Rooli asendi anduri remont
Postitatud: 14 Juul 2015, 22:32
Tere.
Otsustasin et jagan infot rooli asendi anduri remondi kohta. Kuna just vaevlesin selle häda käes, autoks xc 90 2008a. Asi päris teostatav ja lihtne.
Õpetuse leidsin idanaabrite foorumist, kus ilusti lahti seletatud mida täpsemalt teha.
Ise alustasin sellest et võtsin anduri maha ja puhastasin ära. Panin uuesti kokku aga kahjuks tulemust ei andnud. See järel otsustasin seda poteka keeramise teed minna (sellest juttu foorumis lk5). Võtsin anduri uuesti lahti mõõtsin testsiga poteka takistust. Minu masinal oli see 249,5 oomi. Õpetuses kirjas et väärtust vaja vähendada 15 kuni 20 protsenti. Uueks väärtuseks keerasin 212 oomi. Peale selle panin kõik kokku. Arvuti sappa ja lasin uuesti anduri ära kalibreerida. Peale selle asi korras ja pole mingit muret. Rahalises mõttes oli kokkuhoid päris kopsakas, kuna IA oli uus andur üle 400 euri.
http://clubvolvo.ru/showthread.php?t=68778
Otsustasin et jagan infot rooli asendi anduri remondi kohta. Kuna just vaevlesin selle häda käes, autoks xc 90 2008a. Asi päris teostatav ja lihtne.
Õpetuse leidsin idanaabrite foorumist, kus ilusti lahti seletatud mida täpsemalt teha.
Ise alustasin sellest et võtsin anduri maha ja puhastasin ära. Panin uuesti kokku aga kahjuks tulemust ei andnud. See järel otsustasin seda poteka keeramise teed minna (sellest juttu foorumis lk5). Võtsin anduri uuesti lahti mõõtsin testsiga poteka takistust. Minu masinal oli see 249,5 oomi. Õpetuses kirjas et väärtust vaja vähendada 15 kuni 20 protsenti. Uueks väärtuseks keerasin 212 oomi. Peale selle panin kõik kokku. Arvuti sappa ja lasin uuesti anduri ära kalibreerida. Peale selle asi korras ja pole mingit muret. Rahalises mõttes oli kokkuhoid päris kopsakas, kuna IA oli uus andur üle 400 euri.
http://clubvolvo.ru/showthread.php?t=68778