Veelkord dmf hooratta asendamisest smfi vastu

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

vollvoll70
Foorumlane
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Juul 2014, 13:37

Veelkord dmf hooratta asendamisest smfi vastu

PostitusPostitas vollvoll70 » 06 Nov 2019, 13:56

Prooviks siis enese harimise eesmärgil korra veel kahemassilisest ühemassiliseks teemat puudutada.Päris tihti foorumis keegi küsib selle kohta.Huvitakski et kui paljud seda teinud siis on ja mis tulemused on.
Enda 2.5 tdi 103kw hakkas ka siis survelaager koledat häält tegema ja tuli vahetada,ühtlasi olin varem otsinud ühemassilise siduri ja panin aga külge.
Foto0813.jpg

Aga selle komplektiga teeb kast koledat häält nii kiirendades kui hoogu maha lastes.Kuna kasti võllid ennem ka külmast peast kolisesid siis lootsin et uus kasutatud kast teeb asja heaks aga ei. Uue kastiga muutus natukene vaiksemaks.

Nüüd äkki on kellelgi sama läbi käidud tee ja annab nõu et kas proovida vanal kastil laagrid ära vahetada ja veelkord proovida ühemassilisega või ikkagi lahendab DMF asja? Päris 7 korda vist ei viitsi enam kasti maha kiskuda. Kas ja kust võiks käigukastile laagrikomplekti küsida?
Siis veel,kas see võiks olla tehases külge pandud sidurikomplekt või pigem järelturg juba? Audi ja VW märgid küljes.
Foto0830.jpg

Kui tuleb ikka DMF valida siis kuidas vanasse hoorattasse suhtuda? Kolinat mina veel kuulnud ei ole ja mis selle paigaldamisega siis on? Tuleb kuidagi pingestada või mitte? Ei leia eriti selle kohta midagi.
Kas DMF siduriketta võiks ka taastada või pigem uus otsida?
Foto0829.jpg

Tänud ette asjalike kommentaaride eest.

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Veelkord dmf hooratta asendamisest smfi vastu

PostitusPostitas Mihkel. » 06 Nov 2019, 19:03

Kasti kolin tuleb isegi bensukatel sisse, kui DMF SMF'i vastu vahetada. Diisel peaks isegi hullemini tunda andma selle koha pealt. Eelpingutust vajab vaid kahemassilise siudrikorv, mis on isereguleeruv. Ehk siis tuleb jälgida, et plastikust distantsplaat oleks õigesse asendisse keeratud korvil.

Veel täpsustuseks, et ühemassilisel on leevendiga sidur ning kahemassilised leevendita sidur.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Veelkord dmf hooratta asendamisest smfi vastu

PostitusPostitas Mario_L » 06 Nov 2019, 19:58

ühemassiline on tänavasõidutapja. Kui ei plaani jõudu tõstaja sõidad ainult eesmärgipäraselt, siis kannatab küll.
VW/Audi kiri peabki olema, tegemist on VW mootoriga ikkagi. Kastile remontkomplekti leidmisel edu, sest isegi Info-Auto ütles juba 2002a M56 kastile ei ole ühtegi laagrit ega võlli saada. Kast undas, nõellaagrid kulunud ja võllidel lõtkud, osa ka neist puksides. IA tõstis käed üles, et sorri mehed, treial aitab teid aind. Kolisev kast läks alla tagasi, kastiõli ja hüpoidi lisand sisse. Tõmbab veidi paremaks küll aga kokkuvõttes tead ise, et kast koliseb ja varsti vaja uuesti lahendust otsida.
Mul 99.a turbobensuka kast ka õrnalt lagises aga osalt oli ka süüdi DMF, sest ikkagi 400 000 oli turjal juba, aga Hypno rahustas mind, et DMF elab ühe siduri üle vabalt ja nii ma elasin selle autoga 4 aastat peaaegu. :)
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

vollvoll70
Foorumlane
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Juul 2014, 13:37

Re: Veelkord dmf hooratta asendamisest smfi vastu

PostitusPostitas vollvoll70 » 07 Nov 2019, 08:14

Mihkel. kirjutas:Kasti kolin tuleb isegi bensukatel sisse, kui DMF SMF'i vastu vahetada. Diisel peaks isegi hullemini tunda andma selle koha pealt. Eelpingutust vajab vaid kahemassilise siudrikorv, mis on isereguleeruv. Ehk siis tuleb jälgida, et plastikust distantsplaat oleks õigesse asendisse keeratud korvil.

Veel täpsustuseks, et ühemassilisel on leevendiga sidur ning kahemassilised leevendita sidur.



Aga mul oli selline tavaline korv dmf otsas,see siis ei olnud õige asi seal?
Foto0831.jpg

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Veelkord dmf hooratta asendamisest smfi vastu

PostitusPostitas Mihkel. » 07 Nov 2019, 09:54

Pildil olev sidur on õige DMF'i jaoks. Pildi järgi tundub, et korv on seda tüüpi, mis paigalduseelnevat reguleeringut ei nõua.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Kasutaja avatar
volvofan
Foorumi veteran
Postitusi: 1079
Liitunud: 18 Mai 2006, 16:23
Asukoht: Pärnu

Re: Veelkord dmf hooratta asendamisest smfi vastu

PostitusPostitas volvofan » 15 Nov 2019, 16:03

Mina paigaldasin V70 2,5tdi 98 a ühemassilise ja sõitis 5a ilma ühegi hääleta, siis läks survelaager.
Aga 960 2,5tdi ei sobi kohe üldse ühemassiline kasti ehituse pärast.
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex

vollvoll70
Foorumlane
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Juul 2014, 13:37

Re: Veelkord dmf hooratta asendamisest smfi vastu

PostitusPostitas vollvoll70 » 17 Nov 2019, 10:54

Vana kasti tõmban juppideks ikkagi ja prooviks laagreid leida.
Kus võiks leiduda M56 L 2 kasti laagri koode-mõõte? Haynes manualis,Vidas?Info autost?
Foto0010.jpg

Foto0012.jpg

vollvoll70
Foorumlane
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Juul 2014, 13:37

Re: Veelkord dmf hooratta asendamisest smfi vastu

PostitusPostitas vollvoll70 » 21 Nov 2019, 13:13

vollvoll70 kirjutas:Vana kasti tõmban juppideks ikkagi ja prooviks laagreid leida.
Kus võiks leiduda M56 L 2 kasti laagri koode-mõõte? Haynes manualis,Vidas?Info autost?


Laagritele spetsialiseerunud firmad leiavad kohe riiulist vajalikud ülesse,üks oli imelik,mõõdust välja viidud laager mida saab tellida.
Foto0155.jpg


Vanad laagrid
Foto0012.jpg
Manused
Foto0016.jpg

peeterk
Foorumlane
Postitusi: 52
Liitunud: 20 Juun 2007, 23:24
Asukoht: Läänemaa

Re: Veelkord dmf hooratta asendamisest smfi vastu

PostitusPostitas peeterk » 22 Nov 2019, 00:25

vollvoll70 kirjutas:Vana kasti tõmban juppideks ikkagi ja prooviks laagreid leida.
Kus võiks leiduda M56 L 2 kasti laagri koode-mõõte? Haynes manualis,Vidas?Info autost?


Lisaks laagritele kontrolli üle diferentsiaali seisukord. s.t. kontrolli satelliitide lõtku, vaata kas uus/vana kast omab satikate ümber nailonist(oli minu 1997 kastis) tugiseibe või on need metallist(oli minul 2003 pärit varuosakastis). Ma ei väida, et plastist satelliitide tugiseibid oleksid probleem. Lihtsalt 390tkm sõitnud diferentsiaali lõtk oli poole suurem kui ~150tkm sõitnud uuemal kastil. Poole suurem tähendab, et üks ratas fikseeritud, teisest ülestõstetud rattast keerates oli ratta lõtk kraadides poole väiksem uuema vähesõitnud diferentsiaali kasuks.

Auto 1998 V70 2,4bens. Kast M56H

Mafka
Kreisi postitaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Okt 2016, 16:03
Asukoht: Viljandi/Pärnu/Tartu

Re: Veelkord dmf hooratta asendamisest smfi vastu

PostitusPostitas Mafka » 23 Nov 2019, 12:33

Kui palju see laagrikomplekt maksma läks?

vollvoll70
Foorumlane
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Juul 2014, 13:37

Re: Veelkord dmf hooratta asendamisest smfi vastu

PostitusPostitas vollvoll70 » 23 Nov 2019, 22:18

Mafka kirjutas:Kui palju see laagrikomplekt maksma läks?

Valikus olid odavad laagrid ja head laagrid,valisin head ja ca 100 eurot kujunes hinnaks.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist