näikse, et kui minna ringiga, siis jõuab piltideni siit: http://i35.photobucket.com/albums/d157/ ... CF0345.jpg http://i35.photobucket.com/albums/d157/ ... CF0347.jpg http://i35.photobucket.com/albums/d157/ ... CF0343.jpgs70 kirjutas: selle õpetuses sisalduvaid pilte enam ei kuvata ...
D5252T Vaakumpump
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: D5252T Vaakumpump
V70TDI ATM/2000
S70/1998
S70/1998
Tags:
Re: D5252T Vaakumpump
SinineVagun kirjutas:Pumpa maha võttes oleks veel hea kui saaks nuka sellisesse asendisse, et pumbale avalduks võimalikult väike surve, pärast on lihtsam peale tagasi ka panna.
ilmselt vaja leida "ülemine surnud asend" ehk TDC - kuidas?
V70TDI ATM/2000
S70/1998
S70/1998
- SinineVagun
- Foorumi veteran
- Postitusi: 753
- Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
- Asukoht: Järvamaa
Re: D5252T Vaakumpump
Ma keerasin pumba piisavalt lahti, et saada aru, kui palju survet pumbale avaldub ja siis käik sees lükkasin auto parajasse asendisse, et pump võimalikult vähe survestatud oleks.
Re: D5252T Vaakumpump
pumba null asend on TDC asend. Seal on vedru kõige vähem kokku vajutatud aga ka siis on seal kerge surve peal.
Tegelikult on ajaliselt enamvähem sama aeg lahti saamisega kui võtad lihtsalt pihustitorud eest ära ja keerad mutri lihtsalt narre lehega maha.
Ma viimati tegin nii ja jäi ära igasugune leiutamine traadiga.
Pean seda aga varsti uuesti tegema sest mu odav NONAME pump mis ma 9 aastat tagasi ostsin ja sellega 170k olen maha sõitund hakkab endast vaikselt märku andma.
Tegelikult on ajaliselt enamvähem sama aeg lahti saamisega kui võtad lihtsalt pihustitorud eest ära ja keerad mutri lihtsalt narre lehega maha.
Ma viimati tegin nii ja jäi ära igasugune leiutamine traadiga.
Pean seda aga varsti uuesti tegema sest mu odav NONAME pump mis ma 9 aastat tagasi ostsin ja sellega 170k olen maha sõitund hakkab endast vaikselt märku andma.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: D5252T Vaakumpump
s70 kirjutas:valus. kirjutas:jap, selle traadijupiga võtme otsas ma ka selle alumise poldi kätte sain. Leidsin sama õpetuse netist toona.
selle õpetuses sisalduvaid pilte enam ei kuvata ... praegu endal sama teema, peaks pumba maha võtma... aga hetkel ei saa pihta millise kujuga võtmest jutt on?
Palun kas keegi oskab juhatada mis võtit tuleb kasutada selle vaakumpumba mahavõtmiseks?
Tegemist on täiesti tavalise lühikese lehtvõtmega. Selle saba otsa keerad jäiga traadi, millest saad siis üles tõmmates poldi lahti vähehavval.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Re: D5252T Vaakumpump
internet pakub vastuseks:s70 kirjutas: ilmselt vaja leida "ülemine surnud asend" ehk TDC - kuidas?
V70TDI ATM/2000
S70/1998
S70/1998
Re: D5252T Vaakumpump
Küll juba vana teema aga ei hakka esialgu nii lihtsana tunduva küsimuse jaoks uut tegema. Kas vaakumpumba ja plokikaane vahele käib ainult alloleval pildil tihend 075 145 117 C? Probleem nimelt selles, et lekib õli selle tihendi vahelt, vahetama hakates sain alguses vale tihendi (õhuke rõngastihend 075 145 117 A https://images.zakupka.com/i3/firms/27/ ... 00x600.jpg) ning vahel oli alloleval pildil olev tihend koos silikoniga. Nüüd panin selle uue paksema tihendi aga ikka lekib, ega ei ole mõeldud seda paksu tihendit kasutada kuidagi koos selle õhukese rõngastihendiga? Väga põhjalikult küll ei uurinud pindu aga puhastades mõrasid vms. silma ei hakanud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist