Tere,
Autoks: Volvo V70, 2000a gen2, 2.5TDI 103kw, manuaal.
Külmalt käivitades õhku sees pole. Peale pikemat sõitu kuniks mootor soe, ei lähe enam auto tööle. Sai pihusti torud lahti keeratud, kuid välja pritsiv surve on madal. Tagasivoolu plastik filtri peal kontrollitud ja on pragudeta.
Olen ära vahetanud paagisisese pumbasüsteemi, kütusetoru paagist filtrini, uus kütusefilter.
Mõte on otsas, mis võiks valesti olla. Igasugune informatsioon ja soovitus on teretulnud.
Aitäh
Soojalt käima saamise mure oli veetemperatuuri anduris. *
Õhk tuleb ikkagi paagist*
Pump sai tehaste andmete järgi paika pandud töökojas*
Õhk kütuses. 2.5TDI 103kw. REMONDITUD*
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Õhk kütuses. 2.5TDI 103kw. REMONDITUD*
Viimati muutis Aijar, 07 Okt 2019, 22:51, muudetud 3 korda kokku.
Re: Õhk kütuses. 2.5TDI 103kw
Kas näed läbipaistvas voolikus mulle või mulle jääb arusaamatuks kuidas sa seisva mootoriga pihustitorude järgi kütusesurvet hindad. Kütusepumba ajastust oled kontrollinud?
Re: Õhk kütuses. 2.5TDI 103kw
Läbipaistvas voolikus mull sees peale käivitamist. Survet testisin nii, et keerasin pihusti toru lahti ja käiasin. Ajastust ei ole kontrollinud. Kas on võimalik anda informatsiooni, kuidas kontrollida ja mida jälgima peaks.
Aitäh
Aitäh
Re: Õhk kütuses. 2.5TDI 103kw
Raske uskuda, et külma mootoriga ei ole ja sooja mootoriga on õhk kütuses. Proovi sooja mootori korral kütusepump maha jahutada ja siis käivitada. Kui läheb käima siis õhu viga see ei ole.
Re: Õhk kütuses. 2.5TDI 103kw
Pump vast lõpusirgel jh,kui külmalt läheb matsust ja soojalt mitte.Vändaandur võib ka selliseid trikke teha(vag grupi masinatel oli mure sellega)Või lõppema hakkav starter.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline