor hõre.
Volvo V70 2002a 96kw müüdud
Volvo v70 2015 2.0 bifuel 157kw
Volvo v70 2015 2.0 bifuel 157kw
-
- Foorumlane
- Postitusi: 14
- Liitunud: 23 Okt 2019, 17:18
Re: Silindrite surveaste
Alustuseks kohe seda, et mina ei ole mingi ekspert ega tegele ka autode remondiga. Lihtsalt viimased 300 tuhat+ kilomeetrit olen sõitnud eestis cng autodega, tõsi volvoga suht vähe veel(20 000), põhiliselt vag toodanguga. Kui Sa ostad cng auto, siis see pole täitsa nii lill, kui Sulle reklaamid teada annavad. Cng on puhtalt parim kütus hetkel saada olevatest, aga kuna bensu ekvivalent oleks oktaanarv 130, siis töötab ta erineval reziimil. Süütenurk teine, põlemisprotsess, jäägid jne muu. Nende kilomeetrite ja aastate juures on tulunud ette ikka kõvasid pärle nii remontijate kui muude kütuste kasutajate poolt. Minu meelest ongi suurim puudus cng autode puhul, et kõik need autod lülitavad cng'le ümber liiga vara. Volvol on vähemalt käsitsi juhtimiseks nupp, kuigi samuti tahab automaatika praktiliselt kohe gaasile lülitada. Kui Sa ostad näiteks uue cng octavia, siis peale ostu hakatakse Sulle esinduses alles rääkima, et tehase soovitus oleks, et 4 paaki gaasi ja siis 1 paak bensu. Kuigi gaas on oluliselt tundlikum, siis nii imelik kui ka pole, läksid minu tutvusringkonnas enamusel bensu pealt sõites süsteem p*rsse. Lihtsalt mindi nii hoogu, et sõideti vaid gaasiga. Tegelikult tuleb vahepeal ka bensu pealt sõita, mida ma siis vag autoga ka tegin vahepeal tühja gaasipaagiga ringi sõites ja suutsin vältida tuttavate cng autode hädasid igasugu pihustite ja bensupumpadega. Volvot ma alles õpin tundma, mina näiteks päeva lõpus panen alati auto ise bensu peale ja kui teen vaid linnas lühisõite paar km, siis gaasi ei kasuta. Kui juba üle poole tunni vähemalt, siis alles sooja mootoriga gaasiga. Samuti kasutan mingit prinsi cng lisaainet bensu hulka sõrts kui meelde tuleb, seda saab gaznetist mingi 15 eur pudel.
Sinu autost siis niipalju, et rootsi poole pealt kompresiooni kommentaar: 11,12 normaalne, 10 käib kah. Mul oli passatiga kunagi sama probleem, et viskas külma/poolsooja autoga gaasi pealt maha. Viga oli gaasireduktor, mis ei andnud stabiilset survet(surve kõikus) ja aitas vaid reduktori vahetus. Mina Sinu asemel ei teeks esialgu midagi, kuni soojalt töötab ja mingit tuntavat vibra/vahele jätmist tühikäigul pole. Pikemas perspektiivis küll arvatavasti pea/klappide remont ees ootamas.
Sinu autost siis niipalju, et rootsi poole pealt kompresiooni kommentaar: 11,12 normaalne, 10 käib kah. Mul oli passatiga kunagi sama probleem, et viskas külma/poolsooja autoga gaasi pealt maha. Viga oli gaasireduktor, mis ei andnud stabiilset survet(surve kõikus) ja aitas vaid reduktori vahetus. Mina Sinu asemel ei teeks esialgu midagi, kuni soojalt töötab ja mingit tuntavat vibra/vahele jätmist tühikäigul pole. Pikemas perspektiivis küll arvatavasti pea/klappide remont ees ootamas.
Re: Silindrite surveaste
Tere! Rektor,ja pihustid vahetatud juba. Asi selles et minu arvates asi pole normaalne kui õues 5 kraadi sooja ja ma pean sõitma mingi 30km ennem kui jääb gaasi pealt tööle. Ma võtan sedasi siis et kui -15 õues,sõidan 50km ennem kui ümber lülitub ( tööle jääb gaasi pealt). Komp erinevus silindrites on 2 bar, mis on natuke palju 0.5 kuni 1 bar pidi olema veel normaalne. Nii mulle öeldi selle kohta.
Volvo V70 2002a 96kw müüdud
Volvo v70 2015 2.0 bifuel 157kw
Volvo v70 2015 2.0 bifuel 157kw
Re: Silindrite surveaste
Ja eile kui sõitsin gaasiga, siis sõidu pealt oli kuidagi imelik, nagu oleks vahele jätnud. Väike hirm, pigem teen kohe korda.
Volvo V70 2002a 96kw müüdud
Volvo v70 2015 2.0 bifuel 157kw
Volvo v70 2015 2.0 bifuel 157kw
Re: Silindrite surveaste
Olen S60-l täpselt sama anomaalia üleelanud. Põhjus oli reduktori peal asuvas rõhuanduris. Sai ära vahetatud ja anomaalia kadus.
Re: Silindrite surveaste
Tere jälle üle pika aja. Kuna oli koroona ei saanud vahepeal tegeleda sellega. Lõpuks sai keihini pihustid peale tagasi pandud ( kasutatud) ja jäi kohe ilusti tööle. Muidugi mootor ja kõik on tehtud. Minu soovitus uuematel volvodel, kasutage neid pihusteid mis peal algupäraselt, Ja ei teki probleeme. Antud juhul siis minu autol keihini pihustid.
Volvo V70 2002a 96kw müüdud
Volvo v70 2015 2.0 bifuel 157kw
Volvo v70 2015 2.0 bifuel 157kw
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist