Õli vahutab
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
Õli vahutab
Nii täna oli vaja kiirelt Salos käia (ala. 100km) ja saigi KIIRELT. Nagu lubatud saidki kõik bemmid ja volksud lupsi. Herr jyrissonile kimati küljelt sisse ja tema masina dokid olid minu käes, nii et liikusin suht kiirelt.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida, mure siis selles et kui kohale jõudsin vaatasin õli varrast ja oh sa viro täiesti vahtus
vesi ei kao tagant ei tossa
Arvasin et äkki lisaks õli kuna polnud enne kimamist taset kontrollinud ja lisasin liitrikese. Nii kui jõudsin tagasi kodukanti siis läksin ühe mutrivillu juurde et näitan ja kuulan mis ta asjast arvab, tegin kapoti lahti ja kogu kupatus õli õline kohe ilgelt õline
Siis ei saanud nagu tuvastadagi kust see õli nii välja lendas ja ma läksin pesin mootori ära. Enam ei lekkinud kuskilt isegi kui peeneks lasin (vähemalt ei paista) nii nüüd jõudsin koju ja varras jälle vahtus
Milles asi? A mootor veidi tõrgub ka kiirendusel (aga see ei pruugi sellest olla)
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida, mure siis selles et kui kohale jõudsin vaatasin õli varrast ja oh sa viro täiesti vahtus
vesi ei kao tagant ei tossa
Arvasin et äkki lisaks õli kuna polnud enne kimamist taset kontrollinud ja lisasin liitrikese. Nii kui jõudsin tagasi kodukanti siis läksin ühe mutrivillu juurde et näitan ja kuulan mis ta asjast arvab, tegin kapoti lahti ja kogu kupatus õli õline kohe ilgelt õline
Siis ei saanud nagu tuvastadagi kust see õli nii välja lendas ja ma läksin pesin mootori ära. Enam ei lekkinud kuskilt isegi kui peeneks lasin (vähemalt ei paista) nii nüüd jõudsin koju ja varras jälle vahtus
Milles asi? A mootor veidi tõrgub ka kiirendusel (aga see ei pruugi sellest olla)
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
Õli paneb vahutama siiski vesi,üks põhjusi selleks on kondents,eriti kui külmaga on sõita lühikesed otsad (tööle-koju),sellest tekib selline "tavoti" moodi moodustis klapikambri kaanele,õlikorgile , karteri tuulutuse torusse ja mujale.
Tuulutuse süsteemis ka mingi filter-õlipüüdja ,kus see mögin veel eriliselt korjub ja külmaga ka ära jäätub-kui tuulutus kinni tuleb karteri surve igast võimalikust august ja ongi moto õline .
Võib midagi sellist olla ?
Tuulutuse süsteemis ka mingi filter-õlipüüdja ,kus see mögin veel eriliselt korjub ja külmaga ka ära jäätub-kui tuulutus kinni tuleb karteri surve igast võimalikust august ja ongi moto õline .
Võib midagi sellist olla ?
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
tuulutus
tuulutus võib jah olla kinni... aga eks surve otsib ikka väljapääsu.. ja yks hea koht kus ta leiab selleks võimaluse on vända tagaotsa tihend mille minema lööb
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
Vaheta kõigepealt õli ja siis vaata edasi.
Endal oli ka korgi ümbert õline, jm. jura sinna juurde, uurisin juba tuulutuse kohta aga õlivahetus lahendas probleemid ,sisse sai rallimeeste soovitusel GULF täissünt ,"surve" karterist kadund ja milline vahe mootori tiksumisel, oli tõsiselt üllatuseks,välp oli tsipa üle läinud ja mis ennem sees ei tea.
Endal oli ka korgi ümbert õline, jm. jura sinna juurde, uurisin juba tuulutuse kohta aga õlivahetus lahendas probleemid ,sisse sai rallimeeste soovitusel GULF täissünt ,"surve" karterist kadund ja milline vahe mootori tiksumisel, oli tõsiselt üllatuseks,välp oli tsipa üle läinud ja mis ennem sees ei tea.
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
ring kirjutas:Jutt õige, et täissündiga sõites neid probleeme ei esine või kui esineb siis auto sõidab nädalas nt. 2 km. või väga lühikesi otsi.
Jutt BS, vahtu õlivardal esineb ka täissündiga, sõitu kusjuures 400-500 km nädalas, u 40 km otsad. Ega õhuniiskus vahet tee, mis-sünt õli mootoris on.
Vahu põhjuseks on õhuniiskus mootoris, mis kondenseerub mootori ees külma õhuga jahutust saaval õlivardal. Soojusta õlivarda toru ja vaht vardal kaob.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist