raske rool - S60, 2012
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
raske rool - S60, 2012
Tervitus!
Rool niisiis raske,
IA mõõtis ära, et roolivõimupump on tuksis - õli must jne, lasin vahetada pumba mujal, 2x vahetati lausa õli - õli ja filter olid kogu aja puhtad.
IA ütles, et kõik on valesti tehtud - tuleb ära vahetada anum, filter - nad tegid selle ise ära, midagi ei muutunud.
IA otsustas, et vahetada tuleb roolilatt - kuna nende latt on kallis, siis vahetasin mujal, vahetus ei mõjunud kuidagi - vahetati tagasi.
Ainsana pole juhe kokku jooksunud veel IA meestel - tehtagu kõik tööd ära nende juures, siis saaks ehk korda.
Keegi kusagil mainis õlitorusid - äkki umbes ..
Rool niisiis raske,
IA mõõtis ära, et roolivõimupump on tuksis - õli must jne, lasin vahetada pumba mujal, 2x vahetati lausa õli - õli ja filter olid kogu aja puhtad.
IA ütles, et kõik on valesti tehtud - tuleb ära vahetada anum, filter - nad tegid selle ise ära, midagi ei muutunud.
IA otsustas, et vahetada tuleb roolilatt - kuna nende latt on kallis, siis vahetasin mujal, vahetus ei mõjunud kuidagi - vahetati tagasi.
Ainsana pole juhe kokku jooksunud veel IA meestel - tehtagu kõik tööd ära nende juures, siis saaks ehk korda.
Keegi kusagil mainis õlitorusid - äkki umbes ..
Re: raske rool - S60, 2012
Kas kõige lihtsam asi, ehk roolisamba kardaanirist kontrollitud?
Re: raske rool - S60, 2012
tänud, see kõige lihtsam asi on samuti kontrollitud - pooks nagu roolilatt ise, justkui surve ei tuleks üldse maha - remondibrigaad lubas õlitorud läbi imeda
Re: raske rool - S60, 2012
Seal vollas peaks mingi klpi laadne jupp sees olema,too äkki kutu.Proovi teise voolikuga.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: raske rool - S60, 2012
.. homme selgubki .. tänan!
Re: raske rool - S60, 2012
torud tõmbasid kenasti .. nüüd siis läheb ikkagi ülemõõtmisele pump, nädala alguses - tänud kaaselajatele!
Re: raske rool - S60, 2012
Läbi võivad nad käija,aga kui too klapp seal peeti läheb,siis on ka rool raske.Tavaliselt kui toru või volla katki läinud,siis tehakse uus voolik ja pannakse see klapp vahele tagasi vooliku sisse ja pressitakse kinni.Kui ei joppa,siis jääbki rool raskeks ja aitab ainult uus jupp.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: raske rool - S60, 2012
ma igal juhul olen su teadmised ja tähelepanekud remondile edastanud, tänud kloox!
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 528
- Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
- Asukoht: Haapsalu
Re: raske rool - S60, 2012
Mida see klapp seal torustiku sees nagu teeb,mul endal olemas kogu s80 P3 kasutatud RV torustik,ainult rv pump on vahelt puudu,survepiiramisklapp on ju ikka pumba sees.
Huvi pärast läksin vaatasin ja mina küll mingit klappi kuskil ei tuvastanud ja õhk käib läbi ka igatepidi.
Huvi pärast läksin vaatasin ja mina küll mingit klappi kuskil ei tuvastanud ja õhk käib läbi ka igatepidi.
H,s80-2007-d5-136kw
Re: raske rool - S60, 2012
Kui aus olla siis ei teagi.Õhk käib ikka läbi jh.Olen mitmete masinatega kokku puutunud,kes ei raatsi uut toru osta ja lasevad hüdrovoolikust uue,teha,aga see klapp kas pressitakse liiga kõvasti või valepidi või mis iganes veel tehakse ja enne rooli normaalseks ei saa,kui uut -kasutatud toru ei panda külge.Otseselt volvoga pole kokku puutunud,aga ford ,opel ,vag grupp-ga on olnud juhuseid.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: raske rool - S60, 2012
kiren juba pisut ette, et täna peaks selguma kogu tõde ..
Re: raske rool - S60, 2012
varjant on veel esimesed amordi laagrid/puksid läbi
Re: raske rool - S60, 2012
Kas tegu on kiirustundliku latiga? Äkki see solenoid kinni seal ja siis piirab ju õli läbilaset või olen ma sellest ise valesti aru saanud?
Re: raske rool - S60, 2012
aega siis läks ja asja ka ei saanud ..
meistrid tellisid "kellad", mõõtsid ära pumba rõhu, lati rõhu - kõik korras.
võtsid kõrvalt sarnase masina, millel rool 3-4x kergem, ühenäpuline - rõhud viletsamad, peaks olema hullem, kuid ei ole.
vastuseks ERN'le - kiirustundliku latiga tegemist ei ole.
paistab, et lihtsalt tehti üks raske rooliga masin tugevamatele inimestele.
meistrid tellisid "kellad", mõõtsid ära pumba rõhu, lati rõhu - kõik korras.
võtsid kõrvalt sarnase masina, millel rool 3-4x kergem, ühenäpuline - rõhud viletsamad, peaks olema hullem, kuid ei ole.
vastuseks ERN'le - kiirustundliku latiga tegemist ei ole.
paistab, et lihtsalt tehti üks raske rooliga masin tugevamatele inimestele.
Re: raske rool - S60, 2012
raskest roolist siis jagu ei saadudki - hüpoteetiliselt pakuti veel ühte varianti, et kui roolilatt oleks praegu väsinud ja ka Rootsist saabunud (uueväärne või kahetsusväärne) latt oli kah juba sama väsinud, et siis võiks selline nali tekkida küll ..
aga kokkuvõttes panen paari päeva pärast vist teema lukku - tänan neid kes kaasa mõtlesid!
aga kokkuvõttes panen paari päeva pärast vist teema lukku - tänan neid kes kaasa mõtlesid!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist